Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Заттар тобын салыстыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
1А. Сандар мен цифрлар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Заттарды санау / Менің туған күнім |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.1.1.1**натурал сандар құрылужолын түсіну, 10 көлемінде туражәне кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Сабақтың барысы:
Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Қызығушылықты ояту 0-3 |
Ынталандыру. Өмірдеәрбірадамсанайбілуіқажет. Бұлүшінадамдар санжәнецифрдыбілуіқажет. Сенсанаудыүйренгіңкелеме? Ендеше,алға, жаңа білімге! |
|
|
|
4-6 |
Өзектендіру. Осы сабақтан бастап 10-ға дейін тура және кері санау үшін ән орындау пайдалы. Санауға үйрететін әнді тыңдаймыз және осы әнді қосылып айтамыз. Мұғалім бірінші сабақта оқушыларды оқулықпен және баспа негіздегі дәптермен жұмыс жасауды таныстырады. Оқулық кейіпкерлері Сырым және Әлиямен, көмекші кейіпкер кітаппен танысады. Оқулықты ашып оны қалай қолдануға болатынын көрсетеді. QR-код бойынша бірінші анимацияны қосады. Балаларға кітаптың кейіпкерлерімен бірге 10-ға дейін санауды ұсынады. |
Оқушылар оқулықты, содан кейін дәптерді ашып қарайды. Оқулықтың беттерінен кейіпкерлерді табады. Сандарды 10-ға дейін тура және кері айту үшін ән орындайды немесе дайын әнге қосылып айтады. |
|
|
7-10 |
Мақсат қою (мәселелік жағдаят). БізбүгінСырымныңтуғанкүнінебарамыз. Әрқайсысың қанша жастасыңдар? Сырым 6 жасқатолды. Бүгінгі сабақта 10-ға дейін санауды,сандардыңретіндұрысатауды, санжәнецифрдыажыратудыүйренеміз. |
Мәселелік жағдаятты түсінеді. Балалар өздерінің туған күндерін атайды. Өздерінің жасын айтады. |
|
Оқулық. 1-ден 10-ға дейінгі сандар жазылған карточкалар. |
Мағынаны тану 10-15 |
Жаңаны ашу. Оқулықтағы №1тапсырма. Мұғалім балалардың назарын сан
бұлзаттардың мөлшерін анықтаудың,
санаудың Суретте неше себет берілген? (бір) Себеттен қанша болса, сонша алма ал. Сен неше алма алдың? (бір) Осы санды жазу үшін цифр қолданылады. Сіз 1 цифрын білесіз бе? Оны суреттен тауып, көрсетіңіз (Ол бірінші жалаушада жазылып тұр). «Миға шабуыл» стратегиясы. «Неше» сөзін пайдаланып бірнеше сұрақ құрастыр. –Туған күнгебарлығы неше балакелді? (6) - Біз неше бала келгенін қайдан білдік? (балаларды санадық) Осы санды жазу үшін қандай цифр қолданылады? (6 цифры) Осылайша суреттегі басқа заттармен жұмыс жүргізіледі. –Неше қыз бала келді? –Неше ұл бала келді? –Неше қыз бала қалпақ киіп отыр? Суреттегі заттарды сана.Жалаушаларды санайық. –Барлығы неше жалауша? (Барлығы 10 жалауша ілінген.)
–Сыйлықтар нешеу? –Себетте барлығы неше жеміс бар? –Дастарқанға неше тәрелке қойылған? –Стақан нешеу? |
Балалар суреттегі заттарды санайды. «Неше» сөзін пайдаланып бірнеше сұрақ құрастырады. Балалар сан заттарды санау нәтижесі, ал цифр санды жазуға қолданылатын таңба екенін түсінеді. |
|
Оқулық, дәптер. «Миға шабуыл» стратегиясы. |
15-20 |
Жаңаны қолдану Цифрлар жазылған карточкалар жиынтығымен практикалық жұмыс. Оқулықтағы №2 тапсырманы орындайды. Мұғалім саусақпен көрсетеді. Мұғалім «Бір» деп айтып, оны саусағымен көрсетеді, ал оқушылар цифрлар жазылған карточканы көтереді. Осылай жалғасады. |
Саусағымен көрсетілген санға сәйкес цифрды көрсетеді. |
|
Оқулық, дәптер. Карточкалар |
20-25 |
Оқып-үйренгенді меңгергенін тексеру Оқулықтағы №3 тапсырманы жұппен орындайды.«Кім тапқыр» ойыны. Парталас көршісіне бір затты жасырады: бірінші қатарда сол жақтан санағанда реті бойынша үшінші орында тұрған затты ата. Ол оқушы оның мәшине екеіні анықтайды. Содан кейін өзі бір затты жасырады:екінші қатарда сол жақтан санағанда реті бойынша екінші орында тұрған затты ата. Осылай ойынды жалғастырады. Оқулықтағы №4 тапсырма өзіндікжұмыс. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Әрбір шаршыда неше ойыншық бар? (Неше текше бар? Неше доп бар? Неше мәшине бар?) Әрбір шаршы ішіндегі ойыншықтарды санымен сәйкес келетін карточкалардағы цифрлармен сәйкестендіреді. |
Балалар кезекпен заттарды жасырады. Жасырылған затты табады. Оқулықтағы №4 тапсырма өзбетімен орындайды. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. |
Оқушылардың жұмысы «Шапалақтау» әдісі бойынша бағаланады. |
Оқулық, дәптер. «Кім тапқыр» ойыны. |
25-32 |
Мұғалім оқушыларға баспа негіздегі дәптермен жұмыс жасау ережесін түсіндіреді. Баспа негіздегі жұмыс дәптерінде балаларға арналған рефлексия үшін құрал бар. Бұл бағдаршам, балалар егер бәрі түсінікті және тапсырманы дұрыс орындау мүмкін болса, онда бағдаршамның жасыл көзін бояйды. Ал егер толығымен түсінікті болмаса және тапсырманы орындауда қателер жіберсе, онда сары көзін бояйды. Егер тапсырма өте қиын болып орындау мүлде мүмкін болмаса, онда сары көзін бояйды. Дәптердегі №1 тапсырма өз бетімен орындалады. Сабақтың аяғында №2 тапсырма саусақтың ұсақ моторикасын дамытуға берілген. Бастырып жазады. |
Оқушыларға баспа негіздегі дәптермен жұмыс жасау ережесімен жұмыс жасайды. Оқушылар фишкаларды сәйкес цифлармен сызып қосады. Үлгі бойынша қсыө сызықтарды бастырып жазады. |
Өз білімін бағалау үшін дәптердің жиегіндегі бағдаршамды бояйды. |
Баспа негіздегі жұмыс дәптері |
Рефлексия 32-35 |
Сынып бөлмесінің әр жеріне «Иә», «Жоқ», «Білмеймін» деген сөздер жазылған парақтар ілінеді. Ойынның шарты бойынша сұрақ қою керек, оқушылар дұрыс жазылған парақтың қасына жүгіріп жиналады. Оқушының әрекетіне қарап, олардың тапсырманы қандай деңгейде меңгергенін бақылап білуге болады. |
|
|
«Иә», «Жоқ», «Білмеймін» сөздері жазылған парақшалар. |