Материалдар / Зат есімнің жекеше және көпше түрі

Зат есімнің жекеше және көпше түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есімнің жекеше және көпше түрі тақырыбына арналған ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2023
128
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Талбаева Г.С

Күні

10.03.2022 жыл

Сынып

2 «Б»

Қатысушылар саны: 18

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өлең құрастырамын

Зат есімнің жекеше және көпше түрі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырыпты түсінеді

2.2.3.1 – берілген тақырыпқа бағытталған сұрақтарға жауап береді

2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазады

2.4.2.3 –зат есімнің жекеше,көпше түрлерін ажыратады

Табыс критерийлері

Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.

Көптік жалғауларын дұрыс қолданады.

Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


3 минут














2 минут

Психологиялық ахуал

«Дос болайық, бәріміз» әнін хормен айту.

Оқушылар алдын ала үш топқа отырғызылады.

Ой шақыру (ұжымда)

Өткенді қайталау

«Қаламдар» әдісі

-Зат есім дегеніміз не?

-Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?

-Жалқы есім дегеніміз не?Мысал келтір.

-Жалпы есім дегеніміз не?Мысал келтір.


«Wordwall» бағдарламасы

Тәртіп,сыйластық,

бірлікте әнді орындап шығады






Өтілген сабақтар бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.



Жалқы есім мен жалпы есімді ажырата алады.








Әр оқушы өзін өзі бағалап отырады.








Аудио





АКТ








АКТ

Ортасы

1 минут


9 минут















20 минут


Ой қозғау

«Көлеңке» әдісі


-Ендеше,мына видеоны көріп алып,қорытынды жасауға тырысып көрейік.


Жаңа ақпарат

Зат есімнің жекеше, көпше түрі болады. Кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің жекеше түрі деп атайды: дәрігер, құс.

Кімдер? нелер? сұрақтарына жауап беретін сөздерді зат есімнің көпше түрі деп атайды: дәрігерлер, құстар.


Оқулықпен жұмыс

45-жаттығу

«Жылдам жауап» әдісі


Топтық жұмыс

1-топ.

Берілген әріптерден сөз құрап, 2 жолды өлең құрастыру –

Б, Л, А, А, А, П, Н.



2-топ.

Бос орынға тиісті сөздерді қойып, өлеңді оқып шығу.

Қарға, қарға, ....

Қар .... жорғалар.

Боран соқса қар ....,

.... қонар қарғалар.

Керекті сөздер: бұтаға, болар, қарғалар, үстінде.


3-топ.

Мәтіннен зат есімдерді табу.

Көктем келді. Күн жылынды. Жер көгерді. Жеміс ағаштары гүлдеді. Құстар жылы жақтан ұшып келе бастады.


Сергіту сәті

«Аз-көп» ойыны

Ойынның шарты:

Оқушылар тақтада көрсетілген суреттер кім? не? сұрағына жауап беретін болса, қол шапалақтайды.

Ал, кімдер? нелер? сұрағына жауап беретін болса, оқушылар орындарына отырады.


Жеке жұмыс

46-жаттығу



«Галереяны шарлау» әдісі.

48-жаттығу

Суретшінің қатесін табу.

Әр топ басшысы келіп,бір суретті таңдап,сол құсқа сипаттама береді.

Бүгінгі тақырыпты анықтайды.

Зат есімнің жекеше және көпше түрімен танысады.


Тыңдалым.




Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтан негізгі тақырыппен танысады.







Өлеңді мәнерлеп оқып,зат есімнің жекеше ,көпше түрін табады.



Топпен берілген тапсырмаларды орындайды.

Берілген әріптерден сөз құрап

өлең құрастырады.




Бос орынға сөздерді қойып, өлеңді оқиды.


Мәтіннен зат есімдерді табады.








Оқушылар ойынға белсене қатысады.

Зат есімнің жекеше және көпше түрін ажыратады.




Жасырынған құс атауларын таба алады. Зат есімдерді жекеше, көпше түрде жаза алады.


Суретшінің қатесін таба алады.

Болжау жасап,дәлел жасай алады.



Өзін-өзі және өзара бағалау





Ғылыми ақпараттарды қабылдау және түсіну










Әр оқушы өзін өзі бағалайды.

















Дескриптор:

Берілген әріптерден сөз құрап, өлең құрастырады-2

Бос орынға сөздерді қойып, өлеңді оқиды-2

Мәтіннен зат есімдерді табады-2



Шапалақ


Әр оқушы өзін өзі бағалап отырады.




Суреттер


Imektep

Видео



Ереже жазылған

плакат




Тақырыпқа байланысты суреттер



Постер, маркер.




Топтық тапсырма

лар













Суреттер




АКТ

Құстардың суреті



Соңы

10 минут








Жұппен жұмыс

«Семантикалық

картамен» жұмыс

Оқушылар алған білімдерін қорытындылайды.


Әр оқушы өзін өзі бағалап отырады.


Семантика

лық карта

«Рефлексия»

«Баскетбол» ойыны


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ