7-сынып әдебиет слайд ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы
Сөз басы. Көне күндерден
жеткен жәдігерлер
1 слайд
Сабақтың тақырыбы Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық
құндылығын түсінеді. Лиро-эпостық жырлар-халық
ауыз әдебиетінің бір саласы екенін біледі.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Лиро-эпостық жырлар-халық ауыз әдебиетінің бір саласы екенін біледі.
3 слайд
Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал
қалыптастыру.
3 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
«Миға шабуыл»
әдісі
4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі
5 слайд
1.Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не?
2.Қазақ ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?
3.Лиро-эпостық жырлар дегеніміз не?
5 слайд
1.Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? 2.Қазақ ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар? 3.Лиро-эпостық жырлар дегеніміз не?
6 слайд
№2-тапсырма:
Сұрақтарға жауап беріңдер:
Лиро-эпостық жырлардың мазмұны қандай оқиғаларды қамтиды?
Ғашықтық жырлардың кейіпкерлері кімдер?
Лиро-эпостық жырлардың негізгі тақырыбы қандай?
Қазақ халқының қандай лиро-эпостық жырларын білесіңдер?
Қандай лиро-эпостық жырларды оқыдыңдар?
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- сұрақтарға жауап береді
6 слайд
№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап беріңдер: Лиро-эпостық жырлардың мазмұны қандай оқиғаларды қамтиды? Ғашықтық жырлардың кейіпкерлері кімдер? Лиро-эпостық жырлардың негізгі тақырыбы қандай? Қазақ халқының қандай лиро-эпостық жырларын білесіңдер? Қандай лиро-эпостық жырларды оқыдыңдар? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сұрақтарға жауап береді
7 слайд
№3-тапсырма.
Лиро-эпостық жырларды өздерің білетін батырлар
жырымен салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы
көрсетіңдер.
7 слайд
№3-тапсырма. Лиро-эпостық жырларды өздерің білетін батырлар жырымен салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы көрсетіңдер.
8 слайд
Жалпы – 4 балл.
- Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы»
арқылы көрсетеді.
8 слайд
Жалпы – 4 балл. - Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы көрсетеді.
9 слайд
№4-тапсырма.
Жинақтау
Лиро-эпостық жырлар туралы білгендеріңді жинақтап,
тірек сызба түрінде көрсетіңдер.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- Берілген тапсырма тірек сызба түрінде көрсетеді.
9 слайд
№4-тапсырма. Жинақтау Лиро-эпостық жырлар туралы білгендеріңді жинақтап, тірек сызба түрінде көрсетіңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма тірек сызба түрінде көрсетеді.
10 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
10 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
11 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
11 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
12 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
12 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
13 слайд
Назарларыңызға рақмет!
13 слайд
Назарларыңызға рақмет!
14 слайд
Сабақтың тақырыбы
«Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы.
Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі.
14 слайд
Сабақтың тақырыбы «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі.
15 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық
құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет-
ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге
танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
15 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
16 слайд
Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал
қалыптастыру.
16 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
17 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
«Миға шабуыл»
әдісі
17 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі
18 слайд
1. «Қыз Жібек» жыры қандай жыр?
2.Жырдың қысқаша мазмұны қандай?
3.Төлеген мен Бекежанның Төлегенді өлтіру
себебі неде?
18 слайд
1. «Қыз Жібек» жыры қандай жыр? 2.Жырдың қысқаша мазмұны қандай? 3.Төлеген мен Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде?
19 слайд
№2-тапсырма:
Төлеген мен Жібектің алғаш кездеске сәтін,
Төлегеннің Бекежанның қолынан қаза болған жерін
бейнелейтін үзінділіер ұсынылады. Қыз Жібектің
сырт бейнесін жыршы қалай суреттегеніне назар
аударыңдар.
19 слайд
№2-тапсырма: Төлеген мен Жібектің алғаш кездеске сәтін, Төлегеннің Бекежанның қолынан қаза болған жерін бейнелейтін үзінділіер ұсынылады. Қыз Жібектің сырт бейнесін жыршы қалай суреттегеніне назар аударыңдар.
20 слайд
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- өлеңге талдау жасайды
20 слайд
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - өлеңге талдау жасайды
21 слайд
№3-тапсырма.
«Қыз Жібек» жыры мен өздеріңе таныс
«Қобыланды батыр» жырын салыстырыңдар.
Қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар
таптыңдар?
21 слайд
№3-тапсырма. «Қыз Жібек» жыры мен өздеріңе таныс «Қобыланды батыр» жырын салыстырыңдар. Қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар таптыңдар?
22 слайд
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-екі жырды салыстырады.
22 слайд
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -екі жырды салыстырады.
23 слайд
№4-тапсырма.
Талдау
Жырдың идеялық мазмұны қандай?
Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген?
Бекежанмен салыстыра суреттеңдер.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- Берілген тапсырма бойынша талдау жасайды.
23 слайд
№4-тапсырма. Талдау Жырдың идеялық мазмұны қандай? Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма бойынша талдау жасайды.
24 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
24 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
25 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
25 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
26 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
26 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
27 слайд
Назарларыңызға рақмет!
27 слайд
Назарларыңызға рақмет!
28 слайд
Сабақтың тақырыбы
Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі.
Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі.
Қыз Жібектің түс көруі.
28 слайд
Сабақтың тақырыбы Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі.
29 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық
құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет-
ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге
танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
29 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
30 слайд
Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал
қалыптастыру.
30 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
31 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
«Миға шабуыл»
әдісі
31 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі
32 слайд
1. «Қыз Жібек» қандай жыр?
2. «Қыз Жібек» жырында қазақ халқының
қай кездегі тарихы суреттелген?
3. «Қыз Жібек» жыры алғаш рет қашан
жарық көрген?
32 слайд
1. «Қыз Жібек» қандай жыр? 2. «Қыз Жібек» жырында қазақ халқының қай кездегі тарихы суреттелген? 3. «Қыз Жібек» жыры алғаш рет қашан жарық көрген?
33 слайд
№2-тапсырма:
Сұрақтарға жауап бер.
Жырдағы Базарбай, Төлеген, Сансызбай деген кімдер?
Жібек туаралы Төлеген кімннен естиді?
Қандай шешім қабылдайды?
Төлеген мен Жібек қалай кездеседі?
Төлегенге кім көмектеседі?
Төлеген Жібекке қандай уәде береді?
Базарбай баласының тілегіне қалай қарайды?
Жырда Төлеген өлімінен кейін Жібектің тағдыры туралы не айтылған?
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- сұрақтарға жауап береді.
33 слайд
№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап бер. Жырдағы Базарбай, Төлеген, Сансызбай деген кімдер? Жібек туаралы Төлеген кімннен естиді? Қандай шешім қабылдайды? Төлеген мен Жібек қалай кездеседі? Төлегенге кім көмектеседі? Төлеген Жібекке қандай уәде береді? Базарбай баласының тілегіне қалай қарайды? Жырда Төлеген өлімінен кейін Жібектің тағдыры туралы не айтылған? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сұрақтарға жауап береді.
34 слайд
№3-тапсырма.
Түсіну
1.Жырдың туған жері неліктен Батыс Қазақстан болып саналады?
2.Неліктен «Қыз Жібек» жыры тарихи жыр болып табылады?
3.Қандай себеппен Төлеген еліне оралады?
4.Неліктен Төлеген Жібектің еліне жалғыз аттанады?
5.Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде?
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
- сұраққа жауап береді
34 слайд
№3-тапсырма. Түсіну 1.Жырдың туған жері неліктен Батыс Қазақстан болып саналады? 2.Неліктен «Қыз Жібек» жыры тарихи жыр болып табылады? 3.Қандай себеппен Төлеген еліне оралады? 4.Неліктен Төлеген Жібектің еліне жалғыз аттанады? 5.Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде? Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - сұраққа жауап береді
35 слайд
№4-тапсырма.
Талдау
Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде
суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- Берілген тапсырманы орындайды
35 слайд
№4-тапсырма. Талдау Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырманы орындайды
36 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
36 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
37 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
37 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
38 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
38 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
39 слайд
Назарларыңызға рақмет!
39 слайд
Назарларыңызға рақмет!
40 слайд
Сабақтың тақырыбы
Базарбайдың теріс батасы.Төлеген
мен Бекежан.Бекежан мен Қыз Жібек.
40 слайд
Сабақтың тақырыбы Базарбайдың теріс батасы.Төлеген мен Бекежан.Бекежан мен Қыз Жібек.
41 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық
құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен
әдет-ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі
әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек
таниды.
41 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет-ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
42 слайд
Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал
қалыптастыру.
42 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
43 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
«Миға шабуыл»
әдісі
43 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі
44 слайд
1.Жырдың туған жерін атаңдар.
2.Жырдың негізге кейіпкерлері кімдер?
3.Жыр мазмұнының негізгі арқауы не?
44 слайд
1.Жырдың туған жерін атаңдар. 2.Жырдың негізге кейіпкерлері кімдер? 3.Жыр мазмұнының негізгі арқауы не?
45 слайд
№2-тапсырма:
«Қыз Жібек» жыры туралы алған мәліметтеріңді тірек
сызба арқылы көрсетіп, баяндап беріңдер.
45 слайд
№2-тапсырма: «Қыз Жібек» жыры туралы алған мәліметтеріңді тірек сызба арқылы көрсетіп, баяндап беріңдер.
46 слайд
№3-тапсырма.
Жырдың басты кейіпкерлерін атаңдыр.
46 слайд
№3-тапсырма. Жырдың басты кейіпкерлерін атаңдыр.
47 слайд
№4-тапсырма.
Қыз Жібек пен Төлегеннің диалогін тыңдап,
түсінгендеріңді дәптерлеріңе жазыңдар.
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
- Берілген тапсырма түсінгендерін жазады.
47 слайд
№4-тапсырма. Қыз Жібек пен Төлегеннің диалогін тыңдап, түсінгендеріңді дәптерлеріңе жазыңдар. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма түсінгендерін жазады.
48 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
48 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
49 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
49 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
50 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
50 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
51 слайд
Назарларыңызға рақмет!
51 слайд
Назарларыңызға рақмет!
52 слайд
Сабақтың тақырыбы
Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы.
Сансызбай мен Жібектің кездесуі.Сансызбай
мен Хореннің айқасы.
52 слайд
Сабақтың тақырыбы Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі.Сансызбай мен Хореннің айқасы.
53 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық
құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет-
ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге
танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
53 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.
54 слайд
Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал
қалыптастыру.
54 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
55 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
«Миға шабуыл»
әдісі
55 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі
56 слайд
1. «Қыз жібек» жырында қандай оқиға
баяндалады?
2. «Қыз Жібек» жырының маңызы қандай?
3.Жыр қалай танымал болды?
56 слайд
1. «Қыз жібек» жырында қандай оқиға баяндалады? 2. «Қыз Жібек» жырының маңызы қандай? 3.Жыр қалай танымал болды?
57 слайд
№7-тапсырма.
Берілген кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.
Жырдың сюжеттік желісіне байланысты
оқиғаларын ретімен қойып шығыңдар.
57 слайд
№7-тапсырма. Берілген кестені дәптерлеріңе толтырыңдар. Жырдың сюжеттік желісіне байланысты оқиғаларын ретімен қойып шығыңдар.
58 слайд
58 слайд
59 слайд
№8-тапсырма.
Тапсырманы орындау үшін хрестоматияда
берілген "Қыз Жібек" жырының нұсқасын
пайдаланыңдар. Жыр мазмұны бойынша
кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.
59 слайд
№8-тапсырма. Тапсырманы орындау үшін хрестоматияда берілген "Қыз Жібек" жырының нұсқасын пайдаланыңдар. Жыр мазмұны бойынша кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.
60 слайд
60 слайд
61 слайд
№15-тапсырма:
Жырдың бөлімдеріне байланысты өз
пікірлеріңді білдіре отырып, кестені
дәптерлеріңе толтырыңдар.
61 слайд
№15-тапсырма: Жырдың бөлімдеріне байланысты өз пікірлеріңді білдіре отырып, кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.
62 слайд
62 слайд
63 слайд
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын
түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
63 слайд
«Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.
64 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-
10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын
қойып ...
64 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1- 10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып ...