Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ықтималдықтарды қосу және көбейту
Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Маусым 2018
5252
38 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»ДОІЖО...............Пәні: Математика Сабақтың тақырыбы: Ықтималдықтарды қосу, көбейту теоремасы.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ықтималдықтарды қосу, көбейту теоремасының көмегімен теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешу туралы теориялық түсінік пен тиімді ойлау тәсілдерін үйрете отырып, практикалық есептерді шығару үрдісінде шығармашылық ойдың үзіліссіз жұмыс істеуіне көмектесу және экономикалық есептеулерді жүргізе білуді үйрету.Тәрбиелік мақсаты: Ұқыптылыққа, өздеріне таныс пікірлерді жинақтай білуге үйрету.Дамыту мақсаты: Ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру, Пән аралық байланыс: Информатика, Физика Сабақтың көрнекілігі: Графиктер, плакаттар, суреттер, мултимедиялық проектор.Сабақтың жүрісі:I, Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылардың оқу құралдарын, сабаққа қатысын тексеру.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Жаңа сабақты түсіндіру: 1. Кіріспе. Кездейсоқ сан.
- Оқиғаларға қолданатын іс – әрекет.
- Ықтималдықтарды қосу, көбейту теоремасы.
- Жаңа сабақты бекіту: № 1, 4 есепті шығару
- Қысқаша конспект жазу.
құбылыстарды есепке алуға тура келеді. Әрбір класта қабілеттері, ұқыптылығы, дене және психологиялық қасиеттері әр түрлі оқушылар болады. Осындай жағдайда педагог тәуір нәтижеге жету үшін сабақ өткізудің ұтымды әдісін таңдауға тиіс. Бұл кездейсоқ процесті басқарудың бір жағдайы. Сонымен, кездейсоқ сипаттар табиғаттың да , қоғамның да негізгі құбылыстарына тән екеніне көз жеткіздік.. Яғни, ықтималдық – санақтық білім табиғат пен қоғамға дұрыс қазіргі ғылым жетістігіне жауап беретін көзқарастың қалыптасуына жәрдемдеседі. Оқушылардың мүмкіндігіне сүйене отырып, түрлі ойындар, қызғылықты эксперименттер үстінде кездейсоқтық әлемімен таныстыру дұрыс. Өйткені, оқушылар өз тәжірибесінен аз – кем болса да, сабақ алады, екінші жағынан нақты қызметке қызығушылығын оятады, айналадағы әлемнен жаңалықтар ашуға, жаңа ұғымдар мен заңдылықтарды игеруге мүмкіндік береді. Мысалы:Төрт шар /екеуі көгілдір, екеуі ақ/ алып, оларды қоржынға салып, әбден араластырғаннан кейін үшеуін алып шығамыз. Осы үшеуінің біреуі көгілдір болама? Мүмкін бе немесе толық мүмкін бе? Жауап: сөзсіз мүмкін.Келесі сұрақ: Үш шардың үшеуі бірдей көгілдір болуы мүмкін бе? /Үш шардың үшеуі бірдей көгілдір болуы мүмкін еместігіне эксперимент жасау арқылы көз жеткіземіз/ Бұл есепте жауаптың графикалық көрінісінде сұраққа кесіп жауап берумен қатар, аралық жауап беру мүмкіндігінің бар екендігінеоқушылардың көзі жетеді. Анықтама: Жүргізілген n сынақтарды А оқиғасының пайда болуының жиілігін оның статистикалық ықтимадығы деп атайды. Статистикалық ықтималдық арқылы белгіленеді. Сонда Мұндағы W(A)- оқиғаның жиілігі, n – жүргізілген сынақтар саны, m – A оқиғасының n сынақтарда пайда болған саны.1 – есеп. Күміс теңге 8 рет лақтырғанда «елтаңба» 3 рет пайда болады.Елтаңбаның пайда болуының статистикалық ықтималдығы қандай? 2 – есеп. 120 бірдей шарлар салынған урнада түсті шарлар алудың жиілігі 0,9 – ға тең болды. Урнадан қанша түсті шарлар алынды? Есептер шығару:
- Радиусы R болатын дөңгелекке кездейсоқ нүкте лақтырылсын. Лақтырылған нүкте дөңгелекке іштей сызылған квадраттың ішкі нүктесіне түсуінің ықтималдығы қандай?
- Дөңгелек формалы нысананың бөлігі көк түске боялған, ал қалған бөлігі ақ түске боялған. Нысанаға мерген атқан оқ тиетіні белгілі. Сонда атылған оқтың нысананың көк түсті бөлігіне тиюінің ықтималдығы қандай?
- Екі ойын кубы 37 рет лақтырылып екі кубта пайда болған цифрлардың қосындысы 9 – ға (А оқиғасы) тең болуы 4 рет тіркелген, А оқиғасының ықтималдығын тап.
- Ойын сүйегі 10 рет лақтырылған. Сонда 6 цифры 4 рет пайда болған. 6 цифрының пайда болу ықтималдығы мен жиілігін тап. Жауабы: P = 1/6, W = 0,4.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)