Материалдар / «5-8 сыныптар бойынша Жаһандық құзіреттілік курсын оқытудың тиімділігі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«5-8 сыныптар бойынша Жаһандық құзіреттілік курсын оқытудың тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Курстың мақсаты: жаһандық азаматтық құзыреттерге ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Орындағандар: Измуратова Ж.Д. Жоба тақырыбы: «5-8 сыныптар бойынша Жаһандық құзіреттілік курсын оқытудың тиімділігі

1 слайд
Орындағандар: Измуратова Ж.Д. Жоба тақырыбы: «5-8 сыныптар бойынша Жаһандық құзіреттілік курсын оқытудың тиімділігі

1 слайд

Орындағандар: Измуратова Ж.Д. Жоба тақырыбы: «5-8 сыныптар бойынша Жаһандық құзіреттілік курсын оқытудың тиімділігі

Кіріспе «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы білім алушылардың әлемдегі өз орнын анықтау үшін қажетті құндылық бағдарларын, коммун

2 слайд
Кіріспе «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы білім алушылардың әлемдегі өз орнын анықтау үшін қажетті құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдептілік нормалары мен мінез-құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мақсаты: жаһандық азаматтық құзыреттерге ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру . • Курстың міндеттері: • 1) білім алушыларды қазіргі заманның жаһандық сын-тегеуріндерімен таныстыру; • 2) тұлғаның тұрақты даму мәдениетін қалыптастыру; • 3) білім алушыларда жергілікті, өңірлік, ұлттық, жаһандық оқиғалар, олардың себептері мен салдарлары туралы талдамалық бағалау түсінігін дамыту; • 4) эмпатия жағдайында басқа адамдардың қажеттіліктері мен құқықтарына тәрбиелеу; • 5) мазмұнды және шығармашылық оқыту дағдыларын қалыптастыру.  • «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі: • 5 -8 сыныптарда-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 18 сағат;

2 слайд

Кіріспе «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы білім алушылардың әлемдегі өз орнын анықтау үшін қажетті құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдептілік нормалары мен мінез-құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мақсаты: жаһандық азаматтық құзыреттерге ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру . • Курстың міндеттері: • 1) білім алушыларды қазіргі заманның жаһандық сын-тегеуріндерімен таныстыру; • 2) тұлғаның тұрақты даму мәдениетін қалыптастыру; • 3) білім алушыларда жергілікті, өңірлік, ұлттық, жаһандық оқиғалар, олардың себептері мен салдарлары туралы талдамалық бағалау түсінігін дамыту; • 4) эмпатия жағдайында басқа адамдардың қажеттіліктері мен құқықтарына тәрбиелеу; • 5) мазмұнды және шығармашылық оқыту дағдыларын қалыптастыру.  • «Жаһандық құзыреттіліктер» курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі: • 5 -8 сыныптарда-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 18 сағат;

Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар Білім алушыда: 1) кең ауқымды дағдылар; 2) әлеуметтік жауапкершілік;

3 слайд
Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар Білім алушыда: 1) кең ауқымды дағдылар; 2) әлеуметтік жауапкершілік; 3) сыни, креативті және шығармашылық ойлау; 4) өз білімі мен іс-әрекеті үшін жауапкершілік, басқаларға жанашырлық пен құрмет көрсету; 5) салауатты өмір сүру дағдысы мен айналасындағы адамдардың әлауқатына ықпал ету; 6) өмір бойы білім алу қажеттілігі; 7) экстремистік, террористік діни топтар мен ағымдардың идеологиялары мен тәжірибесінің ықпалына қарсы иммунитет қалыптасады. Білім алушы 1) тәжірибеде алған білімдерін; 2) өзінің және басқаның жаңа идеяларын; 3) сыни тұрғыдан бағалауды және ақпаратпен сенімді жұмыс істеуді; 4) зерттеушілік, жобамен жұмыс жасау және волонтерлік жұмыс дағдыларын; 5) тұрақты даму мүддесіндегі ашық, мейірімді қоғам құруға бағытталған білім мен дағдыларды қолданады.

3 слайд

Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар Білім алушыда: 1) кең ауқымды дағдылар; 2) әлеуметтік жауапкершілік; 3) сыни, креативті және шығармашылық ойлау; 4) өз білімі мен іс-әрекеті үшін жауапкершілік, басқаларға жанашырлық пен құрмет көрсету; 5) салауатты өмір сүру дағдысы мен айналасындағы адамдардың әлауқатына ықпал ету; 6) өмір бойы білім алу қажеттілігі; 7) экстремистік, террористік діни топтар мен ағымдардың идеологиялары мен тәжірибесінің ықпалына қарсы иммунитет қалыптасады. Білім алушы 1) тәжірибеде алған білімдерін; 2) өзінің және басқаның жаңа идеяларын; 3) сыни тұрғыдан бағалауды және ақпаратпен сенімді жұмыс істеуді; 4) зерттеушілік, жобамен жұмыс жасау және волонтерлік жұмыс дағдыларын; 5) тұрақты даму мүддесіндегі ашық, мейірімді қоғам құруға бағытталған білім мен дағдыларды қолданады.

Негізгі (кілтті) 7 құзыреттілік • Басқарушылық (проблеманы шешу қабілеті); • Ақпараттық (өзіндік танымдық қызметке қабілеті

4 слайд
Негізгі (кілтті) 7 құзыреттілік • Басқарушылық   (проблеманы шешу қабілеті); • Ақпараттық   (өзіндік танымдық қызметке қабілеті немесе өмір бойы білім ала білуі); • Коммуникативтік  (үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын (шет) тілдерінде ауызша, жазбаша және нәтижелі қарым-қатынас жасауға қабілеті); • Әлеуметтік   (қоғамда, өзі өмір сүрген ортада іс- әрекет жасай алу қабілеті); • Тұлғалық  (өзіндік іске асыру, өзін-өзі жетілдіру, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау, төзімді болу қабілеті); • Азаматтық  (қазақстандық сана-сезім мен мәдени ұқсастық негізінде өзінің отаны үшін жауапкершілікті сезіну қабілеті); • Технологиялық  (тиімді пайдалану деңгейінде технологияларды, оның ішінде ғылыми, сандық технологияларды пайдалану қабілеті). Оқытуда басшылыққа алынатын 3 негізгі құзыреттілік • Пәндік құзыреттілік – білімді игеру деңгейімен, оны практикада қолдану біліктілігі және дағдысымен сипатталады. (білім, білік, дағды) • Ақпараттық-технологиялық құзыреттілік  – оқулықтан, ғылыми-танымал әдебиеттерден, газет-журналдардан, интернет арқылы, теледидар, радио тәрізді әр түрлі ақпарат көздерінен ақпарат алу тәсілдерін меңгеру, мультимедиялық, электрондық, сандық білім ресурстарын тиімді қолданумен сипатталады. • Коммуникативтік құзыреттілік  – жұппен және топпен жұмыс істеу білігімен, ұжымдық шешім таба білумен, мәселені ұжымдық талқылауға қатысумен, өз пікірін кішіпейілділікпен дәлелдеумен сипатталады.

4 слайд

Негізгі (кілтті) 7 құзыреттілік • Басқарушылық   (проблеманы шешу қабілеті); • Ақпараттық   (өзіндік танымдық қызметке қабілеті немесе өмір бойы білім ала білуі); • Коммуникативтік  (үш тілде: қазақ, орыс және ағылшын (шет) тілдерінде ауызша, жазбаша және нәтижелі қарым-қатынас жасауға қабілеті); • Әлеуметтік   (қоғамда, өзі өмір сүрген ортада іс- әрекет жасай алу қабілеті); • Тұлғалық  (өзіндік іске асыру, өзін-өзі жетілдіру, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау, төзімді болу қабілеті); • Азаматтық  (қазақстандық сана-сезім мен мәдени ұқсастық негізінде өзінің отаны үшін жауапкершілікті сезіну қабілеті); • Технологиялық  (тиімді пайдалану деңгейінде технологияларды, оның ішінде ғылыми, сандық технологияларды пайдалану қабілеті). Оқытуда басшылыққа алынатын 3 негізгі құзыреттілік • Пәндік құзыреттілік – білімді игеру деңгейімен, оны практикада қолдану біліктілігі және дағдысымен сипатталады. (білім, білік, дағды) • Ақпараттық-технологиялық құзыреттілік  – оқулықтан, ғылыми-танымал әдебиеттерден, газет-журналдардан, интернет арқылы, теледидар, радио тәрізді әр түрлі ақпарат көздерінен ақпарат алу тәсілдерін меңгеру, мультимедиялық, электрондық, сандық білім ресурстарын тиімді қолданумен сипатталады. • Коммуникативтік құзыреттілік  – жұппен және топпен жұмыс істеу білігімен, ұжымдық шешім таба білумен, мәселені ұжымдық талқылауға қатысумен, өз пікірін кішіпейілділікпен дәлелдеумен сипатталады.

Құзыреттілікті дамытуда қолданылатын технологиялар Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту

5 слайд
Құзыреттілікті дамытуда қолданылатын технологиялар Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат. К.Д. Ушинский Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Білім берудегі басқару және көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту Білім беруде АКТ - ны пайдалануОқу үшін бағалау оқуды бағалау Сын тұрғысынан ойлауОқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер МОДУЛЬ

5 слайд

Құзыреттілікті дамытуда қолданылатын технологиялар Балаға күштеп білім беруден гөрі, баланың білімге деген құштарлығын ояту ең маңызды мақсат. К.Д. Ушинский Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Білім берудегі басқару және көшбасшылық Талантты және дарынды балаларды оқыту Білім беруде АКТ - ны пайдалануОқу үшін бағалау оқуды бағалау Сын тұрғысынан ойлауОқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер МОДУЛЬ

Оқу пирамидасы

6 слайд
Оқу пирамидасы

6 слайд

Оқу пирамидасы

Құзыреттілікті дамытуға арналған әдістер O Ойлаудың алты қалпағы O Жылжымалы дебат O Гиббстың рефлексивті циклы O Тұжырымдамал

7 слайд
Құзыреттілікті дамытуға арналған әдістер O Ойлаудың алты қалпағы O Жылжымалы дебат O Гиббстың рефлексивті циклы O Тұжырымдамалық карта O Кластер, постер; O Галлереяны шарлау; O Бірлескен жоба; O Концептуалды кесте; O Джигсо әдісі; O Үш қадамды сұхбат; O Қос жазба күнделігі; O Кубизм; O Веб - квест O Әуе шары O Шығармашылық жұмыстар O Деңгейлік тапсырмалар O Шағын жобалар O т.б

7 слайд

Құзыреттілікті дамытуға арналған әдістер O Ойлаудың алты қалпағы O Жылжымалы дебат O Гиббстың рефлексивті циклы O Тұжырымдамалық карта O Кластер, постер; O Галлереяны шарлау; O Бірлескен жоба; O Концептуалды кесте; O Джигсо әдісі; O Үш қадамды сұхбат; O Қос жазба күнделігі; O Кубизм; O Веб - квест O Әуе шары O Шығармашылық жұмыстар O Деңгейлік тапсырмалар O Шағын жобалар O т.б

Құзыреттілік-бағдарлы тапсырмалар қысқаша жазба жұмыстары (тезистер, конспектілер, буклеттер, эссе, тарихи шығарма, т.б.); т

8 слайд
Құзыреттілік-бағдарлы тапсырмалар қысқаша жазба жұмыстары (тезистер, конспектілер, буклеттер, эссе, тарихи шығарма, т.б.); тест тапсырмалары (жабық тест, ашық тест, реттік тест, сәйкестендіру тесті, мәтіндік тест, жағдаяттық тапсырма, құрама тест, балама тест, көпжауапты тест);

8 слайд

Құзыреттілік-бағдарлы тапсырмалар қысқаша жазба жұмыстары (тезистер, конспектілер, буклеттер, эссе, тарихи шығарма, т.б.); тест тапсырмалары (жабық тест, ашық тест, реттік тест, сәйкестендіру тесті, мәтіндік тест, жағдаяттық тапсырма, құрама тест, балама тест, көпжауапты тест);

Күтілетін нәтижелер O Оқушылар: - өздігінен талдауды - өз қызметіне мақсат қоюды - жоспарлау мен жинақтауды - қорытындылау, с

9 слайд
Күтілетін нәтижелер O Оқушылар: - өздігінен талдауды - өз қызметіне мақсат қоюды - жоспарлау мен жинақтауды - қорытындылау, салыстыра дәлелдеуді - сыни тұрғыдан шешім қабылдауды - өзін-өзі бағалауды - өзін-өзі реттеуді - өз әрекетінің әлсіз және күшті жақтарын көрсете білуді - нені меңгергенін,нені меңгермегенін анықтауды - өз білімін өзгермелі жағдайларда қолдана білуді үйренеді.

9 слайд

Күтілетін нәтижелер O Оқушылар: - өздігінен талдауды - өз қызметіне мақсат қоюды - жоспарлау мен жинақтауды - қорытындылау, салыстыра дәлелдеуді - сыни тұрғыдан шешім қабылдауды - өзін-өзі бағалауды - өзін-өзі реттеуді - өз әрекетінің әлсіз және күшті жақтарын көрсете білуді - нені меңгергенін,нені меңгермегенін анықтауды - өз білімін өзгермелі жағдайларда қолдана білуді үйренеді.

Қортынды O «Мұғалім – оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жұмысының көшбасшысы» O Мұғалім білім алушының бойына алған білімін п

10 слайд
Қортынды O «Мұғалім – оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жұмысының көшбасшысы» O Мұғалім білім алушының бойына алған білімін практикалық жағдайда тиімді және әлеуметтік бейімделу үдерісінде пайдалана алатындай негізгі құзыреттіліктерді сіңіруі керек. O Сонымен, оқушылардың құзыреттілігін дамыту үшін ең алдымен мұғалім өзінің шығармашылық, кәсіби құзыреттілігін шыңдай түсуі керек. O Сонда ғана біз функционалды сауатты, жан – жақты дамыған, рухани бай тұлғаны қалыптастыра аламыз.

10 слайд

Қортынды O «Мұғалім – оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жұмысының көшбасшысы» O Мұғалім білім алушының бойына алған білімін практикалық жағдайда тиімді және әлеуметтік бейімделу үдерісінде пайдалана алатындай негізгі құзыреттіліктерді сіңіруі керек. O Сонымен, оқушылардың құзыреттілігін дамыту үшін ең алдымен мұғалім өзінің шығармашылық, кәсіби құзыреттілігін шыңдай түсуі керек. O Сонда ғана біз функционалды сауатты, жан – жақты дамыған, рухани бай тұлғаны қалыптастыра аламыз.