Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Заттың тығыздығы
Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.2.4 -Тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық=масса/көлем формуласы бойынша есеп шығара білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1099
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Тексерілді: Сайлауов С. | ||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2 А Тығыздық | Мектеп: «Қосағаш» жом | |
Күні:14.11.2017жыл | Мұғалімнің аты-жөні: Джангельдиева Г.Н | |
Сынып: 7Ә | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі.Тығыздықты есептеу | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.2.2.4 -Тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық=масса/көлем формуласы бойынша есеп шығара білу; | |
Сабақ мақсаттары | ||
Жетістік критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминология:Диалогқа/жазуғақажеттісөзтіркестері:Дене ең үлкен тығыздыққа ие болады, егер.....Дене ең кіші тығыздыққа ие болады, егер..... | |
Құндылықтарды дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | Математика (ізделініп отырған шаманы формуладан өрнектеу)Химия (заттардың құрылысы) | |
АКТ қолдану дағдылары | интерактивті тақта | |
САБАҚ БАРЫСЫ | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақты бекіту | Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеруоқушылар білімдеренің жеткіліксіздіген сезінетіндей, «проблемалық жағдай» туғызу.ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Дене әртүрлі заттардан жасалған. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласындар? Осы денелердің массасы жайлы не айтасыздар? Таразының көмегімен анықтайық. темір алюминий мыс Неге алюминидің массасы темір мен мыс кубиктерінен жеңіл?Болжамды анықтауӘртүрлі заттардан жасалған дененің көлемдері бірдей болғанмен массалары әртүрлі болады. ЭКСПЕРИМЕНТТІК ТАПСЫРМА: Әртүрлі заттардан жасалған денелердің массалары бірдей. Осы денелердің көлемі жайлы не айта аласыңдар? Неге сендердің ойларыңша бірінші цилиндірдің көлемі екіншісінен үлкен?Болжамды анықтау Әртүрлі заттардан жасалған дене бірдей массада, көлемдері әр түрлі болады!Осы сұрақтың жауабын талқылау арқылы сабақ тақырыбы мен мақсаттарына шығу.Жаңа материалды зерттеу.Оқушыларды үш топқа біріктіріп, кітаптағы параграфты үш топ арасында бөлу (оқу, өздеріне маңызды нәрселерді белгілеу).«Джигсо» әдісін қолданып, әр топпан бір-бір оқушыдан бірігіп, жұпта оқушылар параграфтың өзі оқыған бөлігін бір – бірлеріне түсіндіреді.Өткен тақырыпты қайталау. Масса мен көлем бірліктерін ХБЖ келтіру дағдыларын дамыту мақсатында жүргізіледі. Масса, көлем және тығыздықты байланыстыратын формулалар тақтаның бір бөлігіне жазылады. Есеп шығару барысында оқушылар оған қарай алады. Немесе үлкен тлакатқа жазып қоюға болады.Есептерді шығарғанда алдымен ХБЖ келтіруді ұмытпайық!Сондықтан ХБЖ келтірудің күрделі мысалдарын қарастырайық1 см3 – метр кубтың миллионнан бір бөлігі, сондықтан1 дм3 - метр кубтың мыңнан бір бөлігі, сондықтан Көлемнің 1 литр деген өлшем бірлігі де бар. Бұл бірлік ХБЖ жатпайды. Сондықтан оны метр кубқа айналдырамыз. Масса туралы да ұмытпайық:Ұмытпаңыз:Килограмм- бұл массаның өлшем бірлігі, массаны m әрпімен белгілейді. Метр куб – бұл көлемнің өлшем бірлігі, көлеммді V әрпімен белгілейді.Килограмм/метр куб – бұл тығыздықтың өлшем бірлігі, тығыздықты ρ әрпімен белгілейді. Өзін-өзі бағалау презентация бойыншаҚиынықтарды анықтау және шешу.Сабақты пысықтау.Жұптарға жаңа тақырып бойынша кеспелерге жазылған есептер таратылады.1.Массасы 3 кг , көлемі 200см3 металдың тығыздығы қандай?2.Бос ыдыстың массасы 10 кг , суы бар ыдыстың массасы 20 кг болады. Судың тығыздығы 1000 кг/м3. Ыдыстың көлемін анықтаңдар.3.Ұзындығы 8см, ені, 4 см, қалыңдығы 2 см алтын кесегінің массасын анықтаңдар.4. Бөлменің өлшемі: 4м, ені 2,5м, 2м. Егер осы бөлмедегі ауаның тығыздығы 1,3кг/м3 болса, онда бөлмені толтырып тұрған ауаның массасы қандай?5.Табанының ауданы 0,4*0,2 м тікбұрышты параллелипипед түріндегі аквариум 0,15м биіктігіне дейін сумен толтырылған.Аквариумдегі судың көлемін анықтаңдар.Кейбір оқушыларға арналған есептер.1. Егер сыйымдылығы 35 литр ыдысқа 63 кг күкірт қышқылы сиятын болса, қышқылдың тығыздығын анықтаңыз.2. Массасы 146 г қалайы кесегінің көлемін анықтаңыз. Сабақты бекіту сұрақтары.Интерактивті тақтада сұрақтар беріледі. Сол суреттерге қарап отырып, сұрақтарға жауап береді.Жеке оқушылармен жұмыс жасаймын.Алтын мен күмістен жасалған екі кубиктің массалары бірдей. Ал қайсысының көлемі үлкен? Денелердің әр қайссының массасы 1 т тең. Қай дененің тығыздығы көп? Қай дененің тығыздығы көп? Мыс, мұз, мәрмәр кубиктарының көлемдері бірдей. Ал осы кубиктардың массасы мен тығыздығы қандай? | ПрезентацияСлайд Темір, мыс, алюминий, таразы, А3 парағы, маркерлер Тас, мақта, ағаш, болат денелері Слайд Ноутбук слайд Оқулық Кеспе қағаздары Слайдтар |
Сабақтың аяғы | Рефлексия.Жетістік критерилеріне қайтып келу. Әрбір оқушы берілген критериге жету жайлы белгілер жасайды.Қалыптастырушы бағалауТапсырма 1Суретте электрондық таразыда геометриялық өлшемдері бірдей төрт білеушенің массалары өлшенгені бейнеленген. Қай білеушенің тығыздығы ең жоғары? Неліктен өлшемдері тең денелер массалары әртүрлі болатындығын түсіндіріңіз?ДескрипторБілім алушыбілеушелер тығыздықтарын салыстырады;білеушелер массаларының әртүрлілігін түсіндіреді.Үй тапсырмасы: Физика, 7 класс (Башарұлы Р.и др) 3,2 жаттығудың 6 есебі. | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Барлық оқушылар: жаңа тақырып бойынша материалды зерттейді, өздік жұмыс, үй жұмысы тапсырмаларын орындайдыОқушылардың көпшілігі өз қарқынымен жұмыс жасайды. Мұғалімнің қолдауы сабақ бойы іске асады. Экспериментті толығымен жасап, қорытындысын өз бетімен жасай алады.Кейбір оқушылар:өз бетімен күрделі есептерді шығара алады. | Өзін-өзі бағалау:Бекіту кезеңінде бірін-бірі бағалау | Физика кабинетіндегі қауіпсіздік техникасы |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)