y=√(x )функциясы оның графиктерінің қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

y=√(x )функциясы оның графиктерінің қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспарлау үлгісі


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.4.1.1

Мектеп: №94 ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Л.А

Сынып: 8 «Ә»

Қатысқандар: 24

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

y= функциясы оның графиктерінің қасиеттері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.1 y= функцияның қасиетін білу және оның графигін салу.

8.4.1.4 аргументтердің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және функцияның мәні бойынша аргументтің мәнін табу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Shape1 функцияның қасиеттерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: : Shape2 функцияның

қасиеттері мен графигінің берілу тәсілдерін есептер шығаруда қолданады.

Кейбір оқушылар: Берілген график арқылы функция құрастыра алады.

Бағалау критерийі

-Shape3 функцияның қасиеттерін қолданып, графигін салады

-аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәнін таба алады.

Тілдік мақсаттар


Осы тақырыпқа қатысты терміндерді үш тілде меңгереді, қазақ,орыс, ағылшын тіліндегіәдебиеттердегі материалды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктерді қолданамын

Қазақша

Русский

English

график

график

schedule

біледі

Знать

knows

орналасуы

установить,найти

location

түбір

корень

noot



Құндылықтарға баулу





Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасап, іздену қабілетін арттыру.

Пәнаралық байланыс

Геометрия

Алдыңғы білім

Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді біледі

Бастыпқы білім

Shape4 функциясы графигі орналасуын біледі, функцияның қасиетін ажырата алады, есептер шығаруда қасиеттерін қолдана алады.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин













3 мин














Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.

Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, «Бір жүрек» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілектер айтқызамын.

Топтастыру . «Мозайка әдісі» сурет қиындыларын конверттерге салап оқушыларды 4 топтарға бөлемін.

1-топ Төртбұрыш

2-топ Үшбұрыш

3-топ Бесбұрыш

4-топ Шеңбер


Оқушыларды өткен тақырыптар бойынша «Зымыран сұрақтар» арқылы пысқтаймын.

1-Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару мен көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіуде қандай айырмашылықтар бар?

2-Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан қалай босатамыз?

3-Қандай сандарды иррационал сан деп атайды?

4-Барлық рационал және ирроционал сандар қандай сан жиынын құрайды?


Үй жұмысын тексеру.

78 Өрнекті ықшамдаңдар

  1. 4 +5 -7 = - 3



  1. 0.3 +0.2 +0.6 =0.9 =0.2 7


  1. - +29 - =30 -2


  1. 48 +2 -2 -50 =-2

79

+ =12

-5 =-3

+8 =10

-21 + =-18

Жауаптар тақтада көрсетіледі.

Оқушылар «Бағдаршам арқылы» бағаланады




Сабақтың ортасы

8 мин
































Оқулықпен жұмыс

14 мин



































Топпен жұмыс

10 мин

ІІ Мағынаны ашу:

Жаңа тақырып.

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында 4-топқа тапсырмалар беріледі және де осы тапсырма арқылы оқушылар y= функциясының қасиеттерін ашады.

y= функциясының қасиеттері:

  1. Анықталу облысы теріс емес сандар, себебі ;

  2. Функцияның графигі координаталар басы арқылы өтеді, өйткені х=0 болғанда, у=0;

  3. y= функциясының графигі координаталық жазықтықтың Іширегінде орналасқан, өйткені арифметикалық түбірдің анықтамасы бойынша х және у айнымалыларының мәндері теріс емес сандар

  4. функция өзінің анықталу облысында өседі, өйткені аргументтің үлкен мәніне функцияның үлкен мәні, аргументтің кіші мәніне функцияның кіші мәні сәйкес. Мысалы, х=4 болғанда, у=2; х=9 болғанда у=3 және т.с.с.

болғанда, y= функциясының графигі функциясының графигі сияқты І ширекте орналасқан және ол графиктер у=х түзуіне қарағанда симметриялы. Егер М(в;а) нүктесі y= функциясының графигіне тиісті болады.

Ой қозғау мақсатында сұрақтар беріледі.

98

  1. A(100;10)

  2. B(2; 1)

  3. C(1.69 ; 1.3)

  4. D) (-4; 2)

  5. E(-4 ;-2)

  6. F(7 ) нүктелерінің қайсысы y= функциясының графигіне тиісті болатынын анықтаңдар.

100 теңдеуді график тәсілімен шешіңдер

  1. =3

  1. =5

  2. =7

  3. =9

  4. =11

  5. =13

  6. =4

  7. =6

102 Фунуцияның анықталу облысын тап

  1. y=

  2. y=

  3. y=

  4. y=

  5. y=


Дискриптор:

  • y= функцияның графигіне тиісті нүктелерін анықтайды

  • функцияның анықталу облысын табады.

  • Т еңдеуді график тәсілімен шешеді


Тапсырма

  1. y= функция графигін салыңдар. x=9 болғанда y –тің, y= -9 болғанда х-тің,

х=100 болғанда y-тің, y= -1.3 болғанда х-тің мәнін табыңдар.

2)y= және y= функциялардың графиктері қалай орналасқанын анықтаңдар


Дискрептор

Бағалау критерийі

Дескриптор

Берілген функцияның мәндері арқылы аргументтің мәнін табады.


-функцияны графигін салады

-график бойынша қасиеттерін жазады

-функция графигінің өзара орналасқанын анықтайды.


Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ» арқылы



Сабақтың соңы

2 мин












Сабақты бекіту

Рефлексия

Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу.


Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын.

Сабақ маған түсініксіз.

Үйге тапсырмасы: № 105































Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмалар беріліп. Дерек көздеріне бағыт бағдар беремін.





«Бағдаршам» әдісі «Бас бармақ» әдісі Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау топқа бөліну барысында ескертіледі.

Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:





2:




Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
728
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі