Зат күйінің өзгерісі 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Зат күйінің өзгерісі 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.1B Зат күйінің өзгерісі

Мектеп: «Елтай орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Азмагамбетова Д.Е.

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Салқындау процесі.

Зертханалық жұмыс №4 «Парафиннің салқындау процесін зерттеу»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.6 Салқындау процесінің қисығын зерттеу

7.1.2.7 салқындау қисығын салу және оған тән ерекшеліктерді атап өту, өз бақылауларын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіру;


Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгеру

Сабақ мақсаттары

Оқушылар жасай алады:

  • Салқындау процесін зерделейді

  • Салқындау қисығын құра алады

  • Салқындау қисығының негізгі бөліктерін анықтап, өз бақылауларын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіре алады

Жетістік критерийлері

Оқушылар мақсатқа жетеді, егер:

- салқындаудың қату температурасына жеткенде жүретінін анықтаса;

- салқындау сұйықтықтың қатты күйге ауысуына қажет бөлшектерді бұзуға энергиясы жеткілікті болғанда өтетінін анықтаса

Тілдік мақсаттар


Пән бойынша арнайы лексика және терминология: салқындау, қисық сызығы, бөлшектер, конденсация, салқындау

Диалог және жазу үшін пайдалы сөз тіркестерінің жинағы:

Бөлшектер қозғалысы азайды/артты, себебі температура түсті/көтерілді

Бөлшектер температура көтерілген кезде жылдамырақ қозғалады



Құндылықтарды дамыту


Бірін-бірі сыйлау, өз ойын толық жеткізебілу, өзгенің ойын сабырлықпен тыңдау және сұрақ қоя білуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

  • Физика – заттардың агрегаттық күйіндегі өзгерістер

  • Биология – табиғаттағы су айналымын түсіндіру

АКТ қолдану дағдылары

Презентация

Бастапқы білім

Заттардың күйі және бөлшектер туралы физика және биология пәндеріне арналған білімдер.

Сабақ барысы

Сабақты жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар



5 мин






Ұйымдастыру кезеңі

Стартер:

Оқушылармен бірге талқылауға арналған сұрақтар:

Заттар әрдайым бір агрегаттық күйде болады ма?

Заттар бір агрегаттық күйден екіншіге қалай ауысады?

Температура мен жылу мөлшері ұғымдары бірдей ме??

Қызып тұрған денені суытқанда не болады?

Дененің энергиясы қандай өзгеріске ұшырайды?

Егер денені қату температурасына дейін салқындатса, онда не байқалады?

Кері байланыс. Мұғалім - оқушы .



27 мин

Зертханалық жұмыс (жұптық жұмыс) (өздігінен жұмыс жасау дәрежесі бойынша дифференциация).

Тақырып: «Салқындауды зерттеу»

Оқу мақсаты:

  • салқындау процесін зерделеу,

  • салқындау процесінің қисығын салу және оған талдау жасау, өз бақылауларын бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіру;

Зертханалық жұмыс мақсаты: (оқушылар өздері жазады)

Реактивтер және құрал - жабдықтар: парафин, су моншасы, мұз, кристаллизатор, температура датчигі, кәрлен табақша, тигель қысқыштар, секундомер.

Нұсқаулық:

- Берілген парафинді кәрлен табақшаға салып, сұйық күйге дейін балқыту. Сосын қату температурасына дейін салқындату. Температураның төмендеуін әр минут сайын белгіле.

Берігендерді кестеге түсір.

- Қату температурасын белгіле, бұл процесс неше минутқа созылады.


Салқындау қисығы – берілген мәліметтерді қолданып, қисықтың әр бөлігіндегі парафиннің күйін анықта және температура өзгерісін белгіле.

- Графиктің әр бөлігіндегі бөлшектердің қозғалысын сипатта

Бағалау критерийлері:

  1. Жұмыс мақсаты құрылған

  2. Нұсқаулық сақталған

  3. Кесте дұрыс толтырылған

  4. График дұрыс құрылған

Кері байланыс. Оқушы - оқушы
















Қосымша 1(жұмыс парақтары)


7 мин

Бекітуге арналған тапсырмалар

1. Суретте қатты дененің салқындау және кристалдану графигі берілген? ВС бөлігі қай кезеңді көрсетеді? СD бөлігі қай кезеңді көрсетеді?

2. Судың салқындау және қату графигін құр. Суды одан әрі қарай салқындату кезінде графикте не байқалатынын болжаңдар.

Кері байланыс. Мұғалім - оқушы .



1 мин

Сабақ соңында «Білім ағашы» стратегиясы бойынша рефлексия жүргізу. Ағаштан өз орыныңды тап. Стикерге есіміңді жазып, ағашқа жапсыр.


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Зертханалық жұмыс барысында кейбір оқушыларға көмек, қолдау көрсетіледі..

Бекітуге арналған тапсырмалар – күрделілік дәрежесі бойынша.

Өзара бағалау

Сұрақтарға жеке жауаптарды бағалау

Сәттілік жағдайын қалыптастыру

Химия кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі.

1.Жұмысты орындамас бұрын нұсқаулықпен танысу

2. заттардың қол, бет терісіне тимеуін қадағалау

3. Зертханалық заттардық дәмін татуға болмайды.

4.тәжірибелерді өздігінен жасауға рұқсат берілмейді.

5.Электр қыздырғыш құралдармен жұмыс жасағанда абай болу.


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба?


ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?


Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?


Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?


Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, еліктен?

Бұлбөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпыбаға


Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі(оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда негекөңілбөлуқажет?























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.10.2018
772
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі