Материалдар / З дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

З дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:18. 01. 19 ж
Сыныбы:1 сынып
Пәні:Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы З з дыбысы мен әрпі. (2)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Жетістік критерийлеріБарлығы: З әрпін таниды.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Тілдік мақсатТабиғат – природа nature
Құндылықтарды дарытуАдамгершілік қасиеттерін дарыту
Ойлау деңгейлері:Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері:1. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады.2. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады.3. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 4. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы3 минутПсихологиялық дайындықЖұмыс ережесін келісу



Сабақтың ортасы12 минут



Тыңдалым.
  • Өткен сабақта қандай әріппен таныстық?
  • З әрпі қандай дыбыс?
  • З әрпінен қандай сөздерді білесіңдер?


  • Оқылым. ӨркешҚозы ботаға:
  • Арқаңдағы шошайған не? – деді.
  • Өркеш қой , - деді бота.
  • Өркеш саған неге керек? – деді қозы.
  • .................
  • Дескриптор: білім алушы
  • Мәтінді оқи алады.
  • Мәтіннің жалғасын жалғастырып айта алады.
  • Қозы мен ботаның сөздерін рөлге бөліп оқи алады.
  • Тапсырма Сурет және тірек сөздердің көмегімен ертегі құрастыр.Тірек сөздер: ұзақ, шөлдеді, құмыра, тұмсығы, су, тас, салды, көтерілді.Дескриптор: білім алушы
  • Тірек сөздерді оқи алады.
  • Тірек сөздердің көмегімен ертегі құрастыра алады.
  • Оқулықпен жұмыс

    Әріптер



    Суреттер
    Сергіту сәті3 минутҚатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен  әдемi, кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)

    Аяқталуы

    15 минут





    Жазылым. Сөздік диктантАз, қаз, өз, көз, өзен, заман, қоңыз, тоғыз т.б.Дискриптор:- әріп элементтерін дұрыс салады;- әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;- жазу жолын сақтайды;- сөзді сауатты, көркем жазады.





    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





    Смайликтер
    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімінТексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік Акт-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

    Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын.Деңгейлік тапсырмалар беріп отырамын.

    Смайликтер арқылы бағалаймынАКТ,орыс тілі, дүниетану,ағылшын тілі.
    РефлексияСабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?







    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!