Материалдар / Зат есім. Мәтінді көшіру. «Боран» (55 сөз)

Зат есім. Мәтінді көшіру. «Боран» (55 сөз)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін көмегі өте көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
922
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математикаМектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Күні: 09.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева

Сынып: 3Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҚайталау
Сабақ мақсаттарыҚосындыны саннан азайту тәсілімен таныстыру
Бағалау критерийлері 1. Тақырыпты түсінеді, талдайды,есептерді шығарады;2. Көбейтінтіндіні қосумен алмастыра отырып шығарады;3. Білім деңгейін анықтау мақсатында берілген есептерді шығарады;
Пәнаралық байланыстардүниетану, әдебиет, математика
Сабақтың типіжаңа білімді меңгеру
Сабақтың түріаралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі

сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер.
Алдыңғы меңгерген білімҚайталау


УақытБелсенді жұмыс түрлеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут





Психологиялық дайындық1,2,3Сынып іші тып-тыныш,Жалқаулықты тастаймыз Жаңа сабақ бастаймыз.Түгендеу

Оқушылармен сәлемдесемін.







Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін
Мұғаліммен,сыныптастарымен сәлемдеседі.Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады.
Сабақтың басы Білу 5 минут1.Есіңе түсір!(2+8)*2 = (10+60)*2 = (9+2)*3 =(6+8)*4 = (50+20)*5 = (8+2)*9 = Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын.Тақтада орындайды
Түсіну 10 минут№11күнде-90 сақина,10 жүзік6 күнде -? Шешуі: (90+10)*6=600Жауабы:барлығы 600 әшекейОқушыларға бағыт беремін.

Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады
Сергіту сәті 1 минут1,2,3,1,2,3- ал қанекей ұш,4,5,6,74,5,6,7-мынау ауыл шеті,8,9,108,9,10-өз орныңа қон.Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау.Оқушылар жатқа айтады.Қызығушылық танытады.
Сабақтың ортасы

Қолдану 6 минут
№2. 1 вазада-5 алма,4 алмұрт 2 вазада-?Шешуі:(5+4)*2=18Жауабы:18 жеміс салынды.

дұрыс орындалуын қадағалау.

түрлі әдіспен шығарады

Талдау 5 минут№3(10+8)*8=10*8+8*8(20+6)*3=20*3+6*3(30+9)*2=30*2+9*2(20+1)*4=20*4+1*4(10+30)*5=10*5+30*5(20+4)*3=20*3+4*3Көмектесіп отырамынБерілген тапсырманы топта талқылап,жауап береді.
Жинақтау 5 минут4.(2+8)*8=805*(3+6)=45(18-10)*7=562*(9*4)=10(400-100)*3=900(30+20)*10=500Қосымша тапсырмалар беріледіӘр топ оқушылары жауап береді.
Бағалау5 минут№6 380 см=3 м80 см60 дм=6 м8 м5 см=805 см730 см=7 м3 дм1000 м=1 км2 м 6дм=260 см
Үйге№5,№7 41 бет
Рефлексия2 минут1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.











































Пән: қазақ тіліМектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Күні: 09.02.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева

Сынып: 3Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЗат есім. Мәтінді көшіру. «Боран» (55 сөз)
Сабақ мақсаттарыОқушыларға зат есім жайлы түсінік бере отырып, сұрақтар қоя білуге үйрету
Бағалау критерийлері 1. Сөз таптарын ажырата біледі;2. Өз бетінше жұмыстарды орындауды біледі;.3. Сөздерді талдау арқылы ой тұжырымын жасауды біледі
Пәнаралық байланыстардүниетану, әдебиет, математика
Сабақтың типіжаңа білімді меңгеру
Сабақтың түріаралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі

сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер.
Алдыңғы меңгерген білімЗат есім
УақытБелсенді жұмыс түрлеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут





Психологиялық дайындықӘн айтамыз қөңілді-көңілді,Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі.Би билейміз ырғақты-ырғақты,Біз бастаймыз сабақты-сабақты.Түгендеу

Оқушылармен сәлемдесемін.





Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін
Мұғаліммен,сыныптастарымен сәлемдеседі.Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады.
Сабақтың басы

Білу 5 минут

1.Есіңе түсір!Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын.Тақтада орындайды
Түсіну 10 минут 7-жаттығу. Қыздар арасынан Алма суырылып алға шықты.Раушангүл-сыныптағы озат оқушылардың бірі.Оқушыларға бағыт беремін.

Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады
Сергіту сәті 1 минутҮлкенге де сіз Кішіге де сізБар әлемнің баласынҚұрметтейміз бізОқушылармен бірге сергіту сәтін орындау.Оқушылар жатқа айтады.Қызығушылық танытады.
Сабақтың ортасы

Қолдану 6 минут
8-жаттығу.Суретке қарап үш сөйлем құра.Әдемі,Инабат дұрыс орындалуын қадағалау.

Әр түрлі сөйлемдер құрайды.

Талдау 5 минут 9-жаттығу.Жалқы есімдер қойып жаз.Қазақстан қалалары:Алматы,Астана,Тараз Қазақстан көлдері:Ыстық көл,Балхаш Ауыл аттары:Қапал,Бесжылдық

Көмектесіп отырамынБерілген тапсырманы топта талқылап,жауап береді.
Жинақтау 5 минут 10-жаттығу.Үй жануарларына ат қой. Сөйлем құрап жаз.Мысалы:Құлагер бәйгеден бірінші келді.Қосымша тапсырмалар беріледіӘр топ оқушылары жауап береді.
Бағалау5 минут 11-жаттығу.Жалпы:ата-ана,достарым,ұстаздар Жалқа есім:Боран. Айнала тып-тыныш. Жер бетiн тегiс ақ қар басқан. Асқар мен Елдос жалғыз аяқ жолғатүсiп, сабаққа келе жатыр. Жылтылдаған ақша қар көз аштырмайды.Екеуi бiрiн-бiрi қуалап, қар лақтырысып келедi. Кенет долы боран басталды. Екеуi мектепке қарай жүгiре жөнелдi. Сол кезде жаңғырыққан дауыс естiлдi. Балалар дауыс шыққан жаққа қарай жүгiрдi. Бұл жаурап жылап отырған Мұрат екен.
Үйге3 12-жаттығу, 147-бет.
Рефлексия2 минут1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.









































Пән: әдебиеттік оқуМектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Күні: 09.02.2018Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева
Сынып: 3Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыІ. Жансүгiров. Жазғытұрым
Сабақ мақсаттарыЖыл мезгілдері туралы мағлұмат беру.Ақын шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің көркемдік ерекшелігі мен тәрбиелік мәнін ашу
Бағалау критерийлері 1. Тақырыпты түсінеді, талдайды2. Шығарманың идеясын ашады,талдайды3. Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре отырып талдайды
Пәнаралық байланыстардүниетану, әдебиет, математика
Сабақтың типіжаңа білімді меңгеру
Сабақтың түріаралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер.
Алдыңғы меңгерген білім Абай. Жазғытұры
УақытБелсенді жұмыс түрлеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут





Психологиялық дайындықӘн айтамыз қөңілді-көңілді,Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі.Би билейміз ырғақты-ырғақты,Біз бастаймыз сабақты-сабақты.Түгендеу

Оқушылармен сәлемдесемін.

Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін
Мұғаліммен,сыныптастарымен сәлемдеседі.Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады.
Сабақтың басы

Білу 5 минут

1.Есіңе түсір! Автор  І.Жансүгіров  туралы  мәлімет.Ілияс Жансүгіров 1894 жылы мамыр айында Талдықорған облысы, Ақсу ауданы, Қызылтаң кеңшарында дүниеге келген.Қазақтың көрнекті ақыны дүниеге келген. Қазақтың көрнекті қоғам қайраткері, ақын 1937 жылы жаламен ұсталып, нақақтан құрбан болды. Ілиястың «Құлагер», «Күй», «Күйші», «Дала» поэмалары бар.Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын.Тақтада орындайды
Түсіну 10 минутІлияс Жансүгіров «Жазғытұрым» өлеңін мәнерлеп оқу.Іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке оқу. Өлеңді мына тақырып бойынша екіге бөл:Рольдегі   оқушылар»1.Өлеңді  мәнерлеп  оқиды2.Өлеңдегі  көктемгі  көктемгі  тіршілікті  суреттейді.3.Жануарлардың   көктемгі  тіршілігі  туралы  суреттейді.

Әр топтан бір оқушыдан жұмбақтарды шешеді.
Сергіту сәті 1 минутҮлкенге де сіз Кішіге де сізБар әлемнің баласынҚұрметтейміз біз
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ