Уйғур әдәбиятидики аяллар прозиси

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Уйғур әдәбиятидики аяллар прозиси

Материал туралы қысқаша түсінік
Уйғур әдәбиятидики аяллар прозиси һәққидә чүшәнчә бериш. Мәзкүр программа бойичә оқутушниң алаһидилиги һәққидә әхбаратлар берилгән
Материалдың қысқаша нұсқасы

Уйғур әдәбиятидики аяллар прозиси.


Уйғур әдәбиятиниң йеңилиниш дәвридә аяллар прозиси, пәқәт инсаний һис-туйғулар вә шәхсий тәҗрибиләрни намайиш қилипла қоймай, жәмийәтниң ижтимаий вә мәдәний өзгиришлиригиму өз һәссисини елип киргән. Бу даиридә Ғиясидинова вә Дүрнәм Мәшүрова өзлириниң муәллиплик услуби арқилиқ кәң даиридики оқурмәнләргә яндишиш өзигә хас бир риважлиниш пәйда қилди. Уларниң иҗадийитидә аяллар һаятиниң нәпис, көркәм вә көпқирлиқ ипадиси, заманивий вә миллий меһрибанлиқниң өзара уйғунлишиши арқилиқ намайиш қилиду.

Г. Ғиястинова әсәрләридә, әң авал һис-туйғулар кәң дәриҗидә тәсвирлиниду. У образлар, метафора вә эпитетлар арқилиқ оқурманләргә шәхсий дунияни ачиду. Дүрнәм Мәшүрова болса, қизиқ вақиәләрни тонуштуруш вә заманивий реаллиққа бирләштүрүш арқилиқ, аилә вә шәхсий тәҗрибилирини намайиш қилиду. Г.Ғиястинова вә Д.Мәшүроваларниң иҗадийити, тил байлиғи вә образлиқ намайиши арқилиқ, оқурмәнләргә пәқәт бир шәхсий тарих әмәс, бәлки бир дәвирниң, бир жәмийәтниң роһий сүрәтлириниму йәкүнләйду.

Әсәрләрдә тәсвирләнгән миллий меһрибанлиқ, тарихий вә мәдәний қәдрийәтләр, тарихий һәм өз вақтиниң пикрилирини өз ичигә алиду. Ғиясидинованиң әсәрлиридики миллий мәзмун арқилиқ оқурмәнләргә, әслидә, өзиниң мәдәний томур вә һаятниң қәдрийәтлирини әслитиду. Дүрнәм Мәшүрованиң иҗадийити болса, заманивий һәм мәдәний көзқарашлирини бирләштүрүп, оқурмәнләргә реаллиқ вә тәнқидий пикирләр билән толған бир сәһнини яритиду.

Мәзкүр ижаткарларниң әсәрлирини оқуш арқилиқ оқуғучилар өзлириниң шәхсий тәҗрибиси вә мәдәний көзқарашлирини шәкилләндүрүп, әсәрдә көрситилгән ички проблемиларни тәнқидий анализ қилиш имканийитигә егә болди. Һекайиләрдә тәсвирләнгән вақиәләрни тәсәввур қилиш, проблемиларни ениқлаш, персонажларниң ички һиссиятлирини ениқлаш вә бәзи муаммиларни йешиш охшаш тапшурмиларни орунлашқа тиришти.

Курс давамида оқулған әсәрләр арқисида, оқуғучилар өзлири үчүн йеңи чүшәнчә вә тәнқидий көзқарашлар қуруш имканиға егә болди , шундақла миллий вә шәхсий қәдрийәтләрни йәнә бир қетим чүшинип, риважландурушқа тиришти.


---



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2025
155
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі