Материалдар / Зат есім Қазақ тілі. 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зат есім Қазақ тілі. 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2021
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: қазақ тілі

Мектеп: Фариза Оңғарсынова атындағы №29 ЖББОМ

Күні: 02.02.2020ж

Мұғалімнің аты:Құрманбаева Ж

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Зат есім

Ортақ тақырып:

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»







Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.2.3.1 - мәтін мазмұнынанықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.4.2.3 - сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

Cабақтың мақсаттары

Барлық оқушы: Сөздерге сұрақ қойып, зат есімдерді анықтау

Көптеген оқушылар:Сөйлемдер ішінен зат есімді ажырату

Кейбір оқушылар: Бас әріппен жазылатын зат есімдерді табу

Бағалау

критерийлері

  1. Сөздердің ішінен зат есімдерді ажыратады;

  2. Өз беттерімен сөздерге сұрақ қоя алады;

Тілдік мақсаттар

Зат есім – существительное, noun

Зат есімдер сөйлемнің қай жерінде кездеседі?

Зат есімсіз сөйлемнің мәні болады ма?

Зат есімдер қандай жағдайда бас әріппен жазылады?

Құндылықтарды дарыту

Топтық жұмыстар арқылы оқушылар бір-бірін құрметтеуге, пікірлерді тыңдай білуге, еңбекқорлыққа, шыдамдылыққа, білімдерін өмірде қолдана білуге ұмтылады.

Пән аралық байланыс

Дүниетану, Математика, Логика, Музыка

АКТ қолдану дағдылары (ресурстар)

Оқулық, суреттер, презентация, сызба кестелер, карталар, ребустар

Алдыңғы оқу

Өткенді бекіту; «Балық қаңқасы»әдісі

Ишара

Жасыл-түсіндім; сары– сыныптасымның көмегімен түсіндім;

қызыл- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар


Сабақтың басы

(3 минут)





Балаларды суреттің ретімен үш топқа бөлемін.


Жаңа сабақ

(2 минут)


Психологиялық ахуал
Оқып, білім аламыз,
Біз көңілді баламыз.
Қазақ тілі пәнінде
Тапқыр, алғыр боламыз.

1-топ: Доп

2-топ: ұшақ

3-топ: қуыршақ


Ой қозғау ҰЖ


1– жаттығу Оқылым «Түсініп оқы» Ұжымдық жұмыс


Дескриптор:

1. Мәтіннің тақырыбына қарап, мазмұнын болжайды;

2. Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды;
3 Мәтіннен кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тауып айтады;

ҚПрямоугольник: скругленные углы 2

Заттың атын білдіретін сөздерді зат есім деп атайды. Зат есімдерге кім? Кімдер? Не? нелер?деген сұрақтар қойылады.
Мысалы:адам, көгершін, жазушылар, құлындар.


Б «Басбармақ»әдісі












Суреттер









Маркерлер



















https://youtu.be/j2O5h1R8Nus

Ортасы

(30 минут)




2-жаттығу Жазылым «Көшіріп жаз» Жеке жұмыс

«Қозым», -дейді мені апам,

«Қозым» - дейді мені атам.

Сөздеріне күлемін,

Қозы емеспін, білемін.
Дескриптор:

1. Өлеңнен зат есімдерді тауып сызады;
2. Өлеңдегі баланың неліктен күлгенін табады;

3. Ата-аналарының еркелетіп атайтын аттарын айтады;

ҚБ «Бағдаршам» әдісі

Ашық сұрақ

1.Қозы қай төрттүлік малдың төлі?

2.Сендерді аналарың неге қозыға теңеді?

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі


3-жаттығу «Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі арқылы жұптық жұмыс «Өзгермейтін сөзді тап»

Қ




Қ

Қ




Қ

Қ




Қ

Қ




Қ

К




К

К




К

Дескриптор:

1. Кестедегі сөздерді тауып айтады;
2. Оңнан солға, солдан оңға қарай оқығанда өзгермейтін сөзді атайды;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады;

ҚБ «Басбармақ» әдіс

Сергіту сәті

Ән әуенімен қимылдар жасау


Ребус шеш. ТЖ

Доп тобы: (Көлік)


Қуыршақ тобы: (Мектеп)


Машина тобы: (Оқушы)

Дескриптор:

1.(А деңгейі) Шешуіндегі сөзден сөйлем құрайды, зат есімді анықтайды;

2. (В деңгейі)Шешуіндегі сөзге сұрақ қояды;

3. (С деңгейі)Топтасып ребустың шешуін табады;

ҚБ «Отшашу» әдісі


Мұғалім сыйы:

https://youtu.be/jIzBRiqe6n8


Семантикалық карта: Жеке жұмыс


Алма

Дәрігерлер

Доптар

Қыз

Кім?





Кімдер?





Не?





Нелер?







Дәптер мен

қалам


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

















https://youtu.be/J846twhH8PA


Дескриптор:

1.Жұптасып сөздерге сұрақ қояды;

2.Картаға белгі қою арқылы сұрағын анықтайды;

3. Бір-бірін жұптар тексеріп бағалайды;

ҚБ «Отшашу» әдісі



Соңы

(5 минут)


Кері байланыс:




Үй тапсырмасы: 4-жаттығу 44-бет


Жетістік баспалдағы





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!