Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп КММ

    Бөлім:

    Тірі ағзалардың көптүрлілігі, құрылымы мен қызметтері

    Бөлімше:

    Қоректену

    Мұғалімнің Т.А.Ә.

    Дуйсекулова Гульмира Анарбаевна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны: Қатыпағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ыдырау үдерісі. Асқорыту ферменттерінің әсері. Асқорытудағы ферменттердің маңызы. Сіңіру және бөліп шығару.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.2.1 адамның асқорыту жолдарындағы үдерістерді сипаттау

    9.1.2.2 асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен сәйкес ферменттердің арасындағы байланысты орнату

    Сабақтың мақсаты

    адамның асқорыту жолдарындағы үдерістерді түсіндіру

    адамда асқорыту мүшелері мен олардағы ферменттер арасындағы байланысты сипаттау

    асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен ферменттердің арасындағы байланысты сәйкестендіру

    Бағалау критерийлері

    • адамның асқорыту жолдарындағы үдерістерді түсіндіреді

    • адамда асқорыту мүшелері мен олардағы ферменттер арасындағы байланысты сипаттайды

    • асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен ферменттердің арасындағы байланысты сәйкестендіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Білу түсіну, Қолдану


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 0-2мин

    2-4 мин








    4-6мин







    6-10мин

    1. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру

    1. Психологиялық ахуал қалыптастыру : «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің атының бастапқы әріптеріне байланысты жылы сөздер айтып, жағымды ахуал қалыптастыру






    1. «Қырыққабат » әдісі арқылы 3 топқа бөлемін







    1. Алдыңғы білімді пысықтау:

    https://wordwall.net/ru/resource/58077683

    Сәйкестендіру

    Қосымша 1



    Орындарынан тұрып амандасады.

    Оқушылар қолындағы жүректі қасындағы жолдасына ұсына отырып атының бастапқы әріптеріне байланысты жылы сөздер айтып, жағымды ахуал қалыптастырады

    Оқушылар түрлі- түсті қырыққабаттың жапырақтарын мұғалімнің қолынан кезегімен алып, топқа бөлінеді


    Ұялы телефондарына топқа сілтеме жіберіледі. Үй тапсырмасын сәйкестендіру орындау арқылы орындайды


















    Сәйкестендіруді дұрыс орындаған оқушыларды мадақтау арқылы ынталандыру



    Жүрек,

    Интерактивті тақта,






    Түрлі-түсті қағаздан жасалған қырыққабат




    Интербелсенді тақта, ұялы телефон

    https://wordwall.net/ru/resource/58077683

    Жаңа сабаққа кіріспе

    10-14 мин



    14-20 мин






















    20-25 мин


























    25-35 мин
































































    35-40 мин

    Тақырыпты бейнеролик арқылы ашу.

    «Түрту» әдісін қолдану

    Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа байланысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазып алады



    1 тапсырма «Карта әдісі» (Топтық жұмыс)

    Сұрақ және жауап бланкілері беріледі. Сұраққа жауап сәйкес келуі керек.

    Сұрақтары:

    1. Асқорыту дегеніміз не?

    Ағзаның қоректік заттарды сіңіру процесі

    1. Асқорыту жүйесі қандай үдерістерден тұрады?

    Физикалық (қоректі ұсақтату), химиялық (асқорыту сөлінің әсерінен астың қорытылуы) және физиологиялық (қоректік заттардың қанға сіңірілуі) үдерісінен

    1. Физикалық үдеріс қалай жүреді?

    Шайнау, қоректік заттарды ұсақтау

    1. Химиялық үдерісті қалай түсінесіз?

    Сөлдің құрамы, асқорыту сөлінің әсерінен астың қорытылуы

    1. Асқорыту ферменттерінің рөлі қандай?

    Асқорытуда органикалық заттарды майда затарға ыдыратады

    1. «Абсорбция» дегеннің мағынасы қандай?

    Сіңіру деген мағына береді



    2 тапсырма: «Дискуссия» әдісі (Жеке жұмыс) Функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмасы

    Мәтін

    Тісті бұзушылар –сағыз

    Сағызды шайнап бастағанда шартты рефлекс бойынша асқазаннан қышқыл сөл бөліне бастайды. Бірақ асқазанға ешқандай тамақ бармауынан, қышқыл сөл асқазанның кілегей қабатын зақымдап, гастрит, эрозия, жара дамуына әкеліп соғады.

    «Тамақтану кезінде сіздің тістеріңіз қышқыл өндіретін бактерияларға ұшырайды» - бұл мәлімдеме сағыздың бірін жарнамалайтын мәтіннен басталады.

    Сұрақ 1

    Химия мен биология тұрғысынан бұл тұжырымға қалай түсініктеме беруге болады?

    Сұрақ 2

    Сағызды шайнағанда қандай асқорыту үдерістері жүреді?

    Сұрақ 3

    Сағыздың адамның денсаулығына пайдасы мен зияны туралы өз пікірлерінізді айтыңыздар



    3 тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі (Топтық жұмыс)

    Берілген суретте адамның асқорыту жүйесінің бөліктері көрсетілген. Суреттегі нысанды анықтаңыз және онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттерді сипаттаңыз

    1 топ: Ауыз қуысын сипаттап, онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттер туралы сипаттайды

    3.1сурет

    2 топ: Асқазанды сипаттап, онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттер туралы сипаттайды

    3.2 сурет


    3 топ: Ащы ішекті сипаттап, онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттер туралы сипаттайды

    3.3 сурет







    ЕББҚ бар оқушылар (сөйлеу тілінің бұзылысы) бар оқушыға педагогикалық қолдау

    «Суреттер сыры»

    Суретке қарай отырып А, Б, В, Г, Д әріптерімен белгіленген асқорыту мүшелерін атап, қызметтерімен сәйкестендіріп кестеге орналастыру

    3.4 сурет

    А


    Б


    В


    Д


    Г



    Қосымша 2


    3.4 суреттің А бөлігінде бактерияларды жоятын фермент

    1. пепсин

    2. мальтаза

    3. амилаза

    4. лизоцим

    3.4 суреттің Б бөлігіндегі нәруыздарды ыдырататын фермент

    1. песин

    2. липаза

    3. амилаза

    4. лизоцим


    4 тапсырма

    Кестемен жұмыс (Жұптық жұмыс)

    Кестеде асқорыту үдерісіне қатысатын ферменттер берілген.

    Ферменттердің бөлінетін сөлдері мен олардың қызметтеріне сәйкес орналастырыңыз

    Мүшелер мен бездерден бөлінетін сөл (А)

    Ферменттер

    Қызметтері (В)

    А. Қарын сөлі

    1. Трипсин

    b) Нәруызды ыдратады

    2. Лизоцим

    c) Майларды ыдратады

    Ә. Сілекей сөлі

    3. Пепсин

    d) Нәруыздарды амин қышқылдарына дейін ыдыратады

    4. Липаза

    k) Көмірсуды ыдыратады

    Б. Панкреатин сөлі

    5. Амилаза

    i) Зиянды бактериялар жойылады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дуйсекулова Гульмира Анарбаевна
    20 Мамыр 2024
    292
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ыдырау үдерісі.Асқорыту ферменттерінің әсері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ыдырау үдерісі.Асқорыту ферменттерінің әсері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ферменттер

    1

    2

    3

    4

    5

    Білім беру ұйымының атауы

    Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп КММ

    Бөлім:

    Тірі ағзалардың көптүрлілігі, құрылымы мен қызметтері

    Бөлімше:

    Қоректену

    Мұғалімнің Т.А.Ә.

    Дуйсекулова Гульмира Анарбаевна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны: Қатыпағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ыдырау үдерісі. Асқорыту ферменттерінің әсері. Асқорытудағы ферменттердің маңызы. Сіңіру және бөліп шығару.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.2.1 адамның асқорыту жолдарындағы үдерістерді сипаттау

    9.1.2.2 асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен сәйкес ферменттердің арасындағы байланысты орнату

    Сабақтың мақсаты

    адамның асқорыту жолдарындағы үдерістерді түсіндіру

    адамда асқорыту мүшелері мен олардағы ферменттер арасындағы байланысты сипаттау

    асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен ферменттердің арасындағы байланысты сәйкестендіру

    Бағалау критерийлері

    • адамның асқорыту жолдарындағы үдерістерді түсіндіреді

    • адамда асқорыту мүшелері мен олардағы ферменттер арасындағы байланысты сипаттайды

    • асқорыту үдерісіндегі органикалық заттар мен ферменттердің арасындағы байланысты сәйкестендіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі:

    Білу түсіну, Қолдану


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы 0-2мин

    2-4 мин








    4-6мин







    6-10мин

    1. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру

    1. Психологиялық ахуал қалыптастыру : «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің атының бастапқы әріптеріне байланысты жылы сөздер айтып, жағымды ахуал қалыптастыру






    1. «Қырыққабат » әдісі арқылы 3 топқа бөлемін







    1. Алдыңғы білімді пысықтау:

    https://wordwall.net/ru/resource/58077683

    Сәйкестендіру

    Қосымша 1



    Орындарынан тұрып амандасады.

    Оқушылар қолындағы жүректі қасындағы жолдасына ұсына отырып атының бастапқы әріптеріне байланысты жылы сөздер айтып, жағымды ахуал қалыптастырады

    Оқушылар түрлі- түсті қырыққабаттың жапырақтарын мұғалімнің қолынан кезегімен алып, топқа бөлінеді


    Ұялы телефондарына топқа сілтеме жіберіледі. Үй тапсырмасын сәйкестендіру орындау арқылы орындайды


















    Сәйкестендіруді дұрыс орындаған оқушыларды мадақтау арқылы ынталандыру



    Жүрек,

    Интерактивті тақта,






    Түрлі-түсті қағаздан жасалған қырыққабат




    Интербелсенді тақта, ұялы телефон

    https://wordwall.net/ru/resource/58077683

    Жаңа сабаққа кіріспе

    10-14 мин



    14-20 мин






















    20-25 мин


























    25-35 мин
































































    35-40 мин

    Тақырыпты бейнеролик арқылы ашу.

    «Түрту» әдісін қолдану

    Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа байланысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазып алады



    1 тапсырма «Карта әдісі» (Топтық жұмыс)

    Сұрақ және жауап бланкілері беріледі. Сұраққа жауап сәйкес келуі керек.

    Сұрақтары:

    1. Асқорыту дегеніміз не?

    Ағзаның қоректік заттарды сіңіру процесі

    1. Асқорыту жүйесі қандай үдерістерден тұрады?

    Физикалық (қоректі ұсақтату), химиялық (асқорыту сөлінің әсерінен астың қорытылуы) және физиологиялық (қоректік заттардың қанға сіңірілуі) үдерісінен

    1. Физикалық үдеріс қалай жүреді?

    Шайнау, қоректік заттарды ұсақтау

    1. Химиялық үдерісті қалай түсінесіз?

    Сөлдің құрамы, асқорыту сөлінің әсерінен астың қорытылуы

    1. Асқорыту ферменттерінің рөлі қандай?

    Асқорытуда органикалық заттарды майда затарға ыдыратады

    1. «Абсорбция» дегеннің мағынасы қандай?

    Сіңіру деген мағына береді



    2 тапсырма: «Дискуссия» әдісі (Жеке жұмыс) Функционалдық сауаттылықты арттыру тапсырмасы

    Мәтін

    Тісті бұзушылар –сағыз

    Сағызды шайнап бастағанда шартты рефлекс бойынша асқазаннан қышқыл сөл бөліне бастайды. Бірақ асқазанға ешқандай тамақ бармауынан, қышқыл сөл асқазанның кілегей қабатын зақымдап, гастрит, эрозия, жара дамуына әкеліп соғады.

    «Тамақтану кезінде сіздің тістеріңіз қышқыл өндіретін бактерияларға ұшырайды» - бұл мәлімдеме сағыздың бірін жарнамалайтын мәтіннен басталады.

    Сұрақ 1

    Химия мен биология тұрғысынан бұл тұжырымға қалай түсініктеме беруге болады?

    Сұрақ 2

    Сағызды шайнағанда қандай асқорыту үдерістері жүреді?

    Сұрақ 3

    Сағыздың адамның денсаулығына пайдасы мен зияны туралы өз пікірлерінізді айтыңыздар



    3 тапсырма «Суреттер сөйлейді» әдісі (Топтық жұмыс)

    Берілген суретте адамның асқорыту жүйесінің бөліктері көрсетілген. Суреттегі нысанды анықтаңыз және онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттерді сипаттаңыз

    1 топ: Ауыз қуысын сипаттап, онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттер туралы сипаттайды

    3.1сурет

    2 топ: Асқазанды сипаттап, онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттер туралы сипаттайды

    3.2 сурет


    3 топ: Ащы ішекті сипаттап, онда органикалық заттарды өзгеріске ұшырататын ферменттер туралы сипаттайды

    3.3 сурет







    ЕББҚ бар оқушылар (сөйлеу тілінің бұзылысы) бар оқушыға педагогикалық қолдау

    «Суреттер сыры»

    Суретке қарай отырып А, Б, В, Г, Д әріптерімен белгіленген асқорыту мүшелерін атап, қызметтерімен сәйкестендіріп кестеге орналастыру

    3.4 сурет

    А


    Б


    В


    Д


    Г



    Қосымша 2


    3.4 суреттің А бөлігінде бактерияларды жоятын фермент

    1. пепсин

    2. мальтаза

    3. амилаза

    4. лизоцим

    3.4 суреттің Б бөлігіндегі нәруыздарды ыдырататын фермент

    1. песин

    2. липаза

    3. амилаза

    4. лизоцим


    4 тапсырма

    Кестемен жұмыс (Жұптық жұмыс)

    Кестеде асқорыту үдерісіне қатысатын ферменттер берілген.

    Ферменттердің бөлінетін сөлдері мен олардың қызметтеріне сәйкес орналастырыңыз

    Мүшелер мен бездерден бөлінетін сөл (А)

    Ферменттер

    Қызметтері (В)

    А. Қарын сөлі

    1. Трипсин

    b) Нәруызды ыдратады

    2. Лизоцим

    c) Майларды ыдратады

    Ә. Сілекей сөлі

    3. Пепсин

    d) Нәруыздарды амин қышқылдарына дейін ыдыратады

    4. Липаза

    k) Көмірсуды ыдыратады

    Б. Панкреатин сөлі

    5. Амилаза

    i) Зиянды бактериялар жойылады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 9 сынып
    20.05.2024
    292
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дуйсекулова Гульмира Анарбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Ферменттер

    1

    2

    3

    4

    5