Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Заттардың суда еруі.№5 зертханалық тәжірибе «Заттардың ерігіштігін зерттеу»
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Заттардың суда еруі.№5 зертханалық тәжірибе «Заттардың ерігіштігін зерттеу»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
8.3С Ерітінділер және
ерігіштік
Педагогтің
аты-жөні:
Тумишева
Алия
Күні:
22.02.2023ж
Сыныбы:
8
«З»
Сабақтың
тақырыбы:
Заттардың суда
еруі.№5 зертханалық тәжірибе
«Заттардың ерігіштігін
зерттеу»
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
8.3.4.1 -заттарды судағы
ерігіштігі бойынша жіктеу
8.3.4.2 -ерітінділердің
табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын
түсіндіру
Сабақтың
мақсаты:
-заттарды судағы ерігіштігі
бойынша жіктеу
-ерітінділердің табиғаттағы
және күнделікті өмірдегі маңызын
түсіну
- ерітінділердің табиғаттағы
және күнделікті өмірдегі маңызын
сипаттау
Бағалау
критерийі.
-заттарды судағы ерігіштігі
бойынша жіктейді
-ерітінділердің табиғаттағы
және күнделікті өмірдегі маңызын
түсінеді
- ерітінділердің табиғаттағы
және күнделікті өмірдегі маңызын
сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу,түсіну,қолдану
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту,үй
жұмысын сұрау
7мин.
Ұйымдастыру
Жағымды атмосфера
қалыптастыру
Оқушыларды «Құпия сөз әдісі»
арқылы топқа біріктіру
Үй тапсырмасын
пысықтау.
Жеке
жұмысEdukapley
платформасы
Кубикті ортаға лақтыру
арқылы
Бір біріне жақсы көңіл күй
сыйлайды
Оқушылар жапсырма сөздерді
алып арқасындағы термин
арқылы
1-топ «Еритін
тұз»
2-топ «Ерімейтін
тұз»
3-топ «Аз еритін»-деп
бөлінеді.
Оқушылар өткен тақырып
сұрақтарына жылдам жауап
береді
Оқушыны
мадақтау
Кубик
Жапсырма
сөздер
Өзін өзі бағалау
парағы
Edukapley
платформасы
Жаңа сабаққа
кіріспе
Ой
толғау
Жаңа
білім
12
мин
Жұмбақ
Мұғалім сабақ
түсіндіредізаттарды судағы
ерігіштігі бойынша
жіктеу
-ерітінділердің
табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын
түсіну
- ерітінділердің
табиғаттағы және күнделікті өмірдегі маңызын
сипаттау
Сабақ мақсатын
анықтап,видеотусіндірме
көрсету
Үстіне жүк артқан екі есек
келе жатты.Біреуінің үстінде тұз,екіншісінде мақта.Олар терең
өзеннен өту керек болды.үстіне тұз артқаны судан шыға салып
,бүлкілдеп жорта жөнелді.Ал мақта салынғаны аяғын әрең
басып,қабырғасы қайысып келеді.
Себебі
неде?
Сабақтың тақырыбын бірге
ашады
«Заттардың суда
еруі»
Бейнефильм көріп,түртіп алу
әдісі арқылы дәптер жұмысын
орындайды
Тиімділігі:оқушының логикалық ойлауы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру
.
Интерактивті
тақта
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс
5
мин
Ерігіштік кестемен
жұмыс
«Адасқан
тұздар»
Ca(OH)2,
PbCl2, CaSO4
AqCl,
PbI
MqCl2, Ba(NO3)2,
NaNO3
Cu(OH)2,
BaSO4, MqСO3
KCl,
LiNO3, AlCl3
Са(CO3)2, Aq2SO4
Дескриптор
Адасқан заттарды
жіктейді
Еритін-1
Ерімейтін-1
Аз еритін заттарды жіктейді
-1
3балл
Жеке жұм
тарату
Топтық
жұмыс
5
мин
100грамм судағы заттардың
ерігіштігінің қисық сызығын анықтау мақсатында граафик
беріледі.
Оқушылар осы тұздардың 100
г судағы ерігіштігін
анықтайды
1-топ
K2SO4Ba(NO3)2
200
300
400
500
Дескриптор
2б
Температура
арқылы 100грамм судағы заттардың ерігіштігін
анықтайды-1
Қатты заттардың
ерігіштігіне температура әсерін
жазады-1
Таратпа
қағаздар
2-топ
NaClNa2SO4
200
300
400
500
3-топ
Pb(NO3)2KNO3
20
300
400
500
Жұптық
жұмыс
5
мин
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз