Материалдар / Заттар және олардың қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Заттар және олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарымен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2018
761
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3-сынып

Тарау: Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су.

Мектеп: №12орта мектебі


Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Күні: 24.12.2018



Тақырыбы:


Судың тіршілік үшін маңызы.

Оқу мақсаты:

3.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру;


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:Судың тіршілік үшін маңыздылығын түсінеді.

Оқушылардың көбі: Ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін біледі;

Кейбір оқушылар:Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды

Бағалау критерийі

Судың тіршілік үшін маңызын түсінеді;

Ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін біледі;

Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды.

Тілдік мақсат

Судың тіршілік үшін маңызын айта алады.

Пәндік терминология мен тірек сөздер: Ауызсу, үнемдеу, тиімді пайдалану.

Құндылықтар

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, математика.

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылыммен жұмыс

Алдыңғы меңгерілген білім

Фильтр арқылы тазалау

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы








Психологиялық дайындық

Оқушылардың қызығушылығын сабаққа аудару үшін «Ыстық алақан» ойыны арқылы бір-біріне 3 сын есім айту ұсынылады.

Мысалы, ақылды, тәртіпті, сүйкімді т.б.

Суды пайдалану.

Тапсырма жұппен орындалады.

Мақсаты: Берілген ақпараттың ұқсастықтарын анықтап, судың тіршілікке қажет екендігін түсіну.

Кластер құру арқылы судың не үшін қажет екендігін анықтайды. Әр жұп өз кластерін құрады.

DrawObject5 DrawObject4 DrawObject3 DrawObject2 DrawObject1







ҚБ. Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы.






Оқулықпен жұмыс

Кластер құруға арналған құралдар
















Сабақтың ортасы

























































рефлексия




Судың жарамдылығы.

Мақсаты: Ақпарат көздерін салыстыру. Екі түрлі стақан суды салыстырып, өз ойларымен бөліседі. Олардың бірінде тұщы, бірінде ащы су болғаны абзал. Жетекші сұрақтар арқылы ішуге жарамды суды анықтау.

Сұрақтар:

  • Қандай суды ішуге болады?

  • Жаңбырдың судың ішуге болады ма?

  • Шалшық суды ше?

  • Құбырдың суы ішуге жарамды ма?

ҚБ. Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы.

Топтарға біріктіру. Оқушылардың халық ауыз әдебиеті үлгілері, яғни су туралы мақал-мәтелдер арқылы топқа біріктіру. Сұрақтар:

  • Су туралы тағы қандай мақал-мәтел білесіңдер?

  • «Судың да сұрау бар» дегенді қалай түсінесіңдер?

Зерттеу жұмысы.

Зерттеудің мақсаты: Суды үнемдеу тәсілдерін ұсыну, дереккөз түрлерін анықтау.

Ресурстарды тарату. Ватман, фломастерлер, иллюстрациялық материалдар (суды үнемдеу және ұқыпсыз пайдалану туралы суреттер т.б.)

Зерттеу жұмысын жоспарлау:

  • Суды үнемдеудің маңызын айқындау;

  • Суды үнемді қолданудың инфографикасын жасау;

  • Постер құру. Қорытынды жасау.

Саралау. Ынтасы жоғары оқушыларға алынған мәліметтерден тағы не туралы жазуға болатынын сұрау. Өз ойларын шығармашылықпен орындауға нұсқау беру.

Зерттеу жұмысын қорытындылау.

«Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру.

  • Зерттеу жұмысы барысында қандай ақпарат көздерін пайдаландыңдар?

  • Қай ақпарат көзі пайдаланған тиімді болды?

ҚБ. «Галереяны шаралау» стратегиясы арқылы топтың жауаптарын бағалау.

Ойлан. Оқушылар жұптасып судың маңызын анықтайды. Ойларымен бөлісіп, бір-бірін тыңдайды. Жетекші сұрақтар арқылы судың тіршілік үшін маңызын түсінеді.

Сұрақтар:

-Су кімге қажет?

- Адам сусыз қанша уақыт өмір сүре алады?

- Түйе туралы не білесіңдер?

- Судың болма­уы құм мен тастарға қалай әсер етеді?

ҚБ. «Бас бармақ» стратегиясы арқылы жауаптарын бағалау.

Сергіту сәті. Бейнежазба әуенімен қимылдау.

Мұғалім-оқушы диалогі. Сен білесің бе?

Оқушылармен суды қандай мақсатта көп қолдануға болатынын талқылау. Талқылау барысында оқушылар мәдени өсімдіктерді суару үшін көп су пайдаланатыны туралы қорытынды жасай алады. 1 килограмм картоп өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айтып, оқушылармен ой бөлісу.

«Судың маңызы»

Су не үшін қажет? Суды әртүрлі сала­да қолдануға қатысты сызбаны толтыру.

Бағалау. Дескриптор:

Оқушылар:

  • Адамға не үшін су керектігін біледі;

  • Жануарға неліктен су керектігін түсінеді;

  • Өсімдіктер үшін судың маңызын біледі.



Екі стақанға құйылған су (бірінде тұщы су, бірінде егер болса ащы су








Слайд №4





Ватман, фломастерлер, иллюстрациялық материалдар














Оқулықпен жұмыс





Слайд №6



https://www.youtube.com/watch?v=fY0N407XXj0&list=PLyv3wPdSdAyAnTf__b3HqZSNEQ7O4GRNX


Дәптермен жұмыс








Сабақтың соңы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!