Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
3.Оқушыларды 3 топқа
біріктіру:
1 топ «Масса»
2
топ
«Молекула»
3
топ
«Көлем»
4.Үй тапсырмасын
пысықтау.
«Стикердегі диалог» әдісі.
(1
балл)
1.Өздеріңе белгілі нейтрондардың сипаттамаларын
жазыңдар.
2.Неліктен бір элемент бірнеше изотоп түзеді? Мысалдар
келтіріңдер.
3.Периодтык кестедегі орны бойынша мына элементтердегі
нейтрон санын анықтаңдар: фтор, кремний,
аргон.
4.Периодтык кесте көмегімен мынадай элемент атомдарының
протон, нейтрон және электрон сандарын
аныктаңдар: азот, фтор, натрий, күкірт,
фосфор.
5.Мынадай заттардың химиялык формулаларын жазыңдар: а)
азот; ә) азот кышкылы; б) көміртек
(IV) оксиді; в) темір (III) оксиді.
6.Мынадай заттардың салыстырмалы молекулалык массаларын
жөне зат мелшерін есептеңдер:
N2, АІ2О3, Н2SО4, Сu(ОН)2,
АІ2(SО4)3.
7.Авогадро заңының тұжырымдамасын колданып, Авогадро саны
және кез келген газдың молярлык
көлемі тұракты шама екенін
дәлелдеңдер.
8.Гибридтенудің қанша түрі бар?
9.Химиялық байланыстың түрлері
10.
Кристалл торлар нешеге бөлінеді?
5.Сабақтың тақырыбы
мен мақсаттарымен таныстыру.
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Оқушылар топқа бітрігеді.
3.Үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға жауап береді.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
|
Бағалау парағы
|
А4 парағы
Стикер
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақтың тақырыбын айту, мақсатымен
таныстыру.
Зат
мөлшері – зат құрамындағы біртипті
құрылымдық бөлшектердің (атомдар, молекулалар, иондар, электрондар
және басқа кез келген бөлшектер) санын сипаттайтын физикалық шама.
Зат мөлшерінің өлшем бірлігі-моль.
Қысқаша тезисті
конспект.
Зат мөлшерінің өлшемі, ол v
(«ню») грек әрпімен белгіленеді. Сендер физика курсынан «Авогадро
саны» деген түсінікпен таныссыңдар:
NA=6,02x1023
Кез келген заттың 1 молінде
Авогадро санындай құрылымдық бірлігі бар зат
мөлшері
M=m/v;
v=M/m;
m=M*v;
v=N/NA;
N=v*NA
v=V/Vқ;

Жаңа сабақты бекіту мақсатында
топтық тапсырмаларды «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқушылар
ойланып, бір-бірімен ақылдаса шешімдерін ортада бөлісе отырып
орындайды.
1-тапсырма.
Зат массасы, зат мөлшері, мольдік масса
арасындағы байланысқа есеп.
1-топ

2-топ

3-топ

2-тапсырма. Жеке
жұмыс
Төмендегі кестені
толтырыңыз:
Қосылыс
|
Зат мөлшері
|
Молярлық массасы
|
Масса
|
Бөлшектер саны (N)
|
NaOH
|
5
моль
|
|
|
|
H2SO4
|
2
моль
|
|
|
|
CO2
|
10
моль
|
|
|
|
Сергіту сәті. «Қызықты
эксперимент»
Қауіпсіздік ережесін
сақтау.
«Жанбайтын қол».
Керек құрал жабдықтар: ыдыс жуғыш сұйықтық, шаш
қатыратын лак, көлемді шыны ыдыс, сіріңке.
3-тапсырма.
-
Массасы 1 кг судағы молекула
санын анықтаңыз. Жауабы:
334,4*
-
Көлемі 33,6 л иіс газының массасын есептеңіз.
Жауабы: 42 г
-
12,04⋅ 1023 молекуладан тұратын хлор
газының көлемін есептеңіз. Жауабы: 44,8 л
Қорытынды.
Тест.
Зат
мөлшері, мольдік масса және құрылымдық бөлшектер саны арасындағы
байланыс.
|
Оқушылар берілген тапсырманы топтарымен талқылап,
ұсыныстарымен бөлісе отырып орындайды.
Оқушылар берілген тапсырманы жеке дәптерлерінде
орындайды.
Әр
топ біргіп эксперимент жасап, анқытамасын айтады.
Оқушылар тапсырманы
орындайды.
|
Дескриптор:
(1
балл)
Дескриптор:
-
заттың молярлық массанын
есептейді
-
зат
мөлшері арқылы бөлшектер санын табады;
-
зат
мөлшері арқылы массаны табады.
(3
балл)
Дескриптор:
Зат
мөлшері, көлем және құрылымдық бөлшектер саны арасындағы байланысты
табады.
(3
балл)
Дескриптор:
Зат
мөлшері, мольдік масса және құрылымдық бөлшектер саны арасындағы
байланысты табады.
(3
балл)
|
https://www.youtube.com/watch?v=PJVfA_PT76g
уақыты
1:56
https://learningapps.org/15125304
|
Сабақтың соңы
|
Мұғалім бүгінгі сабақты қорытындылау мақсатында,
оқу мақсатына қайта оралып, күтілетін нәтижелерді көрсету арқылы
оқушылардың білім жетістіктерін талқылайды.
Бағалау парағын топ басшыларына беріп, қанша балл
жинағанын анықтауды ұсынады.
|
Топ басшылар өз топтарының нәтижесін
бағалау парағына жинаған ұпай сандарын санау арқылы толтырып
береді.
|
Бағалау парағы
|
А4
|