Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»ДОІЖО...............Пәні: Математика Сабақтың тақырыбы:Ықтималдықтарды қосу, көбейту теоремасы.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ықтималдықтарды қосу, көбейту теоремасының көмегімен теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу туралы теориялық түсінік пен тиімді ойлау тәсілдерін үйрете отырып, практикалық есептерді шығару үрдісінде шығармашылық ойдың үзіліссіз жұмыс істеуіне көмектесу және экономикалық есептеулерді жүргізе білуді үйрету.Тәрбиелік мақсаты: Ұқыптылыққа, өздеріне таныс пікірлерді жинақтай білуге үйрету.Дамыту мақсаты:Ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру, Пән аралық байланыс: Информатика, Физика Сабақтың көрнекілігі: Графиктер, плакаттар, суреттер, мултимедиялық проектор.Сабақтың жүрісі:I,Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылардың оқу құралдарын,сабаққа қатысынтексеру.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Жаңа сабақты түсіндіру: 1. Кіріспе. Кездейсоқ сан.
Оқиғаларға қолданатын іс – әрекет.
Ықтималдықтарды қосу, көбейту теоремасы.
Жаңа сабақты бекіту: № 1, 4 есепті шығару
Қысқаша конспект жазу.
Оқу кезеңінде оқушылар өмірдегі болатын әртүрлі жағдайларды талдауға ықтималдықтар теориясы және статистика әдістемелерін қолдануды үйренеді. Кездейсоқ оқиғаның болу жиілігінпәннің көп бөлімдерінде кездестіругеболады, әсіресе Я. Бернуллидің үлкен сандар заңын үйренуде. Кездейсоқ сан – ықтималдық теориясының негізгі ұғымы. Кездейсоқ сандар кездейсоқ оқиғаларды сан арқылы беруге мүмкіндікбереді, бұл өте ыңғайлы, nсынаудаn өскен сайын кездейсоқ оқиғаның болу санының құлқы ықтималдық теориясында маңызды рол атқаратын ықтималдықтың үлестіру функциясының құлқына ұқсайды.Соныменкез – келген ғылымды меңгеру үшін, ең алдыменнегізгі ұғымдарды игеру қажет және тәуелсіз сынауда кездейсоқ оқиғаның болу жиілігін эксперимент арқылы оқу керек. Бірақ, компьютерсізжиіліктің құлқын эксперимент арқылы зерттеп оқу мүмкіншілігі кемде – кем.Статистиканың және ықтималдықтар теориясының әдістері он жетінші ғасырдың ортасында қолға алынабастады және осы бастапқы кезеңде ол демография, сақтандыру, ойындар теориясының міндеттерімен тығыз байланыстыболды. Статистикалық концепцияларжиырмасыншы ғасырда барлық жаратылыстану ғылымында, экономикада, өндірісті ұйымдастыруда, инженерлікістежетекші рөл атқарып отыр.Ықтималдықтар теориясы мен статистиканың практикалық пайдасымен қатар, әдістемелік маңызы да аса зор. Ықтималдықтар теориясы қажеттілік, себептілік, шарттылық, ұғымдар мен қатар кездейсоқтық ұғымын енгізуесебінен жүйелерге икемділікбереді. Оның осы ерекшелігібізді қоршаған әлемдегі түрлі құбылыстарды анағұрлым объективті көруге, көзге елестетуге мүмкіндік береді. Мәселен, материя молекулалардан құралғандықтан онда құжынаған бөлшектерболады, олардың қозғалыстары мен бірбірімен соқтығысулары кездейсоқ тәртіпсіз. Алайда осы өзара әрекет физикалық объектінің мәні мен табиғатын дәл көрсетеді. Педагогтық қызметте де алуан түрлі кездейсоқ
құбылыстарды есепке алуға тура келеді. Әрбіркласта қабілеттері, ұқыптылығы, дене және психологиялық қасиеттері әр түрлі оқушылар болады. Осындай жағдайда педагог тәуір нәтижеге жету үшін сабақ өткізудің ұтымды әдісін таңдауға тиіс. Бұл кездейсоқ процесті басқарудың бір жағдайы.Сонымен, кездейсоқ сипаттар табиғаттың да , қоғамның да негізгі құбылыстарына тән екеніне көз жеткіздік.. Яғни, ықтималдық – санақтық білім табиғат пен қоғамға дұрыс қазіргі ғылым жетістігінежауапберетін көзқарастың қалыптасуына жәрдемдеседі. Оқушылардың мүмкіндігіне сүйене отырып, түрлі ойындар, қызғылықты эксперименттер үстінде кездейсоқтық әлемімен таныстыру дұрыс. Өйткені, оқушылар өз тәжірибесінен аз – кем болса да, сабақ алады, екінші жағынан нақты қызметке қызығушылығын оятады, айналадағы әлемнен жаңалықтар ашуға, жаңа ұғымдар мен заңдылықтарды игеруге мүмкіндік береді. Мысалы:Төрт шар /екеуі көгілдір, екеуі ақ/ алып, оларды қоржынға салып, әбден араластырғаннан кейін үшеуін алып шығамыз. Осы үшеуінің біреуі көгілдірболама? Мүмкін бенемесе толық мүмкін бе? Жауап: сөзсіз мүмкін.Келесі сұрақ: Үш шардың үшеуі бірдей көгілдірболуы мүмкін бе? /Үш шардың үшеуі бірдей көгілдір болуы мүмкін еместігіне эксперимент жасау арқылы көз жеткіземіз/ Бұл есепте жауаптың графикалық көрінісінде сұраққа кесіпжауапберумен қатар, аралық жауап беру мүмкіндігінің бар екендігінеоқушылардың көзі жетеді.Анықтама: Жүргізілген n сынақтарды А оқиғасының пайда болуының жиілігін оның статистикалық ықтимадығы депатайды. Статистикалық ықтималдық арқылы белгіленеді. Сонда Мұндағы W(A)- оқиғаның жиілігі, n – жүргізілген сынақтар саны, m – A оқиғасының n сынақтарда пайда болған саны.1 – есеп. Күміс теңге 8 рет лақтырғанда «елтаңба» 3 ретпайда болады.Елтаңбаның пайда болуының статистикалық ықтималдығы қандай? 2 – есеп. 120 бірдейшарлар салынған урнада түсті шарлар алудың жиілігі 0,9 – ға тең болды. Урнадан қанша түсті шарларалынды?Есептер шығару:
Радиусы R болатын дөңгелекке кездейсоқ нүкте лақтырылсын. Лақтырылған нүкте дөңгелекке іштей сызылған квадраттың ішкі нүктесіне түсуінің ықтималдығы қандай?
Sкв = 2R2 Sдөңг = πR2
Дөңгелек формалы нысананың бөлігі көк түске боялған, ал қалған бөлігі ақ түске боялған. Нысанаға мерген атқан оқ тиетіні белгілі. Сонда атылған оқтың нысананың көк түсті бөлігіне тиюінің ықтималдығы қандай?
мұндағы Sr – дөңгелектің көк түсті бөлігінің ауданы.
Екі ойын кубы 37 рет лақтырылып екі кубта пайда болған цифрлардың қосындысы 9 – ға (А оқиғасы) тең болуы 4 рет тіркелген, А оқиғасының ықтималдығын тап.
Ойын сүйегі 10 рет лақтырылған. Сонда 6 цифры 4 рет пайда болған. 6 цифрының пайда болу ықтималдығы мен жиілігін тап. Жауабы: P = 1/6, W = 0,4.
-Барлығы 180 сынақ жүргізгенде А оқиғасының статистикалық ықтималдығы 0,8 – ге тең болады. Осы сынақтарда А оқиғасы қанша ретпайдаболды? Жауабы: m = 144.VІІ. Сабақты қорытындылау:бағалау VIІI.Үйге тапсырма: № 4
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз