Материалдар / 1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды

1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды

Материал туралы қысқаша түсінік
Сипайлар көтерілісі туралы дайын ашық сабаққа слайд
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

«Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау үшін оқушыларға доп ұсыну арқылы сұрақтар қойылып, қайталау жүред

2 слайд
«Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау үшін оқушыларға доп ұсыну арқылы сұрақтар қойылып, қайталау жүреді. Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды?  1.ІІ Александрдің реформаларының ерекшелігі неде? 2.«Басыбайлы құқық» ұғымын қалай түсінесіз? 3.Неліктен бұл реформалар «ұлы» деп аталды? 4.Реформаларға қарсы адамдар болды ма? 5.Неліктен халықшылдар реформаларға қарсы шықты? Дескриптор: 5-4 сұраққа жауап берсе 3 балл 4-3сұраққа жауап берсе 2 балл 2-1 сұраққа жауап берсе 1 балл

2 слайд

«Серпілген сауал» әдісі бойынша өткен тақырыпты пысықтау үшін оқушыларға доп ұсыну арқылы сұрақтар қойылып, қайталау жүреді. Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды?  1.ІІ Александрдің реформаларының ерекшелігі неде? 2.«Басыбайлы құқық» ұғымын қалай түсінесіз? 3.Неліктен бұл реформалар «ұлы» деп аталды? 4.Реформаларға қарсы адамдар болды ма? 5.Неліктен халықшылдар реформаларға қарсы шықты? Дескриптор: 5-4 сұраққа жауап берсе 3 балл 4-3сұраққа жауап берсе 2 балл 2-1 сұраққа жауап берсе 1 балл

Лакнау шайқасы 1.Біз не көріп тұрмыз? 2.Бұл картинада нені байқауға болады? 3.Бұл қай кезеңге жатады және не туралы хабар беру

3 слайд
Лакнау шайқасы 1.Біз не көріп тұрмыз? 2.Бұл картинада нені байқауға болады? 3.Бұл қай кезеңге жатады және не туралы хабар беруі мүмкін?

3 слайд

Лакнау шайқасы 1.Біз не көріп тұрмыз? 2.Бұл картинада нені байқауға болады? 3.Бұл қай кезеңге жатады және не туралы хабар беруі мүмкін?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатына шығу. Бүгінгі жаңа сабағымыз қандай болмақ? «Кино-бейне метафора».

4 слайд
Сабақтың тақырыбы мен мақсатына шығу. Бүгінгі жаңа сабағымыз қандай болмақ? «Кино-бейне метафора».  

4 слайд

Сабақтың тақырыбы мен мақсатына шығу. Бүгінгі жаңа сабағымыз қандай болмақ? «Кино-бейне метафора».  

Сабақ тақырыбы: 1857-1859 ЖЫЛДАРДАҒЫ ҮНДІСТАНДАҒЫ ОҚИҒАЛАРДЫ ХІХ ҒАСЫРДАҒЫ БРИТАНДЫҚТАР МЕН ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҮНДІСТЕР ҚАЛАЙ

5 слайд
Сабақ тақырыбы: 1857-1859 ЖЫЛДАРДАҒЫ ҮНДІСТАНДАҒЫ ОҚИҒАЛАРДЫ ХІХ ҒАСЫРДАҒЫ БРИТАНДЫҚТАР МЕН ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҮНДІСТЕР ҚАЛАЙ БАЯНДАЙДЫ?

5 слайд

Сабақ тақырыбы: 1857-1859 ЖЫЛДАРДАҒЫ ҮНДІСТАНДАҒЫ ОҚИҒАЛАРДЫ ХІХ ҒАСЫРДАҒЫ БРИТАНДЫҚТАР МЕН ҚАЗІРГІ КЕЗДЕГІ ҮНДІСТЕР ҚАЛАЙ БАЯНДАЙДЫ?

• 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметт

6 слайд
• 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; • 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау

6 слайд

• 7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау; • 7.3.2.6 еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау

• 1-топ • Оқулықтағы мәтінді қолдана отырып, хикая картасын толтырыңыз • Әдісі:«Хикая картасы» • Түрі: топтық жұмыс Дескрипто

7 слайд
• 1-топ • Оқулықтағы мәтінді қолдана отырып, хикая картасын толтырыңыз • Әдісі:«Хикая картасы» • Түрі: топтық жұмыс Дескриптор: - Үнді халқын ағылшын отаршылдарының қанау әдістерін анықтайды; - Үндістанда қандай әлеуметтік топтары қанаудың ауыр зардабын тартқаның сипаттайды; - дәлелдер келтіреді;

7 слайд

• 1-топ • Оқулықтағы мәтінді қолдана отырып, хикая картасын толтырыңыз • Әдісі:«Хикая картасы» • Түрі: топтық жұмыс Дескриптор: - Үнді халқын ағылшын отаршылдарының қанау әдістерін анықтайды; - Үндістанда қандай әлеуметтік топтары қанаудың ауыр зардабын тартқаның сипаттайды; - дәлелдер келтіреді;

2-топ. Қосымша дереккөздерді қолдана отырып, отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын анықтаңыздар. Әді

8 слайд
  2-топ. Қосымша дереккөздерді қолдана отырып, отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын анықтаңыздар. Әдісі: «Фишбоун» Түрі : топтық жұмыс Дескриптор: - Көтерілістің хронологиялық шеңберін анықтайды; -Себептерін анықтайды; -Көтеріліс басшыларын әрекеттерін ажыратады.

8 слайд

  2-топ. Қосымша дереккөздерді қолдана отырып, отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күрестің себеп-салдарын анықтаңыздар. Әдісі: «Фишбоун» Түрі : топтық жұмыс Дескриптор: - Көтерілістің хронологиялық шеңберін анықтайды; -Себептерін анықтайды; -Көтеріліс басшыларын әрекеттерін ажыратады.

3-топ. Оқулықтағы берілген дереккөздерді қолдана отырып, көтеріліс жетекшілерінің қызметіне талдау жасап, ерліктеріне баға

9 слайд
3-топ. Оқулықтағы берілген дереккөздерді қолдана отырып, көтеріліс жетекшілерінің қызметіне талдау жасап, ерліктеріне баға беріңіз. Әдісі: « Тұлғалық мінездеме» Түрі: топтық жұмыс Дескриптор: - Лакшми Бай мен Мангал Пандейдің батырлық қасиетін сипаттайды; - Мангал Пандейдің тұлғалық қасиетін сипаттайды; - Қазіргі таңдағы жасөспірімдердің Мангал Пандейдің үлгі тұтар қасиеттері туралы ой қорытады; - Қазақ тарихындағы батырлардың ерлік істерімен байланыстырады.  

9 слайд

3-топ. Оқулықтағы берілген дереккөздерді қолдана отырып, көтеріліс жетекшілерінің қызметіне талдау жасап, ерліктеріне баға беріңіз. Әдісі: « Тұлғалық мінездеме» Түрі: топтық жұмыс Дескриптор: - Лакшми Бай мен Мангал Пандейдің батырлық қасиетін сипаттайды; - Мангал Пандейдің тұлғалық қасиетін сипаттайды; - Қазіргі таңдағы жасөспірімдердің Мангал Пандейдің үлгі тұтар қасиеттері туралы ой қорытады; - Қазақ тарихындағы батырлардың ерлік істерімен байланыстырады.  

Тест 1. Үндістанды отарлаған Ұлыбритания компаниясы: А. Ост-Үнді В. Ост-Индонезия С. Виктория 2. Үндістан экспортқа қандай та

10 слайд
Тест 1. Үндістанды отарлаған Ұлыбритания компаниясы: А. Ост-Үнді В. Ост-Индонезия С. Виктория 2. Үндістан экспортқа қандай тауар шығаратын? А. Маталар В. Қару-жарақ С. Кілемдер 3. Сипайлар деген кімдер? А. Шаруалар В. Еуропаша жаттыққан үнді әскерлері С. Тігіншілер 4. Сипайлар көтерілісі болған уақыт: А. 1855-1857 жж В. 1859-1861 жж С. 1857-1859 жж

10 слайд

Тест 1. Үндістанды отарлаған Ұлыбритания компаниясы: А. Ост-Үнді В. Ост-Индонезия С. Виктория 2. Үндістан экспортқа қандай тауар шығаратын? А. Маталар В. Қару-жарақ С. Кілемдер 3. Сипайлар деген кімдер? А. Шаруалар В. Еуропаша жаттыққан үнді әскерлері С. Тігіншілер 4. Сипайлар көтерілісі болған уақыт: А. 1855-1857 жж В. 1859-1861 жж С. 1857-1859 жж

5 Көтерілістің басталуына сылтау болған оқиға: А. Мылтық оқтары шошқа мен сиырдың майымен майланған қағазға оралғандықтан В.

11 слайд
5 Көтерілістің басталуына сылтау болған оқиға: А. Мылтық оқтары шошқа мен сиырдың майымен майланған қағазға оралғандықтан В. Ағылшындықтардың үнділіктерге салықтардың көп салынуы С. Үндістан тауарларының экспортқа шықпауы 6. 1858ж. бастап Үндістандағы көтерілістің сипаты А. Ұлт-азаттық В. Партизандық С. Жеке-дара 7. Көтеріліс жетекшілерін анықта А. Бахадүр Шах В. Бабыр Шах С. Мангал Пандей

11 слайд

5 Көтерілістің басталуына сылтау болған оқиға: А. Мылтық оқтары шошқа мен сиырдың майымен майланған қағазға оралғандықтан В. Ағылшындықтардың үнділіктерге салықтардың көп салынуы С. Үндістан тауарларының экспортқа шықпауы 6. 1858ж. бастап Үндістандағы көтерілістің сипаты А. Ұлт-азаттық В. Партизандық С. Жеке-дара 7. Көтеріліс жетекшілерін анықта А. Бахадүр Шах В. Бабыр Шах С. Мангал Пандей

Жауабы : • 1. а • 2. а • 3. в • 4. с • 5. а • 6. в • 7. с

12 слайд
Жауабы : • 1. а • 2. а • 3. в • 4. с • 5. а • 6. в • 7. с

12 слайд

Жауабы : • 1. а • 2. а • 3. в • 4. с • 5. а • 6. в • 7. с

Дескриптор: әр дұрыс жауап 1 балл

13 слайд
Дескриптор: әр дұрыс жауап 1 балл

13 слайд

Дескриптор: әр дұрыс жауап 1 балл

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Восстание 2005ж киноны көру

14 слайд
 Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Восстание 2005ж киноны көру

14 слайд

 Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Восстание 2005ж киноны көру

Рефлексия: «Өз-өзіме хат» «Бүгінгі сабақтан мен өзіме не алдым ......»

15 слайд
Рефлексия: «Өз-өзіме хат» «Бүгінгі сабақтан мен өзіме не алдым ......»

15 слайд

Рефлексия: «Өз-өзіме хат» «Бүгінгі сабақтан мен өзіме не алдым ......»

16 слайд

16 слайд

14 Қараша 2023
899
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі