|
Сабақтың тақырыбы: Заттардың агрегаттық күйлері |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру |
||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Заттардың агрегаттық күйлері |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлу, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Физикалық және химиялық құбылыстар. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «стикер» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. |
Құттықтау хаттары арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Заттың агрегаттық күйінің өзгеруі оның
молекулалық құрылымының өзгерісімен сәйкес келеді. Заттың бір
агрегаттық күйден екіншісіне өтуін оқып үйренгенде, оқушыларға
табиғат құбылыстарында үнемі болып отыратын ауысулармен өзара
әсерлесулер жөнінде, аздаған сандық өзгерістердің түбегейлі сапалық
өзгерістерге түрлену жөнінде айтамыз. Қатты денелердің
қасиеттеріндей (мықтылығы, морттылығы, қаттылығы) және сұйық
денелердің қасиеттеріндей (аққыштығы, уақыт өтумен формасының
сақталмауы) қасиеттері бар аморф денелер туралы айтуға болады.
Үлкен пробирканы ішінде қайнауға дейін жеткізілген суы бар ыдысқа
саламыз. Шыққан графикті талдаған кезде оқушылардың назарын балқу
процесі өтетін температура тұрақтылығына аударамыз. Балқу
температураларының кестесін
қарастырамыз. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Үш түрлі агрегаттық күйді көрсетеді |
||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу Физикалық
сұрақтар |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім ағашы» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Заттың агрегаттық күйі 7 - сынып химия
Заттың агрегаттық күйі 7 - сынып химия
|
Сабақтың тақырыбы: Заттардың агрегаттық күйлері |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру |
||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Заттардың агрегаттық күйлері |
||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлу, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі. |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
Физикалық және химиялық құбылыстар. №3 зертханалық тәжірибе «Химиялық реакциялардың белгілері» |
||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
|
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «стикер» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. |
Құттықтау хаттары арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Заттың агрегаттық күйінің өзгеруі оның
молекулалық құрылымының өзгерісімен сәйкес келеді. Заттың бір
агрегаттық күйден екіншісіне өтуін оқып үйренгенде, оқушыларға
табиғат құбылыстарында үнемі болып отыратын ауысулармен өзара
әсерлесулер жөнінде, аздаған сандық өзгерістердің түбегейлі сапалық
өзгерістерге түрлену жөнінде айтамыз. Қатты денелердің
қасиеттеріндей (мықтылығы, морттылығы, қаттылығы) және сұйық
денелердің қасиеттеріндей (аққыштығы, уақыт өтумен формасының
сақталмауы) қасиеттері бар аморф денелер туралы айтуға болады.
Үлкен пробирканы ішінде қайнауға дейін жеткізілген суы бар ыдысқа
саламыз. Шыққан графикті талдаған кезде оқушылардың назарын балқу
процесі өтетін температура тұрақтылығына аударамыз. Балқу
температураларының кестесін
қарастырамыз. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Үш түрлі агрегаттық күйді көрсетеді |
||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Ой қорытыу Физикалық
сұрақтар |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім ағашы» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады. |
|||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз














