Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды баламын»
әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе
жатқандарын айтады.
Мыс: Мен Балнұр,
балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен
барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір сөзбен» әдісі
барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы
жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық,
шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс ережесін
келісу
Әр қатардағы артық сөздерді
тап. Қандай сөздер қалды?
Оқы.
К үтілетін
нәтижені анықтау
Адам ағзасындағы
мүшелер
Пиктограмманы зерделе. Адам
ағзасының ішкі
мүшелерін ата. Оларды қандай
жүйелерге біріктіруге
болады?
Қай мүшелер ешбір жүйеге енбей
қалды? Неліктен?
Олар туралы не білесің? Ешбір
жүйеге енбей,
өздігінен
жұмыс істейтін мүше болуы
мүмкін бе?
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Зәр шығару
жүйесі
Суретте қандай мүшелер
көрсетілген? Олар
қандай
қызмет атқарады деп ойлайсың?
Адам ағзасындағы
артық
су мен зиянды заттар қалай
шығарылады?
Дескрипторы:
зәр шығару жүйесін
және оның адам ағзасындағы рөлін
сипаттайды;
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары
(топта,
ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Адам ағзасында тамақ
қорытылып, артық су, зиянды
заттар үнемі сыртқа шығарылып
отырады. Бұл жұмысты
зәр шығару жүйесі реттейді.
Зәр шығару мүшелеріне бүйрек, несепағар, қуық жатады. Бүйрек –
үрмебұршаққа ұқсас жұп мүше. Оның негізгі қызметі – қанды зиянды
заттардан тазартып, зәр түзу. Бүйректің сыртқы жағы дөңес, ішкі
жағы ойыс болып келеді. Ойыс жағында несепағар орналасады.
Несепағар – түтікше тәрізді мүше.
Бүйректе
түзілген зәр осы несепағар
арқылы қуыққа өтеді. Қуық – іші қуыс, бұлшықетті мүше. Қуықта зәр
уақытша жиналады, кейін несеп өзегі арқылы сыртқа шығады. Зәрдің
ағзадан дер кезінде шығарылмауы адам денсаулығына зиян келтіреді.
Ағзаны керексіз заттардан, артық су мен тұздардан тазартуға өкпе,
тері және асқорыту жүйесі де қатысады. Өкпе арқылы көмірқышқыл газ
бен бу түріндегі су бөлінеді. Тері арқылы су мен тұздар термен
бірге шығады.Ал тамақтың қалдығы тікішек арқылы
шығарылады.
Сен білесің
бе?
Бүйрек арқылы тәулігіне
шамамен 1500 л қан
сүзіліп,
тазарады.
Есте
сақта!
Зәр шығару жүйесінің негізгі
қызметі – қанды тазартып, оның құрамындағы зиянды заттарды сыртқа
шығару.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Ашық
микрофон» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Ашық
микро
фон»
|
«Ашық
микрофон»
кері байланыс
парағы
|