Материалдар / 40 әдіс тәсіл
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

40 әдіс тәсіл

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
580
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
40 әдіс – тәсіл 1 . « Жаялық » әдісі 2. « Бетпе-бет » әдісі 3. « Создік гоол » әдісі 4. « Пазл » әдісі 5. « Бес қада

1 слайд
40 әдіс – тәсіл 1 . « Жаялық » әдісі 2. « Бетпе-бет » әдісі 3. « Создік гоол » әдісі 4. « Пазл » әдісі 5. « Бес қадам » әдісі 6. « 15 сурет » әдісі 7. « Дербес пікір » әдісі 8. « Карусель » әдісі 9. « 5-5-1 » әдісі 10. « Драма » әдісі 11. « Өкіл » әдісі 12. « Ашық-жабық » сұрақтар әдісі 13. « Алты неліктен? » әдісі 14. « Джигсо » әдісі 15. « Сократ » әдісі 16. Тест әдісі 17. « АВС » әдісі 18. « Блогбастер » әдісі 19. « Акроном » әдісі 20. « Пікір » сызығы 21.Графикалық органайзерлер 22.Маңыздылық аймағы 23.Қабырғадағы әдіс 24. « Стоп кадр » әдісі 25. « Сана саяжолы » әдісі 26. « Көз жүгірту » әдісі 27. « ТКО » әдісі (тыңдау,көру,орындау) 28. « Хикая картасы » әдісі 29. « Иә, бірақ... » әдісі 30. « Сұхбат » әдісі 31. « Бағдаршам » әдісі 32. « Бинго » әдісі 33. « Сұрақ » әдісі 34. « Құпия зат » әдісі 35. « Галлерея » әдісі 36. « Ойлан- жұптас- бөліс » әдісі 37. « 1 минут » әдісі 38. « Дыбыссыз кино » әдісі 39. « 4 сөйлем » әдісі (пікір,дәлел,мысал.қорытынд ы) 40. « Зуылдақ » әдісі

4 дағды 1.Оқылым 2.Тыңдалым 3.Жазылым 4.Айтылым

2 слайд
4 дағды 1.Оқылым 2.Тыңдалым 3.Жазылым 4.Айтылым

Бағалау АКТ СТО Диалогтік оқыту Жас ерекшелектеріне сай оқыту Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық

3 слайд
Бағалау АКТ СТО Диалогтік оқыту Жас ерекшелектеріне сай оқыту Талантты және дарынды балаларды оқыту Көшбасшылық

«Жаялық» әдісі Тыңдау/оқу/ жазу 1.Мәтін беріледі. 2Мәтінді оқиды. 3.Мәтін бойынша түсінгендерін дәптерлеріне жазады. 4.Әр топ

4 слайд
«Жаялық» әдісі Тыңдау/оқу/ жазу 1.Мәтін беріледі. 2Мәтінді оқиды. 3.Мәтін бойынша түсінгендерін дәптерлеріне жазады. 4.Әр топқа «Жаялық» (А4 парақтары)таратылады. 5.Оқушылар төрт бұршына өз аттарын жазады,мәтінен есте сақтаған сөйлемдерін жазады. Жаялық бөлігіне көтерілген мәселе бойынша қорытынды ой жазады. Ортасына топтың қорытынды шешімі ұсынылады. Жеке,топтық жұмыс түріне жатады. Жетістік критерийі: мәтінде қозғалған мәселелерді анықтай алады; көтерілген мәселе бойынша қорытынды ой ұсына алады. « Жаялық » әдісінде жазылым дағдысының дебес және бірлескен түрлері қолданылады. Оқушылардың барлығы жұмысқа белсенді қатысып, әр топ өзіне берілген тапсырмаларды орындап, оны қорғайды.

Сөз Оқушының ойы Сөздік Сөйлем«СӨЗДІК ГООЛ» әдісі

5 слайд
Сөз Оқушының ойы Сөздік Сөйлем«СӨЗДІК ГООЛ» әдісі

«Бетпе - бет» әдісі Жұптық жұмыс

6 слайд
«Бетпе - бет» әдісі Жұптық жұмыс

“ Драма” әдісі

7 слайд
“ Драма” әдісі

“ Пазыл” әдісі Оқушылар бүтін мәтін жасау үшін ақпараттың түрлі бөліктерін біріктіреді. Топтық жұмыс орындалады.

8 слайд
“ Пазыл” әдісі Оқушылар бүтін мәтін жасау үшін ақпараттың түрлі бөліктерін біріктіреді. Топтық жұмыс орындалады.

“ ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ” әдісі

9 слайд
“ ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ” әдісі

“ 5 – 5 – 1” әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені үйренгендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемдерін 5 сөзге қыс

10 слайд
“ 5 – 5 – 1” әдісі Оқушылар сабақ кезінде нені үйренгендері жайлы 5 сөйлем жазады. Одан кейін сол 5 сөйлемдерін 5 сөзге қысқартады. Сосын оқушылар 5 сөзді 1 сөзге қысқартады. Оқушылар өздерінің түйінді сөзін бүкіл сыныппен бөліседі.

“ БЕС ҚАДАМ” әдісі

11 слайд
“ БЕС ҚАДАМ” әдісі

“ 15 СУРЕТ” әдісі Он бес суретті есте сақтай отырып, орнымен айту, осы суреттер бойынша сөз, сөз тіркесі, сөйлемдер құраст

12 слайд
“ 15 СУРЕТ” әдісі Он бес суретті есте сақтай отырып, орнымен айту, осы суреттер бойынша сөз, сөз тіркесі, сөйлемдер құрастыру қажет.

«Дербес пікір» әдісі Менің ойымша,... Себебі,... Мысалы: Мен шешімге келдім...

13 слайд
«Дербес пікір» әдісі Менің ойымша,... Себебі,... Мысалы: Мен шешімге келдім...

«КАРУСЕЛЬ» әдісі Топпен жұмыста «Карусель» әдісінде медицина саласының тіс дәрігері, балалар дәрігері мамандығына сай а

14 слайд
«КАРУСЕЛЬ» әдісі Топпен жұмыста «Карусель» әдісінде медицина саласының тіс дәрігері, балалар дәрігері мамандығына сай ауқымды ақпараттар жазады (5 мин)

НӘТИЖЕ: МҰҒАЛІМ ОҚУШЫ ӘДІС

15 слайд
НӘТИЖЕ: МҰҒАЛІМ ОҚУШЫ ӘДІС

16 слайд