|
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3-сынып Тарау: Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су. |
Мектеп: №12орта мектебі Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар: |
||
|
Күні: 24.12.2018 |
|
||
|
Тақырыбы: |
Судың тіршілік үшін маңызы. |
||
|
Оқу мақсаты: |
3.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру; |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар:Судың тіршілік үшін маңыздылығын түсінеді. Оқушылардың көбі: Ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін біледі; Кейбір оқушылар:Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды |
||
|
Бағалау критерийі |
Судың тіршілік үшін маңызын түсінеді; Ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін біледі; Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды. |
||
|
Тілдік мақсат |
Судың тіршілік үшін маңызын айта алады. |
||
|
Пәндік терминология мен тірек сөздер: Ауызсу, үнемдеу, тиімді пайдалану. |
|||
|
Құндылықтар |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, математика. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылыммен жұмыс |
||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Фильтр арқылы тазалау |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
Психологиялық дайындық Оқушылардың қызығушылығын сабаққа аудару үшін «Ыстық алақан» ойыны арқылы бір-біріне 3 сын есім айту ұсынылады. Мысалы, ақылды, тәртіпті, сүйкімді т.б. Суды пайдалану. Тапсырма жұппен орындалады. Мақсаты: Берілген ақпараттың ұқсастықтарын анықтап, судың тіршілікке қажет екендігін түсіну. Кластер құру арқылы судың не үшін қажет екендігін анықтайды. Әр жұп өз кластерін құрады.
ҚБ. Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы. |
Оқулықпен жұмыс Кластер құруға арналған құралдар
|
|
|
Сабақтың ортасы рефлексия |
Судың жарамдылығы. Мақсаты: Ақпарат көздерін салыстыру. Екі түрлі стақан суды салыстырып, өз ойларымен бөліседі. Олардың бірінде тұщы, бірінде ащы су болғаны абзал. Жетекші сұрақтар арқылы ішуге жарамды суды анықтау. Сұрақтар:
ҚБ. Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы. Топтарға біріктіру. Оқушылардың халық ауыз әдебиеті үлгілері, яғни су туралы мақал-мәтелдер арқылы топқа біріктіру. Сұрақтар:
Зерттеу жұмысы. Зерттеудің мақсаты: Суды үнемдеу тәсілдерін ұсыну, дереккөз түрлерін анықтау. Ресурстарды тарату. Ватман, фломастерлер, иллюстрациялық материалдар (суды үнемдеу және ұқыпсыз пайдалану туралы суреттер т.б.) Зерттеу жұмысын жоспарлау:
Саралау. Ынтасы жоғары оқушыларға алынған мәліметтерден тағы не туралы жазуға болатынын сұрау. Өз ойларын шығармашылықпен орындауға нұсқау беру. Зерттеу жұмысын қорытындылау. «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру.
ҚБ. «Галереяны шаралау» стратегиясы арқылы топтың жауаптарын бағалау. Ойлан. Оқушылар жұптасып судың маңызын анықтайды. Ойларымен бөлісіп, бір-бірін тыңдайды. Жетекші сұрақтар арқылы судың тіршілік үшін маңызын түсінеді. Сұрақтар: -Су кімге қажет? - Адам сусыз қанша уақыт өмір сүре алады? - Түйе туралы не білесіңдер? - Судың болмауы құм мен тастарға қалай әсер етеді? ҚБ. «Бас бармақ» стратегиясы арқылы жауаптарын бағалау. Сергіту сәті. Бейнежазба әуенімен қимылдау. Мұғалім-оқушы диалогі. Сен білесің бе? Оқушылармен суды қандай мақсатта көп қолдануға болатынын талқылау. Талқылау барысында оқушылар мәдени өсімдіктерді суару үшін көп су пайдаланатыны туралы қорытынды жасай алады. 1 килограмм картоп өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айтып, оқушылармен ой бөлісу. «Судың маңызы» Су не үшін қажет? Суды әртүрлі салада қолдануға қатысты сызбаны толтыру. Бағалау. Дескриптор: Оқушылар:
|
Екі стақанға құйылған су (бірінде тұщы су, бірінде егер болса ащы су Слайд №4 Ватман, фломастерлер, иллюстрациялық материалдар Оқулықпен жұмыс Слайд №6 https://www.youtube.com/watch?v=fY0N407XXj0&list=PLyv3wPdSdAyAnTf__b3HqZSNEQ7O4GRNX Дәптермен жұмыс |
|
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заттар және олардың қасиеттері
Заттар және олардың қасиеттері
|
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3-сынып Тарау: Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су. |
Мектеп: №12орта мектебі Қатысқандар саны: Қатыспаған оқушылар: |
||
|
Күні: 24.12.2018 |
|
||
|
Тақырыбы: |
Судың тіршілік үшін маңызы. |
||
|
Оқу мақсаты: |
3.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру; |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар:Судың тіршілік үшін маңыздылығын түсінеді. Оқушылардың көбі: Ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін біледі; Кейбір оқушылар:Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды |
||
|
Бағалау критерийі |
Судың тіршілік үшін маңызын түсінеді; Ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін біледі; Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды. |
||
|
Тілдік мақсат |
Судың тіршілік үшін маңызын айта алады. |
||
|
Пәндік терминология мен тірек сөздер: Ауызсу, үнемдеу, тиімді пайдалану. |
|||
|
Құндылықтар |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуін тәрбиелеу |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, математика. |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылыммен жұмыс |
||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Фильтр арқылы тазалау |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
|
Психологиялық дайындық Оқушылардың қызығушылығын сабаққа аудару үшін «Ыстық алақан» ойыны арқылы бір-біріне 3 сын есім айту ұсынылады. Мысалы, ақылды, тәртіпті, сүйкімді т.б. Суды пайдалану. Тапсырма жұппен орындалады. Мақсаты: Берілген ақпараттың ұқсастықтарын анықтап, судың тіршілікке қажет екендігін түсіну. Кластер құру арқылы судың не үшін қажет екендігін анықтайды. Әр жұп өз кластерін құрады.
ҚБ. Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы. |
Оқулықпен жұмыс Кластер құруға арналған құралдар
|
|
|
Сабақтың ортасы рефлексия |
Судың жарамдылығы. Мақсаты: Ақпарат көздерін салыстыру. Екі түрлі стақан суды салыстырып, өз ойларымен бөліседі. Олардың бірінде тұщы, бірінде ащы су болғаны абзал. Жетекші сұрақтар арқылы ішуге жарамды суды анықтау. Сұрақтар:
ҚБ. Мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы. Топтарға біріктіру. Оқушылардың халық ауыз әдебиеті үлгілері, яғни су туралы мақал-мәтелдер арқылы топқа біріктіру. Сұрақтар:
Зерттеу жұмысы. Зерттеудің мақсаты: Суды үнемдеу тәсілдерін ұсыну, дереккөз түрлерін анықтау. Ресурстарды тарату. Ватман, фломастерлер, иллюстрациялық материалдар (суды үнемдеу және ұқыпсыз пайдалану туралы суреттер т.б.) Зерттеу жұмысын жоспарлау:
Саралау. Ынтасы жоғары оқушыларға алынған мәліметтерден тағы не туралы жазуға болатынын сұрау. Өз ойларын шығармашылықпен орындауға нұсқау беру. Зерттеу жұмысын қорытындылау. «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру.
ҚБ. «Галереяны шаралау» стратегиясы арқылы топтың жауаптарын бағалау. Ойлан. Оқушылар жұптасып судың маңызын анықтайды. Ойларымен бөлісіп, бір-бірін тыңдайды. Жетекші сұрақтар арқылы судың тіршілік үшін маңызын түсінеді. Сұрақтар: -Су кімге қажет? - Адам сусыз қанша уақыт өмір сүре алады? - Түйе туралы не білесіңдер? - Судың болмауы құм мен тастарға қалай әсер етеді? ҚБ. «Бас бармақ» стратегиясы арқылы жауаптарын бағалау. Сергіту сәті. Бейнежазба әуенімен қимылдау. Мұғалім-оқушы диалогі. Сен білесің бе? Оқушылармен суды қандай мақсатта көп қолдануға болатынын талқылау. Талқылау барысында оқушылар мәдени өсімдіктерді суару үшін көп су пайдаланатыны туралы қорытынды жасай алады. 1 килограмм картоп өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айтып, оқушылармен ой бөлісу. «Судың маңызы» Су не үшін қажет? Суды әртүрлі салада қолдануға қатысты сызбаны толтыру. Бағалау. Дескриптор: Оқушылар:
|
Екі стақанға құйылған су (бірінде тұщы су, бірінде егер болса ащы су Слайд №4 Ватман, фломастерлер, иллюстрациялық материалдар Оқулықпен жұмыс Слайд №6 https://www.youtube.com/watch?v=fY0N407XXj0&list=PLyv3wPdSdAyAnTf__b3HqZSNEQ7O4GRNX Дәптермен жұмыс |
|
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы |
|||
шағым қалдыра аласыз














