№55 жалпы орта білім беретін мектеп
Бекітемін:
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
______.

«Заң және тәртіп» құндылығы
Тәрбие сағаты
Сынып: 7 “ ”
Сынып жетекшісі:
2024-2025 оқу жылы
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 ж. |
|
|
Сынып: 7 « » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Реттеушінің белгілері» , «Заң және Тәртіп» Қауіпсіздік сағаты: «Қиын кезеңдердегі достық: жанжалда досыңызға қалай қауіпсіз көмектесуге болады!» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру: 2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау.
|
|
|
Қауіпсіздік сағының мақсаты |
«дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарға көмектесуге үйрету. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Әділет жолы- адал жол
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және психологиялық орта қалыптастыру: Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар қойыңыз: 1. «Заңдар бізге не үшін керек?» 2. «Олардың соңынан ермесек не болады? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Есте сақта!»
|
|
https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX
|
|
|
Негізгі бөлім |
Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру: 1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі. 2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы. Құндылықтарды талқылау: Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы. Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау. Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу. Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау. Нақты өмірден алынған мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы, мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай көрінетінінің мысалдарымен бөлісіңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды (мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз. 3 топқа тапсырма: 1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе ережелерді анықтаңыз. 2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын талқылаңыз. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады. |
Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді. Рефлексия: Барлық презентациялардан кейін әр сценарийден не үйренгені және осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдана алатыны туралы қысқаша талқылау жүргізіңіз. |
https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Үй тапсырмасын беру: Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік, әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
№ 19 САБАҚ. «ҚИЫН КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ДОСТЫҚ: ЖАНЖАЛДА ДОСЫҢЫЗҒА ҚАЛАЙ ҚАУІПСІЗ КӨМЕКТЕСУГЕ
БОЛАДЫ?»
Сабақтың мақсаты: «дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарға көмектесуге үйрету.
Негізгі міндеттер:
-
Қиын уақытта достарды қолдаудың қаншалықты маңызды екенін түсіндіріңіз.
-
Достарды қолдау үшін әрекет алгоритмін жасаңыз.
Материалдар мен ресурстар:
-
Жанжалды жағдайлардың мысалдарымен таныстыру.
-
Іс-қимыл алгоритмі бар үлестірме материалдар.
Сабақтың барысы
-
Кіріспе (2 минутқа дейін)
«Есте сақта!»
-
Айналаңыздағы адамдарға тым сыншыл болмаңыз. Қарым-қатынас орнату үшін айналаңыздағы адамдарға қандай әсер қалдырғаныңыз өте маңызды.
-
Қарым-қатынас үйрену керек.
-
Сізге құрметпен қарауға, сізді күшті және тартымды адам ретінде қабылдайтындай мықты әрекет етіңіз.
-
Өз көзқарасыңызды және басқалармен қарым-қатынасыңызды «тең дәрежеде» құрыңыз.
-
Әзілдескенде абай болыңыз.
-
Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
-
Жанжал жағдайларының мысалдары және оларды шешу жолдары бар презентацияны көрсету.
-
Қиын жағдайда досыңызға қалай көмектесуге болатынын талқылау:
-
тыңдаңыз және жанашырлық танытыңыз;
-
досыңызды сөзбен және іспен қолдаңыз;
-
мәселенің шешімін табуға көмектесіңіз немесе ересектерден көмек сұраңыз.
-
-
Қорытынды
-
Сабақты қорытындылау
-
Достарды қолдау үшін іс-қимыл алгоритмі бар материалдарды тарату.
-
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Заң және Тәртіп» құндылығы 7сынып
«Заң және Тәртіп» құндылығы 7сынып
№55 жалпы орта білім беретін мектеп
Бекітемін:
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
______.

«Заң және тәртіп» құндылығы
Тәрбие сағаты
Сынып: 7 “ ”
Сынып жетекшісі:
2024-2025 оқу жылы
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты |
|
|
|
Күні: |
27.01.2025 ж. |
|
|
Сынып: 7 « » |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Реттеушінің белгілері» , «Заң және Тәртіп» Қауіпсіздік сағаты: «Қиын кезеңдердегі достық: жанжалда досыңызға қалай қауіпсіз көмектесуге болады!» |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Құқықтық тәртіп ұғымдарын түсіндіру: 2. Жауапкершіліктің, әділдіктің, адалдықтың, қоғамдағы құрметтің маңыздылығын талқылау.
|
|
|
Қауіпсіздік сағының мақсаты |
«дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарға көмектесуге үйрету. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Әділет жолы- адал жол
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Сәлемдесу және психологиялық орта қалыптастыру: Ой қозғау: Оқушылардың күнделікті өміріндегі заңдар мен ережелер туралы не ойлайтынын қысқаша талқылаудан бастаңыз. сияқты сұрақтар қойыңыз: 1. «Заңдар бізге не үшін керек?» 2. «Олардың соңынан ермесек не болады? Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаты мен жауапкершілік, әділдік, адалдық, сыйластық құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру. |
Оқушылар салемдеседі. Пікір алмасады.
|
Сыныптың психологиясына байланысты құндылықтар мен бағалау: Мысалы: сенің бойында бүгінгі сабақта мен жауапкершілік, құрмет құндылығын көріп отырмын т.б.
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Есте сақта!»
|
|
https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX
|
|
|
Негізгі бөлім |
Негізгі терминдердің анықтамасын түсіндіру: 1. Заң: Әлеуметтік немесе мемлекеттік институттар арқылы жасалған және орындалатын ережелер жүйесі. 2. Тәртіп: Заңдар сақтауға көмектесетін бейбітшілік пен қауіпсіздік жағдайы. Құндылықтарды талқылау: Жауапкершілік: Өз ісіне есеп берудің маңыздылығы. Әділдік: Барлығына бірдей, әділдікпен қарау. Адалдық: Іс-әрекетте шыншыл және ашық болу. Құрмет: Басқаларды және олардың құқықтарын бағалау. Нақты өмірден алынған мысалдар: Бұл құндылықтардың қоғамда (мысалы, мектептерде, қауымдастықтарда және құқықтық жүйелерде) қалай көрінетінінің мысалдарымен бөлісіңіз. Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа қақтығысты немесе заңдар мен құндылықтар сыналатын жағдайды (мысалы, мектепте алдау, қорқыту, вандализм) қамтитын сценариймен қамтамасыз етіңіз. 3 топқа тапсырма: 1.Сценарийге қолданылатын заңдарды немесе ережелерді анықтаңыз. 2.Жауапкершілік, әділдік, адалдық және құрмет құндылықтарының жағдайға қалай қатысы барын талқылаңыз. |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, қажетті ақпартты жазып алады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады. |
Оқушылар бірін бірі бағалайды, кері байланыс береді. Рефлексия: Барлық презентациялардан кейін әр сценарийден не үйренгені және осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдана алатыны туралы қысқаша талқылау жүргізіңіз. |
https://www.youtube.com/watch?v=twMeL3wud-A&pp=ygUc0LfQsNKjINC205nQvdC1INGC05nRgNGC0ZbQvw%3D%3D
|
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Қайталау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қорытындылау. Үй тапсырмасын беру: Оқушылардан талқыланған құндылықтардың бірін (жауапкершілік, әділдік, адалдық немесе құрмет) қолдануға тура келген өміріндегі жағдай туралы және оның нәтижесі қандай болғаны туралы қысқаша абзац жазуды сұраңыз. |
Оқушылар диалогқа түседі. Өз пікірлерін ортада талқылайды. |
Топтық талқылаулар мен әрекеттерге қатысу. Топтық постерлердің сапасы мен креативтілігі. Тақырып пен талқыланған құндылықтарды түсінгендері туралы кері байланыс беріңіз. |
|
№ 19 САБАҚ. «ҚИЫН КЕЗЕҢДЕРДЕГІ ДОСТЫҚ: ЖАНЖАЛДА ДОСЫҢЫЗҒА ҚАЛАЙ ҚАУІПСІЗ КӨМЕКТЕСУГЕ
БОЛАДЫ?»
Сабақтың мақсаты: «дос», «достық, құндылық» ұғымдарын қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарға көмектесуге үйрету.
Негізгі міндеттер:
-
Қиын уақытта достарды қолдаудың қаншалықты маңызды екенін түсіндіріңіз.
-
Достарды қолдау үшін әрекет алгоритмін жасаңыз.
Материалдар мен ресурстар:
-
Жанжалды жағдайлардың мысалдарымен таныстыру.
-
Іс-қимыл алгоритмі бар үлестірме материалдар.
Сабақтың барысы
-
Кіріспе (2 минутқа дейін)
«Есте сақта!»
-
Айналаңыздағы адамдарға тым сыншыл болмаңыз. Қарым-қатынас орнату үшін айналаңыздағы адамдарға қандай әсер қалдырғаныңыз өте маңызды.
-
Қарым-қатынас үйрену керек.
-
Сізге құрметпен қарауға, сізді күшті және тартымды адам ретінде қабылдайтындай мықты әрекет етіңіз.
-
Өз көзқарасыңызды және басқалармен қарым-қатынасыңызды «тең дәрежеде» құрыңыз.
-
Әзілдескенде абай болыңыз.
-
Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
-
Жанжал жағдайларының мысалдары және оларды шешу жолдары бар презентацияны көрсету.
-
Қиын жағдайда досыңызға қалай көмектесуге болатынын талқылау:
-
тыңдаңыз және жанашырлық танытыңыз;
-
досыңызды сөзбен және іспен қолдаңыз;
-
мәселенің шешімін табуға көмектесіңіз немесе ересектерден көмек сұраңыз.
-
-
Қорытынды
-
Сабақты қорытындылау
-
Достарды қолдау үшін іс-қимыл алгоритмі бар материалдарды тарату.
-
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX
шағым қалдыра аласыз














