Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Толтырған тәрбиеші: Назымбекова Рымгүл Зайркенқызы
Білім беру саласы : Вариативтік компонент
Бөлім: «ЗОЖик»
Тақырып: «Денсаулық еліне саяхат»
Мақсаты: Денсаулық туралы түсініктерін қалыптастырып, сақтау шараларын білу, оны тиімді пайдалану
Міндеттері:
1. Балалардың тазалық туралы түсініктерін кеңейту, денсаулық епілі- тазалық екенін түсіндіру, балалардың сөздік қорларын арттыру, өз ойларын толық әрі мәнерлі жеткізуге үйрету.
2. Сұрақ- жауап, ойындар арқылы балалардың тілдерін дамыту.
3. Денесін таза ұстауға, ұқыпты болу дағдыларын жаттықтыру, тазалық сақтауға тәрбиелеу.
Полилингвальды компонент : су- вода, жуыну- мыться, сүртіну- втираться, тазалық- чистота
Сөздік жұмысы : бақшадағы алма ағашы
Технологиялық қамтамасыз ету: суреттер, тапсырмалар, мақал- мәтелдер, ойындар
Технологиялар: сұрақ- жауап, сөздік жұмыс, ойындар, мақал- мәтел
|
Кіріспе бөлім |
Жылулық шеңберіне жиналу. Топ- топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса жарқын күн, Жаса, жаса алтын күн. Балалар сызбаға қарап күз мезгілдері, оның ерекшеліктері туралы айтады. -Күз мезгілінің құбылыстарын атайық. |
|
Негізгі бөлім
|
Балалар, сендер «Денсаулық- зор байлық» дегенді қалай түсінесіндер? -Денсаулықты дұрыс сақтап, қорғау үшін не істеу керектігін білгілерін келсе «Денсаулық еліне саяхатқа» аттанайық. Саяхатқа біз поезбен барамыз. -Чук-чук- чук кетіп барамыз. -Міне, «Денсаулық еліне» келіп жеттік. Бірінші аялдама: «Ауырмайтындар» аялдамасы. -Бұл аялдамада ешкім ауырмайды. Өйткені бұл аялдамада дәрігер тұрады. Дәрігер ауырмс үшін өз кеңестерін айтады. Екінші аялдама: «Тазалық» аялдамасы. Тазалық аялдамасында тазалық құралдары тұрады. Д/о: «тазалық құралдарын ата» Біз осы аялдамада тазалыққа қатысты жаңа сөздер айтамыз. Сөздер: Су, тазалық, жуыну, сүртіну, тарану. Келесі аялдама: «Дәрумендер» аялдамасы. Бұл жерде денсаулыққа пайдалы жемістер, көкөністер көп өседі. Д/о: «Бақшадағы көкөністерді ата». «Ағашта өсетін жемісті ата». Келесі аялдама: «Жаттығу аялдамасы». Спортпен айналысу, яғни жаттығулар жасау денсаулыққа пайдалы. Ендеше біз жаттығу жасап серігіп алайық. Орнымыздан тұрайық, Беті қолды жуайық. Бір отырып, бір тұрып. Бой сергітіп алайық. Соңғы аялдама «отбасы аялдамасы» Отбасы дегенді қалай ұғасындар. Д/о: «Отбасы мүшелерін ата» -Балалар, поездке мініп саяхат жасап, аялдамадғы тапсырмаларды орындадындар, енді балабақшамызға қайтайық. Чук-чук-чук бақшамызға келдік. -Балалар, тобымыздың ішін қараңдаршы тап таза, өйткені Рауза апайымыз күнде жинап, жуады. Тазалықты сақтайды. |
|
Қорытынды бөлім |
-Балалар, саяхат- сабақ ұнады ма? -Қандай елге саяхатқа бардық? «Тазалық» аялдамасында қандай сөздер үйрендік. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ЗОЖик "Денсаулық еліне саяхат" ортаңғы топ
ЗОЖик "Денсаулық еліне саяхат" ортаңғы топ
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті
Толтырған тәрбиеші: Назымбекова Рымгүл Зайркенқызы
Білім беру саласы : Вариативтік компонент
Бөлім: «ЗОЖик»
Тақырып: «Денсаулық еліне саяхат»
Мақсаты: Денсаулық туралы түсініктерін қалыптастырып, сақтау шараларын білу, оны тиімді пайдалану
Міндеттері:
1. Балалардың тазалық туралы түсініктерін кеңейту, денсаулық епілі- тазалық екенін түсіндіру, балалардың сөздік қорларын арттыру, өз ойларын толық әрі мәнерлі жеткізуге үйрету.
2. Сұрақ- жауап, ойындар арқылы балалардың тілдерін дамыту.
3. Денесін таза ұстауға, ұқыпты болу дағдыларын жаттықтыру, тазалық сақтауға тәрбиелеу.
Полилингвальды компонент : су- вода, жуыну- мыться, сүртіну- втираться, тазалық- чистота
Сөздік жұмысы : бақшадағы алма ағашы
Технологиялық қамтамасыз ету: суреттер, тапсырмалар, мақал- мәтелдер, ойындар
Технологиялар: сұрақ- жауап, сөздік жұмыс, ойындар, мақал- мәтел
|
Кіріспе бөлім |
Жылулық шеңберіне жиналу. Топ- топ басайық, Жалаудан күн жасайық. Жаса, жаса жарқын күн, Жаса, жаса алтын күн. Балалар сызбаға қарап күз мезгілдері, оның ерекшеліктері туралы айтады. -Күз мезгілінің құбылыстарын атайық. |
|
Негізгі бөлім
|
Балалар, сендер «Денсаулық- зор байлық» дегенді қалай түсінесіндер? -Денсаулықты дұрыс сақтап, қорғау үшін не істеу керектігін білгілерін келсе «Денсаулық еліне саяхатқа» аттанайық. Саяхатқа біз поезбен барамыз. -Чук-чук- чук кетіп барамыз. -Міне, «Денсаулық еліне» келіп жеттік. Бірінші аялдама: «Ауырмайтындар» аялдамасы. -Бұл аялдамада ешкім ауырмайды. Өйткені бұл аялдамада дәрігер тұрады. Дәрігер ауырмс үшін өз кеңестерін айтады. Екінші аялдама: «Тазалық» аялдамасы. Тазалық аялдамасында тазалық құралдары тұрады. Д/о: «тазалық құралдарын ата» Біз осы аялдамада тазалыққа қатысты жаңа сөздер айтамыз. Сөздер: Су, тазалық, жуыну, сүртіну, тарану. Келесі аялдама: «Дәрумендер» аялдамасы. Бұл жерде денсаулыққа пайдалы жемістер, көкөністер көп өседі. Д/о: «Бақшадағы көкөністерді ата». «Ағашта өсетін жемісті ата». Келесі аялдама: «Жаттығу аялдамасы». Спортпен айналысу, яғни жаттығулар жасау денсаулыққа пайдалы. Ендеше біз жаттығу жасап серігіп алайық. Орнымыздан тұрайық, Беті қолды жуайық. Бір отырып, бір тұрып. Бой сергітіп алайық. Соңғы аялдама «отбасы аялдамасы» Отбасы дегенді қалай ұғасындар. Д/о: «Отбасы мүшелерін ата» -Балалар, поездке мініп саяхат жасап, аялдамадғы тапсырмаларды орындадындар, енді балабақшамызға қайтайық. Чук-чук-чук бақшамызға келдік. -Балалар, тобымыздың ішін қараңдаршы тап таза, өйткені Рауза апайымыз күнде жинап, жуады. Тазалықты сақтайды. |
|
Қорытынды бөлім |
-Балалар, саяхат- сабақ ұнады ма? -Қандай елге саяхатқа бардық? «Тазалық» аялдамасында қандай сөздер үйрендік. |
шағым қалдыра аласыз













