Заттардың жіктелуі 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Заттардың жіктелуі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Заттар және материалдар

Мектеп: КММ «О.Бөкей атындағы қазақ орта мектебі»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Жетписова А.Ж

Сынып: 5 сынып Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: 3

Сабақтың тақырыбы

Заттардың жіктелуі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)

5.3.2.1 Қоспалардан таза заттарды ажырату.

Сабақтың мақсаты


Барлығы: Қоспалар мен таза заттарды атай біледі.

Басым бөлігі: Қоспалар мен таза заттарға мысалдар келтіре алады.

Кейбір оқушылар:Күнделікті тұрмыста кездесетін заттардың қасиеттері мен сипатына сүйене отырып, заттарды таза және қоспа затқа ажырата алады .

Бағалау критерийі

Білу: Таза зат пен қоспаға тән белгілерді біледі.

Түсіну: Қоспалар мен таза заттарды жіктейді.

Қолдану: Таза заттар мен қоспалардың құрамын ажыратады .

Тілдік мақсаттар

Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды,тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір- бірімен пікір алмасады,пікірталас,диалогке қатысады.

Тыңдалым-жазылым:Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, зерттеу жұмыстарын жүргізеді.Зерттеу барысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады


Құндылықтарға баулу

Азаматтық жауапкершілік және табиғатқа, оның бөліктеріне құрметпен қарауға, өмір бойы оқып үйренуге баулу.

Пəнаралық байланыс

Физика – Табиғаттағы заттар оның құрамы мен қасиеттері туралы

Химия – Заттардың құрылысы,қоспалар туралы

Экология- Табиғаттағы заттарды қорғау туралы

Алдыңғы білім

Дене және зат ұғымын біледі.



Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. Мин



  • Оқушылармен амандасып, түгендеу; психологиялық жағымды ахуал тудыру; «Жүректен жүрекке» әдісі

  • арқылы жақсы тілектер айту

  • Бейнежазбаны көрсету. «Миға шабуыл» әдісі арқылы

  • Бүгін сабаққа қандай мақсатпен келдіңдер? Сабақ мақсаты туралы пікірлерін айтады.

  • Топқа бөлу: «Таза зат және қоспа » (оқушыларға сөздер таратылады.


Дескриптор:

  • Таза зат пен қоспа туралы көреді;

  • Таза зат пен қоспа ,қоспаның түрі туралы мағұлмат алады.


  • Күтілетін нәтиже: Таза және қоспа затты біледі; таза зат пен қоспаны сипаттай алады; қоспаларды ажыратады..


Сөздер жазылған қағаздар,стикерлер




























Сабақтың ортасы

  1. мин













Тапсырма:1(С) Мәтінмен жұмыс: Оқушылар « Таза зат пен қоспа»

тақырыбы бойынша мәтінмен танысады.

Дескриптор:

  • Мәтіннен Таза зат пен қоспа туралы мәлімет алады;

  • Таза зат пен қоспаның айырмасын біледі.

1 топ: «Таза зат»:

Тапсырма: №2. Берілген сөздерді мұқият оқып шығып, Таза заттар мен қоспаны ажыратып кестені толтыр, толықтыр(топтық жұмыс):

Қалайы ,Темір, Тұз ертіндісі,Оттегі,Ауа,Мыс,Шай,Тұз,Қант,Минералды су


Таза заттар

Қоспалар













ДShape1 ескриптор

Бағалау критерийі

  • Қоспаларды ажыратады;

  • Таза заттарды ажырата алады.


  • Қоспалар мен таза заттарды атап береді;

  • Таза зат пен қоспаның атайды;




Бағалау: Бас бармақ әдісі









.




Оқулық мәтіні, оқулық суреттері,




2 топ: «Қоспа»

Тапсырма №1. Мәтінді пайдаланып заттардың айырмашылығын анықтап, Венн диаграммасын құрайды. « Таза зат пен қоспа»


Таза зат Қоспа




ДShape2 ескриптор

Бағалау критериі

  • Таза зат пен қоспанының сипатын мәтіннен таба алады:

  • Таза зат пен қоспаны нақты ажыра алады;


  • Таза заттарды ,қоспаны жіктейді;

  • Таза зат пен қоспаны сипатына қарай Венн диграммасына түсіреді;


Бағалау: « Блоб ағашы» (оқушылар мәтін бойынша тақырыпты түсінгендері бойынша адамдарды бояйды (төменгі адам – түсініктері орташа деңгей, жоғары адам – түсініктері жоғары деңгейде)).




Тапсырма.3(Ж)Суретті пайдаланып,қоспалардың құрамын анықта.


















Сабақтың соңы

Кері байланыс

10 мин


Дескриптор: Таза заттар мен қоспаларды біледі.

Таза заттар мен қоспалардың құрамын ажыратады


Бағалау: «Шапалақ әдісі» арқылы бірін-бірі бағалайды.




«Shape3 Білім» пирамидасы

Тақырып бойынша маңызды бір нәрсе


Көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе


Бұрыннан білетін үш нәрсе


Сабақтан үйренген төрт нәрсе


(5 мин)




Оқушылардың орындаған тапсырмалары бойынша қай жерден қателескенін талдайды?

(3 минут)

Өз жұмыстарын бағалау критерийлері бойынша бағалайды.

(2 минут)

Сабақтың мақсатына жеттік пе? (2минут)

Үйге тапсырма беру: 1. Таза зат пен қоспаның қандай белгілері бар?

2. Барлық заттар біртекті ме?

3. Таза зат пен қоспаға мысал келтіріңдер.

(1 минут)



Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Қабілеті жоғары: Қабілеті жоғары оқушыларға жеке ақпарат көздері арқылы қосымша мәліметтермен танысып келуді ұсынамын.


Қабілеті орташа: Қабілеті орташа оқушыларға кітаптағы суреттер мен жұмысты беремін.


  • Өз ойларын жеткізе

білу және дәлелдер келтіре алуға дағдыландырамын;

  • Заттардың құрамын анықтау үшін

Өзара пікірталасады,

  • Ұсыныс жасап

қабілетін ынталандыратын жағдайлар жасаймын.

Оқыту әдістері танымға қызығушылық туғызып, оқушының ақыл-ойын дамытады, ізденуге, жаңа білімді түсінуге ықпал етеді. Оқытуда ең басты нәрсе – оқушылардың танымдық жұмыстары.

  1. Сипаттама жасау

  2. Қорытынды жасатады

  3. Кесте , сызба түрінде ұсыну;

  4. Ақпарат көздерімен жұмыс: терминдер, анықтамалар.


Сабақ жоспарын әзірлеу үшін химия,экология,физика пән мұғалімінің кеңесі қажет болды.

оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша жұмыс жасайды

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану,

сабақтағы шаралар барысы

оқушылардың денсаулығымен

қауіпсіздіген қатер төндірмейді





Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Тақырыпты сарамандық жұмыспен толықтырамын.

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландым. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ.

Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:Миға шабуыл кезеңі.

2:Венн диаграммасы толтыру.


Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:Тәжірбиелік көрсетілім.

2:Қосымша материалды үйден дайындау.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?

1. Тәжірбиелік көрсетілімді өздері ұсынып ,жүзеге асырады.









































































































































































































































































Уақыты: 10.15 – 11.00
Сыныбы: 5 «В»
Пәні: Жаратылыстану
Тақырыбы: Таза заттар және қоспалар


Мақсаты:
Айналамыздағы таза заттар және қоспалар туралы сипаттау және оларды қоспадан қалай ажыратуға болатынын түсінік қалыптастыру. 
Міндеттері:
-сыни – тұрғыдан ойлауға дағдыландыру;
-топтың ережесін сақтап, белсенді атсалысу;
- өз бетімен шешім таба білуге үйрету,мотивация және моралды жауапкершілік туғызу.
Қолданылған модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау».
Стратегиялық іс-әрекеттер: «Жүректен жүрекке» , «Өрмекші торы» «Миға шабуыл», «Вен диаграммасы», «Екі жұлдыз, бір тілек». 

Уақыты Жоспар мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Дереккөздер
3 минут Кіріспе 
А) Психологиялық ахуал
«Жүректен жүрекке» стратегиясы
Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 
Ә) Топқа бөлу 
Мақсаты: бірлесіп жұмыс жасап соңғы нәтижеге жету. Амандасу, түгендеу.
Оқушыларды ұйымдастыру. Оқушыларды топтастыру . 
Сабақтағы әрекеттің мақсаты мен міндетін түсіндіру.
Сабақтың мақсатына жету үшін оларға не қажет екендігін түсінуге жетелеу 
Табыс критерийлерімен таныстыру.
Оқушыларға жасырылған сандарды алғызып, топқа бөлемін. Амандасады. Сабақтағы әрекеттің мақсаты мен міндетін танысады.Табыс критерийлерімен танысады. Топқа бөлінеді.

Сандар бойынша топқа бөлінеді. «Жақсы»
АКТ, түрлі – түсті қағаз,
сандық.

3 минут Тұсаукесер
А) «Миға шабуыл» стратегиясы
Мақсаты: Ой қозғау.
Мұғалім тәжірибелік жұмыс көрсетеді:
А)Әтірді бөлмеге алып себеді;
Б) Стақанға маргонсовканы салып араластырады.
Оқушылар мұғалімнің жасаған қандай қимыл жасағанын тауып жауабын айту керек.
Әтір, стақан, маргансовка, су.
5 минут «Өрмекші торы»
стратегиясы
Мақсаты: өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру.

Үй тапсырмасы бойынша оқушыларға сұрақ қойылады?
1. Физикалық дене дегеніміз не? 
2. Физикалық дененің құрамдас бөлігі?
3.Физикалық денелерге не жатады? 
4. Диффузия дегеніміз не?

5.Диффузия латын тілінде қандай мағына білдіреді? 
6.Молекулалар нешеге бөлінеді? 
7.Атом дегеніміз не? 
8.Газ молекула жылдам тарайма, әлде сұйық молекула жылдам тарайма? 
Оқушыларға сұрақ қойылып, жауап береді.
1.Бізді қоршаған заттар.
2.Зат.

3. Стакан, кесе, есік

4.Сұйықтың ішіндегі және газдағы молекуланың таралуын диффузия деп атаймыз.

5.Таралу, ыдырау, жайылу деген мағынаны білдіреді.

6. Екіге бөлінеді. Сұйық және газ молекулалар. 
Кішкентай бөлшектерден тұратын қоршаған дүниенің барлығы атом.
8.Газ молекула

«Дәл таптың керемет!» Лента.
6 минут Негізгі бөлім 
Жаңа тақырып: 
Таза заттар және қоспалар
Мақсаты: Айналамыздағы таза заттар және қоспалар туралы сипаттау және оларды қоспадан қалай ажыратуға болатынын түсінік қалыптастыру. 

Оқушыларға жаңа тақырып бойынша тәжірибелік жұмыстар беріледі.
Оқушылар темір және борды тәжірибе жұмыстары физикалық қасиетін анықтап, қоспадан таза затты ажыратын алады. Мәтінмен жұмыс беріледі.
«Жарайсыңдар»
Темір, бор, тұз, құм, стақан, су, магниткалар.
10 минут Венн диаграммасы Мұғалім әр топқа плакат беріп, «венн диаграмма» тапсырмасын береді. Оқушылар Венн диаграммасына темір мен бордың қасиетін жазады. «Алғырсыңдар» Плакат, маркер, магниткалар.
3 минут «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы Мұғалім әр топқа стикер таратып, екі топтың ұнаған жұмысына бағалау қағазын береді.

Оқушылар үш топтың ішінен екі ұнаған тобына дауыс береді, ал үшінші топқа тілек ұсыныстарын айтады. Стикер.
3 минут Сергіту сәті «Би қимылы»
Оқушылар сергіту үшін би қимылы беріледі. Экранда берілген жаттығуды қайталап отырады. Бейнежазба
5 минут «Тест сұрақтарымен жұмыс» 
Мақсаты:есте сақтау қабілеттерін дамыту. Әр топқа интерактивті тақтада тест сұрақтары беріледі. Берілген сұраққа оқушылар жауап береді.

«Ойларың озық екен»
3 минут Қорытынды 
Бағалау.
Мақсаты: Шынайы бағалауды үйрену.
Рефлексия
Мақсаты: оқушылардың бүгінгі сабақта не үйренгендігін бақылау.
Мұғалім әр топтың көшбасшысынан қалай бағалағанын сұрайды.

Бүгінгі сабақтың қорытындысын стикерге жазады.
Бағалау парағын таратамын.

№ ___________ карточка

Балалар, осы өтілген сабақ бойынша, сендердің көңіл күйлерін қандай сол күнге шұғыла салыңдар


Әр топтан көшбасшысы өз тобының қалай қатысқаны жөнінде баяндайды.
Бүгінгі сабақта не үйренді, не ұнағандығы жөнінде стикерге жазып, «БАҚЫТ» ағашына іледі.
Бағалау парағына толтырып, өзін – өзі бағалайды. «Дұрыс» Бағалау парағы
2 минут Үйге тапсырма беру Мұғалім оқушыларға тест сұрақтарына дайындалуға тапсырма береді. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша тест сұрақтарына дайындалады. Оқулық





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.06.2018
791
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі