1 слайд
40 әдіс – тәсіл
1 . « Жаялық » әдісі
2. « Бетпе-бет » әдісі
3. « Создік гоол » әдісі
4. « Пазл » әдісі
5. « Бес қадам » әдісі
6. « 15 сурет » әдісі
7. « Дербес пікір » әдісі
8. « Карусель » әдісі
9. « 5-5-1 » әдісі
10. « Драма » әдісі
11. « Өкіл » әдісі
12. « Ашық-жабық » сұрақтар
әдісі
13. « Алты неліктен? » әдісі
14. « Джигсо » әдісі
15. « Сократ » әдісі
16. Тест әдісі 17. « АВС » әдісі
18. « Блогбастер » әдісі
19. « Акроном » әдісі
20. « Пікір » сызығы
21.Графикалық
органайзерлер
22.Маңыздылық аймағы
23.Қабырғадағы әдіс
24. « Стоп кадр » әдісі
25. « Сана саяжолы » әдісі
26. « Көз жүгірту » әдісі
27. « ТКО » әдісі
(тыңдау,көру,орындау)
28. « Хикая картасы » әдісі
29. « Иә, бірақ... » әдісі
30. « Сұхбат » әдісі
31. « Бағдаршам » әдісі 32. « Бинго » әдісі
33. « Сұрақ » әдісі
34. « Құпия зат » әдісі
35. « Галлерея » әдісі
36. « Ойлан- жұптас- бөліс »
әдісі
37. « 1 минут » әдісі
38. « Дыбыссыз кино » әдісі
39. « 4 сөйлем » әдісі
(пікір,дәлел,мысал.қорытынд
ы)
40. « Зуылдақ » әдісі
2 слайд
4 дағды
1.Оқылым
2.Тыңдалым
3.Жазылым
4.Айтылым
3 слайд
Бағалау
АКТ
СТО
Диалогтік оқыту
Жас ерекшелектеріне сай оқыту
Талантты және дарынды балаларды
оқыту
Көшбасшылық
4 слайд
«Жаялық» әдісі
Тыңдау/оқу/ жазу
1.Мәтін беріледі.
2Мәтінді оқиды.
3.Мәтін бойынша түсінгендерін дәптерлеріне жазады.
4.Әр топқа «Жаялық» (А4 парақтары)таратылады.
5.Оқушылар төрт бұршына өз аттарын жазады,мәтінен есте сақтаған сөйлемдерін жазады.
Жаялық бөлігіне көтерілген мәселе бойынша қорытынды ой жазады. Ортасына топтың
қорытынды шешімі ұсынылады. Жеке,топтық жұмыс түріне жатады.
Жетістік критерийі:
мәтінде қозғалған мәселелерді анықтай алады;
көтерілген мәселе бойынша қорытынды ой ұсына алады. « Жаялық » әдісінде жазылым
дағдысының дебес және бірлескен түрлері қолданылады.
Оқушылардың барлығы жұмысқа белсенді қатысып, әр топ өзіне берілген тапсырмаларды
орындап, оны қорғайды.
5 слайд
Сөз Оқушының
ойы Сөздік Сөйлем«СӨЗДІК ГООЛ» әдісі
6 слайд
«Бетпе - бет» әдісі
Жұптық жұмыс
7 слайд
“ Драма” әдісі
8 слайд
“ Пазыл” әдісі
Оқушылар бүтін мәтін жасау үшін
ақпараттың түрлі бөліктерін біріктіреді.
Топтық жұмыс орындалады.
9 слайд
“ ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ” әдісі
10 слайд
“ 5 – 5 – 1” әдісі
Оқушылар сабақ кезінде нені үйренгендері жайлы 5
сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемдерін 5 сөзге
қысқартады. Сосын оқушылар 5 сөзді 1 сөзге қысқартады.
Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.
11 слайд
“ БЕС ҚАДАМ” әдісі
12 слайд
“ 15 СУРЕТ” әдісі
Он бес суретті есте сақтай отырып, орнымен айту, осы суреттер бойынша сөз,
сөз тіркесі, сөйлемдер құрастыру қажет.
13 слайд
«Дербес пікір» әдісі
Менің ойымша,...
Себебі,...
Мысалы:
Мен шешімге келдім...
14 слайд
«КАРУСЕЛЬ» әдісі
Топпен жұмыста «Карусель» әдісінде медицина
саласының тіс дәрігері, балалар дәрігері
мамандығына сай ауқымды ақпараттар жазады
(5 мин)
15 слайд
НӘТИЖЕ:
МҰҒАЛІМ
ОҚУШЫ
ӘДІС
16 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз