|
Мұғалімнің аты- жөні: |
|
Ресурстар
|
||
|
Күні: |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Табиғатта өзін-өзі ұстау ережесі
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo
|
|
|
Тәрбие тақырыбы: |
«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» |
|||
|
Құндылық |
Заң және тәртіп |
|||
|
Құзыреттілігі |
Азаматтық борыш және парасаттылық |
|||
|
Мақсаттары:
|
- Өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; - Кәмелеттік жасқа толмағандар арасында құқық мәдениеті, бала құқықтары туралы конвенцияның негізгі ережелері туралы білім деңгейін арттыру; |
|||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Табиғат аясындағы демалысқа қалай дайындалу керек?» |
|||
|
Апта дәйексөзі |
|
|||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру Алғашқы сөз (кезең) Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы(бекіту) |
Сәлемдесу Шаттық щеңбері. Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық Бір жадырап қалайық. ӨҚН №18
Жаңа сабақ. Қоғам үшін бастысы – тәуелсіздік, адам үшін- бас бостандығы және уайым- қайғысыз өмір. Оның кепілі – заң. Тәуелсіздік төрімізден орын алған қоғамымыздағы ең басты құндылық – адам бостандығы. Адам және адамзаттың құқықтары мен бас бостандықтарын қамтамасыз ету және қорғау – конституциялық заңдылықтың басты талабы. Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізудегі, денсаулықты сақтау мен нығайтудағы басты міндеттердің бірі- бала құқығын қорғау, зорлық зомбылыққа қарсы күрес жүргізу. Зорлық – зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы» делінген. Миға шабуыл. Зорлық зомбылық дегеніміз не? бейнероликке назар аударып алсақ.
Бұл бейнеролик не туралы? Зорлық-зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы». Зорлықтың қандай түрлері сендерге белгілі? (қара бұлттарға түрлерін жазып ілу). Эмоциялық зорлық (қорлау, сөгу, оның намысына тие отырып, орындауына мәжбүрлеу;) Физикалық зорлық (итеру, жұлмалау, алақанмен жұдырықпен немесе басқа да заттармен ұру, отбасы мүшелерін мас немесе сау күйінде сабау.) Психологиялық (адамның психикасына қасақана әсер ету, оны қорқыту, қорлау, бопсалау дене және жеке басы дамуының бұзылуына әкелетін әрекеттерді жасауға мәжбүрлеу (еріксіз көндіру) арқылы ар-намысы мен абыройын кемсіту.) Экономикалық (адамды заңмен көзделген құқығы бар тұрғын үйінен, тамағынан, киімінен, мүлкінен, қаражатынан қасақана айыру,) Тәртіп орнат айдары.
А- Еліміздің негізгі заңы Б. – Мемлекет басшысы В – Негізгі саяси қоғамдық ұйым. Г – Тәуелсіздік Д – заңдар жүйесі. Е - Заң шығарушы орган Ж- Заң жүйесін бұзу З- Құқығы бар ел тұрғыны (1-д, 2-а, 3-в, 4- з, 5-ж, 6-б, 7-е, 8-г) «Сұрақтар тізбесі» 1. Сіздердің ойларыңша, неге біреу басқа адамға қатысты зорлық көрсетеді? /мазақтайды, күледі/ Ол басқаларды төмендету ( мүмкін оны да біреу төмендеткен шығар) , жолдасын төмендетіп, оны күлкіге қалдыру арқылы өзіне назар аудартады. Оның ойынша жолдасын кемсіту арқылы айналадағы адамдардың құрметіне ие болуға, олардың басшысы болуға тырысады. 2. Кімді жиі ренжітеді? Кішілерді, әлсіздерді, бір нәрсемен басқаларынан ерекшеленетіндерді. 3. Қаталдық көрсетудің себебі? Үйдегі нашар қарым-қатынас. Жақындары тарапынан көңіл аударудың жетіспеушілігі, ата-анасының ажырасуы, басқалар тарапынан кемсіту, нашар үлгерім – осының бәрі ашу мен реніштерін көрсетуге әкеп соғады. 4. Егер қысым көрсетілген жәбірленуші өте ақылды болса, сіздің ойыңызша, неге жәбірлеуші оған қысым көрсетеді? Қызғаныш сезім, оның намысына тигісі келеді. 5. Жәбірленушіге көмек қажет деп ойлайсың ба? Әрине қажет. Әңгімелесіп, ішкі ой сезімдерімен бөлісу. 6. Егер әңгімелесу көмектеспесе не істеу керек? Ересектермен бөлісу, мұғаліммен, ата-аналармен, дау-дамайды басуға көмектесетін басқа ересектермен. 7. Егер жолдасың ашулы, көңіл-күйі нашар болса, қалай көмектесуге болады? Әңгімеге тартуға тырысу, оны не мазалап жүргенін анықтау, тыңдау, назар аудару, қолдау көрсету.
жанұя мүшелерінің бір-біріне сыйластығы, сүйіспеншілігі, ауызбіршілігі, ата-анасының балдарына деген үлгі өнегесі, балдарының ата-анасына деген мейрімділігі, құрметтеуі, мектептегі әдепті қарым-қатынас
Сандар сыры айдары. 1-Маусым – халықаралық балаларды қорғау күні. 20- қараша - Дүниежүзілік балалар күні. 10- желтоқсан - адам құқығы күні. 10- желтоқсан 1948 жылы - Адам құқықтарының жалпыға ортақ декларациясын БҰҰ қабылдады. 1979- жылы – Балалардың халықаралық жылы өтті. 20- қараша 1989- жылы - БҰҰ- да Бала Құқықтары туралы конвенция қабылданды. 8- маусым 1994- жылы - Қазақстан Республикасы Бала құқықтары туралы конвенцияны бекітті. 30- тамыз 1995 жылы - Қазақстанның Конституциясы бүкілхалықтық референдумда екінші рет қабылданды. Балалар сендер өздеріңнің де, өзгенің де жанұясын қандай болғанын қалайсындар?
Қорытынды «Еліме тілек» оқушылар стикерлерге бір тілектен жазып шығып, шаңырақтың бауына байлайды
|
Сәлемдесіп, шаттық шеңберін құрады ӨҚНмен танысады Бейнероликті тамашалап, талқылайды Сұрақтарға жауап береді Қара бұлттарға түрлерін жазып тақтаға іледі Сәйкестендіреді Қойылған сұрақтарға жауап береді Қара бұлттарды , көк бұлтпен ауыстырады (қатысушылар бір- біріне сұрақтар қояды. ) Шаңырақтың суреті құрылады |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ»
«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ»
|
Мұғалімнің аты- жөні: |
|
Ресурстар
|
||
|
Күні: |
|
|||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Табиғатта өзін-өзі ұстау ережесі
https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo
|
|
|
Тәрбие тақырыбы: |
«Зорлық- зомбылықсыз балалық шақ» |
|||
|
Құндылық |
Заң және тәртіп |
|||
|
Құзыреттілігі |
Азаматтық борыш және парасаттылық |
|||
|
Мақсаттары:
|
- Өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; - Кәмелеттік жасқа толмағандар арасында құқық мәдениеті, бала құқықтары туралы конвенцияның негізгі ережелері туралы білім деңгейін арттыру; |
|||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Табиғат аясындағы демалысқа қалай дайындалу керек?» |
|||
|
Апта дәйексөзі |
|
|||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
||
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру Алғашқы сөз (кезең) Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі
Соңы(бекіту) |
Сәлемдесу Шаттық щеңбері. Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық Бір жадырап қалайық. ӨҚН №18
Жаңа сабақ. Қоғам үшін бастысы – тәуелсіздік, адам үшін- бас бостандығы және уайым- қайғысыз өмір. Оның кепілі – заң. Тәуелсіздік төрімізден орын алған қоғамымыздағы ең басты құндылық – адам бостандығы. Адам және адамзаттың құқықтары мен бас бостандықтарын қамтамасыз ету және қорғау – конституциялық заңдылықтың басты талабы. Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізудегі, денсаулықты сақтау мен нығайтудағы басты міндеттердің бірі- бала құқығын қорғау, зорлық зомбылыққа қарсы күрес жүргізу. Зорлық – зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы» делінген. Миға шабуыл. Зорлық зомбылық дегеніміз не? бейнероликке назар аударып алсақ.
Бұл бейнеролик не туралы? Зорлық-зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы». Зорлықтың қандай түрлері сендерге белгілі? (қара бұлттарға түрлерін жазып ілу). Эмоциялық зорлық (қорлау, сөгу, оның намысына тие отырып, орындауына мәжбүрлеу;) Физикалық зорлық (итеру, жұлмалау, алақанмен жұдырықпен немесе басқа да заттармен ұру, отбасы мүшелерін мас немесе сау күйінде сабау.) Психологиялық (адамның психикасына қасақана әсер ету, оны қорқыту, қорлау, бопсалау дене және жеке басы дамуының бұзылуына әкелетін әрекеттерді жасауға мәжбүрлеу (еріксіз көндіру) арқылы ар-намысы мен абыройын кемсіту.) Экономикалық (адамды заңмен көзделген құқығы бар тұрғын үйінен, тамағынан, киімінен, мүлкінен, қаражатынан қасақана айыру,) Тәртіп орнат айдары.
А- Еліміздің негізгі заңы Б. – Мемлекет басшысы В – Негізгі саяси қоғамдық ұйым. Г – Тәуелсіздік Д – заңдар жүйесі. Е - Заң шығарушы орган Ж- Заң жүйесін бұзу З- Құқығы бар ел тұрғыны (1-д, 2-а, 3-в, 4- з, 5-ж, 6-б, 7-е, 8-г) «Сұрақтар тізбесі» 1. Сіздердің ойларыңша, неге біреу басқа адамға қатысты зорлық көрсетеді? /мазақтайды, күледі/ Ол басқаларды төмендету ( мүмкін оны да біреу төмендеткен шығар) , жолдасын төмендетіп, оны күлкіге қалдыру арқылы өзіне назар аудартады. Оның ойынша жолдасын кемсіту арқылы айналадағы адамдардың құрметіне ие болуға, олардың басшысы болуға тырысады. 2. Кімді жиі ренжітеді? Кішілерді, әлсіздерді, бір нәрсемен басқаларынан ерекшеленетіндерді. 3. Қаталдық көрсетудің себебі? Үйдегі нашар қарым-қатынас. Жақындары тарапынан көңіл аударудың жетіспеушілігі, ата-анасының ажырасуы, басқалар тарапынан кемсіту, нашар үлгерім – осының бәрі ашу мен реніштерін көрсетуге әкеп соғады. 4. Егер қысым көрсетілген жәбірленуші өте ақылды болса, сіздің ойыңызша, неге жәбірлеуші оған қысым көрсетеді? Қызғаныш сезім, оның намысына тигісі келеді. 5. Жәбірленушіге көмек қажет деп ойлайсың ба? Әрине қажет. Әңгімелесіп, ішкі ой сезімдерімен бөлісу. 6. Егер әңгімелесу көмектеспесе не істеу керек? Ересектермен бөлісу, мұғаліммен, ата-аналармен, дау-дамайды басуға көмектесетін басқа ересектермен. 7. Егер жолдасың ашулы, көңіл-күйі нашар болса, қалай көмектесуге болады? Әңгімеге тартуға тырысу, оны не мазалап жүргенін анықтау, тыңдау, назар аудару, қолдау көрсету.
жанұя мүшелерінің бір-біріне сыйластығы, сүйіспеншілігі, ауызбіршілігі, ата-анасының балдарына деген үлгі өнегесі, балдарының ата-анасына деген мейрімділігі, құрметтеуі, мектептегі әдепті қарым-қатынас
Сандар сыры айдары. 1-Маусым – халықаралық балаларды қорғау күні. 20- қараша - Дүниежүзілік балалар күні. 10- желтоқсан - адам құқығы күні. 10- желтоқсан 1948 жылы - Адам құқықтарының жалпыға ортақ декларациясын БҰҰ қабылдады. 1979- жылы – Балалардың халықаралық жылы өтті. 20- қараша 1989- жылы - БҰҰ- да Бала Құқықтары туралы конвенция қабылданды. 8- маусым 1994- жылы - Қазақстан Республикасы Бала құқықтары туралы конвенцияны бекітті. 30- тамыз 1995 жылы - Қазақстанның Конституциясы бүкілхалықтық референдумда екінші рет қабылданды. Балалар сендер өздеріңнің де, өзгенің де жанұясын қандай болғанын қалайсындар?
Қорытынды «Еліме тілек» оқушылар стикерлерге бір тілектен жазып шығып, шаңырақтың бауына байлайды
|
Сәлемдесіп, шаттық шеңберін құрады ӨҚНмен танысады Бейнероликті тамашалап, талқылайды Сұрақтарға жауап береді Қара бұлттарға түрлерін жазып тақтаға іледі Сәйкестендіреді Қойылған сұрақтарға жауап береді Қара бұлттарды , көк бұлтпен ауыстырады (қатысушылар бір- біріне сұрақтар қояды. ) Шаңырақтың суреті құрылады |
||
шағым қалдыра аласыз


















