Материалдар / Заттың тығыздығына есептер шығару 7 сынып

Заттың тығыздығына есептер шығару 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттың тығыздығына есептер шығару 7 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
1194
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы2.2 Динамика негіздері
Мектеп: Железин №3 ЖББОМ
Күні: 15.11.2018ж.Мұғалімнің аты-жөні: Нурлибаева А.У.
Сынып: 7 Қатысқандар: 18 Қатыспағандар: 0
Сабақтың тақырыбыЗаттың тығыздығына есептер шығару
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.2.4 тығыздықтың анықтамасын білу және тығыздық, масса, көлем формуласы бойынша есептеу.

Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: заттың массасы мен тығыздығының анықтамасын білу, формуласын жазу.Оқушылардың көбі: заттың массасы мен тығыздығын анықтаудың түрлі тәсілдерін білу.Кейбір оқушылар: деңгейлік есептер шығара алу.
Бағалау критерийі
  • Заттың массасы мен тығыздығының анықтамасын айтады, формуласын жаза алады.
  • Заттың массасы мен тығыздығын анықтаудың түрлі тәсілдерін біледі.
  • Деңгейлік есептер шығара алады.
  • Тілдік мақсаттарАлынған білім негізінде оқушылар масса, көлем, тығыздық ұғымдарын ауызша және жазбаша түрде талқылай алады. Арнайы пәндік лексикалық терминология: масса, көлем, тығыздық, мензурка, таразы, жүктер, ареометр.
    Құндылықтарға баулуОқушылар сыни тұрғыдан ойланып өз пікірлерін жинақтап тәжірбиеде қолдануын қалыптастыру. Тыйанақтылыққа, ұқыптылыққа бейімдеу.
    Пәнаралық байланысМатематика
    Алдыңғы білімТығыздық, масса, көлем
    Сабақ барысы
    Сабақ жоспарланған кезеңдерСабақта жоспарланған жаттығу түрлерЖаттығулар бойынша жазуларРесурстар
    Сабақтың басы

    I .Ұйымдастыру: Сәлемдесу. Сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау. Оқушыларды стикерлер арқылы, үш топқа бөлу.(3 мин) II. Үй тапсырмасын тексеру: «Доп» әдісі арқылы (3 мин)

  • Масса дегеніміз не? Оның бірліктерін ата.
  • Заттың тығыздығы формуласын ата?
  • Қандай тығыздық бірліктерін білесіңдер?
  • Бас бармақ арқылы бағалау
    Стикерлерде физикалық шамалар жазылып тұрады.(тығыздық, көлем, масса)







    Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың тыңдалым, айтылым қабілеттері артады.Оқушыларға берілген сұрақтар арқылы жаңа сабаққа өтемін.

    Сабақтың ортасы

    (16 мин)

















    Топпен жұмыс.Оқушылар «Постер» әдісі арқылы тақырыптағы алған білімдерін жинақтайды.

    «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау.

    Кестені сәйкестендір













    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.









    Топпен жұмыс.Оқушылар «Постер» әдісі арқылы өткен тақырыптағы алған білімдерін жинақтайды.

    Ақ қағаз


    Сергіту сәті: Видео бойынша жаттығу жасау (1 мин)Оқушылар сергіп қалады



    (J) Жеке жұмыс. Деңгелік есептер шығару. (10 мин)А-деңгейі1 - тапсырма. Дененің тығыздығын анықтау Егер сыйымдылығы 35 литр ыдысқа 63 кг күкірт қышқылы сиятын болса, қышқылдың тығыздығын анықтаңыз.В-деңгейіКәдімгі сиыр жылына 3–5 мың литр сүт береді, ал сүтті сиырлар 20 мың литрге дейін сүт береді. 1941 жылы тәулігіне 82,15 л сүт берген сиыр рекордқа енді. Осы сиырдың бір тәулікте берген сүтінің массасын анықтаңыз. Сүттің тығыздығы 1 028 кг/м3.С-деңгейіСүт таситын машинаның цистернасының сыйымдылығы 10 м3. Массасы 30 тонна сүтті тасу үшін машина неше рейс жасау керек?













    Оқушылар есептерді шығарады. Оқушылардың ойлау, есте сақтау, шапшаңдық қабілеттері артады.



    Карточкалар
    (11 мин)





















    Сабақтың соңы(6 мин)Рефлексия





    Үйге тапсырма: Өткен тарауды қайталау. Формулаларды жаттау.





    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    1.Танымдық деңгейі бойынша.2.Есептің қиындық деңгейі бойынша (қарапайымдыдан күрделіге)

    1.Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмаларды орындау2. Рефлексия бойынша кері байланыс

    1.Кабинетте қауіпсіздік ережесін сақтау.2.Психологиялық жайлылық
    Сабақ бойынша рефлексия

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Осы сабақтың барысындамен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нірсеге назар аудару қажет?














































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ