Сабақтың басы ұйымдастыру
кезеңі.
Қызығушылықты ояту 8
мин
Сабақтың
ортасы.
Практикум
30
мин
Сабақтың соңы.
Қорытынды
Рефлексия
7
мин
Үй
тапсырмасы
|
І. Ұйымдастыру
бөлімі.
А) Оқушылармен амандасу,
оларды kundelik.kz бойынша түгендеу. Кабинет тазалығын
қарау.
Ә) Топқа туған күндеріне
сәйкес біріктіру.
Топ ережесін
сақтау.
ІІ. Өткен білімді еске
түсіру.
«ВЕЕР»
әдісі арқылы оқушылар жұппен жұмыс
жасайды.
Бағалау: «Мадақтау» арқылы.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
ІІІ. Жаңа
білім.
2019 жылы ESET халықаралық
антивирустық компаниясының өткізген сауалнамасы бойынша
Қазақстандық компаниялардың 93% сыртқы және 87% ішкі кибер
қауіп-қатермен кездесті. Бизнес саласында кеңінен таралған
қауіп-қатер түрлеріне спам 79%, зиянды программалық жабдықтамалар
66%, фишинг 25%, шифраторлар 18%, корпаративті шпионаж 13%,
DDoS-шабуылдар 11% және мақсатты шабуылдар 10%
жатады.
Кибуллинг деген не?
Кибербуллинг – адамды интернетте, мысалы әлеуметтік желілерде
қорлау немесе қудалау.
Фишинг - желілік
қауіпсіздіктің негіздерін білмейтін пайдаланушыға негізделген
әлеуметтік инженерияның бір түрі: атап айтқанда, көптеген адамдар
қарапайым фактіні білмейді: қызметтер олардың тіркелгі деректерін,
паролін және т.б. қамтамасыз етуін сұрайтын хаттар жібермейді.
Фишингтен қорғау үшін ірі интернет-браузерлерді дайындаушылар,
пайдаланушыларға алаяқтарға жататын күдікті вебсайтты ашқаны туралы
хабарлау үшін бірдей әдістерді қолдануға келісті. Браузерлердің
жаңа нұсқалары қазірдің өзінде тиісті деп аталатын бұл мүмкіндікке
ие Спам деген не? «Спам» сөзін бүгін ғаламтордың кез
келген қолданушысы біледі. Тек біліп қана қоймай, оны өзінің
электрондық жәшігінен жиі көреді. Бірақ көбі «спам» сөзі бұрын
ғаламтормен де, электрондық хаттармен де байланысты болмағанын біле
бермейді.
Тәжірибелік
жұмыс
Дескриптор: Кибер қауіп
қатерден сақтану туарлы ақпараттық хатты оқып, талқылай
алады;
Бағалау: «Баллдық жүйе»
арқылы
В деңгейлі
тапсырма
«Ниегериялық хат» үлгісі бар
конверт беріледі. Тапсырма 1-2
қосымша.
-
Хат мәнін мұқият
оқыңдар.
-
Хатта спам екенін
білдіртіп тұратын сәттерді ерекшелеп,
талқылаңдар.
Дескриптор: Кибер қауіп
қатерден сақтану туарлы ақпараттық хатты оқып, талқылай
алады;
Бағалау: «Баллдық жүйе»
арқылы
С деңгейлі
тапсырма.
Дескриптор: берілген сөздерге
зерттеу жұмыстарын жүргізе
алады;
Бағалау: «Баллдық жүйе»
арқылы
СЕРГІТУ
СӘТІ: Қар
кесегі.
ІV.
Бекіту. Оқулықтағы 55-57 беттегі тест
жұмысын Quizezz бағдарламасында
орындау.
Дескриптор: Оқулықтағы
берілген тест тапсырмаларын орындай
алады;
Бағалау: «Бас
бармақ»
V. Кері байланыс.
«Сиқырлы таяқша» арқылы сабақты
қорытындылау.
Сабақтың сәтті тұсы, ұнағаны,
біліп-үйренгенім? Сәтсіз тұсы, түсінбедім? Әлі де дамытар тұсым,
түсінбеген?
Үй тапсырмасы.
«Қазақстан Республикасының
ақпараттық қауіпсіздігі» тақырыбына эссе
жазу.
kundelik.kz сайты арқылы оқушыларға ФБ
қою.
|
Амандасады,
Топқа
бөлінеді
Өзара пікір алмасып
отырады.
Топқа біріктіріліп, берілген
хатты оқып, талдау жасайды.
Хат мәнін мұқият оқып, спам
сөздерді тауып, талқылайды.
Тапсырманы
орындайды
Дербес компьютерге
орындайды
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
айтады
|
Мадақтау
Баллдық
жүйе
Баллдық
жүйе
Баллдық
жүйе
Бас
бармақ
|
Инт.тақта kundelik.kz, топ
ережесі
А4
қағазы
Инт.тақта, оқулық, жұмыс
дәптерлері
https://www.youtube.com/watch
?v=JYVmZysiCQ4h
ttps://www.youtube.com/watc
h?v=7a4xYT-AiHc
Оқулық, постер,
маркер
Нигериялық хат үлгісі жазылған
таратпа материал
оқулық
Quizezz бағдарламасында тест
тапсырмасы
Кері
байланыс
|
|
|