Сабақтың
кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
2
минут
5
минут
2
минут
|
Сынып оқушыларымен сәлемдесу,
кезекші мәлімдемесін тыңдау.
Мұғалім
сыныпты Random Group Generator
(classtools.net) сайтының көмегімен сыныпты 2
топқа біріктіреді.
|
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі. Кезекші келмеген оқушылар тізімін хабарлайды. Сынып
оқушылары 2 топқа бірігеді.
|
|
Random Group Generator
(classtools.net)
|
Үй жұмысын «Өткенге
саяхат» әдісі бойынша тапсырма
береді.
|
Тапсырма
Оқушыларға күрделі
қосылыстардың атауы беріледі, оқушылар қосылыстың формуласын жазады
және салыстырмалы молекулалық массасын
есептейді.
Ортофосфор
қышқылы
Кальций
фосфаты
Натрий
карбонаты
Кальций
гидроксиді
Алюминий
нитраты
|
Жалпы 1
ұпай
Өзін-өзі
бағалау
Тапсырманы дұрыс
орындаған оқушыларды «Жарайсың!» деп ынаталандырып
отырады.
|
Жұмыс
дәптері
|
«Ой
шақыру»
Жаңа сабақты анықтау
мақсатында формула көрсетеді.

|
Оқушылар формулаға қарайды,
формулада қандай мәнді есептелгендігін анықтап, бүгінгі тақырыпты
ашады.
|
|
Көрнекі
сурет
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
8
минут
10
минут
|
«Көршіңе түсіндір»
әдісі
1-топ: Зат
мөлшері
2-топ: Стехиометриялық заңдар
|
Оқушылар оқулықтағы мәтінмен
танысады. Тақырыпты, алдымен, топта талқылайды, сосын келесі топқа
түсіндіреді.

|
Дескриптор:
-
Жаңа сабақты
меңгереді. [1]
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
«Есептер
додасы»
Жеке
жұмыс
Мұғалім саралаудың «Қарқын»
тәсілі бойынша барлық сынып оқушыларына бірдей тапсырма беріледі,
оқушылар тапсырманы түрлі жылдамдықта
орындайды.
|
1,2,3-есеп 95
бет
-
Кальцийдің бір атомының
массасын анықтаңыз.
-
Күкірт қышқылының
молекуласының массасын анықтаңдар.
-
1 кг судағы молекулалар санын
анықтаңыз.
|
Дескриптор:
-
Кальцийдің бір атомнының
массасын анықтайды. [1]
-
Күкірт қышқылының молекулалық
массасын есептейді. [1]
-
1 кг судағы молекулалар санын
есептейді. [1]
«Көршіңмен алмас» әдісі
бойынша оқушылар бір-
бірін
тексереді.
|
10-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
7
минут
8
минут
|
«Кім мықты?»
әдісі
Топтық
жұмыс
Оқушыларға химияның
стехиометриялық заңдары 3 топқа бөлініп беріледі. Оқушылар топ
ішінде ақылдаса отырып, стехиометриялық заңдарды сипаттайтын
болады.
|
-
Төмендегі кестені
толтырыңыз:
Қосылыс
|
n
|
M
|
m
|
N
|
NaOH
|
|
|
|
|
H3PO4
|
|
|
|
|
(NH4)2SO4
|
|
|
|
|
-
Суретте зат мөлшерінің
массаға, көлемге және бөлшектер санына қатысты жалпы тірек схемасы
бейнеленген. Осы тірек сызбаны қолдана отырып келесі есептеулерді
жүргізіңіз.

(а) Берілген реакция теңдеуін
теңестіріңіз: N2
(г) +
H2
(г) = NH3
(г)
(ә) 17,2 моль азотпен
реакцияға түсетін сутектің массасын
есептеңіз.
(б) Жоғарыдағы реакция теңдеуі
бойынша келесі газдар қатынасын анықтаңыз. a)
N2(г)/H2(г)
b)
N2(г)
/NH3(г)
|
Дескриптор:
-
Зат мөлшерін қолдана отырып
есептеулер жүргізеді; [1]
-
Стехиометриялық заңдарды
қолданып есептеулер жүргізеді; [1]
«Топтық
бағалау»
Оқушылар әрбір
топтың жауабын тыңдап, дескриптор бойынша
бағалайды.
|
Үлестірме
қағазы
Қосылыс
|
n
|
M
|
m
|
N
|
NaOH
|
|
|
|
|
H3PO4
|
|
|
|
|
(NH4)2SO4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Ойлан,
тап» әдісі
Оқулықтан күрделі
есеп береді.
Саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі бойынша ерекше білім
беруді қажет ететін оқушыларды қолдап
отырады.
|
Оқушылар үлестірме
қағаздарымен жұмыс жасайды.

|
Дескриптор:
-
Көмірқышқыл газының массасын
есептейді. [1]
-
Ауаның қалыпты жағдайдағы
көлемін және массасын есептейді.
[1]
«Бірін-бірі
бағалау»
|
Жұмыс
дәптері
Үлестірме
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|