|
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|
|
Педагогтің аты- жөні: Болатова А.А. |
Күні: 12.10.2021 ж. |
|
|
Сынып: 1 "В" |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
З дыбысы және әрпі |
|
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану; 1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу |
|
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. «Кім білгіш?» Мен дауысты дыбыстарды атасам, екі қолдарыңды жоғары көтеріп шапалақтайсыңдар. Ал дауыссыз дыбысты атасам, еңкейіп тізелеріңді шапалақтайсыңдар. |
|
|
Сабақтың ортасы (12 мин) |
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін берілген сөздерді, сөйлемдерді буындап, тұтас оқисыңдар. Сызба- модель арқылы сөйлем құрайсыңдар. Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрайсыңдар. Сөздің алдына, ортасына, соңына тиісті дыбысты қосу арқылы сөздің мағынасы өзгеретінін түсінесіңдер. «З з» әрпі кездесетін сөздерді, сөйлемдерді көркем жазып үйренесіңдер. |
Суреттер, оқулық Сызба |
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту жұмысы. Оқылым
соңына (қазаққазан) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.
|
Оқулық |
|
15 мин |
|
«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы |
|
4.Сызба-модельге сәйкес сөйлем құрау. |
|
|
|
5. Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрау. Мәтінді оқу. |
Оқулық. Жазу дәптері |
|
|
Жазылым. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. |
Жазу дәптері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы (6 мин) |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: |
|
|
5 мин |
«Қазақ» сөзінен жаңа сөздер жаса.
«Қаз» сөзінің мағынасын анықта.
Қаз, аз сөздерімен сөйлем құра. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауапалу. |
Оқулық |
|
Рефлексия "Бағдаршам" әдісі. |
Рефлексия тақтайшасы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
З дыбысы және әрпі
З дыбысы және әрпі
|
Бөлім: |
Әліппе кезеңі |
|
|
Педагогтің аты- жөні: Болатова А.А. |
Күні: 12.10.2021 ж. |
|
|
Сынып: 1 "В" |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
З дыбысы және әрпі |
|
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
1.1.5.1* заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану; 1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу |
|
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату. «Кім білгіш?» Мен дауысты дыбыстарды атасам, екі қолдарыңды жоғары көтеріп шапалақтайсыңдар. Ал дауыссыз дыбысты атасам, еңкейіп тізелеріңді шапалақтайсыңдар. |
|
|
Сабақтың ортасы (12 мин) |
Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін берілген сөздерді, сөйлемдерді буындап, тұтас оқисыңдар. Сызба- модель арқылы сөйлем құрайсыңдар. Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрайсыңдар. Сөздің алдына, ортасына, соңына тиісті дыбысты қосу арқылы сөздің мағынасы өзгеретінін түсінесіңдер. «З з» әрпі кездесетін сөздерді, сөйлемдерді көркем жазып үйренесіңдер. |
Суреттер, оқулық Сызба |
|
|
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдыларын дамыту жұмысы. Оқылым
соңына (қазаққазан) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.
|
Оқулық |
|
15 мин |
|
«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы |
|
4.Сызба-модельге сәйкес сөйлем құрау. |
|
|
|
5. Орны ауыстырылып берілген сөйлемдерден мәтін құрау. Мәтінді оқу. |
Оқулық. Жазу дәптері |
|
|
Жазылым. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. |
Жазу дәптері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы (6 мин) |
Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: |
|
|
5 мин |
«Қазақ» сөзінен жаңа сөздер жаса.
«Қаз» сөзінің мағынасын анықта.
Қаз, аз сөздерімен сөйлем құра. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауапалу. |
Оқулық |
|
Рефлексия "Бағдаршам" әдісі. |
Рефлексия тақтайшасы |
шағым қалдыра аласыз















