Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Заттың агрегаттық күйлері 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Заттардың агрегаттық күйлері
Бөлім: |
7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі |
Педагогтің аты-жөні: |
Балапан Бекзада |
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Заттардың агрегаттық күйлері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.4 -заттардың әртүрлі агрегаттық күйлерін білу және бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан қатты, сұйық, газ тәріздес заттардың құрылымын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Заттың агрегаттық күйін анықтайды Көпшілік оқушылар үшін: Қатты, сұйық, газ тәрізді заттардың құрылымын сипаттайды Кейбір оқушылар үшін: Бөлшектердің кинетикалық теориясы тұрғысынан ажыратады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңілді бауырсақтар» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы смайлды бауырсақтарды бір біріне ұсыну. ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру.
|
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2,3 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: Қатты ІІ-топ: Сұйық ІІІ – топ: Газ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Слайд |
||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға өткен тақырыпты түсіндіру мақсатында эксперименттік жұмыс көрсетемін . Марганцовканың сулы ертісіне ыдыс жуатын сұйықтық құйып аралстырып, қоспаға сутегі тотығын құйамыз. Реакция нәтижесінді көбік пайда болады. Қатты күйдегі марганцовканы сұйық күйдегі ертіндіге айналдырып, үшінші күйдегі көбік пайда болады.Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Заттардың қандай агрегаттық күйлері болады? Экперименттік жұмысты бақылайды. Өз ара талқылап, ойларын ортаға салады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Слайд |
||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Заттың агрегаттық күйін анықтайды. |
|||
|
Оқулықта берілген орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1. Тапсырма 4-сызбанұсқа бойынша қандай күйлер екенін анықтау
2. Тапсырма Заттарда молекулалардың орналасуын ата
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Суретті талдау |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
3. Тапсырма Төмендегі сұрақтарға жауап беру. «Біліміңді тексер» 3-топқа тапсырмалар беріледі,. І-топ. «Қатты заттар» 1.Заттардың қандай агрегаттық күйлері болады? 2.Үш бағанадан тұратын қатты, сұйық, газтәрізді кесте сызып тұрмыста кездесетін 5 заттың агрегаттық күйлеріне мысал келтір ІІ-топ. «Сұйық заттар» 1. Су 120 градуста сұйық бола ала ма? 2.Үш бағанадан тұратын қатты, сұйық, газтәрізді кесте сызып тұрмыста кездесетін 5 заттың агрегаттық күйлеріне мысал келтір ІІІ-топ. Газдар Сұйықтар көлемін, пішінін сақтай ала ма? 2.Үш бағанадан тұратын қатты, сұйық, газтәрізді кесте сызып тұрмыста кездесетін 5 заттың агрегаттық күйлеріне мысал келтір. 5. Мына процестер қалай аталады? а) балқыған темір салқындап қатты; ә) жуынатын бөлмедегі шынының беті суланды; б) күн астындағы дымқыл киім кепті. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырмаларды талдап сипаттайды |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 12 мин. |
Агрегаттық күй тақырыбын қортындывлау мақсатында және оқушыларға сергіту сәті ретінде «Сабын жасау технологиясымен» таныстырамын. Сабынның негізін микротолқынды пеште қыздырып, сұйық күйге айналдырамын. Ертіндіге эфир майын және түс беру арқылы арнайы сабынның формаларына құйып бөлме температурасына 5 минутқа қалдырамыз. «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Саьынды формасынан шығарып оқушыларға бақылауға беремін. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Агрегаттық күй тақырыбын қортындывлау мақсатында және оқушыларға сергіту сәті ретінде оқушылар қызықты тәжірибені бақылайды. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Стикерлер арқылы сабаққа бағаларын береді. |
Мұғалім оқушыларды «ондық бағалау » әдісі арқылы бағалайды. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқытутуралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақкезінде, сыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиыншылықтарытуралы мен неніанықтадым? Келесісабақтарда неге назараударукерек? 1: 2: |