Материалдар / "Ыдыс" мәтіні

"Ыдыс" мәтіні

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің сыныптас достарым. «Ыдыс» мәтіні. сабақ жоспары 1 сыныпқа арналған. қысқа мерзімді жоспар. сауат ашу пәнінен Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.2.1. Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? не? туралы айтылғанын анықтау. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)қолдану.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Пән: сауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «Ынтымақ» мектебі

Күні: 15.11.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Ахметова А.

Сынып: 1 «А»

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Менің сыныптас достарым.

«Ыдыс» мәтіні.





Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.1. Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? не? туралы айтылғанын анықтау.

1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді.

Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алады ы дыбысы менмен әрпі туралы білімді меңгереді .


Жетістік критерийлері

  • Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

  • Нақты сөйлеу арқылы мәселені түсінгенін көрсете алады.


Тілдік мақсаттар

(Тірек сөздер)


Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел, бұл-инновация негізіндегі тұрақты экономикалық өсім

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану , көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым, ноутбук,аудиожазба

«Алтын сандық» ойыны, «Суреттер сөйлейді» ойыны

«Құлақ сал» ойыны

Бастапқы білім

Бала –бақшадан, ата-анадан

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



Амандасу. Суреттер арқылы топқа бөлу

1-топ «Шәйнек» тобы

2-топ «Кесе» тобы.

3- топ «Қасық» тобы.

4-топ «Шанышқы» тобы

«Алтын сандық» ойыны арқылы өткен дыбыстарды пысықтау

Суреттер

Сабақтың ортасы

9 минут

1 тапсырма . Тыңдалым . Бірлескен жұмыс.

Аудио тыңдалым. Ыдыс.

Үйде ыдыс көп. Кесе, шәйнек, табақ, қасық, шанышқы-ыдыстар. Ыдыс пен тамақ ішеді. Тамақ ішіп болған соң, ыдыстарды жуамын. Ыдыс таза.




Таныстырылым

Оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Аудио тыңдалым.


Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма

9 минут

2 тапсырма. «Суреттер сөйлейді» ойыны.


Ы Д Ы С

Суреттер






16 минут

3 Тапсырма. Топтық тапсырма.

Постермен жұмыс.

1-топ. Шыныдан жасалған ыдыстар.

2-топ. Темірден жасалған ыдыстар.

3-топ. Ағаштан жасалған ыдыстар.

4-топ. Желімнен жасалған ыдыстарды желімдейді.

4 Тапсырма. Оқылым.

Оқулықпен жұмыс.

Білім алушылар оқулықтағы берілген сөздерді тізбектеп оқиды.

«Жасырын хат» ойыны.

5 Тапсырма. Жазылым.

Ы ы, ыдыс, ырыс, сыр, сары т.б.

Тіл ұстарту жаттығуы.





Суреттер, желім, плакат.











Хат.

Сабақтың соңы

2 минут





Рефлексия

Кеменің суреті

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?






Бағалау.

Білім алушы: Сурет бойынша бір-бірімен сөйлесе алды.

Жазу жолын,жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап әріп элементтерін коллеграфиялық талаптарға сай жазды.Сурет бойынша сөйлесе алды.


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)



Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Сабақ бойынша рефлекция.Сабақ мақсаттары:оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?




1.






2.

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Оқу ісінің меңгерушісі: Н.Қожабаев



ЖИ арқылы жасау
09 Маусым 2018
793
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі