САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Пән |
Химия |
|
|
Мұғалім |
Асанова Ардақ |
|
|
Мектеп, сынып |
Павлодар қаласы, Дарынды балаларға арналған Абай атындағы №10 лицей-мектеп, 8-сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны |
|
Білімділік: Оқушыларды зат мөлшері, моль, молярлық масса ұғымдарымен таныстыру және заттардың мөлшерін есептеу машықтарын қалыптастыру. Дамытушылық: Математикалық білімдерін пайдалана отырып, зат мөлшерін, молярлық массаны есептеуде ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Химиялық есептеулерді пайдалана отырып, өмірде орынды қолдана білу. |
|||
|
Сабақтың типі |
Аралас |
||
|
Сабақта қолданылатын құралдар |
Интербелсенді тақта,
http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol сайтының бейне роликтері, 10-сынып электронды оқулығы, есептер жинағы және жұмыс дәптері. |
||
|
Қолданылған
ресурстар |
Химия 8-сынып оқулығы, Н.Н. Нурахметов «Мектеп», 2012 ж. |
||
|
Интернет ресурстар |
|
||
|
Сабақ құрылымы |
- Химияда қолданылатын стехиометриялық заңдылықтарды еске түсіру. Зат құрамының тұрақтылық заңының тұжырымдамасы және оны кім ашты? - Заттар массасының сақталу заңына М.В. Ломоносовтың берген тұжырымдамасы қандай? - Химиялық реакцияның теңдеуін құрастырудың басты шарттарын қолдана отырып, тақырып соңындағы тапсырмалардың орындалуын тексеру:
|
||
|
Жаңа сабақ |
Химиялық теңдеуді құрастырыңдар: 4Na + О2 → 2Na2О 4атом 1 молекула 2 молекула натрий оксиді m(Nа): m(О) (4·23): (32) 92:32 23:8 Реагенттердің санын білу қажет болса, оларды жеке-жеке есептеу қиындық туғызады. Сондықтан физикалық шама зат мөлшері қолданылады. Моль ұғымын дүкен сөрелеріндегі тауарлармен салыстыру арқылы түсіндіру: http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol сайтында берілген бейне түсіндіру пайдаланылады. Моль – зат мөлшерін білдіретін бірлік, құрамында 12 г көміртекте болатын атомдар санына тең құрылымдық бөлшектер (атомдар, молекулалар, т.б.) болады. 12г 6 12С құрамында 6,02·1023 атом болады. Ол Авогадро саны NА (итальяндық ғалым А. Авогадро құрметіне қойылған) кез келген заттың 10 23молінде болатын құрылымдық бөлшек саны. Авогадро саны бейне түсіндіру http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol пайдаланылды. Химияда заттың әрбір молінің массасы молярлық масса деп аталады. М әрпімен белгіленеді, өлшем бірлігі г/моль . Зат мөлшерінің массаға, көлемге және бөлшек сандарына қатынасын төмендегі формулалармен өрнектейді: =m/М = N/ NА =V/Vm Мысалы: Массасы 112 г темір қанша зат мөлшеріне сай келеді?
|
||
|
Бекіту
|
Жұмыс дәптерінен: 1.9 Зат мөлшері. Моль.Молярлық масса тақырыптарына берілген тапсырмалар. http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol Моль, Авогадро саны тақырыптарының соңындағы тапсырмалар Кім жылдам: http://learningapps.org/413762 зат мөлшеріне есептер
|
||
|
Рефлексия
|
Мен ..... білдім. Маған ..... қызық болды. Мен .... қиналдым. Мен .... үйренсем деп талпынамын.
Үйге тапсырма: §18 тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы №5,6,7,9 тапсырмаларды жазбаша орындау.
|
1
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зат мөлшері. Моль
Зат мөлшері. Моль
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Пән |
Химия |
|
|
Мұғалім |
Асанова Ардақ |
|
|
Мектеп, сынып |
Павлодар қаласы, Дарынды балаларға арналған Абай атындағы №10 лицей-мектеп, 8-сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны |
|
Білімділік: Оқушыларды зат мөлшері, моль, молярлық масса ұғымдарымен таныстыру және заттардың мөлшерін есептеу машықтарын қалыптастыру. Дамытушылық: Математикалық білімдерін пайдалана отырып, зат мөлшерін, молярлық массаны есептеуде ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Химиялық есептеулерді пайдалана отырып, өмірде орынды қолдана білу. |
|||
|
Сабақтың типі |
Аралас |
||
|
Сабақта қолданылатын құралдар |
Интербелсенді тақта,
http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol сайтының бейне роликтері, 10-сынып электронды оқулығы, есептер жинағы және жұмыс дәптері. |
||
|
Қолданылған
ресурстар |
Химия 8-сынып оқулығы, Н.Н. Нурахметов «Мектеп», 2012 ж. |
||
|
Интернет ресурстар |
|
||
|
Сабақ құрылымы |
- Химияда қолданылатын стехиометриялық заңдылықтарды еске түсіру. Зат құрамының тұрақтылық заңының тұжырымдамасы және оны кім ашты? - Заттар массасының сақталу заңына М.В. Ломоносовтың берген тұжырымдамасы қандай? - Химиялық реакцияның теңдеуін құрастырудың басты шарттарын қолдана отырып, тақырып соңындағы тапсырмалардың орындалуын тексеру:
|
||
|
Жаңа сабақ |
Химиялық теңдеуді құрастырыңдар: 4Na + О2 → 2Na2О 4атом 1 молекула 2 молекула натрий оксиді m(Nа): m(О) (4·23): (32) 92:32 23:8 Реагенттердің санын білу қажет болса, оларды жеке-жеке есептеу қиындық туғызады. Сондықтан физикалық шама зат мөлшері қолданылады. Моль ұғымын дүкен сөрелеріндегі тауарлармен салыстыру арқылы түсіндіру: http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol сайтында берілген бейне түсіндіру пайдаланылады. Моль – зат мөлшерін білдіретін бірлік, құрамында 12 г көміртекте болатын атомдар санына тең құрылымдық бөлшектер (атомдар, молекулалар, т.б.) болады. 12г 6 12С құрамында 6,02·1023 атом болады. Ол Авогадро саны NА (итальяндық ғалым А. Авогадро құрметіне қойылған) кез келген заттың 10 23молінде болатын құрылымдық бөлшек саны. Авогадро саны бейне түсіндіру http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol пайдаланылды. Химияда заттың әрбір молінің массасы молярлық масса деп аталады. М әрпімен белгіленеді, өлшем бірлігі г/моль . Зат мөлшерінің массаға, көлемге және бөлшек сандарына қатынасын төмендегі формулалармен өрнектейді: =m/М = N/ NА =V/Vm Мысалы: Массасы 112 г темір қанша зат мөлшеріне сай келеді?
|
||
|
Бекіту
|
Жұмыс дәптерінен: 1.9 Зат мөлшері. Моль.Молярлық масса тақырыптарына берілген тапсырмалар. http://bilimland.kz/index.php/kz/catalog/lesson/11294-mol Моль, Авогадро саны тақырыптарының соңындағы тапсырмалар Кім жылдам: http://learningapps.org/413762 зат мөлшеріне есептер
|
||
|
Рефлексия
|
Мен ..... білдім. Маған ..... қызық болды. Мен .... қиналдым. Мен .... үйренсем деп талпынамын.
Үйге тапсырма: §18 тақырыпты оқып, түсіну. Тақырып соңындағы №5,6,7,9 тапсырмаларды жазбаша орындау.
|
1
шағым қалдыра аласыз















