Қысқамерзімді жоспар
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. «Комплимент айту» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
Сәлемдесу. Оқушылар орнынан тұрып «Комплимент айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
|
|||||||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Крестик -нолик» әдісі арқылы орындайды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. Тапсырма № 1 Бірдей кристалдық торға ие заттарды тік және көлденең бағытта сызыңыз
|
Оқушылар «Крестик -нолик» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
Бірдей кристалдық торға ие заттарды тік және көлденең бағытта сызады. |
Дескриптор: Бірдей кристалдық торға ие заттарды тік және көлденең бағытта сызады. – 1балл |
Тапсырма парағы
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 10мин |
ІV Жаңа сабақ Мұғалімнің тақырып бойынша қысқаша түсіндіруі Бейнеролик көрсету. Өткен тақырыпты еске түсіру. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды.
|
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Окулык Химия 8-сынып Экран
|
|||||||||
|
7 мин |
Сабақты бекіту тапсырмалары. Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. Тапсырма № 2 Берілген суреттердегі
кристалдық тор түрлерін анықтаңыз.
Тапсырма № 3 Төменде берілген заттардың химиялық байланыс түрі мен кристалдық тор типін анықтаңыз. Н2S, СаВr2, SіО2
Тапсырма № 4 Берілген тұжырымдардың тұсына М (молекулалық), А (атомдық) және И (иондық) әріптерін қойыңыз.
5-тапсырма ( ЕБК) Кристалдық торлардың типтеріне сәйкес екі мысалдан келтіру
|
Берілген суреттердегі кристалдық тор түрлерін анықтайды.
берілген заттардың химиялық байланыс түрі мен кристалдық тор типін анықтайды.
|
Дескриптор : Берілген суреттердегі кристалдық тор түрлерін анықтайды. Әр атауға 1 балл Жалпы балл- 3
Дескриптор: Әр қосылыстың химиялық байланыс түрін және кристалдық тор типіне – 1балл Жалпы балл -3
Дескриптор: Әрбір кристалдық тордың тұжырымын дұрыс тапқаны үшін – 1балл. Жалпы балл 3
Дескриптор : қосылыстардың формулалары мен байланыс типтері арасындағы сәйкестікті табады; Жалпы балл-6 |
Оқулық
Химия 8-сынып
Тапсырма жазылган парактар
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс «Химиктер» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Кері байланыс «Химиктер» әдісі
Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................
|
Бағалау «Домбыра» әдісі арқылы.
|
|
|||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §.38-39 оку |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заттардың қасиеттерінің кристалдық тор құрылысына тәуелдділігі. 8-сынып
Заттардың қасиеттерінің кристалдық тор құрылысына тәуелдділігі. 8-сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. «Комплимент айту» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
Сәлемдесу. Оқушылар орнынан тұрып «Комплимент айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
|
|||||||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Крестик -нолик» әдісі арқылы орындайды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. Тапсырма № 1 Бірдей кристалдық торға ие заттарды тік және көлденең бағытта сызыңыз
|
Оқушылар «Крестик -нолик» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
Бірдей кристалдық торға ие заттарды тік және көлденең бағытта сызады. |
Дескриптор: Бірдей кристалдық торға ие заттарды тік және көлденең бағытта сызады. – 1балл |
Тапсырма парағы
|
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 10мин |
ІV Жаңа сабақ Мұғалімнің тақырып бойынша қысқаша түсіндіруі Бейнеролик көрсету. Өткен тақырыпты еске түсіру. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды.
|
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Окулык Химия 8-сынып Экран
|
|||||||||
|
7 мин |
Сабақты бекіту тапсырмалары. Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. Тапсырма № 2 Берілген суреттердегі
кристалдық тор түрлерін анықтаңыз.
Тапсырма № 3 Төменде берілген заттардың химиялық байланыс түрі мен кристалдық тор типін анықтаңыз. Н2S, СаВr2, SіО2
Тапсырма № 4 Берілген тұжырымдардың тұсына М (молекулалық), А (атомдық) және И (иондық) әріптерін қойыңыз.
5-тапсырма ( ЕБК) Кристалдық торлардың типтеріне сәйкес екі мысалдан келтіру
|
Берілген суреттердегі кристалдық тор түрлерін анықтайды.
берілген заттардың химиялық байланыс түрі мен кристалдық тор типін анықтайды.
|
Дескриптор : Берілген суреттердегі кристалдық тор түрлерін анықтайды. Әр атауға 1 балл Жалпы балл- 3
Дескриптор: Әр қосылыстың химиялық байланыс түрін және кристалдық тор типіне – 1балл Жалпы балл -3
Дескриптор: Әрбір кристалдық тордың тұжырымын дұрыс тапқаны үшін – 1балл. Жалпы балл 3
Дескриптор : қосылыстардың формулалары мен байланыс типтері арасындағы сәйкестікті табады; Жалпы балл-6 |
Оқулық
Химия 8-сынып
Тапсырма жазылган парактар
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс «Химиктер» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Кері байланыс «Химиктер» әдісі
Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................
|
Бағалау «Домбыра» әдісі арқылы.
|
|
|||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §.38-39 оку |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз


















