Материалдар / Ықтималдықтың түрлері. Ықтималдықты табу тәсілдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ықтималдықтың түрлері. Ықтималдықты табу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
1203
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы
Жаңаарқа ауданы
Ақтүбек ауылы
Ақтүбек ЖОББ мектебінің
математика пәнінің мұғалімі: Кусайынова Б.С.
Сыныбы: 9
Пәні: алгебра
Тақырыбы: Ықтималдықтың түрлері. Ықтималдықты табу тәсілдері
Сабақтың мақсаты: Меңгерген білімдеріне есептер шығару , өмірде дұрыс
пайдалануға дағдыландыру, пысықтау.
Сабақ түрі: аралас сабақ
Күтілетін нәтиже: Меңгерген білімдерін есептер шығаруда, өмірде дұрыс
пайдалануға дағдыланады.
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ресурстар
Кіріспе
І. Ұйымдастыру кезеңі
Кеспе қағаздарын таңдау
«Асықтар»
а) оқушылармен
арқылы өз тобын табады.
тобы, «Ойын
сәлемдесу, түгендеу
Топқа бөлінген соң өз
сүйектері»
ә) психологиялық ахуал
рөлдерін бөліп алады.
тобы,
орнату
«Тиындар»
б) кеспе қағаздарын таңдау
тобы жазылған
арқылы оқушыларды 3
кеспе қағаздар
топқа бөлу
Смайлик арқылы топ
бағаланатынын айта кету
в) Үй тапсырмасын
Оқушылар жұптасып, бірИнтербелсенді
интербелсенді тақтадан
бірінің жұмыстарын
тақта, жұмыс
көрсету №545 №547
интербелсенді тақта арқылы
дәптері,
тексереді.
смайликтер
Білу
1. Кездейсоқ оқиға
1. Элементар оқиғалар
дегеніміз не? Мысал
кеңістігінің әрбір ішкі
келтіріңіз.
жиынын кездейсоқ оқиға
2. Ақиқат оқиға
деп атайды.
дегеніміз не? Мысал
2. Екі оқиғаның күні бұрын
келтіріңіз.
орындалатыны белгілі
3. Жалған оқиға
болса, онда мұндай
смайликтер
дегеніміз не?
оқиғаны ақиқат оқиға
4. Үйлесімсіз оқиға
деп атаймыз.
дегеніміз не? Мысал
3. Ал оқиғаның ешбір
келтіріңіз.
сынақ нәтижесінде
5. Үйлесімді оқиға
орындалмайтыны белгілі
дегенімзі не ? Мысал
болса, онда оны жалған
келтіріңіз.
оқиға деп атайды.

6. Кездейсоқ оқиғаның
ықтималдығы
дегеніміз не?

Түсіну
Шығармашылық жұмыс

Қолдану
І деңгей
ІІ деңгей
ІІІ деңгей

4. Егер екі кездейсоқ
оқиғалар бір сынақ
нәтижесінде қатар
орындалуы мүмкін емес
болса, онда бұларды
үйлесімсіз оқиғалар деп
атайды.
5. Ал керісінше
жағдайларда бұл
оқиғаларды үйлесімді
оқиға деп атайды.
6. Кездейсоқ
оқиғаныңықтималдығы
деп А-ға қолайлы
нәтижелер санының
барлық мүмкін
нәтижелер санына
қатынасын айтады.
Оқушылар өздері дайындап
келген шығармашылық
жұмыстары бойынша
түсіндіреді
І.№550 «ЫҚТИМАЛДЫҚ»
сөзінің әрбір әрпі жазылған
карточкалар араластырылып,
келесі бетіне аударылып
тасталды. Осыдан кездейсоқ
алынған карточкада дауысты
әріп болуы ықтималдығы
қандай?
Берілгені: Шешуі:
n=10
P(A)=m/n=4/10=0.4
m=4
P(A)-?
Жауабы: 0,4
ІІ. №557 Барлық жақтары
боялған куб өзара тең болатын
1000 кішкене кубтарға
бөлінетіндей болып қиылған ,
сонан соң олар мұқият
араластырылған . Кездейсоқ
алынған кубтың 1)бір 2)екі
3)үш жағы боялған болуы
ықтималдығы қандай?
Берілгені: Шешуі:

смайликтер

Оқулық, А,В,С
деңгейлік
есептер,
смайликтер

m1=6
P(A)=8/1000=0.008
m2=8 P(A)=12*8/1000=0.096
m3=12 P(A)= 64*6/1000=0.384
n=1000
P(A)-?
ІІІ. №559 Атқышты 4 рет
атқанда нысанаға кем дегенде
бір рет тигізу ықтималдығы
0,9984-ке тең. Оның бір рет
атқандағы нысанаға тигізу
ықтималдығы қандай?
Берілгені: Шешуі:
m=0.9984 P (A)=0.9984/4=
n=4
=0.2496
P(A)-?
1-0.2496=0.8
Талдау
«Он сұрақ» әдісі арқылы
меңгерген білімдерін
байқау. Бір оқушыны
таңдап алады және оның
маңдайына негізгі сөз
жазылған сөзді
жапсырады.
Жинақтау
«Шағын тест» білімдерін
жинақтау үшін тест
тапсырмаларын таратамын

Бағалау
Рефлексия «Блоб ағашы»
-Оқушылар бүгінгі
сабағымызға рефлексияны
Блоб ағашы арқылы
жасаймыз.
Үйге тапсырма
№558, №560
Тест жинақтарынан
қосымша оқулықтардан 5
есеп шығарып келу
Бағалау. Тест тапсырмасы
бойынша бағалаймын.

Қатысушы сыныпқа он сұрақ
қоя алады. Оған «Иә» немесе
«Жоқ» деп қана жауап береді.
Берілген жауапқа қарай
қатысушы маңдайына
жазылған сөзді табады.

«Кездейсоқ
оқиға»
жазылған
қағаз,
смайликтер

Оқушылар тест есептерін
шығарады. Нәтижесін
интербелсенді тақта арқылы
бір-бірін тексереді.

Тест жазылған
таратпа
материалдары,
Интербелсенді
тақта,
смайликтер

Стикерді қалаған жеріне
жапсырады. Өзіне бүгінгі
сабақ бойынша баға береді

Стикер, «Блоб
ағашы»
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!