7 модульдің ықпалдастырылуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 модульдің ықпалдастырылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ құрылымын жоспарлауды;мақсат пен нәтижені сәйкестендіріп отыруды;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Орта мерзімді жоспарлау дегеніміз не? Орта мерзімді жоспардың мақсаты не? ОМЖ – да нені басшылықка аламыз? Бағдарламан

#1 слайд
Орта мерзімді жоспарлау дегеніміз не? Орта мерзімді жоспардың мақсаты не? ОМЖ – да нені басшылықка аламыз? Бағдарламаның 7 модулін ықпалдастыра отырып , бір–бірімен байланысты бір тарауды қамтитын тізбектелген сабақтар топтамасы. 1. Бағдарламаны 2. Стандартты 3. Типтік оқу жоспарын Жұмыс кезеңдерінің нақтылы, тізбектеліп ұйымдастырылуы.7модульді сабақтар үшін ықпалдастыру Сабақтағы оқытудың мақсаттары: Нәтижеге жету, бағалау. Әр сабақта даму деңгейінің өсуі. Орта мерзімді жоспар 1 сабақ А. Байтұрсынұлы “Аққу, Шортан һәм Шаян” 2 сабақ Оспанхан Әубәкіров “Ара мен Шыбын” 3 сабақ С.Торайғыров “Арыстан мен тышқан” 4 сабақ Адырбек Сопыбеков “Сапар мен парта” №92 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қаржаубай Клара

1 слайд

Орта мерзімді жоспарлау дегеніміз не? Орта мерзімді жоспардың мақсаты не? ОМЖ – да нені басшылықка аламыз? Бағдарламаның 7 модулін ықпалдастыра отырып , бір–бірімен байланысты бір тарауды қамтитын тізбектелген сабақтар топтамасы. 1. Бағдарламаны 2. Стандартты 3. Типтік оқу жоспарын Жұмыс кезеңдерінің нақтылы, тізбектеліп ұйымдастырылуы.7модульді сабақтар үшін ықпалдастыру Сабақтағы оқытудың мақсаттары: Нәтижеге жету, бағалау. Әр сабақта даму деңгейінің өсуі. Орта мерзімді жоспар 1 сабақ А. Байтұрсынұлы “Аққу, Шортан һәм Шаян” 2 сабақ Оспанхан Әубәкіров “Ара мен Шыбын” 3 сабақ С.Торайғыров “Арыстан мен тышқан” 4 сабақ Адырбек Сопыбеков “Сапар мен парта” №92 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қаржаубай Клара

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ п

#2 слайд
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытуды басқару және көшбасшылық Топтық, жұптық тапсырмаларды орындауда Болжау әдісі, Дискуссиялық карта, Венн диаграммасы, Бес жолды өлең,кейіпкерге хат Нәтижесінде: талдау, зерттеу, салыстыру арқылы сыни тұрғыдан ойлау жүзеге асады Топта өзара бағалау, Екі жұлдыз, бір ұсыныс, Бағдаршам арқылы бағалау, Кері байланыс, мадақтау Нәтижесінде: оқушылар өзін-өзі бағалауға, бір-біріне баға беруге үйренеді. Кері байланыс орнайды. Интерактивті тақтамен жұмыс жасау, электронды оқулық арқылы тыңдалым Нәтижесінде: Оқушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігі артады. Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, қалың сұрақтар беру Нәтижесінде: ерекше дарыны мен қабілеттері ашылады. Нәтижесінде: оқушылардың ойлау, негіздеу, шығармашылық зияткерлік қабілеттері дамиды Деңгейлік тапсырмалар беру Нәтижесінде: оқушылардың ұйымдастырушылық қабілеті дамиды. Сабақ барысында бағыт- бағдар беремін, тапсырма орындауда әр топтан көшбасшы шығады Нәтижесінде: оқушылар диалог арқылы өз ойларын білдіруіне мүмкіндік алады, тақырыпты бір- біріне түсінуіне көмектеседі, сөйлеу дағдылары қалыптасады. 5 6 7 Тізбектелген сабақтар топтамасына 7 модульдің ықпалдастырылуы

2 слайд

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқытуды басқару және көшбасшылық Топтық, жұптық тапсырмаларды орындауда Болжау әдісі, Дискуссиялық карта, Венн диаграммасы, Бес жолды өлең,кейіпкерге хат Нәтижесінде: талдау, зерттеу, салыстыру арқылы сыни тұрғыдан ойлау жүзеге асады Топта өзара бағалау, Екі жұлдыз, бір ұсыныс, Бағдаршам арқылы бағалау, Кері байланыс, мадақтау Нәтижесінде: оқушылар өзін-өзі бағалауға, бір-біріне баға беруге үйренеді. Кері байланыс орнайды. Интерактивті тақтамен жұмыс жасау, электронды оқулық арқылы тыңдалым Нәтижесінде: Оқушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігі артады. Кеңейтілген тапсырмалар, ашық, қалың сұрақтар беру Нәтижесінде: ерекше дарыны мен қабілеттері ашылады. Нәтижесінде: оқушылардың ойлау, негіздеу, шығармашылық зияткерлік қабілеттері дамиды Деңгейлік тапсырмалар беру Нәтижесінде: оқушылардың ұйымдастырушылық қабілеті дамиды. Сабақ барысында бағыт- бағдар беремін, тапсырма орындауда әр топтан көшбасшы шығады Нәтижесінде: оқушылар диалог арқылы өз ойларын білдіруіне мүмкіндік алады, тақырыпты бір- біріне түсінуіне көмектеседі, сөйлеу дағдылары қалыптасады. 5 6 7 Тізбектелген сабақтар топтамасына 7 модульдің ықпалдастырылуы

РЕФЛЕКСИЯ Модульдерді ықпалдастыра отырып жоспарға енгізу,соған сәйкес тапсырма көзін табу; Бағалау стратегияларын тиі

#3 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Модульдерді ықпалдастыра отырып жоспарға енгізу,соған сәйкес тапсырма көзін табу; Бағалау стратегияларын тиімді пайдалану. Сабақ құрылымын жоспарлауды;мақ сат пен нәтижені сәйкестендіріп отыруды; Жоспарлау барысында сыңаржақты болмауды МАН-ды басшылыққа ала отырып, тиімді қолдану. “Кімді, нені, не үшін, қалай оқыту керек?” деген сұрақтарды үнемі назарда ұстау Не қиын болды? Не үйрендім? Болашақта:

3 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Модульдерді ықпалдастыра отырып жоспарға енгізу,соған сәйкес тапсырма көзін табу; Бағалау стратегияларын тиімді пайдалану. Сабақ құрылымын жоспарлауды;мақ сат пен нәтижені сәйкестендіріп отыруды; Жоспарлау барысында сыңаржақты болмауды МАН-ды басшылыққа ала отырып, тиімді қолдану. “Кімді, нені, не үшін, қалай оқыту керек?” деген сұрақтарды үнемі назарда ұстау Не қиын болды? Не үйрендім? Болашақта:

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
444
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі