Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    3-бөлім «Заттар мен олардың қасиеттері.

    Заттардың типтері»

    Мектеп:Көкшетау қаласы

    Назарбаев Зияткерлік метебі

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып:3

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Заттардың шығу тегі мен агрегаттық күйі

    Осы сабақта

    қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

    сілтемеу)

    3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу




    Сабақ мақсаттары

    Тәжірибе жасау барысында заттардың шығу тегі мен заттардың агрегаттық күйін салыстыру, анықтау, жіктеу.

    Бағалау критерийлері

    • Заттарды шығу тегіне қарай ажыратады

    • Заттарды агрегаттық күйіне қарай ажыратады

    • Мысалдар келтіреді


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар заттарды сипаттай және көрсете алады.

    Пәндік сөздік және терминология:

    Ғылыми дерек, мәлімет, ақпарат,жаңалық,ғылым,ғалымзаттың агрегаттық күйі, заттың шығу тегі, дене, зат,

    Саралау

    Оқушыларды оқу мотивациясы бойынша топтарға біріктіру.

    Мотивациясы жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беру.

    Мотивациясы төмен оқушыларға ресурспен қолдау жасау.

    Құндылықтарды дарыту

    Тапсырмаларды орындау барысында топтық, жұптық жұмыстарында бір-біріне деген сыйластық, құрмет, өмір бойы білім алу құндылықтарын дарыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану

    Алдыңғы меңгерілген білім


    Адам ағзасы

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0-3 минут









    3-7 минут







    Бастапқы іс-әрекет

    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.

    ІІ.Психологиялық дайындық кезеңі

    Мақсаты:Оқушылардың көңіл-күйін реттеу

    Оқушылар топта тұрып, бір-бірімен қолдарын қосып, бір-біріне сәттілік тілеп, рахмет айтады.

    ІІІ.Қызығушылық-мотивациялық кезеңі

    Мақсаты:Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттырып, сабақтың тақырыбын анықтау.

    (Т,Қ) «Ойлан! Тап!» әдісі

    -Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау үшін ойын ойнады ұсынамын.

    Оқушыларға қобдишаның ішіндегі затты қолымен ұстап көріп, ойлану ұсынылады. Оқушы өз ойларын ортаға салады.Бұл қандай зат екенін айтады.

    /оқушылардың жауаптарын тыңдау, толықтыру/

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Солардың негізінде оқушылар бағалау критерийлерін анықтайды.Мұғалім бағалау критерийлерін тақтаға жазып, сабақтың соңында аталған б.к. оралатындарын ескертеді.


    Слайд топтамасы













    суреттер

    Сабақ ортасы

    7-17 минут

























    17-25 минут
























    25-30 минут

















    30-35 минут

    (ОТ,Т) «Ойлан.Бірік.Талқыла» стратегиясы

    Зерттеу жұмысы

    Мақсаты:Заттарды зерттеу арқылы олардың шығу тарихын анықтау, қорытынды жасау.

    1-топ оқушыларына 4 сызғыш (ағаш, пластмасса, темір,әйнек) беріледі.

    2-топ оқушыларына 4 стақан (фарфор, пластмасса, пластик, әйнек, ағаш) беріледі.

    Топтарға -Бұл денелер қандай заттардан жасалынған? деген сұраққа жауап беру үшін осы денелердің қандай заттан жасалғанын топта талқылап, сызба жасау және зерттеу жұмысы бойынша қорытынды жасау тапсырмасы беріледі.

    Оқушылардың жауаптарын кезекпен тыңдап, талқылау.

    3- топ оқушыларына пластмасса және 4-топ оқушыларына темір беріледі.

    Топтарға –Бұл заттан қандай денелер жасалуы мүмкін? деген сұраққа жауап беру үшін осы денеден қандай заттар жасалынуы мүмкін екенін топта талқылап, постер жасау және зерттеу жұмысы бойынша қорытынды жасау тапсырмасы беріледі.

    Оқушылардың жауаптарын кезекпен тыңдап, талқылау.

    (Қ)Қорытынды: Бір дене әр түрлі заттан жасалуы мүмкін және бір заттан әр түрлі денелер жасалуы мүмкін.




    (Т) «Топтастыру» стратегиясы

    4-топқа суреттер таратып беріледі. Суреттердегі заттардың белгілері бойынша топтастыру ұсынылады.Оқушылар топта ақылдаса отырып, суреттердегі заттарды табиғи денелер мен жасанды денелер деп бөлуі мүмкін.Айналадағы заттарға назарын аударту.


    -Балалар, суреттегі заттарды екі топқа топтастыра қойыңдар.

    -Қандай екі топ шықты?

    -Балалар, айналамызда қандай денелер көбірек?

    -Жасанды денелерді кім жасайды?

    -Оларды жасау үшін қандай табиғи заттар қолданылған?


    (Қ)Қорытынды:Денелер табиғи және жасанды болады.Жасанды дене адамның өз қолымен жасалған.


    Проблемалық сұрақ:

    -Барлық суреттерді қосып, тағы мұқият қарап шығыңдар.Бұл суреттерден қандай басқа екі топ құруға болады?

    /Оқушылардың жауаптарын тыңдау, толықтыру/


    (Қ)Қорытынды:Табиғаттағы денелер жанды және жансыз болып бөлінеді.


    (Т,Қ,Д)Зерттеу жұмысы

    Мақсаты:Заттарды агрегаттық күйі бойынша ажырату.

    Оқушыларға тас, су және үрленген шар беріледі.

    Оқушыларға –Бұл заттардың күйі қандай?- сұрағына жауап беру үшін заттарды зерттеп, ерекшеліктерін анықтау ұсынылады. Оқушылар тас -қатты, су- суйық ал шардағы ауа - газ екенін тұжырымдау керек.


    (Қ)Қорытынды:Табиғаттағы заттар үш күйде болады:қатты, сұйық, газ күйінде.


    САРАЛАУ:Мотивациясы жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беріледі:Заттардың агрегаттық күйіне мысалдар келтіру, өз ойларын дәлелдеу.


    (МК,Ө,Қ) «Өзіңді тексер» айдары

    Мақсаты:Сабақта алған білімдерін анықтап тексеру.

    Тапсырма: Тест сұрақтарына дұрыс жауабын анықтап, жауабының нөмірін жазу..

    Сұрақ

    Жауап нөмірі

    +/-























    Максималды балл

    7 балл


    Тапсырма орындалып болған соң оқушылар кестелерімен ауысып, бір-бірін тақтада шығарылған дайын нұсқа бойынша тексереді және дескрипторлар бойынша бағалайды.

    Сызғыштар, стақандар, пластмасса және темір.

















    Кесте



    Сыныптағы барлық заттар, мүлік,т.б.

















    Сюжетсіз суреттер











    Тастар, су, ауаға толтырылған шарлар.













    кестелер, дескрипторлар

    Сабақтың соңы

    35-40 минут


    1/ Рефлексия:

    -Бүгін сабақта не білдік?

    -Қандай қорытындылар жасадық?

    -Қандай бағалау критерийлерін құрдық?


    2/ «Баспалдақ» арқылы оқушылардың тақырыпты қай деңгейде түсінгендерін анықтау, бағалау.












    Тақтада сызылған баспалдақ пен бағалау критерийлері, бағалауға арналған стикерлер

    Дифференциация – оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Топтарға оқушылар мотивациясы бойынша сараланады. Мотивациясы төм

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Боранбаева Ажар Кенесовна
    19 Тамыз 2022
    591
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Заттардың шығу тегі мен агрегаттық күйі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Заттардың шығу тегі мен агрегаттық күйі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ғылымға кіріспе сабағынан ашық сабақ, 3-сыныпқа арналған сабақ. Оқушылар сабақ барысында заттардың шығу тегі мен агрегаттық күйі туралы ақпараттармен танысады, шағын зерттеулер жасайды.Қорытындылар шығарады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    3-бөлім «Заттар мен олардың қасиеттері.

    Заттардың типтері»

    Мектеп:Көкшетау қаласы

    Назарбаев Зияткерлік метебі

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып:3

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Заттардың шығу тегі мен агрегаттық күйі

    Осы сабақта

    қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

    сілтемеу)

    3.3.1.1 - заттарды шығу тегі мен агрегаттық күйі бойынша жіктеу




    Сабақ мақсаттары

    Тәжірибе жасау барысында заттардың шығу тегі мен заттардың агрегаттық күйін салыстыру, анықтау, жіктеу.

    Бағалау критерийлері

    • Заттарды шығу тегіне қарай ажыратады

    • Заттарды агрегаттық күйіне қарай ажыратады

    • Мысалдар келтіреді


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар заттарды сипаттай және көрсете алады.

    Пәндік сөздік және терминология:

    Ғылыми дерек, мәлімет, ақпарат,жаңалық,ғылым,ғалымзаттың агрегаттық күйі, заттың шығу тегі, дене, зат,

    Саралау

    Оқушыларды оқу мотивациясы бойынша топтарға біріктіру.

    Мотивациясы жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беру.

    Мотивациясы төмен оқушыларға ресурспен қолдау жасау.

    Құндылықтарды дарыту

    Тапсырмаларды орындау барысында топтық, жұптық жұмыстарында бір-біріне деген сыйластық, құрмет, өмір бойы білім алу құндылықтарын дарыту.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика, дүниетану

    Алдыңғы меңгерілген білім


    Адам ағзасы

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    0-3 минут









    3-7 минут







    Бастапқы іс-әрекет

    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Мақсаты:Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру.

    ІІ.Психологиялық дайындық кезеңі

    Мақсаты:Оқушылардың көңіл-күйін реттеу

    Оқушылар топта тұрып, бір-бірімен қолдарын қосып, бір-біріне сәттілік тілеп, рахмет айтады.

    ІІІ.Қызығушылық-мотивациялық кезеңі

    Мақсаты:Оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын арттырып, сабақтың тақырыбын анықтау.

    (Т,Қ) «Ойлан! Тап!» әдісі

    -Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау үшін ойын ойнады ұсынамын.

    Оқушыларға қобдишаның ішіндегі затты қолымен ұстап көріп, ойлану ұсынылады. Оқушы өз ойларын ортаға салады.Бұл қандай зат екенін айтады.

    /оқушылардың жауаптарын тыңдау, толықтыру/

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Солардың негізінде оқушылар бағалау критерийлерін анықтайды.Мұғалім бағалау критерийлерін тақтаға жазып, сабақтың соңында аталған б.к. оралатындарын ескертеді.


    Слайд топтамасы













    суреттер

    Сабақ ортасы

    7-17 минут

























    17-25 минут
























    25-30 минут

















    30-35 минут

    (ОТ,Т) «Ойлан.Бірік.Талқыла» стратегиясы

    Зерттеу жұмысы

    Мақсаты:Заттарды зерттеу арқылы олардың шығу тарихын анықтау, қорытынды жасау.

    1-топ оқушыларына 4 сызғыш (ағаш, пластмасса, темір,әйнек) беріледі.

    2-топ оқушыларына 4 стақан (фарфор, пластмасса, пластик, әйнек, ағаш) беріледі.

    Топтарға -Бұл денелер қандай заттардан жасалынған? деген сұраққа жауап беру үшін осы денелердің қандай заттан жасалғанын топта талқылап, сызба жасау және зерттеу жұмысы бойынша қорытынды жасау тапсырмасы беріледі.

    Оқушылардың жауаптарын кезекпен тыңдап, талқылау.

    3- топ оқушыларына пластмасса және 4-топ оқушыларына темір беріледі.

    Топтарға –Бұл заттан қандай денелер жасалуы мүмкін? деген сұраққа жауап беру үшін осы денеден қандай заттар жасалынуы мүмкін екенін топта талқылап, постер жасау және зерттеу жұмысы бойынша қорытынды жасау тапсырмасы беріледі.

    Оқушылардың жауаптарын кезекпен тыңдап, талқылау.

    (Қ)Қорытынды: Бір дене әр түрлі заттан жасалуы мүмкін және бір заттан әр түрлі денелер жасалуы мүмкін.




    (Т) «Топтастыру» стратегиясы

    4-топқа суреттер таратып беріледі. Суреттердегі заттардың белгілері бойынша топтастыру ұсынылады.Оқушылар топта ақылдаса отырып, суреттердегі заттарды табиғи денелер мен жасанды денелер деп бөлуі мүмкін.Айналадағы заттарға назарын аударту.


    -Балалар, суреттегі заттарды екі топқа топтастыра қойыңдар.

    -Қандай екі топ шықты?

    -Балалар, айналамызда қандай денелер көбірек?

    -Жасанды денелерді кім жасайды?

    -Оларды жасау үшін қандай табиғи заттар қолданылған?


    (Қ)Қорытынды:Денелер табиғи және жасанды болады.Жасанды дене адамның өз қолымен жасалған.


    Проблемалық сұрақ:

    -Барлық суреттерді қосып, тағы мұқият қарап шығыңдар.Бұл суреттерден қандай басқа екі топ құруға болады?

    /Оқушылардың жауаптарын тыңдау, толықтыру/


    (Қ)Қорытынды:Табиғаттағы денелер жанды және жансыз болып бөлінеді.


    (Т,Қ,Д)Зерттеу жұмысы

    Мақсаты:Заттарды агрегаттық күйі бойынша ажырату.

    Оқушыларға тас, су және үрленген шар беріледі.

    Оқушыларға –Бұл заттардың күйі қандай?- сұрағына жауап беру үшін заттарды зерттеп, ерекшеліктерін анықтау ұсынылады. Оқушылар тас -қатты, су- суйық ал шардағы ауа - газ екенін тұжырымдау керек.


    (Қ)Қорытынды:Табиғаттағы заттар үш күйде болады:қатты, сұйық, газ күйінде.


    САРАЛАУ:Мотивациясы жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беріледі:Заттардың агрегаттық күйіне мысалдар келтіру, өз ойларын дәлелдеу.


    (МК,Ө,Қ) «Өзіңді тексер» айдары

    Мақсаты:Сабақта алған білімдерін анықтап тексеру.

    Тапсырма: Тест сұрақтарына дұрыс жауабын анықтап, жауабының нөмірін жазу..

    Сұрақ

    Жауап нөмірі

    +/-























    Максималды балл

    7 балл


    Тапсырма орындалып болған соң оқушылар кестелерімен ауысып, бір-бірін тақтада шығарылған дайын нұсқа бойынша тексереді және дескрипторлар бойынша бағалайды.

    Сызғыштар, стақандар, пластмасса және темір.

















    Кесте



    Сыныптағы барлық заттар, мүлік,т.б.

















    Сюжетсіз суреттер











    Тастар, су, ауаға толтырылған шарлар.













    кестелер, дескрипторлар

    Сабақтың соңы

    35-40 минут


    1/ Рефлексия:

    -Бүгін сабақта не білдік?

    -Қандай қорытындылар жасадық?

    -Қандай бағалау критерийлерін құрдық?


    2/ «Баспалдақ» арқылы оқушылардың тақырыпты қай деңгейде түсінгендерін анықтау, бағалау.












    Тақтада сызылған баспалдақ пен бағалау критерийлері, бағалауға арналған стикерлер

    Дифференциация – оқушыларғакөбірекқолдаукөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Топтарға оқушылар мотивациясы бойынша сараланады. Мотивациясы төм

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 3 сынып
    19.08.2022
    591
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Боранбаева Ажар Кенесовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации