Материалдар / 7-сынып әдебиет слайд ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7-сынып әдебиет слайд ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа арналған ҚМЖ слайд, қазақ әдебиеті
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
108
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Лиро-эпостық жырлар-х

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Лиро-эпостық жырлар-халық ауыз әдебиетінің бір саласы екенін біледі.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Лиро-эпостық жырлар-халық ауыз әдебиетінің бір саласы екенін біледі.

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

3 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

3 слайд

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі

4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

4 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

1.Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? 2.Қазақ ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар? 3.Лиро-эпостық жырлар дегеніміз не?

5 слайд
1.Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? 2.Қазақ ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар? 3.Лиро-эпостық жырлар дегеніміз не?

5 слайд

1.Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? 2.Қазақ ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар? 3.Лиро-эпостық жырлар дегеніміз не?

№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап беріңдер: Лиро-эпостық жырлардың мазмұны қандай оқиғаларды қамтиды? Ғашықтық жырлардың кейіпкерлер

6 слайд
№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап беріңдер: Лиро-эпостық жырлардың мазмұны қандай оқиғаларды қамтиды? Ғашықтық жырлардың кейіпкерлері кімдер? Лиро-эпостық жырлардың негізгі тақырыбы қандай? Қазақ халқының қандай лиро-эпостық жырларын білесіңдер? Қандай лиро-эпостық жырларды оқыдыңдар? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сұрақтарға жауап береді

6 слайд

№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап беріңдер: Лиро-эпостық жырлардың мазмұны қандай оқиғаларды қамтиды? Ғашықтық жырлардың кейіпкерлері кімдер? Лиро-эпостық жырлардың негізгі тақырыбы қандай? Қазақ халқының қандай лиро-эпостық жырларын білесіңдер? Қандай лиро-эпостық жырларды оқыдыңдар? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сұрақтарға жауап береді

№3-тапсырма. Лиро-эпостық жырларды өздерің білетін батырлар жырымен салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн ди

7 слайд
№3-тапсырма.  Лиро-эпостық жырларды өздерің білетін батырлар жырымен салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы көрсетіңдер.

7 слайд

№3-тапсырма.  Лиро-эпостық жырларды өздерің білетін батырлар жырымен салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы көрсетіңдер.

Жалпы – 4 балл. - Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы көрсетеді.

8 слайд
Жалпы – 4 балл. - Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы көрсетеді.

8 слайд

Жалпы – 4 балл. - Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын «Венн диаграммасы» арқылы көрсетеді.

№4-тапсырма. Жинақтау Лиро-эпостық жырлар туралы білгендеріңді жинақтап, тірек сызба түрінде көрсетіңдер. Дескриптор: Жалпы –

9 слайд
№4-тапсырма. Жинақтау Лиро-эпостық жырлар туралы білгендеріңді жинақтап, тірек сызба түрінде көрсетіңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма тірек сызба түрінде көрсетеді.

9 слайд

№4-тапсырма. Жинақтау Лиро-эпостық жырлар туралы білгендеріңді жинақтап, тірек сызба түрінде көрсетіңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма тірек сызба түрінде көрсетеді.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қ

10 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

10 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушыл

11 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

11 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту турал

12 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

12 слайд

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

13 слайд
Назарларыңызға рақмет!

13 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі.

14 слайд
Сабақтың тақырыбы «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі.

14 слайд

Сабақтың тақырыбы «Қыз Жібек». Кіріспе. Төлегеннің жар іздеуге аттануы. Төлегеннің Шекті еліне келіп, Қаршығамен кездесуі.

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмір

15 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

15 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

16 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

16 слайд

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі

17 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

17 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

1. «Қыз Жібек» жыры қандай жыр? 2.Жырдың қысқаша мазмұны қандай? 3.Төлеген мен Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде?

18 слайд
1. «Қыз Жібек» жыры қандай жыр? 2.Жырдың қысқаша мазмұны қандай? 3.Төлеген мен Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде?

18 слайд

1. «Қыз Жібек» жыры қандай жыр? 2.Жырдың қысқаша мазмұны қандай? 3.Төлеген мен Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде?

№2-тапсырма: Төлеген мен Жібектің алғаш кездеске сәтін, Төлегеннің Бекежанның қолынан қаза болған жерін бейнелейтін үзінділіер

19 слайд
№2-тапсырма: Төлеген мен Жібектің алғаш кездеске сәтін, Төлегеннің Бекежанның қолынан қаза болған жерін бейнелейтін үзінділіер ұсынылады. Қыз Жібектің сырт бейнесін жыршы қалай суреттегеніне назар аударыңдар.

19 слайд

№2-тапсырма: Төлеген мен Жібектің алғаш кездеске сәтін, Төлегеннің Бекежанның қолынан қаза болған жерін бейнелейтін үзінділіер ұсынылады. Қыз Жібектің сырт бейнесін жыршы қалай суреттегеніне назар аударыңдар.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - өлеңге талдау жасайды

20 слайд
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - өлеңге талдау жасайды

20 слайд

Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - өлеңге талдау жасайды

№3-тапсырма. «Қыз Жібек» жыры мен өздеріңе таныс «Қобыланды батыр» жырын салыстырыңдар. Қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар

21 слайд
№3-тапсырма.  «Қыз Жібек» жыры мен өздеріңе таныс «Қобыланды батыр» жырын салыстырыңдар. Қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар таптыңдар?

21 слайд

№3-тапсырма.  «Қыз Жібек» жыры мен өздеріңе таныс «Қобыланды батыр» жырын салыстырыңдар. Қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар таптыңдар?

Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -екі жырды салыстырады.

22 слайд
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -екі жырды салыстырады.

22 слайд

Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -екі жырды салыстырады.

№4-тапсырма. Талдау Жырдың идеялық мазмұны қандай? Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суре

23 слайд
№4-тапсырма. Талдау Жырдың идеялық мазмұны қандай? Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма бойынша талдау жасайды.

23 слайд

№4-тапсырма. Талдау Жырдың идеялық мазмұны қандай? Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма бойынша талдау жасайды.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қ

24 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

24 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушыл

25 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

25 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту турал

26 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

26 слайд

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

27 слайд
Назарларыңызға рақмет!

27 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі.

28 слайд
Сабақтың тақырыбы Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі.

28 слайд

Сабақтың тақырыбы Төлегеннің Шекті елінің қыздарын көруі. Қыз Жібек пен Төлегеннің алғашқы кездесуі. Қыз Жібектің түс көруі.

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмір

29 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

29 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

30 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

30 слайд

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі

31 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

31 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

1. «Қыз Жібек» қандай жыр? 2. «Қыз Жібек» жырында қазақ халқының қай кездегі тарихы суреттелген? 3. «Қыз Жібек» жыры алғаш рет

32 слайд
1. «Қыз Жібек» қандай жыр? 2. «Қыз Жібек» жырында қазақ халқының қай кездегі тарихы суреттелген? 3. «Қыз Жібек» жыры алғаш рет қашан жарық көрген?

32 слайд

1. «Қыз Жібек» қандай жыр? 2. «Қыз Жібек» жырында қазақ халқының қай кездегі тарихы суреттелген? 3. «Қыз Жібек» жыры алғаш рет қашан жарық көрген?

№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап бер. Жырдағы Базарбай, Төлеген, Сансызбай деген кімдер? Жібек туаралы Төлеген кімннен естиді? Қанд

33 слайд
№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап бер. Жырдағы Базарбай, Төлеген, Сансызбай деген кімдер? Жібек туаралы Төлеген кімннен естиді? Қандай шешім қабылдайды? Төлеген мен Жібек қалай кездеседі? Төлегенге кім көмектеседі? Төлеген Жібекке қандай уәде береді? Базарбай баласының тілегіне қалай қарайды? Жырда Төлеген өлімінен кейін Жібектің тағдыры туралы не айтылған? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сұрақтарға жауап береді.

33 слайд

№2-тапсырма: Сұрақтарға жауап бер. Жырдағы Базарбай, Төлеген, Сансызбай деген кімдер? Жібек туаралы Төлеген кімннен естиді? Қандай шешім қабылдайды? Төлеген мен Жібек қалай кездеседі? Төлегенге кім көмектеседі? Төлеген Жібекке қандай уәде береді? Базарбай баласының тілегіне қалай қарайды? Жырда Төлеген өлімінен кейін Жібектің тағдыры туралы не айтылған? Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - сұрақтарға жауап береді.

№3-тапсырма. Түсіну 1.Жырдың туған жері неліктен Батыс Қазақстан болып саналады? 2.Неліктен «Қыз Жібек» жыры тарихи жыр болып

34 слайд
№3-тапсырма. Түсіну 1.Жырдың туған жері неліктен Батыс Қазақстан болып саналады? 2.Неліктен «Қыз Жібек» жыры тарихи жыр болып табылады? 3.Қандай себеппен Төлеген еліне оралады? 4.Неліктен Төлеген Жібектің еліне жалғыз аттанады? 5.Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде? Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - сұраққа жауап береді

34 слайд

№3-тапсырма. Түсіну 1.Жырдың туған жері неліктен Батыс Қазақстан болып саналады? 2.Неліктен «Қыз Жібек» жыры тарихи жыр болып табылады? 3.Қандай себеппен Төлеген еліне оралады? 4.Неліктен Төлеген Жібектің еліне жалғыз аттанады? 5.Бекежанның Төлегенді өлтіру себебі неде? Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - сұраққа жауап береді

№4-тапсырма. Талдау Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер. Дескриптор: Жалпы –

35 слайд
№4-тапсырма. Талдау Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырманы орындайды

35 слайд

№4-тапсырма. Талдау Жырда Төлеген қандай кейіпкер ретінде суреттелген? Бекежанмен салыстыра суреттеңдер. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырманы орындайды

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қ

36 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

36 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушыл

37 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

37 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту турал

38 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

38 слайд

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

39 слайд
Назарларыңызға рақмет!

39 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы Базарбайдың теріс батасы.Төлеген мен Бекежан.Бекежан мен Қыз Жібек.

40 слайд
Сабақтың тақырыбы Базарбайдың теріс батасы.Төлеген мен Бекежан.Бекежан мен Қыз Жібек.

40 слайд

Сабақтың тақырыбы Базарбайдың теріс батасы.Төлеген мен Бекежан.Бекежан мен Қыз Жібек.

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмір

41 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет-ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

41 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет-ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

42 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

42 слайд

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі

43 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

43 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

1.Жырдың туған жерін атаңдар. 2.Жырдың негізге кейіпкерлері кімдер? 3.Жыр мазмұнының негізгі арқауы не?

44 слайд
1.Жырдың туған жерін атаңдар. 2.Жырдың негізге кейіпкерлері кімдер? 3.Жыр мазмұнының негізгі арқауы не?

44 слайд

1.Жырдың туған жерін атаңдар. 2.Жырдың негізге кейіпкерлері кімдер? 3.Жыр мазмұнының негізгі арқауы не?

№2-тапсырма: «Қыз Жібек» жыры туралы алған мәліметтеріңді тірек сызба арқылы көрсетіп, баяндап беріңдер.

45 слайд
№2-тапсырма: «Қыз Жібек» жыры туралы алған мәліметтеріңді тірек сызба арқылы көрсетіп, баяндап беріңдер.

45 слайд

№2-тапсырма: «Қыз Жібек» жыры туралы алған мәліметтеріңді тірек сызба арқылы көрсетіп, баяндап беріңдер.

№3-тапсырма. Жырдың басты кейіпкерлерін атаңдыр.

46 слайд
№3-тапсырма.  Жырдың басты кейіпкерлерін атаңдыр.

46 слайд

№3-тапсырма.  Жырдың басты кейіпкерлерін атаңдыр.

№4-тапсырма. Қыз Жібек пен Төлегеннің диалогін тыңдап, түсінгендеріңді дәптерлеріңе жазыңдар. Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Б

47 слайд
№4-тапсырма.  Қыз Жібек пен Төлегеннің диалогін тыңдап, түсінгендеріңді дәптерлеріңе жазыңдар. Дескриптор:  Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма түсінгендерін жазады.

47 слайд

№4-тапсырма.  Қыз Жібек пен Төлегеннің диалогін тыңдап, түсінгендеріңді дәптерлеріңе жазыңдар. Дескриптор:  Жалпы – 3 балл. - Берілген тапсырма түсінгендерін жазады.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қ

48 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

48 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушыл

49 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

49 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту турал

50 слайд
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

50 слайд

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:   2:

Назарларыңызға рақмет!

51 слайд
Назарларыңызға рақмет!

51 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Сабақтың тақырыбы Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі.Сансызбай мен Хореннің айқасы.

52 слайд
Сабақтың тақырыбы Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі.Сансызбай мен Хореннің айқасы.

52 слайд

Сабақтың тақырыбы Сансызбайдың Төлегенді іздеп шығуы. Сансызбай мен Жібектің кездесуі.Сансызбай мен Хореннің айқасы.

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмір

53 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

53 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың эстетикалық құндылығын түсінеді. Қазақтың көшпелі өмірі мен әдет- ғұрпын кең көлемде суреттеп, қазақты күллі әлемге танытқан «Қыз Жібек» жырын теңрек таниды.

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

54 слайд
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

54 слайд

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» әдісі

55 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

55 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе  «Миға шабуыл» әдісі

1. «Қыз жібек» жырында қандай оқиға баяндалады? 2. «Қыз Жібек» жырының маңызы қандай? 3.Жыр қалай танымал болды?

56 слайд
1. «Қыз жібек» жырында қандай оқиға баяндалады? 2. «Қыз Жібек» жырының маңызы қандай? 3.Жыр қалай танымал болды?

56 слайд

1. «Қыз жібек» жырында қандай оқиға баяндалады? 2. «Қыз Жібек» жырының маңызы қандай? 3.Жыр қалай танымал болды?

№7-тапсырма. Берілген кестені дәптерлеріңе толтырыңдар. Жырдың сюжеттік желісіне байланысты оқиғаларын ретімен қойып шығыңдар

57 слайд
№7-тапсырма.  Берілген кестені дәптерлеріңе толтырыңдар. Жырдың сюжеттік желісіне байланысты оқиғаларын ретімен қойып шығыңдар.

57 слайд

№7-тапсырма.  Берілген кестені дәптерлеріңе толтырыңдар. Жырдың сюжеттік желісіне байланысты оқиғаларын ретімен қойып шығыңдар.

58 слайд

58 слайд

№8-тапсырма. Тапсырманы орындау үшін хрестоматияда берілген "Қыз Жібек" жырының нұсқасын пайдаланыңдар. Жыр мазмұны бойынша

59 слайд
№8-тапсырма.  Тапсырманы орындау үшін хрестоматияда берілген "Қыз Жібек" жырының нұсқасын пайдаланыңдар. Жыр мазмұны бойынша кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.

59 слайд

№8-тапсырма.  Тапсырманы орындау үшін хрестоматияда берілген "Қыз Жібек" жырының нұсқасын пайдаланыңдар. Жыр мазмұны бойынша кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.

60 слайд

60 слайд

№15-тапсырма: Жырдың бөлімдеріне байланысты өз пікірлеріңді білдіре отырып, кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.

61 слайд
№15-тапсырма: Жырдың бөлімдеріне байланысты өз пікірлеріңді білдіре отырып, кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.

61 слайд

№15-тапсырма: Жырдың бөлімдеріне байланысты өз пікірлеріңді білдіре отырып, кестені дәптерлеріңе толтырыңдар.

62 слайд

62 слайд

«Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне саба

63 слайд
«Бір ауыз сөз» әдісі.  Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне  сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

63 слайд

«Бір ауыз сөз» әдісі.  Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне  сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1- 10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып ...

64 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1- 10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып ...

64 слайд

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1- 10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып ...