Ықшамсабақ : Химиялық элементтердің жіктелуі 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ықшамсабақ : Химиялық элементтердің жіктелуі 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: ЖББ №5 орта мектеп КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Төлегенова Ә.Т

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Химиялық элементтердің жіктелуі

Сабақтың мақсаты

Химиялық элементтерді топқа бөлу, ұқсастықтары мен айырмашылықтары арқылы ұялас топтарға бөле отырып топтастыру. Қасиеттерінің салыстырмалы атомдық массаға тәуелді екенін түсіндіру.

Бағалау критерийі

Химиялық элементтерді топқа бөледі, ұқсастықтары мен айырмашылықтары арқылы ұялас топтарға бөле отырып топтастырады. Қасиеттерінің салыстырмалы атомдық массаға тәуелді екенін түсіндіреді. Олардың айырмашылығы мен ұқсастығын жіктейді

Әр түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы білімін көрсетеді.

Тілдік мақсаттар


Металл,бейметалл, сілтілік,сілтілік –жер, халькогендер,галогендер терминдерін үш тілде айту. Оқу және тыңдау арқылы сыни ойлай отырып топтық және жеке жұмыстар жасайды.

Құндылықтарға баулу




Сын тұрғысынан ойлай отырып қарым- қатынас жасап қамқорлық көрсету арқылы оқушылардың жауапкершілікке баулу.

Пәнаралық байланыс

Физика, астрономия, география

Алдынғы білім

Атом және молекула туралы түсінік

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин

Көңіл күйлерін сұрау.

Топқа бөлу.(смарт бейдж арқылы)Ашық сұрақ қою

1.Химияда басты ұғым?

2.Химиялық элемент деген не , не білеміз?

3.Зат дегеніміз?

4.Жай және күрделі зат дегеніміз?

Смарт бейджиктар

Сабақтың ортасы

8 минут

(Оқу-2мин

Талдау-1 минут

Постерге салу-3 минут

Қорғау-2 минут)


2 минут


2 минут

(Т) «Джигсо»

І топ: «Химиялық элементтердің жіктелуі»

ІІ топ: «Химиялық элементтердің ұялас топтары» мәтінді оқып , оны топта талқылап, постерге жазып қорғау.

ҚБ: «Мадақтау»



(Ж.ж) «Акварум» әдісі.

Сұрақтарды алып жеке –жеке дәптерге орындайды

Сергіту сәті: Танграмм жасау

Тест тапсырмасын беру

Топ басшылары бағалау парақтары бойынша қорытынды жасайды.

А3 форматы, маркерлер, оқулық, қалам.

Аквариумнің орына банка

Қима сұрақтар салу.


Сабақтың соңы

2 минут


Кері байланыс

1. Сабақта мен .......жұмыс жасадым белсенді / баяу

2. Мен бүгінгі сабақтағы жұмысыма... көңілім толады / көңілім толмайды

3. Бүгінгі сабақ мен үшін ...... болды өте қысқа / өте ұзақ

4. Сабақ бойы мен..... шаршаған жоқпын / шаршадым

5. Менің көңіл күйім.... жақсы / нашар

6. Жаңа сабақ....... түсінікті / түсіне алмадым қызықты / қызық емес


Кері байланыс парақшасы

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Акварум» әдісі бойынша оқушының жауапкершілігін, сын тұрғысынан ойлауын және қабілетін ашу.

Қалыптастырушы бағалау және

Не үйрендім? Кімнен үйрендім? Не үшін үйрендім? әдісі бойынша.

АКТ қауіпсіздігі. Позитивті көңіл күй орнату, бірін- бірі құрметтеу.

Сабақ бойынша рефлексия



Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.





Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?










Аквариумдағы сұрақтар:


1.1860 жылдары 60-тай элемент белгілі болған,

қазір олардың саны қанша? 110

2.Адам ағзасында 70 түрлі элемент түрі кездеседі екен, соның ағзадағы басым бөлігін қандай элементтер алады (оттегі,көміртегі,азот, кальций) 

3.Қыздыру лампочкасын дайындау үшін 7 әр түрлі металл керек .Олар қандай металдар? (Fe, W, Ni, Pb, Sn, Sb, Zn )атаңдар? 

4.Жеті планетаның санына байланысты әлемде жеті металл пайда болған.Олар қандай элементтер ?(Аu, Ag, Cu, Pt, Sn, Hg, Fe) 

5. Бірінші дүниежүзілік соғыс кезінде адамдар сарғыш -жасыл түсті газды қолдану көп адамның өліміне әкеліп соқты. Македонскийдің әскерлерінің ыдысының құрамында ішек ауруларын болдырмайтын элемент болып,аман қалған. Бұның сыры қандай элементтерде? (хлор, күміс) 

6.Келешекте автомобильдерді газ көмегімен жүргізуді дамыту көзделуде. Бұл қандай газ? (сутегі)





Тест жұмысы


1. Металдың таңбасын көрсетіңіз: а) O ә) Si б) Na в) Cl

2. Сутектің атомдық массасы: а) 1 ә) 2 б) 3 в) 4

3. Бейметалды көрсетіңіз: а) Li ә) Mg б) Zn в) H

4. Сілтілік металдардың валенттілігі: а) 1 ә) 2 б) 3 в) 4

5. Неон қай табиғи ұялас топқа жатады? а) сілтілік жер металдарына ә) галогендерге б) салғырт газдарға в) сілтілік металдарға

6. Қышқылмен де сілтімен де әрекеттесетін элемент: а) Al ә) Mg б) C в) Cu

7. Be (ОН) 2+2KOH реакциясында қандай заттар түзіледі? а) ZnO2+2H2О
ә) ВеO2+2H2 б) Na2ZnO2+2H2О в) К2ВеO2+2H2О


Кері байланыс


1. Сабақта мен .......жұмыс жасадым белсенді / баяу 

2. Мен бүгінгі сабақтағы жұмысыма... көңілім толады / көңілім толмайды 

3. Бүгінгі сабақ мен үшін ...... болды өте қысқа / өте ұзақ 

4. Сабақ бойы мен..... шаршаған жоқпын / шаршадым 

5. Менің көңіл күйім.... жақсы / нашар 

6. Жаңа сабақ....... түсінікті / түсіне алмадым қызықты / қызық емес

Тест жұмысы


1. Металдың таңбасын көрсетіңіз: а) O ә) Si б) Na в) Cl

2. Сутектің атомдық массасы: а) 1 ә) 2 б) 3 в) 4

3. Бейметалды көрсетіңіз: а) Li ә) Mg б) Zn в) H

4. Сілтілік металдардың валенттілігі: а) 1 ә) 2 б) 3 в) 4

5. Неон қай табиғи ұялас топқа жатады?


а) сілтілік жер металдарына


ә) галогендерге


б) салғырт газдарға


в) сілтілік металдарға

6. Қышқылмен де сілтімен де әрекеттесетін элемент:


а) Al ә) Mg б) C в) Cu

7. Be (ОН) 2+2KOH реакциясында қандай заттар түзіледі?


а) ZnO2+2H2О

ә) ВеO2+2H2


б) Na2ZnO2+2H2О


в) К2ВеO2+2H2О




Кері байланыс


1. Сабақта мен .......жұмыс жасадым белсенді / баяу 

2. Мен бүгінгі сабақтағы жұмысыма... көңілім толады / көңілім толмайды 

3. Бүгінгі сабақ мен үшін ...... болды өте қысқа / өте ұзақ 

4. Сабақ бойы мен..... шаршаған жоқпын / шаршадым 

5. Менің көңіл күйім.... жақсы / нашар 

6. Жаңа сабақ....... түсінікті / түсіне алмадым қызықты / қызық емес






Кері байланыс Аты-жөні:


1. Сабақта мен .......жұмыс жасадым белсенді / баяу 

2. Мен бүгінгі сабақтағы жұмысыма... көңілім толады / көңілім толмайды 

3. Бүгінгі сабақ мен үшін ...... болды өте қысқа / өте ұзақ 

4. Сабақ бойы мен..... шаршаған жоқпын / шаршадым 

5. Менің көңіл күйім.... жақсы / нашар 

6. Жаңа сабақ....... түсінікті / түсіне алмадым қызықты / қызық емес





Кері байланыс Аты-жөні:


1. Сабақта мен .......жұмыс жасадым белсенді / баяу 

2. Мен бүгінгі сабақтағы жұмысыма... көңілім толады / көңілім толмайды 

3. Бүгінгі сабақ мен үшін ...... болды өте қысқа / өте ұзақ 

4. Сабақ бойы мен..... шаршаған жоқпын / шаршадым 

5. Менің көңіл күйім.... жақсы / нашар 

6. Жаңа сабақ....... түсінікті / түсіне алмадым қызықты / қызық емес





Кері байланыс Аты-жөні:


1. Сабақта мен .......жұмыс жасадым белсенді / баяу 

2. Мен бүгінгі сабақтағы жұмысыма... көңілім толады / көңілім толмайды 

3. Бүгінгі сабақ мен үшін ...... болды өте қысқа / өте ұзақ 

4. Сабақ бойы мен..... шаршаған жоқпын / шаршадым 

5. Менің көңіл күйім.... жақсы / нашар 

6. Жаңа сабақ....... түсінікті / түсіне алмадым қызықты / қызық емес


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
984
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі