(МҚ,Ұ)
ЙУ»,»Ю» дыбысы бар сөздерн оқудаі оқушылар
көп шатасады. Сөздерге у дыбысы
қосылғанда олар қалай жазылатындығы туралы
айтылады.
-
күшей -
у
-
молай -
у
-
той-
у
-
көркей-
у
-
тыңай-
у
. Сөздерді көп нүктенін орнына
«йу», «ю» әріптерінің тиістісін кқшіріп жазып, неліктен сол әріпті
қойғандығынды дәлелде.
Сурет бойынша әңгіме
құрастыр.
-Ю
дыбысы кездесетін сөзді
ата.
-Ю
дыбысы қалай
естіледі?
Оюды кімдер ояды, қандай ою
түрлерін білесіңдер?
Ю
қандай
дыбыс?
Ю
әрпі қандай дыбыстардан
құралған?
ТОПТЫҚ
ЖҰМЫСТАР
1-жаттығу. Көп нүктенің орнына артық
әріпті (ю) қойып жаз. Әр сөзде неше әріп, неше дыбыс
бар?
Аю,
ою,
ұю,
жаю,
тою,
көркею,
үлкею,
шалқаю.
б) Мұғалімнің түсіндірмесі
(толықтыруы).
в) Сергіту
сәті.
Қорбаңдаған
аюдың
Жүрісін салып
көрейін
Қошқар мүйіз
оюдың
Үлгісін салып
көрейін
а)«Қиындыны
құрастыр» ойыны.
Мақсаты: оқушылардың тапқырлығын және
қисынды ойлау қабілетін дамыту.
Шарты: оқушылар 3 топқа топтасады.
Қиындылары таратылып беріледі. Құрастырғанда мазмұнды сурет шығады.
(Мұғалім тақтаға іледі.)
Тапсырмасы:
2-жаттығу.
Сурет бойынша әңгіме құрастыр.
Ю дыбысы кездесетін сөзді ата. Ю дыбысы қалай
естіледі?
б) Жады – ережені
жаттату:
Ю
– қосарлы дауысты дыбыс.
Сөзде йу
дыбыстары естілгенімен,
олардың орнына ю
әрпі
жазылады: ою,
қартаю.
в) Жұптық
жұмыс:
3-жаттығу. Берілген
сөздерге у
әрпін қосса, қандай өзгеріс
болады?
Той+у=тою, үй, есей, кеңей,
қартай, сарғай.
Ю
әрпі қандай дыбыстардың орнына
қолданылғанын айт.
Есею сөзін тағы қандай сөзбен
алмастырып айтуға болады?
4-жаттығу. Төмендегі сөздерді көшіріп
жазып, жазылуын есте сақта. Ю
әрпінің астын
сыз.
Ұю,
жаю,
күю,
сою,
жантаю,
еңкею,
молаю,
құю,
түю.
(Ұ, Ө) «Өз жұбыңды тап»
ойыны
Оқушыларға қима сөздер
беріледі. Олар әр сезім мүшесінің ерекшелігін анықтап, табуы
керек.
-
көз–көру мүшесі;
- құлақ –есту мүшесі;
- мұрын –иіс сезу мүшесі;
- тіл–дәм сезу мүшесі;
- тері–ыстық пен суықты сезетін сипап сезу
мүшесі;
(Ұ, Ө)Оқулықпен
жұмыс
1/Өлеңді
оқу
Сөздік
жұмыс: Оқушыларға бейтаныс сөздердің
мағынасын түсіндіру:
щипалы-
дәмі тіл
үйірер-
татымды-
-Өлең не
туралы?
Балалар өздеріңнің жақсы
көретін тағамдарын «өрік» сөзінің орнына қойып,
оқиды.
(Ұ, Ө)Өлеңмен
жұмыс
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін!
Құлақ деген не үшін керек?
Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін.
-Балалар, өлең не
туралы?
-Әр сезім мүшесі туралы не
айтылған?
-Не қосар
едіңдер?
Оқушылар өздерінің
пікірлерін айтып, өлеңді жалғастыруға
болады.
Сергіту сәті «Күз» көзге
арналған сергіту сәті
(Ө,Қ)Проблемалық
сұрақ
-Балалар, өлеңді мұқият
тыңдап, не туралы екенін айтыңдар.
-Балалар, өлең не
туралы?
-Жемістер мен көкөністердің
қандай пайдасы бар?
-Қандай атауларда я әрпі
кездеседі?
Қияр,
пияз сөздерін жазу емлесін
түсіндіру.
-Қандай жемістер мен
көкөкністерді білесіңдер?
(Ө,Қ)Өздік
жұмыс.
Оқушыларға кесте
таратылады. Оқушылар өздері атаған жемістер мен көкөністердің
атауларын дәмі бойынша кестеге орналастырып
жазады.
Тағамның
дәмі
|
тағамдар
|
тәтті
|
|
ащы
|
|
қышқыл
|
|
Кестелермен ауысып,
бірін-бірі тексереді.
|