Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
Зат есім. Мәтінді көшіру. «Боран» (55 сөз)
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін көмегі өте көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
922
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: математика | Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі |
Күні: 09.02.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева |
Сынып: 3 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Қайталау |
Сабақ мақсаттары | Қосындыны саннан азайту тәсілімен таныстыру |
Бағалау критерийлері | 1. Тақырыпты түсінеді, талдайды,есептерді шығарады;2. Көбейтінтіндіні қосумен алмастыра отырып шығарады;3. Білім деңгейін анықтау мақсатында берілген есептерді шығарады; |
Пәнаралық байланыстар | дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі | жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі | аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі | сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім | Қайталау |
Уақыт | Белсенді жұмыс түрлері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут | Психологиялық дайындық1,2,3Сынып іші тып-тыныш,Жалқаулықты тастаймыз Жаңа сабақ бастаймыз.Түгендеу | Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін | Мұғаліммен,сыныптастарымен сәлемдеседі.Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
Сабақтың басы Білу 5 минут | 1.Есіңе түсір!(2+8)*2 = (10+60)*2 = (9+2)*3 =(6+8)*4 = (50+20)*5 = (8+2)*9 = | Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. | Тақтада орындайды |
Түсіну 10 минут | №11күнде-90 сақина,10 жүзік6 күнде -? Шешуі: (90+10)*6=600Жауабы:барлығы 600 әшекей | Оқушыларға бағыт беремін. | Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады |
Сергіту сәті 1 минут | 1,2,3,1,2,3- ал қанекей ұш,4,5,6,74,5,6,7-мынау ауыл шеті,8,9,108,9,10-өз орныңа қон. | Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. | Оқушылар жатқа айтады.Қызығушылық танытады. |
Сабақтың ортасы Қолдану 6 минут | №2. 1 вазада-5 алма,4 алмұрт 2 вазада-?Шешуі:(5+4)*2=18Жауабы:18 жеміс салынды. | дұрыс орындалуын қадағалау. | түрлі әдіспен шығарады |
Талдау 5 минут | №3(10+8)*8=10*8+8*8(20+6)*3=20*3+6*3(30+9)*2=30*2+9*2(20+1)*4=20*4+1*4(10+30)*5=10*5+30*5(20+4)*3=20*3+4*3 | Көмектесіп отырамын | Берілген тапсырманы топта талқылап,жауап береді. |
Жинақтау 5 минут | № 4.(2+8)*8=805*(3+6)=45(18-10)*7=562*(9*4)=10(400-100)*3=900(30+20)*10=500 | Қосымша тапсырмалар беріледі | Әр топ оқушылары жауап береді. |
Бағалау5 минут | №6 380 см=3 м80 см60 дм=6 м8 м5 см=805 см730 см=7 м3 дм1000 м=1 км2 м 6дм=260 см | ||
Үйге | №5,№7 41 бет | ||
Рефлексия2 минут | 1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін. |
Пән: қазақ тілі | Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі |
Күні: 09.02.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева |
Сынып: 3 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Зат есім. Мәтінді көшіру. «Боран» (55 сөз) |
Сабақ мақсаттары | Оқушыларға зат есім жайлы түсінік бере отырып, сұрақтар қоя білуге үйрету |
Бағалау критерийлері | 1. Сөз таптарын ажырата біледі;2. Өз бетінше жұмыстарды орындауды біледі;.3. Сөздерді талдау арқылы ой тұжырымын жасауды біледі |
Пәнаралық байланыстар | дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі | жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі | аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі | сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім | Зат есім |
Уақыт | Белсенді жұмыс түрлері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут | Психологиялық дайындықӘн айтамыз қөңілді-көңілді,Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі.Би билейміз ырғақты-ырғақты,Біз бастаймыз сабақты-сабақты.Түгендеу | Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін | Мұғаліммен,сыныптастарымен сәлемдеседі.Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
Сабақтың басы Білу 5 минут | 1.Есіңе түсір! | Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. | Тақтада орындайды |
Түсіну 10 минут | 7-жаттығу. Қыздар арасынан Алма суырылып алға шықты.Раушангүл-сыныптағы озат оқушылардың бірі. | Оқушыларға бағыт беремін. | Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады |
Сергіту сәті 1 минут | Үлкенге де сіз Кішіге де сізБар әлемнің баласынҚұрметтейміз біз | Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. | Оқушылар жатқа айтады.Қызығушылық танытады. |
Сабақтың ортасы Қолдану 6 минут | 8-жаттығу.Суретке қарап үш сөйлем құра.Әдемі,Инабат | дұрыс орындалуын қадағалау. | Әр түрлі сөйлемдер құрайды. |
Талдау 5 минут | 9-жаттығу.Жалқы есімдер қойып жаз.Қазақстан қалалары:Алматы,Астана,Тараз Қазақстан көлдері:Ыстық көл,Балхаш Ауыл аттары:Қапал,Бесжылдық | Көмектесіп отырамын | Берілген тапсырманы топта талқылап,жауап береді. |
Жинақтау 5 минут | 10-жаттығу.Үй жануарларына ат қой. Сөйлем құрап жаз.Мысалы:Құлагер бәйгеден бірінші келді. | Қосымша тапсырмалар беріледі | Әр топ оқушылары жауап береді. |
Бағалау5 минут | 11-жаттығу.Жалпы:ата-ана,достарым,ұстаздар Жалқа есім:Боран. Айнала тып-тыныш. Жер бетiн тегiс ақ қар басқан. Асқар мен Елдос жалғыз аяқ жолғатүсiп, сабаққа келе жатыр. Жылтылдаған ақша қар көз аштырмайды.Екеуi бiрiн-бiрi қуалап, қар лақтырысып келедi. Кенет долы боран басталды. Екеуi мектепке қарай жүгiре жөнелдi. Сол кезде жаңғырыққан дауыс естiлдi. Балалар дауыс шыққан жаққа қарай жүгiрдi. Бұл жаурап жылап отырған Мұрат екен. | ||
Үйге | 3 12-жаттығу, 147-бет. | ||
Рефлексия2 минут | 1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін. |
Пән: әдебиеттік оқу | Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі |
Күні: 09.02.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева |
Сынып: 3 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | І. Жансүгiров. Жазғытұрым |
Сабақ мақсаттары | Жыл мезгілдері туралы мағлұмат беру.Ақын шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңнің көркемдік ерекшелігі мен тәрбиелік мәнін ашу |
Бағалау критерийлері | 1. Тақырыпты түсінеді, талдайды2. Шығарманың идеясын ашады,талдайды3. Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре отырып талдайды |
Пәнаралық байланыстар | дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі | жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі | аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі | сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім | Абай. Жазғытұры |
Уақыт | Белсенді жұмыс түрлері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут | Психологиялық дайындықӘн айтамыз қөңілді-көңілді,Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі.Би билейміз ырғақты-ырғақты,Біз бастаймыз сабақты-сабақты.Түгендеу | Оқушылармен сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін | Мұғаліммен,сыныптастарымен сәлемдеседі.Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
Сабақтың басы Білу 5 минут | 1.Есіңе түсір! Автор І.Жансүгіров туралы мәлімет.Ілияс Жансүгіров 1894 жылы мамыр айында Талдықорған облысы, Ақсу ауданы, Қызылтаң кеңшарында дүниеге келген.Қазақтың көрнекті ақыны дүниеге келген. Қазақтың көрнекті қоғам қайраткері, ақын 1937 жылы жаламен ұсталып, нақақтан құрбан болды. Ілиястың «Құлагер», «Күй», «Күйші», «Дала» поэмалары бар. | Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. | Тақтада орындайды |
Түсіну 10 минут | Ілияс Жансүгіров «Жазғытұрым» өлеңін мәнерлеп оқу.Іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке оқу. Өлеңді мына тақырып бойынша екіге бөл:Рольдегі оқушылар»1.Өлеңді мәнерлеп оқиды2.Өлеңдегі көктемгі көктемгі тіршілікті суреттейді.3.Жануарлардың көктемгі тіршілігі туралы суреттейді. | Әр топтан бір оқушыдан жұмбақтарды шешеді. | |
Сергіту сәті 1 минут | Үлкенге де сіз Кішіге де сізБар әлемнің баласынҚұрметтейміз біз |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |