Судың жарамдылығы.
Мақсаты: Ақпарат
көздерін салыстыру. Екі түрлі стақан суды салыстырып, өз ойларымен бөліседі. Олардың
бірінде тұщы, бірінде ащы су болғаны абзал. Жетекші сұрақтар арқылы
ішуге жарамды суды анықтау.
Сұрақтар:
-
Қандай суды ішуге болады?
-
Жаңбырдың судың ішуге болады
ма?
-
Шалшық суды ше?
-
Құбырдың суы ішуге жарамды ма?
ҚБ. Мұғалімнің ауызша
қалыптастырушы бағалауы.
Топтарға
біріктіру. Оқушылардың халық ауыз
әдебиеті үлгілері, яғни су туралы мақал-мәтелдер арқылы топқа
біріктіру. Сұрақтар:
Зерттеу
жұмысы.
Зерттеудің мақсаты:
Суды үнемдеу тәсілдерін
ұсыну, дереккөз түрлерін
анықтау.
Ресурстарды
тарату. Ватман, фломастерлер,
иллюстрациялық материалдар (суды үнемдеу және ұқыпсыз пайдалану
туралы суреттер т.б.)
Зерттеу жұмысын жоспарлау:
-
Суды үнемдеудің маңызын
айқындау;
-
Суды үнемді қолданудың инфографикасын
жасау;
-
Постер құру. Қорытынды жасау.
Саралау. Ынтасы жоғары оқушыларға
алынған мәліметтерден тағы не туралы жазуға болатынын сұрау. Өз
ойларын шығармашылықпен орындауға нұсқау
беру.
Зерттеу жұмысын қорытындылау.
«Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге
асыру.
ҚБ. «Галереяны шаралау»
стратегиясы арқылы топтың жауаптарын
бағалау.
Ойлан. Оқушылар жұптасып судың маңызын анықтайды. Ойларымен
бөлісіп, бір-бірін тыңдайды. Жетекші сұрақтар арқылы судың тіршілік
үшін маңызын түсінеді.
Сұрақтар:
-Су кімге қажет?
- Адам сусыз қанша уақыт өмір сүре
алады?
-
Түйе туралы не
білесіңдер?
- Судың болмауы құм мен тастарға қалай әсер
етеді?
ҚБ. «Бас бармақ»
стратегиясы арқылы жауаптарын
бағалау.
Сергіту
сәті.
Бейнежазба
әуенімен қимылдау.
Мұғалім-оқушы диалогі. Сен білесің
бе?
Оқушылармен суды
қандай мақсатта көп қолдануға болатынын талқылау. Талқылау
барысында оқушылар мәдени өсімдіктерді суару үшін көп су
пайдаланатыны туралы қорытынды жасай алады. 1 килограмм картоп
өсіру үшін 300 литр су жұмсалатынын айтып, оқушылармен ой
бөлісу.
«Судың маңызы»
Су
не үшін қажет? Суды
әртүрлі салада қолдануға қатысты сызбаны толтыру.
Бағалау. Дескриптор:
Оқушылар:
-
Адамға не үшін су керектігін
біледі;
-
Жануарға неліктен су керектігін
түсінеді;
-
Өсімдіктер үшін судың маңызын
біледі.
|