1.Жоспарланған LS-дің І ц-де 3
пән бойынша зерттеу сабақтары өтті.
Зерттеу нысаны ретінде алынған
үш оқушыларға тоқталсам
А оқушы барлық пәндерден оқу
үлгерім жоғары ,жан-жақты дамыған ,танымдық мүмкіндігі қалыптасқан
оқушы.
Табыс
критерииі көшбасшылыққа
тәрбиелеу.
В оқушыда барлық пәндерден
үлгенімі жақсы,тапсырманы жеке орындағанды ұнатады,талқылауды
қатыспайды.
Таб
критерии топта жұмыс істеу дағдысын
қалыптастыру,қарым-қатынасқа түсу деңгейін
көтеру.
С оқушы оқу үлгерімі
орташа.
Таб крит
бірлесіп тапсырманы орындау
үдерісіне тарту.
2
3.І ц кейінгі зерттеу сабағына
талқылау жасағанда мұғалімдер үшін жағымды сәті «Оқушылардың
өзбетінше білім алу дағдысы қалыптасуына байланысты,сабақта
қызығушылығы мен белсенділігі байқалса»
Оқушылар үшін «Олардың жеке
қабілеттері ашылып,Ақпаратпен жұмыс істеу дағдысы қалыптасты».
Оқушылар үшін зерделеуді қажет ететін тұсы; Топ мүшелерінің жұмыс
істеу деңгейі әртүрлі болуына байланысты мұғалімдер топ мүшелеріне
үшін ролдік тапсырмалар беру қажеттілігі анықталып,ІІ цда
«Тыңдалатын үш»стратегиясымен жұмыс жүргізілді . «Тың үш»стр
тоқталсақ топ ішінде 3 адамнан тұратын шағын топ құрылып 1 оқушы
спикер,2 –шісі интервю алушы,3 хатшы рөлінде жұмыс
істейді
ІІ ц-дің 3 сабағында
да А оқушы
спикер рөлін таңдап алды.В оқушы 2
сабақта спикер,1 сабақта хатшы рөлінде болды.С оқушы 2 сабақта
интервю алушы және хатшы рөлінде жұмыс істеді және өмірмен
байланысты ұсыныстары сәтті шығып отырды..А,В оқушыда топтық
бағалау жасады.Бірақ топ аралық тыңдалым үстірт болып, көтерме
бағалауға жол берілді.
4.Енді І,ІІ ц кейін алынған
сұхбатқа назарларыңызды аударғым келеді.
LS-дің І,ІІ циклен кейін
қадағалауғбақылауғсауалнама,сұхбаттарды зерделеу барысындағы
зерттеу нысандарының даму аспектісіне
тоқталсақ,
А оқушы эмоционалдық тұрғылан
алғанда; дамуды бақылап,спикер рөлін өзі таңдап алды топ атынан
өзбетінше спикер рөлінде сөйлей
алады.
Әлеуметтік тұрғыдан:
әлеуметтік проблемаларды құрдастарымен шешіп,топтағы өз рөлін
біледі,қиындықтарды жеңе біледі.
Когнетивті тұрғыдан өз
мүмкіндіктерін біледі.
В
оқушы әлеуметтік
тұрғыдан кедергі келтіретін сәттерге
қарсылық көрсетеді.
әлеуметтік тұрғыдан топ мүшелерінің
сезімін бағалап,көмектесіп,қолдап отырады.
Когнетивті тұрғыдан өзін-өзі бағалаудың
обьективті болғанын қадағалайды,тапсырмалардың орындалуына
жетекшілік етеді.
С
оқушы әлеу
тұр әлеуметтік проблемаларын
құрдастарымен шешеді,тапсырмаларды қалаә,қашан орындау керектігін
талқылайды.
Когнети
тұр тапсырманы қалай орындады ну
істеп үйренгені туралы айтып бере алады.
Уәжі проблемалады талқылайтын
адамдар бар болғанда ,оны шешу оңай екендігін
мойындайды.
5.І,ІІ циклдің қорытындысын
шығару үшін 2,3 тоқсанның білім сапасын салыстырсақ, ііі тоқсанда 3
сабақтардан да бұл көрсеткіш 10-15 процентке өскенін көруге
болды,себебі зерттеу сабақтары 3 тоқсанда
өткен.
Жоғарыда айтылғандарды негізге
ала отырып оқушылардың оқудағы өздігінен реттелуіне сәтті қадам
жасалды деуге
болады.
Кіріспе.
Оқыту практикасының тиімділігін
арттырудың дәстүрлі тәсілі ретінде ,мұғалімге оқытуға деген
көзқарасын өзгерту үшін теориялық түрде түсінік беретін
семинарларға қатысу болатын. Бұған ұқсас тәсілдердің оқыту және оқу
үдерісіне өзгеріс енгізу ықтималдығы мен тиімділігі төмен екендігін
өз практикамыздан да көрінді.Мұғалімдер семинарға қатысу барысында
алған білімдерін практикада пайдаланғандарымен, жүйелі түрде
қолдану іске аспады,себебі оқытудың бұл әдіс тәсілдері күткен
нәтижеге қол жеткізбеді. Мектеп
«Оқытуда интерактивті технологияларды пайдалану арқылы жаңа
бағыттағы педагогты қалыптастыра отырып, құзіретті,озық
ойлы,тұлғалық-рухани дамыған,бәсекеге қабілетті жас ұрпақты
қалыптастыру» атты шығармашылық тақырыбын басшылыққа ала
отырып,оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асыруда.Мектеп ұжымы 5 жылға
негізделген Даму стратегиясының ІҮ кезеңіндегі жұмысты бастады.
Менің мектебім Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрлігінің «Электронды мектеп» жобасы аясында оқу-тәрбие
үдерісін электронды оқыту арқылы басқарудың алғашқы
кезеңінен
курс
бойынша) ,бұл тәсілдің барлық пәндер үшін тиімділігін дәлелдеу
болды.Зерттеу 11 «А» сыныбында жүргізілді.
Lesson Studyге жүгіну арқылы
топтық жұмыстың оқушылардың белсенділігін арттыруын зерттедің жалпы
мақсаты – оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің
кәсіби дамуына, мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіруге ықпал
ету.
11«А» сынып оқушыларынан
сауалнама алу мен сынып жетекшісімен әңгімелесу барысында
,сыныптағы белсенді оқушылар оқу материалдарын тез меңгергендіктен
зерігіп,үлгерімі төменоқушылар жақсы оқушылардың қарқынына ілесе
алмағандықтан сабаққа деген қызығушылықтарын жоғалтқаны
анықталды.
Сыныпта игі
қабылдайтын экспримент ретінде
өтіп,толыққанды осы жүйеге енді.Осы оқу жылынан бастап аудандағы
зияткерлік мектеп және 12 жылдық білім беру жүйесі бойынша
эксприменттік жұмыстары басталды. Даму стратегиясында мұғалімнің
кәсібилігін арттыру интерактивті технология өрісін
кеңейту,стандартқа сай білім беру мәселесі
қамтылған. Біздің мектеп 12 ЖББ пилоттық
жобасы және Назарбаев зияткерлік мектебінің жүйесі бойынша жұмыс
істейтін болғандықтан ,мұғалімдердің 20 пайызы деңгейлік курстан
өтсе,45 пайызы 12 ЖББ бойынша білімін жетілдіру курстарынан өткен
және түгел дерлік мұғалімдер мектеп ішілік оқыту курстарына
қатысып,аудандық ,облыстық деңгейдегі семинарларға қатысуларының
арқасында топтық оқыту технологиясымен таныс,бірақ сабақта қолдану
қажеттілігін төмен деңгейде сезінеді,кейбір пәндер бойынша
(математика, қазақ тілі т.б) қолдану тиімді емес деп ойлайды. Соған
қарамастан оқушылардың сабаққа деген ынтасының төмендеуі ,өзара
қарым-қатынаста сыйластықтарың аздығы,көмек беру-алу әрекеттерінің
болмауы,өз ойларын жеткізу мен басқаның пікірімен санасудың және
ойлануға аз баратындары мұғалімдердің алаңдаушылықтарын тудырып
отыр.
Қазақстан Республикасының
педагог кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша
курстар 7 модуль бойынша теориялық және практикалық білім беріп,
оқыту әдісіне басқаша қарау арқылы осы идеяны оқу процессіне
енгізуге мүмкіндік берді. жаңа
тәсілдерді пайдалана отырып мұғалімдерге қалай оқытуды меңгертіп
қана қоймай, оқушыларға да қалай оқу керектігін үйрету Сондықтан
біздің қоғамдастықтың мақсаты оқытуда топтық жұмыстың
әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың сабақтағы
белсенділігін қалыптастырып және түрлі пәнді таңдау арқылы
(гуманитарлық,жаратылыстану бағытындағы және
вариативті және ықпал ететін оқушылар 60
пайызды құрайды,бұл дегеніміз сыныптағы оқушылар әлеуетінің
күштілігін көрсетеді.Соның ішінде мұғалім не талап етсе соны
орындайтын,мектепке және мұғалімдерге қанағаттанатын игі
қабылдайтын 47 пайыз оқушыларды маңызды мәселелерді талқылау және
тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтитын сын тұрғысынан ойлауға
үйрету керектігі анықталды.Ал қалған 20 пайызды құрайтын немқұрайды
және бас тартатын оқушыларды топтық жұмыстарға тартып,нақты рөлдер
мен тапсырмалар бөліп беріп белсенділігін арттыруға және белсенді
оқушыларға басқаларды жұмысқа ынталандыру үшін көшбасшылық рөлін
ұсынуға болады деп шештік