Сабақтың
басы
2
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу.
«Комплимент
айту» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
|
Сәлемдесу. Оқушылар орнынан
тұрып «Комплимент
айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды
ахуал орнатады .
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы
бағаланады.
|
|
3 мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Крестик
-нолик» әдісі арқылы орындайды, өткен
тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Тапсырма №
1
Бірдей кристалдық торға ие
заттарды тік және көлденең бағытта сызыңыз
аСl
|
2
|
Мg
|
СО2
|
К2S
|
Н3
|
Сl2
|
О2
|
аОН
|
|
Оқушылар
«Крестик
-нолик» әдісі арқылы өткен тақырыптар
бойынша білімдерін еске түсіреді.
Бірдей кристалдық торға ие
заттарды тік және көлденең бағытта сызады.
|
Дескриптор: Бірдей кристалдық
торға ие заттарды тік және көлденең бағытта сызады. –
1балл
|
Тапсырма
парағы
|
7 мин
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар
ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.
Тапсырма №
2
Берілген суреттердегі
кристалдық тор түрлерін анықтаңыз. 
Тапсырма №
3
Төменде берілген заттардың
химиялық байланыс түрі мен кристалдық тор типін анықтаңыз.
Н2S,
СаВr2,
SіО2
Тапсырма №
4
Берілген тұжырымдардың тұсына
М (молекулалық), А (атомдық) және И (иондық) әріптерін
қойыңыз.


5-тапсырма (
ЕБК) Кристалдық торлардың
типтеріне сәйкес екі мысалдан келтіру

|
Берілген суреттердегі
кристалдық тор түрлерін анықтайды.
берілген заттардың химиялық
байланыс түрі мен кристалдық тор типін
анықтайды.
|
Дескриптор
:
Берілген суреттердегі
кристалдық тор түрлерін анықтайды.
Әр атауға 1
балл
Жалпы балл-
3
Дескриптор:
Әр қосылыстың химиялық
байланыс түрін және кристалдық тор типіне –
1балл
Жалпы балл
-3
Дескриптор:
Әрбір кристалдық тордың
тұжырымын дұрыс тапқаны үшін – 1балл. Жалпы балл
3
Дескриптор
:
қосылыстардың формулалары мен
байланыс типтері арасындағы сәйкестікті
табады;
Жалпы
балл-6
|
Оқулық
Химия
8-сынып
Тапсырма жазылган
парактар
|
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Кері байланыс
«Химиктер»
әдісі
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Кері байланыс
«Химиктер»
әдісі

Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Бағалау
«Домбыра» әдісі
арқылы.

|
|