Материалдар / Зерттеуді қалай жоспарлау керек?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зерттеуді қалай жоспарлау керек?

Материал туралы қысқаша түсінік
экспериментті жоспарлау және жүргізуді біледі Көптеген оқушылар:Жүргізілген эксперимент нәтижесін жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсетеді. Зерттеу сұрақтарын қоюды біледі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2020
3051
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Зерттеуді қалай жоспарлау керек?

Мұғалімнің есімі: Амантаева

СЫНЫП: 3А

Күні :

Оқу мақсаты:

3.5.6.1 магнит көмегімен әртүрлі металдардың магниттелу қасиетін зерттеу


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: экспериментті жоспарлау және жүргізуді біледі

Көптеген оқушылар:Жүргізілген эксперимент нәтижесін жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсетеді

Кейбір оқушылар: зерттеу сұрақтарын қоюды біледі


Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология

Дыбыс қалай таралады, қатты,

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Зерттеуді қалай жоспарлау керек?


Бастапқы білім

Эксперимент, зерттеу

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер


ресурстар



Сабақтың басы

















Сабақтың ортасы

















Сергіту сәті








Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Кездесу» ойыны

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.


Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

«Жұппен жұмыс»

Оқушылар қарағайдың қандай биіктікте өсетінін анықтай ала ма?

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Зертте

Нені зертеуге болады?

«Қандай күртке жылырақ, бір түсті ме әлде түрлі түсті ме»

Талқылау кезінде оқушылар нақты зертеу мақсатын дұрыс анықтаса, зерттеу ойдағыдай өтетінін түсіну керек





Өз гипотезаңды ұсын

Нені анықтағың келетінін ойлан.

Зерттеу сұрақтарын құрастыр.


Ресурстар.

Саған зерттеу үшін не қажет? Ойланып көр.


Зерттеу жоспары

Тізімді жалғастыр және зерттеу жоспарын құр.


Өлшеулерді қалай жүргізуге болады?

Сұрақтар арқылы талдау жасау



















Интер белсенді тақта.






















Парақшалар




















Қалыптастырушы бағалау

63-жұмыс парағы.

Негештің зерттеуі

Әріптерден сөздер құра және жасырын сөйлемді тап.

64-жұмыс парағы

Зерттеуді қалай жүргізеді?

Дескрипторы


  1. Жасырылған сөйлемді табады

  2. Найзағай кезіндегі қауіпсіздік ережелерін жазады.


Үйге тапсырма беру. Мәтінді оқу




Жұмыс дәптері













Сабақтың соңы


Кері байланыс

Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айту




Сабаққа қатысты рефлексия:











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!