|
|
Пәні:қазақ тілі |
Мұғалімі: Мәжібай А.Т |
Сыныбы:2 «Ә» Оқушы саны:22 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат есімнің жекеше және көпше түрлері |
|||||
|
Сілтеме: |
Ғаламтор желісінен алынған бейнематериалдар,суреттер Оқулық,әдістемелік нұсқаулықтар,оқу бағдарламасы. |
|||||
|
Сабақтың типі: |
Жаңа сабақты меңгерту |
|||||
|
Сабақтың түрі: |
Жаңа сабақ |
|||||
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
Білімділік: Зат есімнің жекеше және көпше түрлеріне байланысты жаттығу жұмыстарын жүргізу. Сөйлем ішінен зат есімнің жекеше және көпше түрін тауып, сұрақ қоя білуге үйрету. Дамытушылық: Ойлау қабілетін дамыту. Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдысын қалыптастыру сөздік қорын, тіл байлығын байыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету.Шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету. Пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дәптерге сауатты, таза жазуға үйрету. Табиғатты қорғауға, аялауға баулау. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдері: |
Кесте, суреттер,ребус, интерактив тақта, жеміс-көкөніс. |
|||||
|
Оқу нәтижесі: |
Зат есім туралы білетіндерін еске түсіру. Зат есімге сұрақ қоя білуге, сөйлем ішінен етістікті таба алуға жаттықтыру. |
|||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылар зат есім туралы түсініктерін пысықтай отырып, алған білімдерін жинақтайды, бекітеді. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс: |
дүниетану,математика,музыка, әдебиеттік оқу. |
|||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының әрекеті: |
||||||
|
Уақыты |
Жұмыс түрлері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Топқа бөлу «Сауал-бізден,жауап-сізден»ойыны Үй тапсырмасын тексеру Жаңа сабақ Қызығушылықтарын ояту |
Психологиялық ахуал Армысың алтын күн, Армысың көк аспан Армысың туған жер Армысыңдар достарым Міне,менің қолым бос Жылуыма жылу қос.
1-топ-Бәйшешек 2-топ-Қызғалдақ 3-топ-Інжугүл 4-топ-Қоңыраугүл - 1. Зат есім деген не? 2.Адамдарға қандай сұрақтар қойылады? 3. Жалқы есім деген не және жалпы есім деген не? 4. Зат есімнің неше түрі бар.? 346-жаттығу Берілген көптік жалғауларға сөздер тауып жаз.Неліктен сол сөзді жазғандарыңды дәлелде. 1.-Балалар қазір қай мезгіл? 2.-Қыс айларын атаңдаршы. -Қандай қыстап қалатын құстарды білесіңдер? Қарға,сауысқан,көгершін. Олай болса оқулықтағы 127- бетті ашып,
|
Оқушылар барлығы тұрып бірге айтады Оқушылар әр гүлдерді таңдау арқылы топқа бөлінеді,топ басшыларын сайлайды. . Оқушылар берілген сұрақтарға жауа беру арқылы үй тапсырмасын қорытындылайды. Сабақтың тақырыбын ашу,зерттеу,ойларын ортаға салу. (оқушылар жауабы тыңдалады). |
|||
|
Жаңа тақырыпты меңгерту Топтық жұмыс Тақтамен жұмыс: |
Оқулықпен жұмыс 348-жаттығуға қарайықшы. Мәтінмен ауызша жұмыс жүргізу. Берілгенін 1 оқушыға оқыту. Мазмұнын айтқызу. -Әр сөйлемнен зат есімнің жекеше, көпше түрін тапқызып сұрақ қойдыру. 1топ-Мәтінді мәнерлеп оқу 2топ-Мәтіннің мазмұнын айту 3топ-Құстын атын табу. 4топ-Аңдардың атын табу,сұрақтар қою 349-жаттығу. Берілген сөздер кімдер? Нелер? Сұрақтарына жауап беру үшін қандай өзгеріске ұшырайды. 1-Әр оқушы шығып көпше түрін жазады. (Маркермен) Сөзге көптік жалғауы жалғанады. Кітап-не? Әнші-кім? Кітаптар-нелер? Әншілер-кімдер? 1)Жануарлар мен заттарға не? Нелер? Адамға-кім? Кімдер? деген сұрақтар қойылады. 2)Зат есімнің көпше түрі-лар,лер,дар,дер,тар,тер қосымшаларының жалғануы арқылы жасалады. Бұл қосымшалар көптік жалғауы деп аталады. |
Оқушылар оқулықтың 127-129-беттеріндегі жаттығу жұмыстарын орындайды. |
|||
|
«Ойсергек» |
|
Оқушылар іс-қимылды қайталайды. |
|||
|
3 мин
3 мин |
Топтық жұмыс
Дәптермен жұмыс |
351-жаттығу. Ойын. Кімдер? Нелер?- Суретпен жұмыс. Гул таңдау арқылы постер құрайды. 352-жаттығу. Мәтінді оқы. Екінші бөлікті көшіріп жазып, зат есімдерге талдау жаса. -Мәтін неше бөліктен тұрады? -Әр бөлік қандай жолдан бастап жазылады? Мәтіннің мазмұнын түсіну, айтқызу. Өз бетінше жұмыс. Зат есімге сұрақ қояды, оны көпше түрге айналдыру. Сыбызғы-сыбызғылар үскірік-үскіріктер Сазсырнай-сазсырнайлар керней-кернейлер ( Суреттерін көрсету.) |
Оқушылар постер құрайды |
|||
|
Шығармашылық жұмыс |
353-жаттығу «Менің оқу құралдарым» ойыны 1-топ оқу құралдарына байланысьы жұмбақтар жазыңдар 2-топ оқу туралы мақалдар жазыңдар 3-топ оқу құралдары туралы әңгіме жазыңдар 4-топ оқу құралдарына не жатады соны сөмкеге салыңдар. |
|
|||
3мин |
Қорытынды «Фишбаун» әдісі Рефлексия |
«Фишбаун» әдісі арқылы сабақты қорытындылау Балықтың басы-Зат есім Сүйектері-Зат есімнің сұрақтары сұрақтары,зат есімнің түрлеті Құйрығы-қорытынды «Тазалық» ойыны Чемодан, қоқыс
жәшігі,еттартқыш |
|
|||
|
Бағалау |
-Топты бағалау -Жеке белсене қатысқан оқушыны бағалау |
-Топтар бір-бірін бағалайды -Топ көшбасшысы топ мүшелерін бағалайды |
|||
|
Үй тапсырмасы |
350- жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зат есімнің жекеше және көпше түрлері
Зат есімнің жекеше және көпше түрлері
|
|
Пәні:қазақ тілі |
Мұғалімі: Мәжібай А.Т |
Сыныбы:2 «Ә» Оқушы саны:22 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Зат есімнің жекеше және көпше түрлері |
|||||
|
Сілтеме: |
Ғаламтор желісінен алынған бейнематериалдар,суреттер Оқулық,әдістемелік нұсқаулықтар,оқу бағдарламасы. |
|||||
|
Сабақтың типі: |
Жаңа сабақты меңгерту |
|||||
|
Сабақтың түрі: |
Жаңа сабақ |
|||||
|
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: |
Білімділік: Зат есімнің жекеше және көпше түрлеріне байланысты жаттығу жұмыстарын жүргізу. Сөйлем ішінен зат есімнің жекеше және көпше түрін тауып, сұрақ қоя білуге үйрету. Дамытушылық: Ойлау қабілетін дамыту. Ауызша және жазбаша сөйлеу дағдысын қалыптастыру сөздік қорын, тіл байлығын байыту, байланыстырып сөйлеуге үйрету.Шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету. Пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дәптерге сауатты, таза жазуға үйрету. Табиғатты қорғауға, аялауға баулау. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдері: |
Кесте, суреттер,ребус, интерактив тақта, жеміс-көкөніс. |
|||||
|
Оқу нәтижесі: |
Зат есім туралы білетіндерін еске түсіру. Зат есімге сұрақ қоя білуге, сөйлем ішінен етістікті таба алуға жаттықтыру. |
|||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқушылар зат есім туралы түсініктерін пысықтай отырып, алған білімдерін жинақтайды, бекітеді. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс: |
дүниетану,математика,музыка, әдебиеттік оқу. |
|||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының әрекеті: |
||||||
|
Уақыты |
Жұмыс түрлері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||
|
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Топқа бөлу «Сауал-бізден,жауап-сізден»ойыны Үй тапсырмасын тексеру Жаңа сабақ Қызығушылықтарын ояту |
Психологиялық ахуал Армысың алтын күн, Армысың көк аспан Армысың туған жер Армысыңдар достарым Міне,менің қолым бос Жылуыма жылу қос.
1-топ-Бәйшешек 2-топ-Қызғалдақ 3-топ-Інжугүл 4-топ-Қоңыраугүл - 1. Зат есім деген не? 2.Адамдарға қандай сұрақтар қойылады? 3. Жалқы есім деген не және жалпы есім деген не? 4. Зат есімнің неше түрі бар.? 346-жаттығу Берілген көптік жалғауларға сөздер тауып жаз.Неліктен сол сөзді жазғандарыңды дәлелде. 1.-Балалар қазір қай мезгіл? 2.-Қыс айларын атаңдаршы. -Қандай қыстап қалатын құстарды білесіңдер? Қарға,сауысқан,көгершін. Олай болса оқулықтағы 127- бетті ашып,
|
Оқушылар барлығы тұрып бірге айтады Оқушылар әр гүлдерді таңдау арқылы топқа бөлінеді,топ басшыларын сайлайды. . Оқушылар берілген сұрақтарға жауа беру арқылы үй тапсырмасын қорытындылайды. Сабақтың тақырыбын ашу,зерттеу,ойларын ортаға салу. (оқушылар жауабы тыңдалады). |
|||
|
Жаңа тақырыпты меңгерту Топтық жұмыс Тақтамен жұмыс: |
Оқулықпен жұмыс 348-жаттығуға қарайықшы. Мәтінмен ауызша жұмыс жүргізу. Берілгенін 1 оқушыға оқыту. Мазмұнын айтқызу. -Әр сөйлемнен зат есімнің жекеше, көпше түрін тапқызып сұрақ қойдыру. 1топ-Мәтінді мәнерлеп оқу 2топ-Мәтіннің мазмұнын айту 3топ-Құстын атын табу. 4топ-Аңдардың атын табу,сұрақтар қою 349-жаттығу. Берілген сөздер кімдер? Нелер? Сұрақтарына жауап беру үшін қандай өзгеріске ұшырайды. 1-Әр оқушы шығып көпше түрін жазады. (Маркермен) Сөзге көптік жалғауы жалғанады. Кітап-не? Әнші-кім? Кітаптар-нелер? Әншілер-кімдер? 1)Жануарлар мен заттарға не? Нелер? Адамға-кім? Кімдер? деген сұрақтар қойылады. 2)Зат есімнің көпше түрі-лар,лер,дар,дер,тар,тер қосымшаларының жалғануы арқылы жасалады. Бұл қосымшалар көптік жалғауы деп аталады. |
Оқушылар оқулықтың 127-129-беттеріндегі жаттығу жұмыстарын орындайды. |
|||
|
«Ойсергек» |
|
Оқушылар іс-қимылды қайталайды. |
|||
|
3 мин
3 мин |
Топтық жұмыс
Дәптермен жұмыс |
351-жаттығу. Ойын. Кімдер? Нелер?- Суретпен жұмыс. Гул таңдау арқылы постер құрайды. 352-жаттығу. Мәтінді оқы. Екінші бөлікті көшіріп жазып, зат есімдерге талдау жаса. -Мәтін неше бөліктен тұрады? -Әр бөлік қандай жолдан бастап жазылады? Мәтіннің мазмұнын түсіну, айтқызу. Өз бетінше жұмыс. Зат есімге сұрақ қояды, оны көпше түрге айналдыру. Сыбызғы-сыбызғылар үскірік-үскіріктер Сазсырнай-сазсырнайлар керней-кернейлер ( Суреттерін көрсету.) |
Оқушылар постер құрайды |
|||
|
Шығармашылық жұмыс |
353-жаттығу «Менің оқу құралдарым» ойыны 1-топ оқу құралдарына байланысьы жұмбақтар жазыңдар 2-топ оқу туралы мақалдар жазыңдар 3-топ оқу құралдары туралы әңгіме жазыңдар 4-топ оқу құралдарына не жатады соны сөмкеге салыңдар. |
|
|||
3мин |
Қорытынды «Фишбаун» әдісі Рефлексия |
«Фишбаун» әдісі арқылы сабақты қорытындылау Балықтың басы-Зат есім Сүйектері-Зат есімнің сұрақтары сұрақтары,зат есімнің түрлеті Құйрығы-қорытынды «Тазалық» ойыны Чемодан, қоқыс
жәшігі,еттартқыш |
|
|||
|
Бағалау |
-Топты бағалау -Жеке белсене қатысқан оқушыны бағалау |
-Топтар бір-бірін бағалайды -Топ көшбасшысы топ мүшелерін бағалайды |
|||
|
Үй тапсырмасы |
350- жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жаз
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз
















