Сабақтың
басталуы
5
минут
Сабақтың
ортасы
15
минут
20
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Сыныптағы оқушыларды
түгендеу.
Психологиялық ахуал тудыру
әдісі «Тәттілер»
Үй тапсырмасын
тексеру
«Бәйге»
әдісі
1-тапсырма
1.Атымтай жомарт қандай адам?
Оның мінезі, іс – әрекеті арқылы қандай қасиеттерін
байқайсыз?
2. Бай бола тұра неліктен
Атымтай жомарт күнде еңбектенеді?
3.Әңгімеден қандай сабақ
алдыңыз?
4.Әңгімедегі қай қасиеттерді
қазіргі қоғамда қолдану қажет деп
ойлайсыз?
5. «Еңбек пен адалдық –
байлықтың негізі» деген пікірге келісесіз бе? Өз ойыңызды
дәлелдеңіз.
Топқа
бөліну
Болжау
«Суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы не болып жатқаны
және түсіндіріп берулері
сұралады. Осы арқылы сабақ тақырыбы
ашылады.
Оқушыларға жетекші сұрақтар
қойылады.
- Суретте не
байқадыңдар?
- Адамдардың бұл іс-әрекетін
қандай қасиетке жатқызамыз?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбын
болжаңыз.
Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты, бағалау критерийі айтылады
1-тапсырма «Еңбек»
тобы
Саралау
тапсырмалары
Мәтіндегі жомарт адамның
бойындағы болуы тиіс қасиет туралы пікірмен келісетініңізді не
келіспейтініңізді айтып, ойыңды
дәлелдеңіздер.
Жомарт адамның бойындағы
болуы тиіс қасиет
|
Жәрдем
беру
|
Жақсы киім
кию
|
Табыс мол
болу
|
Өзгелерге үлгі
болу
|
Өз еңбектерімен
табу
|
Дәулетті өзіне ғана
жұмсау
|
Құдайдан
қорқу
|
Мақтан үшін
беру
|
Келісемін-келіспеймін
|
Себебі
|
1-тапсырма «Жомарт»
тобы
Рөлдік
ойын
«Оқиғалар желісі»
әдісі.
Бір топтың жұмысын келесі
топ тексеріп, «Үш шапалақ» әдісімен
бағалайды.
( Топ оқушылары
қағанаттаралық деңгейде орындаса, бір шапалақпен; топ оқушылары 1-2
қате жіберсе, екі шапалақпен, барлығын толық орындаса үш шапалақпен
бағалайды.)
2-тапсырма Жұптық
жұмыс
Қос жазба
күнделігі
Атымтай Жомарт қандай адам?
Әр үзіндіні бір сөзбен сипатта
Сергіту
сәті
«Кім тапқыр?»
ойыны
Ыбырай шығармалары бойынша
танымдық сұрақтар.
Жеке жұмыс. Шығармашылық
тапсырма
Кейіпкерге
хат
Сабақты
бекіту
«Себетке қасиет сал»
әдісі.
- Жомарт адам қоғамға керек
деп өздерің дәлелдеме келтірдіңдер.
Мұғалім: - Сонымен, бізге
жомарт адамға керек қасиеттер: ниет, ынта, еңбекқорлық, табандылық,
оптимизм, қарапайымдылық, жігер, батылдық, ақылдылық, ақкөңілділік,
қамқорлық, қайырымдылық, имандылық, намыс т.б. қасиеттері қажет
екен.
-
Рефлексия
3 Қ: қызық, құнды,
қиын»
Үйге
тапсырма
«Бүгінгінің Атымтай Жомарты
қандай?» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз.
|
Психологиялық ахуал тудыру
тәттілері арқылы жасырылған
тапсырмаларды
бірге қайталап, оқушылар өз
бойларына жағымды ахуал
қалыптастырады.
«Атымтай жомарт» әңгімесінің
мазмұны мен идеясына қатысты сұрақтарға жауап
береді.

Суреттерді болжайды және өз
ойларын айтады.
Саралау
тапсырмаларын дескрипторға сай
орындайды.
Оқушылар кестеде берілген
әңгіменің оқиғалар желісін ретке келтіреді. Рөлге кіріп
баяндайды.
«Умайгра»платформасында Ыбырай
шығармалары бойынша танымдық сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар Атымтай жомартқа хат
жазады.
Жомарт адам болуға жету оңай
ма екен?
(Оқушылардың пікірлері ортаға
салынады.)
Оқушылар өздері үшін сабақта
не қызық, қиын, құнды болғанын айтып, іс-әрекетіне баға
береді.
|
Ауызша
мадақтау
мадақтау
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
Дескриптор:
Білім
алушы
Дескриптор
Білім
алушы
- мәтіндегі жомарт адамның
бойындағы болуы тиіс қасиет туралы пікірмен келісетіні айтады
-1
- мәтіндегі жомарт адамның
бойындағы болуы тиіс қасиет туралы пікірмен келіспейтінін айтады
-1
- ойларын
дәлелдейді-1
Дескриптор
Білім
алушы
-шығарма мазмұнын еске
түсіреді-1
-оқиғалар желісін ретке
келтіреді-1
-рөлге кіріп
баяндайды-1
Дескриптор:
- Әдеби шығарманың мазмұнын
түсінеді-1
-Үзіндіге түсініктеме
жазады-1
Дескриптор:
Білім
алушы
-сұрақтарға жауап береді
-1
Дескриптор: Жалпы 3
балл-
-Шығармадағы бір кейіпкерді
таңдайды.
-Кейіпкердің іс – әрекетіне
сипаттама бере отырып, онымен
сырласады.
-Жазба жұмысын талапқа сай
орындайды.
|
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
Қалыптас
тырушы бағалауға арналған
тапсырма
лар
жинағы
Оқулық
5-сынып
«Атамұра»
баспасы
2017жыл
|