Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Зат есім. Мәтінді көшіру. «Боран» (55 сөз)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: математика |
Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
|
Күні: 09.02.2018
|
Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Қайталау |
Сабақ мақсаттары |
Қосындыны саннан азайту тәсілімен таныстыру |
Бағалау критерийлері |
1. Тақырыпты түсінеді, талдайды,есептерді шығарады; 2. Көбейтінтіндіні қосумен алмастыра отырып шығарады; 3. Білім деңгейін анықтау мақсатында берілген есептерді шығарады; |
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі |
жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі |
аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі
|
сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім |
Қайталау |
Уақыт |
Белсенді жұмыс түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут
|
Психологиялық дайындық 1,2,3 Сынып іші тып-тыныш, Жалқаулықты тастаймыз Жаңа сабақ бастаймыз. Түгендеу |
Оқушылармен сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін |
Мұғаліммен, сыныптастарымен сәлемдеседі. Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
Сабақтың басы Білу 5 минут |
1.Есіңе түсір! (2+8)*2 = (10+60)*2 = (9+2)*3 = (6+8)*4 = (50+20)*5 = (8+2)*9 = |
Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. |
Тақтада орындайды |
Түсіну 10 минут |
№1 1күнде-90 сақина,10 жүзік 6 күнде -? Шешуі: (90+10)*6=600 Жауабы:барлығы 600 әшекей |
Оқушыларға бағыт беремін. |
Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады |
Сергіту сәті 1 минут |
1,2,3, 1,2,3- ал қанекей ұш, 4,5,6,7 4,5,6,7-мынау ауыл шеті, 8,9,10 8,9,10-өз орныңа қон. |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. |
Оқушылар жатқа айтады. Қызығушылық танытады. |
Сабақтың ортасы
Қолдану 6 минут |
№2. 1 вазада-5 алма,4 алмұрт 2 вазада-? Шешуі:(5+4)*2=18 Жауабы:18 жеміс салынды. |
дұрыс орындалуын қадағалау. |
түрлі әдіспен шығарады |
Талдау 5 минут |
№3 (10+8)*8=10*8+8*8 (20+6)*3=20*3+6*3 (30+9)*2=30*2+9*2 (20+1)*4=20*4+1*4 (10+30)*5=10*5+30*5 (20+4)*3=20*3+4*3 |
Көмектесіп отырамын |
Берілген тапсырманы топта талқылап, жауап береді. |
Жинақтау 5 минут |
№ 4. (2+8)*8=80 5*(3+6)=45 (18-10)*7=56 2*(9*4)=10 (400-100)*3=900 (30+20)*10=500 |
Қосымша тапсырмалар беріледі |
Әр топ оқушылары жауап береді. |
Бағалау 5 минут |
№6 380 см=3 м80 см 60 дм=6 м 8 м5 см=805 см 730 см=7 м3 дм 1000 м=1 км 2 м 6дм=260 см |
||
Үйге |
№5,№7 41 бет |
||
Рефлексия 2 минут |
1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
|
Пән: қазақ тілі |
Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
|
Күні: 09.02.2018
|
Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Зат есім. Мәтінді көшіру. «Боран» (55 сөз) |
Сабақ мақсаттары |
Оқушыларға зат есім жайлы түсінік бере отырып, сұрақтар қоя білуге үйрету |
Бағалау критерийлері |
1. Сөз таптарын ажырата біледі; 2. Өз бетінше жұмыстарды орындауды біледі;. 3. Сөздерді талдау арқылы ой тұжырымын жасауды біледі |
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі |
жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі |
аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі
|
сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім |
Зат есім |
Уақыт |
Белсенді жұмыс түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут
|
Психологиялық дайындық Ән айтамыз қөңілді-көңілді, Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі. Би билейміз ырғақты-ырғақты, Біз бастаймыз сабақты-сабақты. Түгендеу |
Оқушылармен сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін |
Мұғаліммен, сыныптастарымен сәлемдеседі. Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
Сабақтың басы
Білу 5 минут |
1.Есіңе түсір!
|
Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. |
Тақтада орындайды |
Түсіну 10 минут |
7-жаттығу. Қыздар арасынан Алма суырылып алға шықты.Раушангүл-сыныптағы озат оқушылардың бірі. |
Оқушыларға бағыт беремін. |
Әр топтан бір оқушыдан шығып есептерді шығарады |
Сергіту сәті 1 минут |
Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Бар әлемнің баласын Құрметтейміз біз |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. |
Оқушылар жатқа айтады. Қызығушылық танытады. |
Сабақтың ортасы
Қолдану 6 минут |
8-жаттығу.Суретке қарап үш сөйлем құра. Әдемі,Инабат |
дұрыс орындалуын қадағалау. |
Әр түрлі сөйлемдер құрайды. |
Талдау 5 минут |
9-жаттығу.Жалқы есімдер қойып жаз.Қазақстан қалалары:Алматы,Астана,Тараз Қазақстан көлдері:Ыстық көл,Балхаш Ауыл аттары:Қапал,Бесжылдық
|
Көмектесіп отырамын |
Берілген тапсырманы топта талқылап, жауап береді. |
Жинақтау 5 минут |
10-жаттығу.Үй жануарларына ат қой. Сөйлем құрап жаз.Мысалы:Құлагер бәйгеден бірінші келді. |
Қосымша тапсырмалар беріледі |
Әр топ оқушылары жауап береді. |
Бағалау 5 минут |
11-жаттығу.Жалпы:ата-ана,достарым,ұстаздар Жалқа есім:
Боран.
түсiп, сабаққа келе
жатыр. Жылтылдаған ақша қар көз
аштырмайды. |
||
Үйге |
3 12-жаттығу, 147-бет. |
||
Рефлексия 2 минут |
1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.
|
Пән: әдебиеттік оқу |
Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
|
Күні: 09.02.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.А.Қонарбаева |
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
І. Жансүгiров. Жазғытұрым |
Сабақ мақсаттары |
Жыл мезгілдері туралы мағлұмат
беру. |
Бағалау критерийлері |
1. Тақырыпты түсінеді, талдайды
2. Шығарманың идеясын
ашады,талдайды |
Пәнаралық байланыстар |
дүниетану, әдебиет, математика |
Сабақтың типі |
жаңа білімді меңгеру |
Сабақтың түрі |
аралас сабақ |
Сабақтың көрнекілігі |
сызба, тақырыпқа арналған кесте, суреттер. |
Алдыңғы меңгерген білім |
Абай. Жазғытұры |
Уақыт |
Белсенді жұмыс түрлері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі 1 минут
|
Психологиялық дайындық Ән айтамыз қөңілді-көңілді, Күй тартамыз күмбірлі-күмбірлі. Би билейміз ырғақты-ырғақты, Біз бастаймыз сабақты-сабақты. Түгендеу |
Оқушылармен сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгендеймін |
Мұғаліммен, сыныптастарымен сәлемдеседі. Сынып басшысы келмеген оқушыларды айтып шығады. |
Сабақтың басы
Білу 5 минут |
1.Есіңе түсір! Автор І.Жансүгіров туралы мәлімет. Ілияс Жансүгіров 1894 жылы мамыр айында Талдықорған облысы, Ақсу ауданы, Қызылтаң кеңшарында дүниеге келген.Қазақтың көрнекті ақыны дүниеге келген. Қазақтың көрнекті қоғам қайраткері, ақын 1937 жылы жаламен ұсталып, нақақтан құрбан болды. Ілиястың «Құлагер», «Күй», «Күйші», «Дала» поэмалары бар. |
Оқушыларды мұқият тыңдап жауабын толықтырып отырамын. |
Тақтада орындайды |
Түсіну 10 минут |
Ілияс Жансүгіров «Жазғытұрым» өлеңін мәнерлеп оқу.Іштей оқу, тізбектей оқу, жеке-жеке оқу. Өлеңді мына тақырып бойынша екіге бөл: Рольдегі оқушылар» 1.Өлеңді мәнерлеп оқиды 2.Өлеңдегі көктемгі көктемгі тіршілікті суреттейді. 3.Жануарлардың көктемгі тіршілігі туралы суреттейді. |
|
Әр топтан бір оқушыдан жұмбақтарды шешеді. |
Сергіту сәті 1 минут |
Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Бар әлемнің баласын Құрметтейміз біз |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін орындау. |
Оқушылар жатқа айтады. Қызығушылық танытады. |
Сабақтың ортасы
Қолдану 6 минут |
Жыл мезгіліне байланысты ырым-тиым сөздердің мағынасы. |
Мәтіннен сызбада берілген сөздерге қатысты сөздерді тауып жаз. |
|
Талдау 5 минут |
|
Көмектесіп отырамын |
Берілген тапсырманы топта талқылап, жауап береді. |
Жинақтау 5 минут |
Абай «Жазғытұры» Ілияс Жансүгіров «Жазғытұрым» ұқсастығы мен айырмашылығы бар ма? Болса қандай? |
Қосымша тапсырмалар беріледі |
Әр топ оқушылары жауап береді. |
Бағалау 5 минут |
Шығармашылық тапсырма «Бес жол өлең» |
||
Үйге |
Өлеңді жаттау.Көктем туралы мақал-мәтел,ырым-тиымдар жинақтау. |
||
Рефлексия 2 минут |
1.Бүгінгі сабақ қызықты , қызықсыз болды . 2.Мен көп нәрсені үйрендім, үйренгенім аз. 3.Басқаларды мұқият, зейінсіз тыңдадым. 4.Тапсырмаларды орындауға жиі, сирек қатыстым. 5.Өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін |