Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Заттарды ұзындық бойынша салыстыру" атты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|
||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Шамалар және өлшемдер |
Мектеп: |
||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||
СЫНЫП:1 сынып |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Заттарды ұзындық бойынша салыстыру. |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.2 Ұзындық/масса/ көлем (сыйымдылық) шамаларын ажыратады және оларды өлшеу үшін құралдарды таңдап, өлшемдер жүргізеді. |
||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||
Заттарды ұзындықтарына қарап салыстырудың нәтижесіне назар аударады. |
|||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||
Өлшем бірліктерді қолданып, заттарды бір-бірімен салыстырады. |
|||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||
Заттардың ұзындығын қалай өлшегендерін түсіндіріп, дәлелдейді. |
|||||||||||||
Бағалау критерийі |
Өлшем бірліктерді қолданып, салыстырады. Ұзындықты өлшегені туралы түсіндіріп, дәлелдейді. |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар: Салыстыра алады, ұзын – қысқа, биік – аласа |
||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Ұзындық, ұзын, қысқа, биік, аласа |
|||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||||
Ең бойы ұзын жануарды айта аласыздар ма? Бойы қысқасы қайсы ? ... неше текшеге тең? … қайсысы ұзын? …қайсысы қысқа? ... қайсысы биік? ... қайсысы аласа? |
|||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Өз бетінше топта ынтымақтастықта, бірлесе жұмыс жасауға, сыйластыққа, жауапкершілікті сезінуге қалыптасады. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану,дүниетану |
||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Заттарды салыстыру туралы ұғым бар. |
||||||||||||
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы: |
2 мин 2мин |
Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Шеңбер құру. Қимыл іс-әрекет арқылы. Қуан шаттан, қуан шаттан! Қуанатын күн бүгін. Қайырлы күн достарым, Сәттілікке толы күн болсын! Топқа бөлу. Оқушыларға түрлі түсті түтікше таңдауды ұсыну. Ұзын, орташа, қысқа таяқшаларды анықтап, сол бойынша топқа бөлінеді. 1 – топ 2 – топ 3 – топ Орындық артындағы «Тосын сый»суреттерге назар аударту. Ширату - Ең бойы биік жануарды ата ? - Ең бойы қысқасы қайсы? - Бойы аласасы бар ма? Сурет бойынша тақырыпты ашамын. Балалар біз бүгінгі сабақта не туралы біледі екенбіз? -Ұзын – қысқа (мағыналары қарсы) - биік – аласа Ұғымдарымен танысып, заттарды ұзындықтары бойынша салыстыруды үйренеміз. |
Түрлі – түсті түтікшелер арқылы АКТ
|
||||||||||
Сабақтың ортасы мин |
1 мин 1 мин 2 мин 1 мин 1 мин 2 мин 1 мин 1 мин 1 мин 5 мин 1мин 1мин 8мин 3мин |
Ұжымдық жұмыс. «Ауадағы диалогтер» әдісі. Балалар заттарды ұзындығы бойынша салыстыруға болатынын біледі.
К.Б Сұрақ - жауап Б. Мадақтау сөздері арқылы Топтық жұмыс: Жас зерттеушілер әдісі Қолда бар заттармен сыныптағы заттарды өлшеу. 1 – топ Парта ұзынд.кітаппен өлшеу 2 – топ Кітап ұзынд. санағышпен өлшеу. 3 – топ Парта ұзынд. қарындашпен өлшеу.
Б: Көңілді сақина Топтық жұмыс «Ойланайық шапшаңырақ»әдісі Топтарға әр – түрлі тапсырма беріледі. 1 – топ. Ағаштардың биіктігін өлшейді 2 – топ Бұталардың биіктігін өлшейді 3 – топ Шөптердің биіктігін өлшейді. К.Б
Б.Көңілді сақина Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп – кішкентай ағаштар Биік болып өседі. Жұптық жұмыс: « Кім жылдам? »әдісі бойынша Оқушылар жұптасып бір – бірінің бойларын өлшеу К.Б. Сұрақ - жауап Б. Көңілді сақина Адам тірі табиғат бөлшегі екенін меңгереді. Адамның бойы өсу үшін дәрумендерге бай жемістер жеу керек екенін біледі.Сәбіз тез бой өсіретін көкеніс түрі. Жеке жұмыс (Жұмыс дәптері) 1-тапсырма Ожау, пышақ, шанышқы ұзындықтары неше шегеге тең болатынын біледі. 2 – тапсырма таспадан ұзын, қысқа таспа суретін салады. 3 – тапсырма берілген үйден биік үйдің суретін салады. Жеке жұмыс. «Жүйріктер алаңы
|
Смайликтер
Текшелер Смайликтер тарату
Сергіту сәтіне арналған жинақ
Жұмыс дәптері Қарындаш
|
||||||||||
Сабақтың соңы
|
2мин
|
Рефлексия Басбармақ әдісі
|
|
||||||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |