|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
География, 10 сынып, жаратылыстану-математикалық бағыт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
6-сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
2-бөлім. Картография және геоинформатика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи картографиялық әдістер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
10.2.1.1 – Тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
Тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) |
Жеке жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут
1 мин |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме, оқушылар? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Заманауи картографиялық әдістер Бүгінгі сабақ тақырыбы: Заманауи картографиялық әдістерінен Сіздің білетініңіз: Тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолдану Сіздің
меңгеретініңіз: |
|
|
|
Презентация Слайд 1
Слайд 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-8 минут
1 мин
5 мин
|
Жаңа сабақ |
Картографиялық әдіс- картада бейнеленген географиялық нысандардың сандық және сапалық қасиеттерін түсіну мен оны сипаттап талдаудың ең тиімді жолдары Картографиялық әдістің қолдану
тарихы
Картографиялық әдістің қолданылуы:
Картаның негізгі қасиеттері:
Карталарды талдаудың тәсілдері: 1. Карта
бойынша картада бейнеленген құбылыстарды сапалы сипаттау
тәсілі; Картографиялық әдістің жаңа формалары
Менталды
карталардың басты қағидалары
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
|
|
|
Презентация Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Слайд 8
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 минут
|
Тәжірибе |
Тапсырма №1. Қазақстан экономикалық аудандарының халық саны мен ауданының арақатынасын көрсететін картодиаграмма құрастыру;
Тапсырма№2
Картоид әдісімен Африка өзендері картасын мысалға ала отырып, Оңтүстік Американың өзендерін сызып көрсету. Тапсырма №3 Менің бір күнім менталды картасын көре отырып, әр оқушы өзінің картасын құрастырып, соны қолдануы керек
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
|
Дескриптор: 1.Картодиаграм-ма құрастыру.
Дескриптор: 1.Картоид әдісін қолдану
Дескриптор: 1.Менталды карта құрастырып, қол-дану
|
Слайд 9
Слайд 11
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин
|
Бекіту
|
Тапсырма
№4
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
Дескриптор: |
Презентация Слайд 13
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сабақты қорытындылау + - таңбаларын қолданып өз өзіңізді бағалаңыз Бүгінгі сабақта:
|
|
|
|
Слайд 15
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заманауи картографиялық әдістер
Заманауи картографиялық әдістер
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
География, 10 сынып, жаратылыстану-математикалық бағыт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
6-сабақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
2-бөлім. Картография және геоинформатика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи картографиялық әдістер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
10.2.1.1 – Тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
Тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) |
Жеке жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут
1 мин |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме, оқушылар? Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Заманауи картографиялық әдістер Бүгінгі сабақ тақырыбы: Заманауи картографиялық әдістерінен Сіздің білетініңіз: Тақырыпқа сәйкес картографиялық зерттеулер әдістерін қолдану Сіздің
меңгеретініңіз: |
|
|
|
Презентация Слайд 1
Слайд 2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-8 минут
1 мин
5 мин
|
Жаңа сабақ |
Картографиялық әдіс- картада бейнеленген географиялық нысандардың сандық және сапалық қасиеттерін түсіну мен оны сипаттап талдаудың ең тиімді жолдары Картографиялық әдістің қолдану
тарихы
Картографиялық әдістің қолданылуы:
Картаның негізгі қасиеттері:
Карталарды талдаудың тәсілдері: 1. Карта
бойынша картада бейнеленген құбылыстарды сапалы сипаттау
тәсілі; Картографиялық әдістің жаңа формалары
Менталды
карталардың басты қағидалары
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
|
|
|
Презентация Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
Слайд 7
Слайд 8
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 минут
|
Тәжірибе |
Тапсырма №1. Қазақстан экономикалық аудандарының халық саны мен ауданының арақатынасын көрсететін картодиаграмма құрастыру;
Тапсырма№2
Картоид әдісімен Африка өзендері картасын мысалға ала отырып, Оңтүстік Американың өзендерін сызып көрсету. Тапсырма №3 Менің бір күнім менталды картасын көре отырып, әр оқушы өзінің картасын құрастырып, соны қолдануы керек
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
|
Дескриптор: 1.Картодиаграм-ма құрастыру.
Дескриптор: 1.Картоид әдісін қолдану
Дескриптор: 1.Менталды карта құрастырып, қол-дану
|
Слайд 9
Слайд 11
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин
|
Бекіту
|
Тапсырма
№4
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
Дескриптор: |
Презентация Слайд 13
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сабақты қорытындылау + - таңбаларын қолданып өз өзіңізді бағалаңыз Бүгінгі сабақта:
|
|
|
|
Слайд 15
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















