Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Үй жұмысын «Өткенге
саяхат» әдісі бойынша тапсырма
береді.
Тапсырма
Оқушыларға күрделі
қосылыстардың атауы беріледі, оқушылар қосылыстың формуласын жазады
және салыстырмалы молекулалық массасын
есептейді.
Ортофосфор
қышқылы
Кальций
фосфаты
Натрий
карбонаты
Кальций
гидроксиді
Алюминий
нитраты
Жалпы 1
ұпай
Өзін-өзі
бағалау
Тапсырманы дұрыс
орындаған оқушыларды «Жарайсың!» деп ынаталандырып
отырады.
Жұмыс
дәптері
«Ой
шақыру»
Жаңа сабақты анықтау
мақсатында формула көрсетеді.
Оқушылар формулаға қарайды,
формулада қандай мәнді есептелгендігін анықтап, бүгінгі тақырыпты
ашады.
Көрнекі
сурет
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
8
минут
10
минут
«Көршіңе түсіндір»
әдісі
1-топ: Зат
мөлшері
2-топ:Стехиометриялықзаңдар
Оқушылар оқулықтағы мәтінмен
танысады. Тақырыпты, алдымен, топта талқылайды, сосын келесі топқа
түсіндіреді.
Дескриптор:
Жаңа сабақты
меңгереді.[1]
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
«Есептер
додасы»
Жеке
жұмыс
Мұғалім саралаудың «Қарқын»
тәсілі бойынша барлық сынып оқушыларына бірдей тапсырма беріледі,
оқушылар тапсырманы түрлі жылдамдықта
орындайды.
1,2,3-есеп 95
бет
Кальцийдің бір атомының
массасын анықтаңыз.
Күкірт қышқылының
молекуласының массасын анықтаңдар.
1 кг судағы молекулалар санын
анықтаңыз.
Дескриптор:
Кальцийдің бір атомнының
массасын анықтайды. [1]
Күкірт қышқылының молекулалық
массасын есептейді. [1]
1 кг судағы молекулалар санын
есептейді. [1]
«Көршіңмен алмас» әдісі
бойынша оқушылар бір-
бірін
тексереді.
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
7
минут
8
минут
«Кім мықты?»
әдісі
Топтық
жұмыс
Оқушыларға химияның
стехиометриялық заңдары 3 топқа бөлініп беріледі. Оқушылар топ
ішінде ақылдаса отырып, стехиометриялық заңдарды сипаттайтын
болады.
Төмендегі кестені
толтырыңыз:
Қосылыс
n
M
m
N
NaOH
H3PO4
(NH4)2SO4
Суретте зат мөлшерінің
массаға, көлемге және бөлшектер санына қатысты жалпы тірек схемасы
бейнеленген. Осы тірек сызбаны қолдана отырып келесі есептеулерді
жүргізіңіз.
(а) Берілген реакция теңдеуін
теңестіріңіз: N2(г) +
H2(г) = NH3(г)
(ә) 17,2 моль азотпен
реакцияға түсетін сутектің массасын
есептеңіз.
(б) Жоғарыдағы реакция теңдеуі
бойынша келесі газдар қатынасын анықтаңыз. a)
N2(г)/H2(г)b)
N2(г)/NH3(г)
Дескриптор:
Зат мөлшерін қолдана отырып
есептеулер жүргізеді;[1]
Оқушылар әрбір
топтың жауабын тыңдап, дескриптор бойынша
бағалайды.
Үлестірме
қағазы
Қосылыс
n
M
m
N
NaOH
H3PO4
(NH4)2SO4
«Ойлан,
тап»әдісі
Оқулықтан күрделі
есеп береді.
Саралаудың«Диалог және қолдау
көрсету»тәсілі бойынша ерекше білім
беруді қажет ететін оқушыларды қолдап
отырады.
Оқушылар үлестірме
қағаздарымен жұмыс жасайды.
Дескриптор:
Көмірқышқыл газының массасын
есептейді. [1]
Ауаның қалыпты жағдайдағы
көлемін және массасын есептейді.
[1]
«Бірін-бірі
бағалау»
Жұмыс
дәптері
Үлестірме
қағаздар
Сабақтың
соңы
Рефлексия
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз