|
Көркем еңбек |
Мектеп: №30 ат ЖОМ |
||||
|
Күні:28.09.2021ж |
Оқытушының аты-жөні: Шынгысбекова К |
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
|
|||
|
Бөлім: |
Визуалды өнер |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе |
||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды салыстыру 6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: қоршаған ортаның визуалды элементтерін таңдау және қолдану; Оқушылардың көбісі: Өз идеялары мен сезімдерін беру Кейбір оқушылар: Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
|
|
|
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Сабақ мақсатын анықтау, талқылау. сұрақтарға жауап беріңіз · бұл не? · Бұл сурет не үшін фотосурет деп аталады ? Неліктен? 1. Мұғалім оқушыларға өз дәптерлеріне көрсетілген кестені толтыруды БББ сұрайды. Кесте толтыру қолда бар білімді анықтау үшін қажет және сабақтың мақсаттарын анықтауға көмектеседі. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
|
|
|
|
Ортасы
|
Кәсіби фотосуреттер Оқушыларды әр түрлі пішінде кәсіби көркемдік ерекшелігі бар шығармаларды қарастыру/композициясына, көркемдік заңдылықтарына/ мәнерлі құралдарына идеясына назар аудару. -Фотосуретті портрет Фотопортреттермен танысады. Фотокамерамен жұмыс жасайды «Бас бармақ» әдісі Қазақ тілі оқулығы 5-сынып © Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова © Алматы «Атамұра» 2017 ж ретінде қарастыруға болады ма? Неліктен? -Суретшілер мен портреттер арасындағы айырмашылық қандай? -Фотосуреттер қандай жарықта орындалған? -Суретке түсіру кезінде қандай композициялық ережелерді сақтау керек? - фотосуреттің орындалу техникасына байланысты материалды жіктей білу. Камерамен тәжірибеге кіріспес бұрын, мұғалім оқушыларды көрнекі құралмен және жасанды жарық шамдарымен жұмыс істеуге ұсынады |
Кітаппен жасалынатын жұмыс |
|
|
|
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Жетістік баспалдағы Баспалдық бойынша көтерілу Мен сабақты түсіндім Маған сабақта ұнағаны Мен сабақты түсінбедім |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін баспалдыққа көтерілу арқылы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе
Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе
|
Көркем еңбек |
Мектеп: №30 ат ЖОМ |
||||
|
Күні:28.09.2021ж |
Оқытушының аты-жөні: Шынгысбекова К |
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
|
|||
|
Бөлім: |
Визуалды өнер |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе |
||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды салыстыру 6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: қоршаған ортаның визуалды элементтерін таңдау және қолдану; Оқушылардың көбісі: Өз идеялары мен сезімдерін беру Кейбір оқушылар: Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
|
|
|
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Сабақ мақсатын анықтау, талқылау. сұрақтарға жауап беріңіз · бұл не? · Бұл сурет не үшін фотосурет деп аталады ? Неліктен? 1. Мұғалім оқушыларға өз дәптерлеріне көрсетілген кестені толтыруды БББ сұрайды. Кесте толтыру қолда бар білімді анықтау үшін қажет және сабақтың мақсаттарын анықтауға көмектеседі. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді
|
|
|
|
|
Ортасы
|
Кәсіби фотосуреттер Оқушыларды әр түрлі пішінде кәсіби көркемдік ерекшелігі бар шығармаларды қарастыру/композициясына, көркемдік заңдылықтарына/ мәнерлі құралдарына идеясына назар аудару. -Фотосуретті портрет Фотопортреттермен танысады. Фотокамерамен жұмыс жасайды «Бас бармақ» әдісі Қазақ тілі оқулығы 5-сынып © Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова © Алматы «Атамұра» 2017 ж ретінде қарастыруға болады ма? Неліктен? -Суретшілер мен портреттер арасындағы айырмашылық қандай? -Фотосуреттер қандай жарықта орындалған? -Суретке түсіру кезінде қандай композициялық ережелерді сақтау керек? - фотосуреттің орындалу техникасына байланысты материалды жіктей білу. Камерамен тәжірибеге кіріспес бұрын, мұғалім оқушыларды көрнекі құралмен және жасанды жарық шамдарымен жұмыс істеуге ұсынады |
Кітаппен жасалынатын жұмыс |
|
|
|
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Жетістік баспалдағы Баспалдық бойынша көтерілу Мен сабақты түсіндім Маған сабақта ұнағаны Мен сабақты түсінбедім |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін баспалдыққа көтерілу арқылы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













