Материалдар / Удыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Удыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ОІЖОУлмесекова А.А

Бөлім:

Менің мектебім.

Педагогтің аты-жөні

Қойшыбаева Лайла Амангелдиевна

Күні:

26 .10.2020ж

Сынып:1

Қатысушылар саны: 3

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Сыныптан тыс уақытта.Удыбысы мен әрпі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.7.1 тыңдалған мəтінге өз көзқарасынжай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды)

1.2.5.1 мəтін иллюстрациясы бойыншасұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойыншақойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен

Сабақтың мақсаты

А.мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіре алады.

В.иллюсртация арқылы сұрақтар қоя алады.

С. Білімдерін өмірде қолдана алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Аққу болып ұшамыз

Көлге келiп қонамыз

Көлдiң бетiн құшамыз

Қайта самғап ұшамыз.

Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

Оқушылар орындарынан тұрып қимылмен көрсетеді.

«Шапалақ» арқылы бағалау

Шаттық шеңбері

Сабақтың ортасы

8 минут

Ой ашар


- Балалар, менің қолымда не бар?

-Ол қандай?

-Оның саны нешеу?

-Оқушылар өз ойларын айтады

У дыбысы дауысты да дауыссыз да болады.

(заттың атауын айтады)

( заттың қандай екенін айтады. сипаттайды)

( санын нешеу екенін айтады) .

Әңгіме құрастырады.

Смайлкпен бағалау

Жұлдызшалар

Сергіту сәті

1 минут

Физминутка «Қамажай»

Қимылмен көрсетеді.

Тамаша !

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма

8 минут

1 Тыңдалым.

Суреттер көрсету. Суреттегі заттардың атын атау.
У әрпі қандай дыбыстан кейін келіп тұр, оның дауысты, дауыссыз екенін түсіндіру.
Тауық ------------ у дыбысы дауыссыз сауысқан
уық --------------- у дыбысы дауысты қоңырау
Уық сөзіне сөйлем құрастыру.

Дескриптор:

Уәрпінің дауыссыз да , дауыстыда болатынын айтады.

Суреттегі заттардың атауын айтады.


Оқушылар суреттегі заттардың атын атайды.Уәрпі қандай дыбыс екенін айтады.


Жарайсыңдар!

Өте тамаша!

Керемет!

Смайлингтер арқылы


Аяқталуы


16 минут

2 Оқылым.

АУ РУ АУЛА АЛАУ АЛУ АРУНА АУА АРУ ЛАУЛА АУЛАУ АЛУА АРАЛАУ

Дескриптор:

Берілген сөздерді оқи алады.

Буынға бөліп оқи алады.

Тапсырма № 3

Суреттер көрсету. Суреттегі заттардың атын атау.
У әрпі қандай дыбыстан кейін келіп тұр, оның дауысты, дауыссыз екенін түсіндіру.
Тауық ------------ у дыбысы дауыссыз сауысқан
уық --------------- у дыбысы дауысты қоңырау
Уық сөзіне сөйлем құрастыру.

Дескриптор:

У сөзіне сөйлем құрастырады.

3 Сызбаның және сөздердің көмегімен мәтінді оқы.

4 Ажырата біл.

Анау-ту.

Анау-ау.

Анау-науа.

Дескриптор:

Сөздерді ажырата алады.

Оқушылар берілген тапсырманы ынтамен ұқыпты орындайды.



























Сызбаның көмегімен мәтінді оқиды.

«Жұлдызшалар»






























Басбармақ арқылы бағалау

арқылы бағалау

Жұлдызшалар

Беріледі.

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Смайлингтер арқылы бағалау.

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бейнелейді.


Смайлинг арқылы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!