Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «КЕЛІСЕМІН»

    Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

    _________

    «___»_______2021ж.


    «БЕКІТЕМІН»

    №21 МЛ директорының

    _______м.а. А.К.Акишева


    «___»_______2021ж.









    «Зерттеу жұмысы ғылымның бастамасы»

    бағдарлама курсы



    2021-2022 оқу жылы


    Бастауыш сынып мұғалімі

    Жаманова М.С.


    Түсініктеме хат


    Бұл бағдарлама оқушыларды «Зерттеу жұмысы – ғылымның бастамасы» атты ғылыми-зерттеу жұмысына баулуға және дүниетану , жаратылыстану сабақтарын оқытуға арналған.

    «Зерттеу жұмысы- ғылымның бастамасы » атты курсы дарынды балаларды оқытудың зерттеушілік негізі. Оқушылардың потенциалды қабілеті ашылмай, оларды дамыту мүмкін емес. Дарынды оқушылардың ізденушілік қасиетін қалыптастыру, зерттеуге, оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы жүзеге асырылады.  Биік танымдық қабілет, тұрмыс-тіршіліктің сырын ұғуға талпыныс баланың ерте жасынан туындайды екен. Сондықтан оқушыны ізденушілікке баулу жасынан басталуы тиіс.

    Оқушы оқу бағдарламасын толық аяқтаған соң білу керек: 
    • Ғылыми жоба деген не? 
    • Зерттеу жұмысын ғылыми тұрғыда тану, түсіну.
    • Зерттеу жұмысының қарапайым түрлерін білу және игеру.
    Жасай алу керек:
    • Өзін-өзі дамытуды жобалай алу;
    • Заңдылықтарды сақтау, дұрыс безендіру;
    • Сәтті қорғау, өзінің көзқарасын нақты және деректерге сүйене отырып дәлелдеу;
    Негізгі жұмыс формалары:
    • Түсінікті дамытуда топта және ауыспалы жұпта жұмыс жасау.
    • Мәтінмен, деректермен, ресурстармен жұмыс жасау.
    • Эссе, ғылыми жоба жазу, шығармашылық жұмыс жазу, оны жетілдіру, басылымға беру.
    • Іс-әрекет өнімдерін, ойларын көпшілік алдында қорғау, тілдерін дамыту және т.б.
    Ғылыми жұмыстың мазмұнына қойылатын талаптары.
        Ғылыми жоба жұмысының құрылымын білу. Лауазым парағын толтыра білу. Кіріспе жазу. Негізгі бөлімнің тақырыптарын таңдай білу. Зерттеу нәтижесін талдай білу. Қорытынды жасауға үйрету. Анатация мен сілтеме талаптарын білу. Ғылыми жоба жұмысын қорғаудың түрлерін ажырата білу. а) ғылыми ақпаратта;
    ә) ауызша қорғау.
       Алған нәтижелерді пайдаланып, жұмысты қорытындылап, ғылыми жобаны қорғай ала білу.
    «Зерттеу жұмысы- ғылымның бастамасы » курсы қоршаған ортаның құпиясы мен сырын білуге ,туған жеріміздің табиғатын танып ,оның байлығын ысырап етпей ,үнемдеуді, айналамызда болып жатқан құбылыстарды түсініп зерттеуде , білімдерін және логикалық ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылықпен жұмыс жасауға бағытталатын бағдарлама.

    Зерттеу жұмысы аптасына 4 сағат өткізіледі. Барлығы 136 сағат.

    Сабақ оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты сәйкес құрылады: сабақ өткізу әдістері, тапсырмаларды бөлу жолы айқындалады, ұжымдық жұмыс ұйымдастырылады, теория мен практикаға арналған уақыт жоспарланады. Әр сабақ ішіне теория элементтері, практика, демонстрациялау енгізіледі. Курстың теориялық бөлігінің негізін әдістемелік қоржында егжей-тегжейлі ұсынылатын материалдар құрайды.

    Бұл жағдайда ұжымдық атқарылған жұмыстар жұмысты ұйымдастырудың неғұрлым табысты формасы болып табылады.

    Жұмыс қорытындысын шығару, талдау және бағалаудың үлкен тәрбиелік мәні бар. Бағалаудың неғұрлым жарамды формасы – презентациялар, жұмыс қорғау, көрермендер алдында, соның ішінде мұғалімдер мен ата-аналар алдында сөйлеу болып табылады.

    1-ші оқыту жылы соңында өзін-өзіне сенімді, танымдылық қабілеті дамыған шығармашылық жұмыстар өткізіледі.

    2-ші оқыту жылы соңында оқушылар жоба қорғайды, оқушылар жұмысы көрмесі өткізіледі, біліміне баға беріледі.

    .


























    Мақсаты


    Қазіргі заман талабына сай бәсекеге қабілетті, қарқынмен дамып келе жатқан қоғамда кәсіби маман болып қалыптасуына бағыт беру. Ғылыми -зерттеу жұмысына ғылыми –жоба құруға, оны барлық талаптарға сай құрастыруға, көрермендер алдында белгілі дәрежеде қорғауға дайындау. Сонымен қатар бағдарлама дарынды оқушыларды анықтап , дарынын одан әрі шыңдау ,әр түрлі тапсырмалар арқылы білімдерін дамыту .Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау қабілеттерін және шапшаң ойлау дағдыларын жетілдіріп, өздігінен жұмыс жасай алатын жеке тұлға тәрбиелеу. Зейін ,есте сақтау ,байқағыштық ,қиялдау ,танымдық іс әрекеттерімен нәтижелі жұмыс жасауға баулу; оқушыларға білім алудың қарапайым түрлерін қолдана отырып, негізгі ойын ашу жұмыстары жүргізіледі.Жұмыстың түрлері арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту , шығармашылық қабілеттерін арттыру.

    Негізгі міндеттер


    Бағдарламаны үйрету арқылы оқушылардың танымдық, біліктілік қабілеттерін дамыту;

    Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, кәсіби бағдар беру.

    Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қабілеттерін дамытуға ,ой өрісін кеңейтуге ықпал жасау;

    Алдыға қойылған мақсат нәтижеге бағытталуы қажет.

    Оқушылардың өз бетінше жұмыс жасауға дағдысын қалыптастыру.

    Оқушы бойында дүниетанымды қалыптастыруда адам,қоғам, табиғат туралы білімдерін дамыту.


    Күтілетін нәтиже


    Оқушылардың ақыл ойы,шығармашылығы,ерік пен сезімге қатысты сапалары дамиды .Проблеманы көре алатын және оны шеше алатын, барлық ақпарат түрлерімен жұмыс істеп, алған білімдерін өмірде кездескен нақты жағдайда пайдалана алатын тұлға қалыптасады.

    Іздемпаздыққа ,өз беттерімен жұмыс істеуге дағдылануы ,қиял қабілеті кеңейеді.

    Өз заманына сай білімді, іскер, шығармашыл, жан-жақты дамыған, терең білімді шығармашыл тұлға қалыптастыру. Оқушының білімін, біліктілігін дағдыларын меңгерумен бірге ,танымдарын қалыптастырады., және жеке бастарының қасиеттерін жан жақты дамытады. Сондықтан да ғылыми зерттеу жұмысы ,балалардың болашақ өміріне жол ашып көптеген жетістіктерге жетуіне пайдасын тигізеді. ..Ғылыми әдеби шығармашылықпен айналыса алады .Өзіндік ой пікірі қалыптасады .Қоғамдық жұмыстарға белсене араласады . Алдына мақсат қоя білу және сол мақсатқа жетуге ұмтылады.


    «Зерттеу жұмысы-ғылымның бастамасы» курсы жоспары

    Аптасына 4
    Барлығы – 136
    сағат

    №

    Тақырыбы

    Сағат саны

    Күні

    1-2

    Мен зерттеушімін. Зерттеу дегеніміз не?   Зерттеудің мақсат-міндеттерін қоя білу.


    2

     

    3-4

    Бір бағыт төңірегінде оқушыларды тақырып таңдауға бағыттау.  Ғылыми жұмыс жазуға баулу. Оқушыларды шығармашылыққа, ғылыми зерттеу жұмысқа, жоба қызметіне тарту.


    2

     

    5-6

    Жоба-зерттеу қызметінің формасы.Ғылыми практикалық конференциға қажетті материалдар

    Дайындау.

    2


    7-8

    Ғылыми жұмыста пайдаланатын көрнекіліктерді дайындау. Зерттеу қызметіндегі қоғамдық (жеке және топтық түрлері).Біз өсімдіктермен олардың бөліктерін зерттеуге тапсырма.Салыстырмалы диаграмма құру.    


    2

     

    9-10

    Тұжырымдарды қоя білу машықтары. Сұрақ қою машықтарын дамыту.


    2

     

    11-12

    Түсініктемелерге анықтама беруге үйрену.


    2

     

    13-14

    Зерттеу жобасының алғашқы қорытындылары немесе өз сұрақтарына жауап іздеу   


    2

     

    15-16

    Қызықты сұрақтар құрастыру.


    2


    17-19

    Бақылау және бақылаушылық. Ізденіс және тәжірибелік, зерттеу және эксперименттік тұрғыдағы жұмыстар жасауға үйрету.


    3

     

    20-21

    Адам өсімдіктерді қорғай алу үшін не істей алады?тақрыбына тапсырма.


    2


    22-23

    Топтық жұмыс жасауға және қорытындылауға үйрету.


    2

     

    24-26

    Әдебиеттерді таңдай білу, анықтамаларын, ақпараттық технологиялармен жұмыс істеуге үйрету. Теориямен тәжірибені ұштастыру.

    3


     

    27-28


    Ұйымдастыруды зерттеу. Мәтінмен жұмыс жасау біліктілігін дамыту.



    2


    29-30

    «Мен жүргізушімін». атты сауалнама жүргізу.


    2


    31-32

    «Менің сүйікті кітабым».Кітаппен жұмыс жасау жолдары. Қосымша әдебиеттермен жұмыс жасауды үйрету. (Кітапханаға саяхат) 


    2

     

    33-34

    Оқыған кітапқа түсініктеме құрастыру. Басты мәелеге көңіл аудару.


    2

     

    35-37

    «Жануарлардың ғажап әлемімен танысуға шықырамыз» атты шығармашылық кеш.


    3

     

    38-39

    Зерттеудің болжамын жасай білу. Мәлімет жинау. Жинақталған материалдарға талдау, жалпылау жасау. Дайын материалды ұсыну.

    2


    40-41

    Ұжымдық зерттеу.Жануаралар қалай көбейеді?Ойлан тап сайысы.

    2

     

    42-43

    Хабарламаны қалай дайындаймыз.


    2

     

    44-45

    Зерттеу үшін материалды жинастыру тәсілдері.


    2

     

    46-47

        Ғылыми жоба жұмысының құрылымын білу. Ұйымдастыру және өткізу.




    2

     

    48-49

    Кіріспе жазу. Негізгі бөлімнің тақырыптарын таңдай білу. Зерттеу нәтижесін талдай білу. Қорытынды жасауға үйрету.

    2


    50-51

    Оқытуға, сауалнама жүргізуге, әлеуметтік сауалнама алуға, сұхбат алуға үйрету



    2

     

    52-54


    Мектеп оқушыларынан «Сіз дұрыс тамақтанасыз ба?» атты сауалнама алу. Сауалнама нәтижесін диаграмма арқылы көрсету.



    3


    55-56

    «Мен кім боламын? » атты сурет қөрмесін ұйымдастыру.


    2


    57-58

     Жиналған ақпараттарды топтастыру.


    2

     

    59-60

    Зерттеу қорытындысын қалай дайындау керек.


    2

     

    61-62

    «Жүзден жүйрік, мыңнын алғыр»зияткерлік сайыс өткізу.


    2

     

    63-64

    Материалды және жоспарын құру, сөз сөйлеу


    2


    65-67

    Мектеп схемасын құру. Нәтижесін топтық жұмыста ортаға салу.


    3


    68-69

    Логика әлеміне саяхат.

    2

     

    70-72

    «Дене сымбатын дұрыс қалыптасып келе ме?»Оны қалай білуге болады?Сұхбат өткізу.

    3


    73-74

    Зерттеу жұмысын жүргізу. «Адамдар қандай коллекциялар жинаумен шұғылданады»


    2

     

    75-77

    Жобаны қорғауға дайындық (практикалық жұмыс)


    3

     

    78-79

    «Ауаны қалай ұстап алуға болады?» қызықты викторина өткізу.

    2


    80-81

    Судың қандай қасиеттері бар?атты зерттеуге эксперимент жүргізу.

    2


    82-83

    «Мен болащақ акынмын»Оқырмандар күніне арналған шығармашылық кеш.

    2


    84-85

    «Табиғатты аялайық атты шағын» эссе жазу.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жаманова Мендыгул Серикбаевна
    27 Қырқүйек 2021
    685
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Зерттеу ғылымның бастамасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Зерттеу ғылымның бастамасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Авторлық бағдарлама 1-4 сыныптарға арналған Менің зерттеу ғылымның бастамасы атты бағдарлама курсымда дарынды оқушылардың шығармашылығын дамыту мақсатында құрастырылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    «КЕЛІСЕМІН»

    Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

    _________

    «___»_______2021ж.


    «БЕКІТЕМІН»

    №21 МЛ директорының

    _______м.а. А.К.Акишева


    «___»_______2021ж.









    «Зерттеу жұмысы ғылымның бастамасы»

    бағдарлама курсы



    2021-2022 оқу жылы


    Бастауыш сынып мұғалімі

    Жаманова М.С.


    Түсініктеме хат


    Бұл бағдарлама оқушыларды «Зерттеу жұмысы – ғылымның бастамасы» атты ғылыми-зерттеу жұмысына баулуға және дүниетану , жаратылыстану сабақтарын оқытуға арналған.

    «Зерттеу жұмысы- ғылымның бастамасы » атты курсы дарынды балаларды оқытудың зерттеушілік негізі. Оқушылардың потенциалды қабілеті ашылмай, оларды дамыту мүмкін емес. Дарынды оқушылардың ізденушілік қасиетін қалыптастыру, зерттеуге, оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы жүзеге асырылады.  Биік танымдық қабілет, тұрмыс-тіршіліктің сырын ұғуға талпыныс баланың ерте жасынан туындайды екен. Сондықтан оқушыны ізденушілікке баулу жасынан басталуы тиіс.

    Оқушы оқу бағдарламасын толық аяқтаған соң білу керек: 
    • Ғылыми жоба деген не? 
    • Зерттеу жұмысын ғылыми тұрғыда тану, түсіну.
    • Зерттеу жұмысының қарапайым түрлерін білу және игеру.
    Жасай алу керек:
    • Өзін-өзі дамытуды жобалай алу;
    • Заңдылықтарды сақтау, дұрыс безендіру;
    • Сәтті қорғау, өзінің көзқарасын нақты және деректерге сүйене отырып дәлелдеу;
    Негізгі жұмыс формалары:
    • Түсінікті дамытуда топта және ауыспалы жұпта жұмыс жасау.
    • Мәтінмен, деректермен, ресурстармен жұмыс жасау.
    • Эссе, ғылыми жоба жазу, шығармашылық жұмыс жазу, оны жетілдіру, басылымға беру.
    • Іс-әрекет өнімдерін, ойларын көпшілік алдында қорғау, тілдерін дамыту және т.б.
    Ғылыми жұмыстың мазмұнына қойылатын талаптары.
        Ғылыми жоба жұмысының құрылымын білу. Лауазым парағын толтыра білу. Кіріспе жазу. Негізгі бөлімнің тақырыптарын таңдай білу. Зерттеу нәтижесін талдай білу. Қорытынды жасауға үйрету. Анатация мен сілтеме талаптарын білу. Ғылыми жоба жұмысын қорғаудың түрлерін ажырата білу. а) ғылыми ақпаратта;
    ә) ауызша қорғау.
       Алған нәтижелерді пайдаланып, жұмысты қорытындылап, ғылыми жобаны қорғай ала білу.
    «Зерттеу жұмысы- ғылымның бастамасы » курсы қоршаған ортаның құпиясы мен сырын білуге ,туған жеріміздің табиғатын танып ,оның байлығын ысырап етпей ,үнемдеуді, айналамызда болып жатқан құбылыстарды түсініп зерттеуде , білімдерін және логикалық ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылықпен жұмыс жасауға бағытталатын бағдарлама.

    Зерттеу жұмысы аптасына 4 сағат өткізіледі. Барлығы 136 сағат.

    Сабақ оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты сәйкес құрылады: сабақ өткізу әдістері, тапсырмаларды бөлу жолы айқындалады, ұжымдық жұмыс ұйымдастырылады, теория мен практикаға арналған уақыт жоспарланады. Әр сабақ ішіне теория элементтері, практика, демонстрациялау енгізіледі. Курстың теориялық бөлігінің негізін әдістемелік қоржында егжей-тегжейлі ұсынылатын материалдар құрайды.

    Бұл жағдайда ұжымдық атқарылған жұмыстар жұмысты ұйымдастырудың неғұрлым табысты формасы болып табылады.

    Жұмыс қорытындысын шығару, талдау және бағалаудың үлкен тәрбиелік мәні бар. Бағалаудың неғұрлым жарамды формасы – презентациялар, жұмыс қорғау, көрермендер алдында, соның ішінде мұғалімдер мен ата-аналар алдында сөйлеу болып табылады.

    1-ші оқыту жылы соңында өзін-өзіне сенімді, танымдылық қабілеті дамыған шығармашылық жұмыстар өткізіледі.

    2-ші оқыту жылы соңында оқушылар жоба қорғайды, оқушылар жұмысы көрмесі өткізіледі, біліміне баға беріледі.

    .


























    Мақсаты


    Қазіргі заман талабына сай бәсекеге қабілетті, қарқынмен дамып келе жатқан қоғамда кәсіби маман болып қалыптасуына бағыт беру. Ғылыми -зерттеу жұмысына ғылыми –жоба құруға, оны барлық талаптарға сай құрастыруға, көрермендер алдында белгілі дәрежеде қорғауға дайындау. Сонымен қатар бағдарлама дарынды оқушыларды анықтап , дарынын одан әрі шыңдау ,әр түрлі тапсырмалар арқылы білімдерін дамыту .Бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау қабілеттерін және шапшаң ойлау дағдыларын жетілдіріп, өздігінен жұмыс жасай алатын жеке тұлға тәрбиелеу. Зейін ,есте сақтау ,байқағыштық ,қиялдау ,танымдық іс әрекеттерімен нәтижелі жұмыс жасауға баулу; оқушыларға білім алудың қарапайым түрлерін қолдана отырып, негізгі ойын ашу жұмыстары жүргізіледі.Жұмыстың түрлері арқылы оқушылардың сөздік қорын дамыту , шығармашылық қабілеттерін арттыру.

    Негізгі міндеттер


    Бағдарламаны үйрету арқылы оқушылардың танымдық, біліктілік қабілеттерін дамыту;

    Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, кәсіби бағдар беру.

    Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қабілеттерін дамытуға ,ой өрісін кеңейтуге ықпал жасау;

    Алдыға қойылған мақсат нәтижеге бағытталуы қажет.

    Оқушылардың өз бетінше жұмыс жасауға дағдысын қалыптастыру.

    Оқушы бойында дүниетанымды қалыптастыруда адам,қоғам, табиғат туралы білімдерін дамыту.


    Күтілетін нәтиже


    Оқушылардың ақыл ойы,шығармашылығы,ерік пен сезімге қатысты сапалары дамиды .Проблеманы көре алатын және оны шеше алатын, барлық ақпарат түрлерімен жұмыс істеп, алған білімдерін өмірде кездескен нақты жағдайда пайдалана алатын тұлға қалыптасады.

    Іздемпаздыққа ,өз беттерімен жұмыс істеуге дағдылануы ,қиял қабілеті кеңейеді.

    Өз заманына сай білімді, іскер, шығармашыл, жан-жақты дамыған, терең білімді шығармашыл тұлға қалыптастыру. Оқушының білімін, біліктілігін дағдыларын меңгерумен бірге ,танымдарын қалыптастырады., және жеке бастарының қасиеттерін жан жақты дамытады. Сондықтан да ғылыми зерттеу жұмысы ,балалардың болашақ өміріне жол ашып көптеген жетістіктерге жетуіне пайдасын тигізеді. ..Ғылыми әдеби шығармашылықпен айналыса алады .Өзіндік ой пікірі қалыптасады .Қоғамдық жұмыстарға белсене араласады . Алдына мақсат қоя білу және сол мақсатқа жетуге ұмтылады.


    «Зерттеу жұмысы-ғылымның бастамасы» курсы жоспары

    Аптасына 4
    Барлығы – 136
    сағат

    №

    Тақырыбы

    Сағат саны

    Күні

    1-2

    Мен зерттеушімін. Зерттеу дегеніміз не?   Зерттеудің мақсат-міндеттерін қоя білу.


    2

     

    3-4

    Бір бағыт төңірегінде оқушыларды тақырып таңдауға бағыттау.  Ғылыми жұмыс жазуға баулу. Оқушыларды шығармашылыққа, ғылыми зерттеу жұмысқа, жоба қызметіне тарту.


    2

     

    5-6

    Жоба-зерттеу қызметінің формасы.Ғылыми практикалық конференциға қажетті материалдар

    Дайындау.

    2


    7-8

    Ғылыми жұмыста пайдаланатын көрнекіліктерді дайындау. Зерттеу қызметіндегі қоғамдық (жеке және топтық түрлері).Біз өсімдіктермен олардың бөліктерін зерттеуге тапсырма.Салыстырмалы диаграмма құру.    


    2

     

    9-10

    Тұжырымдарды қоя білу машықтары. Сұрақ қою машықтарын дамыту.


    2

     

    11-12

    Түсініктемелерге анықтама беруге үйрену.


    2

     

    13-14

    Зерттеу жобасының алғашқы қорытындылары немесе өз сұрақтарына жауап іздеу   


    2

     

    15-16

    Қызықты сұрақтар құрастыру.


    2


    17-19

    Бақылау және бақылаушылық. Ізденіс және тәжірибелік, зерттеу және эксперименттік тұрғыдағы жұмыстар жасауға үйрету.


    3

     

    20-21

    Адам өсімдіктерді қорғай алу үшін не істей алады?тақрыбына тапсырма.


    2


    22-23

    Топтық жұмыс жасауға және қорытындылауға үйрету.


    2

     

    24-26

    Әдебиеттерді таңдай білу, анықтамаларын, ақпараттық технологиялармен жұмыс істеуге үйрету. Теориямен тәжірибені ұштастыру.

    3


     

    27-28


    Ұйымдастыруды зерттеу. Мәтінмен жұмыс жасау біліктілігін дамыту.



    2


    29-30

    «Мен жүргізушімін». атты сауалнама жүргізу.


    2


    31-32

    «Менің сүйікті кітабым».Кітаппен жұмыс жасау жолдары. Қосымша әдебиеттермен жұмыс жасауды үйрету. (Кітапханаға саяхат) 


    2

     

    33-34

    Оқыған кітапқа түсініктеме құрастыру. Басты мәелеге көңіл аудару.


    2

     

    35-37

    «Жануарлардың ғажап әлемімен танысуға шықырамыз» атты шығармашылық кеш.


    3

     

    38-39

    Зерттеудің болжамын жасай білу. Мәлімет жинау. Жинақталған материалдарға талдау, жалпылау жасау. Дайын материалды ұсыну.

    2


    40-41

    Ұжымдық зерттеу.Жануаралар қалай көбейеді?Ойлан тап сайысы.

    2

     

    42-43

    Хабарламаны қалай дайындаймыз.


    2

     

    44-45

    Зерттеу үшін материалды жинастыру тәсілдері.


    2

     

    46-47

        Ғылыми жоба жұмысының құрылымын білу. Ұйымдастыру және өткізу.




    2

     

    48-49

    Кіріспе жазу. Негізгі бөлімнің тақырыптарын таңдай білу. Зерттеу нәтижесін талдай білу. Қорытынды жасауға үйрету.

    2


    50-51

    Оқытуға, сауалнама жүргізуге, әлеуметтік сауалнама алуға, сұхбат алуға үйрету



    2

     

    52-54


    Мектеп оқушыларынан «Сіз дұрыс тамақтанасыз ба?» атты сауалнама алу. Сауалнама нәтижесін диаграмма арқылы көрсету.



    3


    55-56

    «Мен кім боламын? » атты сурет қөрмесін ұйымдастыру.


    2


    57-58

     Жиналған ақпараттарды топтастыру.


    2

     

    59-60

    Зерттеу қорытындысын қалай дайындау керек.


    2

     

    61-62

    «Жүзден жүйрік, мыңнын алғыр»зияткерлік сайыс өткізу.


    2

     

    63-64

    Материалды және жоспарын құру, сөз сөйлеу


    2


    65-67

    Мектеп схемасын құру. Нәтижесін топтық жұмыста ортаға салу.


    3


    68-69

    Логика әлеміне саяхат.

    2

     

    70-72

    «Дене сымбатын дұрыс қалыптасып келе ме?»Оны қалай білуге болады?Сұхбат өткізу.

    3


    73-74

    Зерттеу жұмысын жүргізу. «Адамдар қандай коллекциялар жинаумен шұғылданады»


    2

     

    75-77

    Жобаны қорғауға дайындық (практикалық жұмыс)


    3

     

    78-79

    «Ауаны қалай ұстап алуға болады?» қызықты викторина өткізу.

    2


    80-81

    Судың қандай қасиеттері бар?атты зерттеуге эксперимент жүргізу.

    2


    82-83

    «Мен болащақ акынмын»Оқырмандар күніне арналған шығармашылық кеш.

    2


    84-85

    «Табиғатты аялайық атты шағын» эссе жазу.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Ғылыми жұмыстар 4 сынып
    27.00.2021
    685
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жаманова Мендыгул Серикбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации