Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
2.2.3.1
- мәтін
мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру
2.4.2.3
- сөз
таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік)
ажырату
|
Cабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушы: Сөздерге сұрақ қойып, зат
есімдерді анықтау
Көптеген
оқушылар:Сөйлемдер ішінен зат есімді
ажырату
Кейбір
оқушылар: Бас әріппен жазылатын зат
есімдерді табу
|
Бағалау
критерийлері
|
-
Сөздердің ішінен зат есімдерді
ажыратады;
-
Өз беттерімен сөздерге сұрақ
қоя алады;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Зат есім –
существительное, noun
|
Зат есімдер сөйлемнің қай
жерінде кездеседі?
Зат есімсіз сөйлемнің мәні
болады ма?
Зат есімдер қандай
жағдайда бас әріппен жазылады?
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Топтық жұмыстар арқылы
оқушылар бір-бірін құрметтеуге, пікірлерді тыңдай білуге,
еңбекқорлыққа, шыдамдылыққа, білімдерін өмірде қолдана білуге
ұмтылады.
|
Пән аралық
байланыс
|
Дүниетану, Математика, Логика,
Музыка
|
АКТ қолдану
дағдылары (ресурстар)
|
Оқулық, суреттер, презентация,
сызба кестелер, карталар, ребустар
|
Алдыңғы
оқу
|
Өткенді бекіту; «Балық
қаңқасы»әдісі
|
Ишара
|
Жасыл-түсіндім; сары–
сыныптасымның көмегімен түсіндім;
қызыл- көмек қажет,
түсінбедім.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
ресурстар
|
Сабақтың
басы
(3
минут)
Балаларды суреттің ретімен
үш топқа бөлемін.
Жаңа
сабақ
(2
минут)
|
Психологиялық ахуал
Оқып, білім аламыз,
Біз көңілді баламыз.
Қазақ тілі пәнінде
Тапқыр, алғыр боламыз.
1-топ: Доп
2-топ: ұшақ
3-топ: қуыршақ
Ой
қозғау ҰЖ
1– жаттығу Оқылым «Түсініп
оқы» Ұжымдық жұмыс
Дескриптор:
1. Мәтіннің тақырыбына
қарап, мазмұнын болжайды;
2.
Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріне сұрақ қояды;
3 Мәтіннен кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тауып
айтады;
Қ
Заттың атын білдіретін
сөздерді зат есім деп атайды. Зат есімдерге
кім? Кімдер? Не?
нелер?деген сұрақтар
қойылады. Мысалы:адам, көгершін, жазушылар,
құлындар.
Б
«Басбармақ»әдісі
|
Суреттер
Маркерлер
https://youtu.be/j2O5h1R8Nus
|
Ортасы
(30
минут)
|
2-жаттығу Жазылым «Көшіріп
жаз» Жеке жұмыс
«Қозым», -дейді мені
апам,
«Қозым» - дейді мені
атам.
Сөздеріне
күлемін,
Қозы емеспін,
білемін. Дескриптор:
1.
Өлеңнен зат есімдерді тауып
сызады;
2. Өлеңдегі баланың неліктен күлгенін
табады;
3. Ата-аналарының еркелетіп атайтын аттарын
айтады;
ҚБ «Бағдаршам»
әдісі
Ашық
сұрақ
1.Қозы қай төрттүлік малдың
төлі?
2.Сендерді аналарың неге
қозыға теңеді?
ҚБ: «Бағдаршам»
әдісі
3-жаттығу «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі
арқылы жұптық жұмыс «Өзгермейтін сөзді
тап»
Дескриптор:
1.
Кестедегі сөздерді тауып
айтады;
2. Оңнан солға, солдан оңға қарай оқығанда өзгермейтін сөзді
атайды;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады;
ҚБ «Басбармақ»
әдіс
Сергіту
сәті
Ән әуенімен қимылдар
жасау
Ребус шеш.
ТЖ
Доп тобы:
(Көлік)
Қуыршақ тобы:
(Мектеп)
Машина тобы:
(Оқушы)
Дескриптор:
1.(А деңгейі) Шешуіндегі
сөзден сөйлем құрайды, зат есімді
анықтайды;
2. (В деңгейі)Шешуіндегі сөзге
сұрақ қояды;
3. (С деңгейі)Топтасып
ребустың шешуін табады;
ҚБ «Отшашу»
әдісі
Мұғалім
сыйы:
https://youtu.be/jIzBRiqe6n8
Семантикалық карта: Жеке
жұмыс
|
Алма
|
Дәрігерлер
|
Доптар
|
Қыз
|
Кім?
|
|
|
|
|
Кімдер?
|
|
|
|
|
Не?
|
|
|
|
|
Нелер?
|
|
|
|
|
|
Дәптер
мен
қалам
Тапсырманы орындаған
оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді
кері байланыс орнату.
https://youtu.be/J846twhH8PA
|
|
Дескриптор:
1.Жұптасып сөздерге сұрақ
қояды;
2.Картаға белгі қою арқылы
сұрағын анықтайды;
3. Бір-бірін жұптар тексеріп
бағалайды;
ҚБ «Отшашу»
әдісі
|
|
Соңы
(5
минут)
Кері
байланыс:
|
Үй тапсырмасы: 4-жаттығу
44-бет
|
Жетістік
баспалдағы
|