Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ынтымақтастық дағдыларын дамыту
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалім үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Қараша 2018
3186
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні. | |
Сыныбы: 6Сабақ 63-64 | Қатысқан оқушы саны : | Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы: | Ынтымақтастық дағдыларын дамыту | |
Меңгеру мақсаттары: | Аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау | |
Оқу бағдарламасына сілтеме: | 6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу | |
Сабақ мақсаттары: | 1. Допқаиелікетуге, қозғалысүйлесімділігінжәнебелгілі бір бқлшықеттерге әсер ету. 2. Допты алып жүру, бұрылу, орын ауыстыру, жалғау дағдыларын жетілдіру. | |
Жетістік критерийлері: | 1. Тактика және стратегия термині туралы біледі;2. Бір немесе бірнеше тактикалық әрекет жасай алады;3. Ойын үрдісінде тактикалық амалдар қолданады. | |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар төмендегідей сөздер мен сөз тіркестері туралы біледі: | |
Құндылықтарды дарыту: | Жалпы ұлттық құндылықтар мен мектеп құндылықтарын дарыту. | |
Пән аралық байланыс: | Бұл сабақ биология пәнімен байланыстырылады. | |
Акт қолдану: | Ғаламтор ресурстарын қолдану, мобильді тақта арқылы таныстырылым, видеоролик көрсету. | |
Бастапқы білім: | Оқушылар доптарды лақтыру мен оның орындалу техникасы туралы біледі. | |
САБАҚ БАРЫСЫ | ||
Сабақ кезендері: | Сабақтағы іс-әрекеттер: | құрал жабдықтар (ресурстар) |
Сабақтың басы:10 мин | Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру;Оқушылардың жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды:-жүру, жүгіру жаттығулары;-демді қалыпқа келтіру үшін жәй жүріспен жүріп созылу жаттығуларын жасау,Бір орындағы құрал-саймансыз ЖДЖ кешенін жасау | Әр бір тапсырмаға үлкен, бос кеңістік.Мұғалімге ысқырық.Қауіпсіздік ереже журналы. |
Сабақтың ортасы:30 мин | Оқушыларға ҚЕ туралы естеріне салу.(Б, Т, ф) «Орын ауыстыру арқылы допты қуу». Сынып екі топқа бөлініп 10 м. арақашықтықта қарама-қарсы бір қатарға сап түзеп тұрады. Қатардағы оқушылардың ара қашықтығы 3-4 м. болу қажет және 1-ші 2-шіге саналады, бірдей сандағы оқушылардың арасында бөлек сандағы оқушылар тұруы керек. Екі топтағы 1 нөірлер бір команда құраса 2 нөмірлер екінші команданы құрайды. Екі қатардың да шеткі ойыншыларында доп олады және оларды шеңбермен белгілеп қоямыз. Мұғалімнің белгісі бойынша диагоналмен допты қарсы тұрған ойыншыға жалғау керек және соның орнына тұру үшін жүгіреді, ал, допты қағып алған ойыншы диагоналмен келесіге жалғайды ойын солай жалғасады. Доп ең шеттегі тұрған ойыншыға жеткен кезде ол допты алып жүру арқылы қарсы сапты айнала жүгіріп белгіленген орынға бірінші болып жету керек. Ойын аяғында ойыншылар өздерінің бастапқы орындарынан табылу керек. Бастапқы сапты қай топ бірінші жабдықтайды сол топ жеңіске жетеді. ҚБ: автокөліктер. (оқушылар ойын барысында автокөліктердің, ұшақтардың, мотоциклдердің суреттері көрсетілген қағаз қиындыларын жинайды және ол қиындыларда ынталандыру сөйлемдер жазылған). Сабақтың негізгі бөлімінен соң оқушылардың жинаған қиындыларын мұғалім алып сәйкесінше кері байланыс береді.Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:1. оқушылар допты тура жалғайды;2. тез орын ауыстырады. 3. допты қабылдауды дұрыс жүзеге асырады.Ойыннан соң мұғалім оқушылармен сұхбаттасып, түзету үшін пікірлер айтады.Мұғалім допты шығыршыққа тастауды көрсетеді. Ол дағдыны бекіту үшін эстафеталық ойындар ұсынылады. Эстафета алдында видеоролик қарау қажет «эстафета с баскетбольным мячом». (Б, Т, Тәж, ф) «Допты жалғау және шығыршыққа тастау эстафетасы». Ойында екі команда болады, ойыншылар баскетбол қалқанына қарсы тұрып бір лек түзейді. Ал, командадағы бір ойыншы қалқанға жақын жерге тобына қарсы қарап тұрады. Мұғалімнің белгісі бойынша лектегі бірінші тұрған ойыншылар қалқанға қарай бет алып допты алып жүреді, ортаңғы сызықтан асқан соң қалқанның қасында тұрған командаласына жалғайды ол өз кезегінде допты шығыршықта тастап кері алып қайтып лектің соңына орналасы, ал бірінші допты алып жүріп бастаған ойыншы қалқанның қасында қалады, солай ойын барлығы жасағанша жалғасады. Эстафетаны бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жетеді.ҚБ: автокөліктер. (оқушылар ойын барысында автокөліктердің, ұшақтардың, мотоциклдердің суреттері көрсетілген қағаз қиындыларын жинайды және ол қиындыларда ынталандыру сөйлемдер жазылған). Сабақтың негізгі бөлімінен соң оқушылардың жинаған қиындыларын мұғалім алып сәйкесінше кері байланыс береді.Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:1. тез әрі тура допты жалғайды;2. жауапкершілік және көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді;3. допты алып жүруді дұрыс орындайды. | Әр бір іс-әрекет үшін үлкен бос кеңістік.Баскетбол доптары.Ынталандыру сөйлемдері жазылған автокөліктер суреттерінің карточкалары. Мобильді (интерактивті) тақта.https://www.youtube.com/watch?v=de5fCK-CuTE |
Сабақтың соңы:5 мин | Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім. - нені толық түсінбедім деген сұрақтарға жауап іздейтін болады. Бүгінгі сабақта "Үш М" амалын қолдану арқылы рефлексия жүргіземіз. Оқушыларға мықты болған үш моментті атап айту ұсынылады және олардың тарапынан келесі сабақта оданда жақсы шығу үшін бір әрекет айту талап етіледі.Мұғалім сұрақтары: | Жазу, сызу үшін кеңсе құралдары. |
Саралау:Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? -Ерекше қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: допты тартып алу сияқты бір амалды ғана игерту;- Қабілеті жоғары оқушылар үшін: допты тартып алу, шығарып жіберу, екі допқа қатар иелік ету сияқты бірнеше амалдарды игерту. | Бағалау:Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? ҚБ: автокөліктер. (оқушылар ойын барысында автокөліктердің, ұшақтардың, мотоциклдердің суреттері көрсетілген қағаз қиындыларын жинайды және ол қиындыларда ынталандыру сөйлемдер жазылған). Сабақтың негізгі бөлімінен соң оқушылардың жинаған қиындыларын мұғалім алып сәйкесінше кері байланыс береді. | Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы: Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы;Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету міндетті;Әр оқушының жүрісін, тұрысын жіті назарда ұстау |
Сабақ бойынша рефлекия:1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? 2.Оқушылар нені үйренді? 3.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? 4. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 5. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? | ||
Жалпы оқушыларды бағалау: Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктерін сараптау |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)