Материалдар / Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе

Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: қоршаған ортаның визуалды элементтерін таңдау және қолдану; Оқушылардың көбісі: Өз идеялары мен сезімдерін беру Кейбір оқушылар: Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2021
484
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп: №30 ат ЖОМ

Күні:28.09.2021ж

Оқытушының аты-жөні: Шынгысбекова К

Сынып: 6

Қатысушылар саны:


Бөлім:

Визуалды өнер

Сабақтың тақырыбы:

Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды салыстыру

6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: қоршаған ортаның визуалды элементтерін таңдау және қолдану;

Оқушылардың көбісі: Өз идеялары мен сезімдерін беру

Кейбір оқушылар: Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті



Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Сабақ мақсатын анықтау, талқылау.

сұрақтарға жауап беріңіз · бұл не? · Бұл сурет не үшін фотосурет деп аталады ? Неліктен? 1. Мұғалім оқушыларға өз дәптерлеріне көрсетілген кестені толтыруды БББ сұрайды. Кесте толтыру қолда бар білімді анықтау үшін қажет және сабақтың мақсаттарын анықтауға көмектеседі.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.









Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді











Ортасы





Кәсіби фотосуреттер Оқушыларды әр түрлі пішінде кәсіби көркемдік ерекшелігі бар шығармаларды қарастыру/композициясына, көркемдік заңдылықтарына/ мәнерлі құралдарына идеясына назар аудару. -Фотосуретті портрет Фотопортреттермен танысады. Фотокамерамен жұмыс жасайды «Бас бармақ» әдісі Қазақ тілі оқулығы 5-сынып © Ж. Дәулетбекова, Г. Қосымова © Алматы «Атамұра» 2017 ж

ретінде қарастыруға болады ма? Неліктен? -Суретшілер мен портреттер арасындағы айырмашылық қандай? -Фотосуреттер қандай жарықта орындалған? -Суретке түсіру кезінде қандай композициялық ережелерді сақтау керек? - фотосуреттің орындалу техникасына байланысты материалды жіктей білу. Камерамен тәжірибеге кіріспес бұрын, мұғалім оқушыларды көрнекі құралмен және жасанды жарық шамдарымен жұмыс істеуге ұсынады





Кітаппен жасалынатын жұмыс





Аяқталуы











Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Жетістік баспалдағы

Баспалдық бойынша көтерілу

Мен сабақты түсіндім

Маған сабақта ұнағаны

Мен сабақты түсінбедім



Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін баспалдыққа көтерілу арқылы





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ