Материалдар / 3D МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ АНИМАЦИЯ

3D МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ АНИМАЦИЯ

Материал туралы қысқаша түсінік
3 қатпарлы, яғни 3D, анимация және моделдеу соңғыжылдары тез қарқынмен дамып, кең ауқымды қолданысқа түсті. Бұл, сөзсіз, өнердің жаңа саласы кино, мультипликация, рекламмалық роликтер дайындау, ойын жасау және түрлі презентациялар жасаудан бастап, сәулет өнері мен инжинерияда және көптеген т.б салаларда қолданылады.3қатпарлы моделдеу мен анимациянытүрлі этаптарға бөліп қарастырамыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
273
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
3D МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ АНИМАЦИЯ

1 слайд
3D МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ АНИМАЦИЯ

1 слайд

3D МОДЕЛЬДЕУ ЖӘНЕ АНИМАЦИЯ

Blender –3 D модельдеу компьютерлік графика бағдарламасы. Blender бағдарламасының көмегімен 3 D модельдеу, анимация жасау

2 слайд
Blender –3 D модельдеу компьютерлік графика бағдарламасы. Blender бағдарламасының көмегімен 3 D модельдеу, анимация жасауға, видеоүзінділерді өңдеуге,түрлі ойындарға логикалық объектілерді енгізуге мүмкіндік береді. Ең маңыздысы, ол бағдарламаның азғантай көлемі (шамамен 10-20 мегабайт) Blender әр түрлі ОЖ жұмыс істеуге мүмкіндік береді, олар: Linux, Windows т.б. Бағдарламаны тегін көшіріп алуға болады GNU лицензиясы бойынша.

2 слайд

Blender –3 D модельдеу компьютерлік графика бағдарламасы. Blender бағдарламасының көмегімен 3 D модельдеу, анимация жасауға, видеоүзінділерді өңдеуге,түрлі ойындарға логикалық объектілерді енгізуге мүмкіндік береді. Ең маңыздысы, ол бағдарламаның азғантай көлемі (шамамен 10-20 мегабайт) Blender әр түрлі ОЖ жұмыс істеуге мүмкіндік береді, олар: Linux, Windows т.б. Бағдарламаны тегін көшіріп алуға болады GNU лицензиясы бойынша.

3 ҚАТПАРЛЫ, ЯҒНИ 3 D, АНИМАЦИЯ ЖӘНЕ МОДЕЛДЕУ СОҢҒЫЖЫЛДАРЫ ТЕЗ ҚАРҚЫНМЕН ДАМЫП, КЕҢ АУҚЫМДЫ ҚОЛДАНЫСҚА ТҮСТІ. БҰЛ, СӨЗСІЗ,

3 слайд
3 ҚАТПАРЛЫ, ЯҒНИ 3 D, АНИМАЦИЯ ЖӘНЕ МОДЕЛДЕУ СОҢҒЫЖЫЛДАРЫ ТЕЗ ҚАРҚЫНМЕН ДАМЫП, КЕҢ АУҚЫМДЫ ҚОЛДАНЫСҚА ТҮСТІ. БҰЛ, СӨЗСІЗ, ӨНЕРДІҢ ЖАҢА САЛАСЫ КИНО, МУЛЬТИПЛИКАЦИЯ, РЕКЛАММАЛЫҚ РОЛИКТЕР ДАЙЫНДАУ, ОЙЫН ЖАСАУ ЖӘНЕ ТҮРЛІ ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖАСАУДАН БАСТАП, СӘУЛЕТ ӨНЕРІ МЕН ИНЖИНЕРИЯДА ЖӘНЕ КӨПТЕГЕН Т.Б САЛАЛАРДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ.3ҚАТПАРЛЫ МОДЕЛДЕУ МЕН АНИМАЦИЯНЫТҮРЛІ ЭТАПТАРҒА БӨЛІП ҚАРАСТЫРАМЫЗ.

3 слайд

3 ҚАТПАРЛЫ, ЯҒНИ 3 D, АНИМАЦИЯ ЖӘНЕ МОДЕЛДЕУ СОҢҒЫЖЫЛДАРЫ ТЕЗ ҚАРҚЫНМЕН ДАМЫП, КЕҢ АУҚЫМДЫ ҚОЛДАНЫСҚА ТҮСТІ. БҰЛ, СӨЗСІЗ, ӨНЕРДІҢ ЖАҢА САЛАСЫ КИНО, МУЛЬТИПЛИКАЦИЯ, РЕКЛАММАЛЫҚ РОЛИКТЕР ДАЙЫНДАУ, ОЙЫН ЖАСАУ ЖӘНЕ ТҮРЛІ ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖАСАУДАН БАСТАП, СӘУЛЕТ ӨНЕРІ МЕН ИНЖИНЕРИЯДА ЖӘНЕ КӨПТЕГЕН Т.Б САЛАЛАРДА ҚОЛДАНЫЛАДЫ.3ҚАТПАРЛЫ МОДЕЛДЕУ МЕН АНИМАЦИЯНЫТҮРЛІ ЭТАПТАРҒА БӨЛІП ҚАРАСТЫРАМЫЗ.

3 қатпарлы моделдеу мектеп бағдарламасындағы геометрияны еске түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін еске ал айық ( X, Y

4 слайд
3 қатпарлы моделдеу мектеп бағдарламасындағы геометрияны еске түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін еске ал айық ( X, Y және Z осьтері ). Ал енді функцияларды және олардың графигтерін еске алайық. Мысалы: сызықтық функция, квадрат функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ). Жалпы 3 D анимацияның не екенін түсіну үшін көзіңіздің алдында тұрған барлық заттарды кеңістікке (декарттық X, Y, Z кеңістігі) жайғастырыңыз. Сонда әрбір заттың белгілі бір координатасы бар нүктелерден және түрлі өзінен кіші фигуралардан (сызық, эллипс, куб т.б) құралғанын байқаймыз.

4 слайд

3 қатпарлы моделдеу мектеп бағдарламасындағы геометрияны еске түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін еске ал айық ( X, Y және Z осьтері ). Ал енді функцияларды және олардың графигтерін еске алайық. Мысалы: сызықтық функция, квадрат функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ). Жалпы 3 D анимацияның не екенін түсіну үшін көзіңіздің алдында тұрған барлық заттарды кеңістікке (декарттық X, Y, Z кеңістігі) жайғастырыңыз. Сонда әрбір заттың белгілі бір координатасы бар нүктелерден және түрлі өзінен кіші фигуралардан (сызық, эллипс, куб т.б) құралғанын байқаймыз.

3D модельдеу үшін түрлі бағдарламалар пайдаланылады. Олар біздің жұмысымызды жеңілдету үшін, майда жұмыстарды автоматты түрде

5 слайд
3D модельдеу үшін түрлі бағдарламалар пайдаланылады. Олар біздің жұмысымызды жеңілдету үшін, майда жұмыстарды автоматты түрде жасайды, тіпті кейбір бағдарламалар аса қиын функцияларды да іске асыра алады. Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге болады: Моделлинг Текстуринг Риггинг Анимациялау Рендеринг

5 слайд

3D модельдеу үшін түрлі бағдарламалар пайдаланылады. Олар біздің жұмысымызды жеңілдету үшін, майда жұмыстарды автоматты түрде жасайды, тіпті кейбір бағдарламалар аса қиын функцияларды да іске асыра алады. Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге болады: Моделлинг Текстуринг Риггинг Анимациялау Рендеринг

1) Моделлинг – бұл ең алғашқы этап және ең негізгі деп айтсақ та болады, себебі мұнда бүкіл фигуралар детальизация жасалады. Қ

6 слайд
1) Моделлинг  – бұл ең алғашқы этап және ең негізгі деп айтсақ та болады, себебі мұнда бүкіл фигуралар детальизация жасалады. Қоршаған орта, жер бедері, кейіпкерлер болса солардың бейнесі барлығы осында жасалады. Бұл этапта дайын болған фигуралар „3 қатпарлы модель„ деп аталады. Бұл модельдің әлі түсі, жасайтын қимылдары жоқ. Барлық нәрселер сұр-ақшыл түсте. Модельдерді жасау үшін бізге 3 D бағдарламалар кез-келген фигураны бір-біріне қосу, кесу, деформация жасау сынды кең ауқымды мүмкіндіктер береді. Оларды қолданып модель жасау тек жасаушының таланты мен тәжрибесіне және, әрине, оның фантазиясына тәуелді.

6 слайд

1) Моделлинг  – бұл ең алғашқы этап және ең негізгі деп айтсақ та болады, себебі мұнда бүкіл фигуралар детальизация жасалады. Қоршаған орта, жер бедері, кейіпкерлер болса солардың бейнесі барлығы осында жасалады. Бұл этапта дайын болған фигуралар „3 қатпарлы модель„ деп аталады. Бұл модельдің әлі түсі, жасайтын қимылдары жоқ. Барлық нәрселер сұр-ақшыл түсте. Модельдерді жасау үшін бізге 3 D бағдарламалар кез-келген фигураны бір-біріне қосу, кесу, деформация жасау сынды кең ауқымды мүмкіндіктер береді. Оларды қолданып модель жасау тек жасаушының таланты мен тәжрибесіне және, әрине, оның фантазиясына тәуелді.

2) Текстуринг – бұл этапта 3 D модельдер нормалдар картасына бөлініп, яғни барлық модельдің фигуралары жазықталып, керекті

7 слайд
2)  Текстуринг  – бұл этапта 3 D модельдер нормалдар картасына бөлініп, яғни барлық модельдің фигуралары жазықталып, керекті түстерге боялады. Бұл процессті мынадай көзге елестетсе болады: „кез-келген фигураның беткі бөлігін (терісін) сылып алып, оны жайып, керекті түске бояп, қайтадан фигураның бетіне жабыстыру„ Бұл этаптан өткен соң объектілерге олардың сыртқы көрінісі шын өмірдегіге қатты жақындайды.

7 слайд

2)  Текстуринг  – бұл этапта 3 D модельдер нормалдар картасына бөлініп, яғни барлық модельдің фигуралары жазықталып, керекті түстерге боялады. Бұл процессті мынадай көзге елестетсе болады: „кез-келген фигураның беткі бөлігін (терісін) сылып алып, оны жайып, керекті түске бояп, қайтадан фигураның бетіне жабыстыру„ Бұл этаптан өткен соң объектілерге олардың сыртқы көрінісі шын өмірдегіге қатты жақындайды.

3) Риггинг – бұл процессті былай сипаттаса болады , қимылдайтын фигуралардың сүйектерін жасау. Яғни, бұл этапта барлық қим

8 слайд
3)  Риггинг  – бұл процессті былай сипаттаса болады , қимылдайтын фигуралардың сүйектерін жасау. Яғни, бұл этапта барлық қимылдайтын фигураларға сүйектер енгізіледі. Бұл сүйектер фигураны қимылға келтіру үшін керек, яғни модельдің әрбір бөлігін белгілі бір сүйекке бағынышты етіп қойып, сол сүйекті қимылдатқанда сол сүйекке бағынышты бөлік қимылға келеді.

8 слайд

3)  Риггинг  – бұл процессті былай сипаттаса болады , қимылдайтын фигуралардың сүйектерін жасау. Яғни, бұл этапта барлық қимылдайтын фигураларға сүйектер енгізіледі. Бұл сүйектер фигураны қимылға келтіру үшін керек, яғни модельдің әрбір бөлігін белгілі бір сүйекке бағынышты етіп қойып, сол сүйекті қимылдатқанда сол сүйекке бағынышты бөлік қимылға келеді.

4) Анимациялау – бұл этапта барлық дайын модельдер қимылға келтіріліп, анимация жасалады. Жоғарыдағы риггингте жасаған сүйект

9 слайд
4)  Анимациялау  – бұл этапта барлық дайын модельдер қимылға келтіріліп, анимация жасалады. Жоғарыдағы риггингте жасаған сүйектеріміз осында кеңінен қолданылады.

9 слайд

4)  Анимациялау  – бұл этапта барлық дайын модельдер қимылға келтіріліп, анимация жасалады. Жоғарыдағы риггингте жасаған сүйектеріміз осында кеңінен қолданылады.

5) Рендеринг – бұл этапты екі түрге бөлуге болады: 1) Сурет рендерлеу 2) Видео рендерлеу. Сурет рендерлеу бұл модельдерді

10 слайд
5) Рендеринг  – бұл этапты екі түрге бөлуге болады: 1) Сурет рендерлеу 2) Видео рендерлеу. Сурет рендерлеу бұл модельдерді текстуралап болған соң оны белгілі бір ракурстан (бір камерадан) суретке түсіру.

10 слайд

5) Рендеринг  – бұл этапты екі түрге бөлуге болады: 1) Сурет рендерлеу 2) Видео рендерлеу. Сурет рендерлеу бұл модельдерді текстуралап болған соң оны белгілі бір ракурстан (бір камерадан) суретке түсіру.

Бұл соңғы этап компьютерге аса үлкен ауырлықтар түсіреді, сондықтан ең ұзақ этап болып естептеледі. Егер рендеринг супер компют

11 слайд
Бұл соңғы этап компьютерге аса үлкен ауырлықтар түсіреді, сондықтан ең ұзақ этап болып естептеледі. Егер рендеринг супер компютерлерде орындалмаса, бұл процесс ондаған жылдарға, тіпті ғасырларға созылуы мүмкін. Мысалға: « Шрек 3» мультфилмінің рендерингі 20 миллион сағатты алған. Ескеретін жайт: мұнда 1000 линуксте істейтін дербес компьютерлер және 3000 мың линукстегі серверлер күші қолданылған. 

11 слайд

Бұл соңғы этап компьютерге аса үлкен ауырлықтар түсіреді, сондықтан ең ұзақ этап болып естептеледі. Егер рендеринг супер компютерлерде орындалмаса, бұл процесс ондаған жылдарға, тіпті ғасырларға созылуы мүмкін. Мысалға: « Шрек 3» мультфилмінің рендерингі 20 миллион сағатты алған. Ескеретін жайт: мұнда 1000 линуксте істейтін дербес компьютерлер және 3000 мың линукстегі серверлер күші қолданылған. 

КОМПАС 3 D V18.1 ОҚУ ВЕРСИЯСЫН КӨШІРУ НҰСҚАУЛЫҒЫ БАҒДАРЛАМАНЫ ОРНАТУ Blender –3 D

12 слайд
КОМПАС 3 D V18.1 ОҚУ ВЕРСИЯСЫН КӨШІРУ НҰСҚАУЛЫҒЫ БАҒДАРЛАМАНЫ ОРНАТУ Blender –3 D

12 слайд

КОМПАС 3 D V18.1 ОҚУ ВЕРСИЯСЫН КӨШІРУ НҰСҚАУЛЫҒЫ БАҒДАРЛАМАНЫ ОРНАТУ Blender –3 D

HTTPS://EDU.ASCON.RU/MAIN/ DOWNLOAD/CAB/ • Сайтқа кіріп форманы толтырып, ПОДТВЕРДИТЬ батырмасын басу керек

13 слайд
HTTPS://EDU.ASCON.RU/MAIN/ DOWNLOAD/CAB/ • Сайтқа кіріп форманы толтырып, ПОДТВЕРДИТЬ батырмасын басу керек

13 слайд

HTTPS://EDU.ASCON.RU/MAIN/ DOWNLOAD/CAB/ • Сайтқа кіріп форманы толтырып, ПОДТВЕРДИТЬ батырмасын басу керек

СІЗДІҢ ОПЕРАЦИОНДЫҚ ЖҮЙЕҢІЗ ҚАНДАЙ БОЛСА, СОЛ ВЕРСИЯСЫН КӨШІРЕСІЗ • Оны көру үшін Мой компьютер- > Свойства к іресіз ( Тип с

14 слайд
СІЗДІҢ ОПЕРАЦИОНДЫҚ ЖҮЙЕҢІЗ ҚАНДАЙ БОЛСА, СОЛ ВЕРСИЯСЫН КӨШІРЕСІЗ • Оны көру үшін Мой компьютер- > Свойства к іресіз ( Тип системы)

14 слайд

СІЗДІҢ ОПЕРАЦИОНДЫҚ ЖҮЙЕҢІЗ ҚАНДАЙ БОЛСА, СОЛ ВЕРСИЯСЫН КӨШІРЕСІЗ • Оны көру үшін Мой компьютер- > Свойства к іресіз ( Тип системы)

ОПЕРАЦИОНДЫ Қ ЖҮЙЕҢІЗ МЫСАЛҒА 64 БИТ БОЛСА, Х64 АСТЫНДАҒЫ КОМПАС3Д 18.1 УЧЕБНАЯ ВЕРСИЯ БАЗОВАЯ ЧАСТЬ КӨШІРІП АЛАСЫЗ Архив жүк

15 слайд
ОПЕРАЦИОНДЫ Қ ЖҮЙЕҢІЗ МЫСАЛҒА 64 БИТ БОЛСА, Х64 АСТЫНДАҒЫ КОМПАС3Д 18.1 УЧЕБНАЯ ВЕРСИЯ БАЗОВАЯ ЧАСТЬ КӨШІРІП АЛАСЫЗ Архив жүктеледі

15 слайд

ОПЕРАЦИОНДЫ Қ ЖҮЙЕҢІЗ МЫСАЛҒА 64 БИТ БОЛСА, Х64 АСТЫНДАҒЫ КОМПАС3Д 18.1 УЧЕБНАЯ ВЕРСИЯ БАЗОВАЯ ЧАСТЬ КӨШІРІП АЛАСЫЗ Архив жүктеледі

АРХИВ ЖҮКТЕЛГЕННЕН КЕЙІН, ФАЙЛДАРДЫ ЖЕКЕ ПАПКАҒА ШЫҒАРЫП А ЛАСЫЗ.

16 слайд
АРХИВ ЖҮКТЕЛГЕННЕН КЕЙІН, ФАЙЛДАРДЫ ЖЕКЕ ПАПКАҒА ШЫҒАРЫП А ЛАСЫЗ.

16 слайд

АРХИВ ЖҮКТЕЛГЕННЕН КЕЙІН, ФАЙЛДАРДЫ ЖЕКЕ ПАПКАҒА ШЫҒАРЫП А ЛАСЫЗ.

ОРНАТУДЫ БАСТАУ ҮШІН SETUP.EXE ФАЙЛЫН АШАСЫЗ

17 слайд
ОРНАТУДЫ БАСТАУ ҮШІН SETUP.EXE ФАЙЛЫН АШАСЫЗ

17 слайд

ОРНАТУДЫ БАСТАУ ҮШІН SETUP.EXE ФАЙЛЫН АШАСЫЗ

БАҒДАРЛАМАНЫ ҚАЖЕТТІ ОРЫНҒА ОРНАТАСЫЗ Міндетті түрде қабылдау басу керек

18 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫ ҚАЖЕТТІ ОРЫНҒА ОРНАТАСЫЗ Міндетті түрде қабылдау басу керек

18 слайд

БАҒДАРЛАМАНЫ ҚАЖЕТТІ ОРЫНҒА ОРНАТАСЫЗ Міндетті түрде қабылдау басу керек

19 слайд

19 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ