Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    10.1 D Стехиометрия

    Педагогтің аты-жөні:

    Каптагаева Камшат Шаймуратовна

    Күні:


    Сыныбы: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.1.3 химия ғылымындағы зат мөлшері ұғымын түсіну; масса, мольдік масса және зат мөлшері арасындағы байланысты білу

    10.1.1.4 Авогадро заңын түсіну; көлемдік қатынастар заңы туралы білімімізді тереңдету

    Сабақтың мақсаты:

    Зат мөлшері шамасын және стехиометриялық заңдарды қолданып есептеулер жүргізу

    Стехиометриялық заңдар туралы білімдерін жетілдіру

    Бағалау критерийі:

    Зат мөлшері шамасын және стехиометриялық заңдарды қолданып есептейді.

    Стехиометриялық заңдар туралы білімдерін толықтырады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут








    5 минут












    2 минут

    Сынып оқушыларымен сәлемдесу, кезекші мәлімдемесін тыңдау.

    Мұғалім сыныпты Random Group Generator (classtools.net) сайтының көмегімен сыныпты 2 топқа біріктіреді.

    Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі. Кезекші келмеген оқушылар тізімін хабарлайды. Сынып оқушылары 2 топқа бірігеді.




    Random Group Generator (classtools.net)

    Үй жұмысын «Өткенге саяхат» әдісі бойынша тапсырма береді.

    Тапсырма

    Оқушыларға күрделі қосылыстардың атауы беріледі, оқушылар қосылыстың формуласын жазады және салыстырмалы молекулалық массасын есептейді.

    Ортофосфор қышқылы

    Кальций фосфаты

    Натрий карбонаты

    Кальций гидроксиді

    Алюминий нитраты

    Жалпы 1 ұпай


    Өзін-өзі бағалау


    Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды «Жарайсың!» деп ынаталандырып отырады.

    Жұмыс дәптері

    «Ой шақыру»

    Жаңа сабақты анықтау мақсатында формула көрсетеді.

    Оқушылар формулаға қарайды, формулада қандай мәнді есептелгендігін анықтап, бүгінгі тақырыпты ашады.


    Көрнекі сурет

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    8 минут

















    10 минут




    «Көршіңе түсіндір» әдісі

    1-топ: Зат мөлшері

    2-топ: Стехиометриялық заңдар

    Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысады. Тақырыпты, алдымен, топта талқылайды, сосын келесі топқа түсіндіреді.

    Дескриптор:

    1. Жаңа сабақты меңгереді. [1]


    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    «Есептер додасы»

    Жеке жұмыс



    Мұғалім саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша барлық сынып оқушыларына бірдей тапсырма беріледі, оқушылар тапсырманы түрлі жылдамдықта орындайды.

    1,2,3-есеп 95 бет

    • Кальцийдің бір атомының массасын анықтаңыз.

    • Күкірт қышқылының молекуласының массасын анықтаңдар.

    • 1 кг судағы молекулалар санын анықтаңыз.

    Дескриптор:

    1. Кальцийдің бір атомнының массасын анықтайды. [1]

    2. Күкірт қышқылының молекулалық массасын есептейді. [1]

    3. 1 кг судағы молекулалар санын есептейді. [1]


    «Көршіңмен алмас» әдісі бойынша оқушылар бір-

    бірін тексереді.

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері




    7 минут









































    8 минут


    «Кім мықты?» әдісі

    Топтық жұмыс



    Оқушыларға химияның стехиометриялық заңдары 3 топқа бөлініп беріледі. Оқушылар топ ішінде ақылдаса отырып, стехиометриялық заңдарды сипаттайтын болады.


    1. Төмендегі кестені толтырыңыз:

    Қосылыс

    n

    M

    m

    N

    NaOH





    H3PO4





    (NH4)2SO4







    1. Суретте зат мөлшерінің массаға, көлемге және бөлшектер санына қатысты жалпы тірек схемасы бейнеленген. Осы тірек сызбаны қолдана отырып келесі есептеулерді жүргізіңіз.

    (а) Берілген реакция теңдеуін теңестіріңіз: N2 (г) + H2 (г) = NH3 (г)

    (ә) 17,2 моль азотпен реакцияға түсетін сутектің массасын есептеңіз.

    (б) Жоғарыдағы реакция теңдеуі бойынша келесі газдар қатынасын анықтаңыз. a) N2(г)/H2(г) b) N2(г) /NH3(г)

    Дескриптор:

    1. Зат мөлшерін қолдана отырып есептеулер жүргізеді; [1]

    2. Стехиометриялық заңдарды қолданып есептеулер жүргізеді; [1]


    «Топтық бағалау»

    Оқушылар әрбір топтың жауабын тыңдап, дескриптор бойынша бағалайды.

    Үлестірме қағазы

    Қосылыс

    n

    M

    m

    N

    NaOH





    H3PO4





    (NH4)2SO4










    «Ойлан, тап» әдісі

    Оқулықтан күрделі есеп береді.




    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды қолдап отырады.

    Оқушылар үлестірме қағаздарымен жұмыс жасайды.

    Дескриптор:

    1. Көмірқышқыл газының массасын есептейді. [1]

    2. Ауаның қалыпты жағдайдағы көлемін және массасын есептейді. [1]

    «Бірін-бірі бағалау»

    Жұмыс дәптері

    Үлестірме қағаздар

    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каптагаева Камшат Шаймуратовна
    10 Қазан 2022
    832
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    10-сыныптың химия пәнінен "Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар" тақырыбында сабақ жоспары. мұғалімдерге сабаққа пайдалануға дайын материал.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    10.1 D Стехиометрия

    Педагогтің аты-жөні:

    Каптагаева Камшат Шаймуратовна

    Күні:


    Сыныбы: 10

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Зат мөлшері. Стехиометриялық заңдар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.1.3 химия ғылымындағы зат мөлшері ұғымын түсіну; масса, мольдік масса және зат мөлшері арасындағы байланысты білу

    10.1.1.4 Авогадро заңын түсіну; көлемдік қатынастар заңы туралы білімімізді тереңдету

    Сабақтың мақсаты:

    Зат мөлшері шамасын және стехиометриялық заңдарды қолданып есептеулер жүргізу

    Стехиометриялық заңдар туралы білімдерін жетілдіру

    Бағалау критерийі:

    Зат мөлшері шамасын және стехиометриялық заңдарды қолданып есептейді.

    Стехиометриялық заңдар туралы білімдерін толықтырады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут








    5 минут












    2 минут

    Сынып оқушыларымен сәлемдесу, кезекші мәлімдемесін тыңдау.

    Мұғалім сыныпты Random Group Generator (classtools.net) сайтының көмегімен сыныпты 2 топқа біріктіреді.

    Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі. Кезекші келмеген оқушылар тізімін хабарлайды. Сынып оқушылары 2 топқа бірігеді.




    Random Group Generator (classtools.net)

    Үй жұмысын «Өткенге саяхат» әдісі бойынша тапсырма береді.

    Тапсырма

    Оқушыларға күрделі қосылыстардың атауы беріледі, оқушылар қосылыстың формуласын жазады және салыстырмалы молекулалық массасын есептейді.

    Ортофосфор қышқылы

    Кальций фосфаты

    Натрий карбонаты

    Кальций гидроксиді

    Алюминий нитраты

    Жалпы 1 ұпай


    Өзін-өзі бағалау


    Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды «Жарайсың!» деп ынаталандырып отырады.

    Жұмыс дәптері

    «Ой шақыру»

    Жаңа сабақты анықтау мақсатында формула көрсетеді.

    Оқушылар формулаға қарайды, формулада қандай мәнді есептелгендігін анықтап, бүгінгі тақырыпты ашады.


    Көрнекі сурет

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    8 минут

















    10 минут




    «Көршіңе түсіндір» әдісі

    1-топ: Зат мөлшері

    2-топ: Стехиометриялық заңдар

    Оқушылар оқулықтағы мәтінмен танысады. Тақырыпты, алдымен, топта талқылайды, сосын келесі топқа түсіндіреді.

    Дескриптор:

    1. Жаңа сабақты меңгереді. [1]


    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    «Есептер додасы»

    Жеке жұмыс



    Мұғалім саралаудың «Қарқын» тәсілі бойынша барлық сынып оқушыларына бірдей тапсырма беріледі, оқушылар тапсырманы түрлі жылдамдықта орындайды.

    1,2,3-есеп 95 бет

    • Кальцийдің бір атомының массасын анықтаңыз.

    • Күкірт қышқылының молекуласының массасын анықтаңдар.

    • 1 кг судағы молекулалар санын анықтаңыз.

    Дескриптор:

    1. Кальцийдің бір атомнының массасын анықтайды. [1]

    2. Күкірт қышқылының молекулалық массасын есептейді. [1]

    3. 1 кг судағы молекулалар санын есептейді. [1]


    «Көршіңмен алмас» әдісі бойынша оқушылар бір-

    бірін тексереді.

    10-сынып оқулығы, жұмыс дәптері




    7 минут









































    8 минут


    «Кім мықты?» әдісі

    Топтық жұмыс



    Оқушыларға химияның стехиометриялық заңдары 3 топқа бөлініп беріледі. Оқушылар топ ішінде ақылдаса отырып, стехиометриялық заңдарды сипаттайтын болады.


    1. Төмендегі кестені толтырыңыз:

    Қосылыс

    n

    M

    m

    N

    NaOH





    H3PO4





    (NH4)2SO4







    1. Суретте зат мөлшерінің массаға, көлемге және бөлшектер санына қатысты жалпы тірек схемасы бейнеленген. Осы тірек сызбаны қолдана отырып келесі есептеулерді жүргізіңіз.

    (а) Берілген реакция теңдеуін теңестіріңіз: N2 (г) + H2 (г) = NH3 (г)

    (ә) 17,2 моль азотпен реакцияға түсетін сутектің массасын есептеңіз.

    (б) Жоғарыдағы реакция теңдеуі бойынша келесі газдар қатынасын анықтаңыз. a) N2(г)/H2(г) b) N2(г) /NH3(г)

    Дескриптор:

    1. Зат мөлшерін қолдана отырып есептеулер жүргізеді; [1]

    2. Стехиометриялық заңдарды қолданып есептеулер жүргізеді; [1]


    «Топтық бағалау»

    Оқушылар әрбір топтың жауабын тыңдап, дескриптор бойынша бағалайды.

    Үлестірме қағазы

    Қосылыс

    n

    M

    m

    N

    NaOH





    H3PO4





    (NH4)2SO4










    «Ойлан, тап» әдісі

    Оқулықтан күрделі есеп береді.




    Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі бойынша ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды қолдап отырады.

    Оқушылар үлестірме қағаздарымен жұмыс жасайды.

    Дескриптор:

    1. Көмірқышқыл газының массасын есептейді. [1]

    2. Ауаның қалыпты жағдайдағы көлемін және массасын есептейді. [1]

    «Бірін-бірі бағалау»

    Жұмыс дәптері

    Үлестірме қағаздар

    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 10 сынып
    10.10.2022
    832
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каптагаева Камшат Шаймуратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации