2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 7 сынып ГЕОМЕТРИЯ СЛАЙД

7 сынып ГЕОМЕТРИЯ СЛАЙД

Материал туралы қысқаша түсінік
СЛАЙД.Барлықы сабақ қамтылған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Сезім
19 Қаңтар 2025
121
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Екі түзудің қиюшымен жасайтын бұрыштары

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Екі түзудің қиюшымен жасайтын бұрыштары

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Екі түзудің қиюшымен жасайтын бұрыштары

Сабақтың мақсаты 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгіл

2 слайд
Сабақтың мақсаты 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығару.қолдану;

2 слайд

Сабақтың мақсаты 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығару.қолдану;

Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған

3 слайд
Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп:«Бұрыш», ІІ топ:«Радиан», ІІІтоп:«Градус»

3 слайд

Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп:«Бұрыш», ІІ топ:«Радиан», ІІІтоп:«Градус»

1-мысал.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкі бұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400- қа тең.

4 слайд
1-мысал.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкі бұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400- қа тең. Берілген бұрышқа сәйкес бұрышты табыңдар. Жауабы. 1200   2-мысал. а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды табыңдар: 2) 1 – 2 = 300; 3) 1 : 2 = 1 : 2 Жауабы: 2) 1050; 750 3) 600; 1200 «Джиксо» әдісі

4 слайд

1-мысал.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкі бұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400- қа тең. Берілген бұрышқа сәйкес бұрышты табыңдар. Жауабы. 1200   2-мысал. а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды табыңдар: 2) 1 – 2 = 300; 3) 1 : 2 = 1 : 2 Жауабы: 2) 1050; 750 3) 600; 1200 «Джиксо» әдісі

«Топтық әңгіме» әдісі I 1.Параллель түзулер сызып, оларды белгіле. 2 Жердің Меридиандары мен параллельдері қи

5 слайд
«Топтық әңгіме» әдісі I 1.Параллель түзулер сызып, оларды белгіле. 2 Жердің Меридиандары мен параллельдері қиылысқанда, қандай түзулер пайда болады? II 1 Сызғышты және үшбұрышты пайдаланып, ұзындығы 3,6 см-ге тең кесінді сызып, оған оның ортасы арқылы ұзындығы 4 см-ге тең перпендикуляр жүргізіңдер. 2 Бір-бірімен әрі параллель әрі перпендикуляр болатын үш түзу сызыңдар. III 1 Түзу сызыңдар. Оны в деп белгілеңдер. Осы түзуде жататын В нүктесін белгілеңдер. Сызғыш пен үшбұрышты сызғышты пайдаланып, В нүктесі арқылы өтетін в түзуіне перпендикуляр болатын а түзуін салыңдар. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

5 слайд

«Топтық әңгіме» әдісі I 1.Параллель түзулер сызып, оларды белгіле. 2 Жердің Меридиандары мен параллельдері қиылысқанда, қандай түзулер пайда болады? II 1 Сызғышты және үшбұрышты пайдаланып, ұзындығы 3,6 см-ге тең кесінді сызып, оған оның ортасы арқылы ұзындығы 4 см-ге тең перпендикуляр жүргізіңдер. 2 Бір-бірімен әрі параллель әрі перпендикуляр болатын үш түзу сызыңдар. III 1 Түзу сызыңдар. Оны в деп белгілеңдер. Осы түзуде жататын В нүктесін белгілеңдер. Сызғыш пен үшбұрышты сызғышты пайдаланып, В нүктесі арқылы өтетін в түзуіне перпендикуляр болатын а түзуін салыңдар. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 4.4 есеп Параллель екі түзу мен қиюшыдан жасалған ішкі тұтас екі бұрыштың айырмасы 300 тең .Осы бұрыштар неге тең?

6 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 4.4 есеп Параллель екі түзу мен қиюшыдан жасалған ішкі тұтас екі бұрыштың айырмасы 300 тең .Осы бұрыштар неге тең?

6 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 4.4 есеп Параллель екі түзу мен қиюшыдан жасалған ішкі тұтас екі бұрыштың айырмасы 300 тең .Осы бұрыштар неге тең?

1.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкібұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400-қа тең. Берілге

7 слайд
1.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкібұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400-қа тең. Берілген бұрышқа сәйкес бұрышты табыңдар. 2. а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды табыңдар: 3. АВ және СД түзулері КL түзуімен О және Е нүктелерінде қиылысады. Егер КОВ бұрышы КЕС бұрышының төрттен бір бөлігін құраса және КЕС = 1440 болса, онда АВ және СД түзулерінің параллель болатынын дәлелдеңдер.

7 слайд

1.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкібұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400-қа тең. Берілген бұрышқа сәйкес бұрышты табыңдар. 2. а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды табыңдар: 3. АВ және СД түзулері КL түзуімен О және Е нүктелерінде қиылысады. Егер КОВ бұрышы КЕС бұрышының төрттен бір бөлігін құраса және КЕС = 1440 болса, онда АВ және СД түзулерінің параллель болатынын дәлелдеңдер.

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайд

8 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

8 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Үйге тапсырма:

9 слайд
Үйге тапсырма:

9 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

10 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

2-сабақ

11 слайд
2-сабақ

11 слайд

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

12 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

12 слайд

Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік б

13 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығару. қолдану;

13 слайд

Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығару. қолдану;

«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі

14 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.  Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп:«Бұрыш», ІІ топ:«Радиан», ІІІтоп:«Градус» Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

14 слайд

«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.  Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп:«Бұрыш», ІІ топ:«Радиан», ІІІтоп:«Градус» Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

МИҒА ШАБУЫЛ ӘДІСІ Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт кө

15 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ ӘДІСІ Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын?

15 слайд

МИҒА ШАБУЫЛ ӘДІСІ Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын?

«Топтық әңгіме» әдісі 1. Егер а мен b және b мен с түзулері қиылысса, а мен с түзулері қиылысады деп айтуға бола ма? 2. с

16 слайд
  «Топтық әңгіме» әдісі 1. Егер а мен b және b мен с түзулері қиылысса, а мен с түзулері қиылысады деп айтуға бола ма? 2. с түзуін жүргізіп, оған тиісті емес А нүктесі белгілеңдер. Осы нүктелердің әрқайсысы арқылы с түзуіне параллель болатын түзу жүргізіңдер. Ол түзулер қалай орналасады? 3. а,b түзулері берілген. Егер а‖b болса, b‖а бола ма? Жауабын түсіндіріңдер. 4. а мен b түзулері бір нүктеде қиылысады. Олардың әрқайсысына параллель түзулер бола ма? Жауабын түсіндіріңдер. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

16 слайд

  «Топтық әңгіме» әдісі 1. Егер а мен b және b мен с түзулері қиылысса, а мен с түзулері қиылысады деп айтуға бола ма? 2. с түзуін жүргізіп, оған тиісті емес А нүктесі белгілеңдер. Осы нүктелердің әрқайсысы арқылы с түзуіне параллель болатын түзу жүргізіңдер. Ол түзулер қалай орналасады? 3. а,b түзулері берілген. Егер а‖b болса, b‖а бола ма? Жауабын түсіндіріңдер. 4. а мен b түзулері бір нүктеде қиылысады. Олардың әрқайсысына параллель түзулер бола ма? Жауабын түсіндіріңдер. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 Есеп а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды және ішкі тұстас бұрыштың біреуіне

17 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 Есеп а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды және ішкі тұстас бұрыштың біреуіне вертикаль бұрышты табыңдар: 1) 2 = 1/2* 1; 2) 3 + 2 = 700; 3) 3 : 1 = 2 : 3 Жауабы: 1) 600; 1200 2) 350; 350 3) 720; 1080

17 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 Есеп а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды және ішкі тұстас бұрыштың біреуіне вертикаль бұрышты табыңдар: 1) 2 = 1/2* 1; 2) 3 + 2 = 700; 3) 3 : 1 = 2 : 3 Жауабы: 1) 600; 1200 2) 350; 350 3) 720; 1080

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. а.b,c түзулері берілген. а‖b, ал b мен с қиылысады. А мен с түзулерінің де қиылысатынын дәлелдеңдер. 2. Сәул

18 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. а.b,c түзулері берілген. а‖b, ал b мен с қиылысады. А мен с түзулерінің де қиылысатынын дәлелдеңдер. 2. Сәуле жазыңқы бұрышты 1:4 қатынасқа бөлсе, пайда болған бұрыштардың шамалары қандай?

18 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. а.b,c түзулері берілген. а‖b, ал b мен с қиылысады. А мен с түзулерінің де қиылысатынын дәлелдеңдер. 2. Сәуле жазыңқы бұрышты 1:4 қатынасқа бөлсе, пайда болған бұрыштардың шамалары қандай?

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайд

19 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

19 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Үйге тапсырма:

20 слайд
Үйге тапсырма:

20 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

21 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №3

22 слайд
Сабақ №3

22 слайд

Сабақ №3

Сабақтың тақырыбы: Параллельдік белгілеріне есептер шығару

23 слайд
Сабақтың тақырыбы: Параллельдік белгілеріне есептер шығару

23 слайд

Сабақтың тақырыбы: Параллельдік белгілеріне есептер шығару

Сабақтың тақырыбы: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белг

24 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығар.қолдану;

24 слайд

Сабақтың тақырыбы: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығар.қолдану;

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі Оқушыларды топка бөлу: синусы, косинусы, танген

25 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі Оқушыларды топка бөлу: синусы, косинусы, тангенсі котангенс «аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды. • Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады? • Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға бола ма? • Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге ауыстыруға бола ма?

25 слайд

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі Оқушыларды топка бөлу: синусы, косинусы, тангенсі котангенс «аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды. • Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады? • Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға бола ма? • Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге ауыстыруға бола ма?

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.

26 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.

26 слайд

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.

Жазыңқы бұрыш қосындысы 1800-қа тең Вертикаль бұрыштар өзара тең болады

27 слайд
Жазыңқы бұрыш қосындысы 1800-қа тең Вертикаль бұрыштар өзара тең болады Сыбайлас бұрыштар өзара тең болады Ішкі тұстас бұрыштар қосындысы 1800-қа тең Сәйкес бұрыштар 1800-қа тең Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге ашуда әр топқа координаталық жазықтыққа шеңбер салып, оның абсциссасын, ординатасын, радиусын, ширектерін табуға тапсырма беремін. Жәнеде әр оқушы жұптасып санды шеңберге(тақтадағы кестеге сүйене отырып) бұрыш пен радиандық мәнін қойып, қай ширекте екенін жұптық жұмыс жасайды.

27 слайд

Жазыңқы бұрыш қосындысы 1800-қа тең Вертикаль бұрыштар өзара тең болады Сыбайлас бұрыштар өзара тең болады Ішкі тұстас бұрыштар қосындысы 1800-қа тең Сәйкес бұрыштар 1800-қа тең Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге ашуда әр топқа координаталық жазықтыққа шеңбер салып, оның абсциссасын, ординатасын, радиусын, ширектерін табуға тапсырма беремін. Жәнеде әр оқушы жұптасып санды шеңберге(тақтадағы кестеге сүйене отырып) бұрыш пен радиандық мәнін қойып, қай ширекте екенін жұптық жұмыс жасайды.

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 - Жаңа сабақты түсіндіру 1. Төмендегі суретке қарап, 1=1000 және , 4=1200 деп алып, 2-ші, 3-ші бұрышт

28 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 - Жаңа сабақты түсіндіру 1. Төмендегі суретке қарап, 1=1000 және , 4=1200 деп алып, 2-ші, 3-ші бұрыштарды тап. m және n түзулері параллель ме?

28 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 - Жаңа сабақты түсіндіру 1. Төмендегі суретке қарап, 1=1000 және , 4=1200 деп алып, 2-ші, 3-ші бұрыштарды тап. m және n түзулері параллель ме?

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 - «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: ЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ- ны ан

29 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 - «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: ЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ- ны анықтау керек.

29 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 - «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: ЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ- ны анықтау керек.

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 5=45° пе

30 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 5=45° пен 8=135° екені ∠ ∠ белгілі, 2 және 4 бұрыштарының қосындысын табыңдар.

30 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 5=45° пен 8=135° екені ∠ ∠ белгілі, 2 және 4 бұрыштарының қосындысын табыңдар.

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 4 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 4- ∠ 5=2

31 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 4 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 4- ∠ 5=20° екені белгілі, 2 және 8 ∠ бұрыштарының айырмаларын табыңдар.

31 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 4 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 4- ∠ 5=20° екені белгілі, 2 және 8 ∠ бұрыштарының айырмаларын табыңдар.

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайд

32 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

32 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Үйге тапсырма:

33 слайд
Үйге тапсырма:

33 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

34 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

34 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №4

35 слайд
Сабақ №4

35 слайд

Сабақ №4

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.

36 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.

36 слайд

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу; 7.1.1.17 үшбұры

37 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу; 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

37 слайд

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу; 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

Психологиялық ахуал «Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып

38 слайд
Психологиялық ахуал «Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа бөлемін.

38 слайд

Психологиялық ахуал «Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа бөлемін.

Өткен сабақты қайталау Бұрыштары 1) 45°, 35°, 110° 2) 70°, 60°, 50° 3) 90°, 60°, 45° 4) 55°, 45°

39 слайд
Өткен сабақты қайталау Бұрыштары 1) 45°, 35°, 110° 2) 70°, 60°, 50° 3) 90°, 60°, 45° 4) 55°, 45°, 60° болатын үшбұрыштар бола ма?

39 слайд

Өткен сабақты қайталау Бұрыштары 1) 45°, 35°, 110° 2) 70°, 60°, 50° 3) 90°, 60°, 45° 4) 55°, 45°, 60° болатын үшбұрыштар бола ма?

қайталау сұрақтары. Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады? Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға

40 слайд
қайталау сұрақтары. Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады? Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға бола ма? Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге ауыстыруға бола ма?

40 слайд

қайталау сұрақтары. Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады? Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға бола ма? Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге ауыстыруға бола ма?

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 ∆АВС, АВ = ВС <А = 40 <В=? <С=?

41 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 ∆АВС, АВ = ВС <А = 40 <В=? <С=?

41 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 ∆АВС, АВ = ВС <А = 40 <В=? <С=?

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 1.Үшбұрыш бұрыштарының қатынасы 4:2:3. Оның барлық бұрыштарын табыңдар

42 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 1.Үшбұрыш бұрыштарының қатынасы 4:2:3. Оның барлық бұрыштарын табыңдар

42 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 1.Үшбұрыш бұрыштарының қатынасы 4:2:3. Оның барлық бұрыштарын табыңдар

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайд

43 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

43 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Үйге тапсырма:

44 слайд
Үйге тапсырма:

44 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

45 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

45 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №5

46 слайд
Сабақ №5

46 слайд

Сабақ №5

Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысына есептер шығару.

47 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысына есептер шығару.

47 слайд

Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысына есептер шығару.

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;

48 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

48 слайд

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолды

49 слайд
Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі

49 слайд

Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі

50 слайд

50 слайд

1 Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының бірі 50°, ал сыртқы бұрыштарының бірі 85°. Оның қалған ішкі бұрыштарын табыңдар. 2. Үшбұрышты

51 слайд
1 Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының бірі 50°, ал сыртқы бұрыштарының бірі 85°. Оның қалған ішкі бұрыштарын табыңдар. 2. Үшбұрыштың В төбесіндегі сыртқы бұрышы А төбесіндегі ішкі бұрышынан 3 есе, ал С ішкі бұрышынан 40° артық. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2

51 слайд

1 Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының бірі 50°, ал сыртқы бұрыштарының бірі 85°. Оның қалған ішкі бұрыштарын табыңдар. 2. Үшбұрыштың В төбесіндегі сыртқы бұрышы А төбесіндегі ішкі бұрышынан 3 есе, ал С ішкі бұрышынан 40° артық. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. DEF үшбұрышында ∠ D=76°, F=60°. D ∠ және E бұрыштарының биссектрисcаларының арасындағы бұрышты табыңдар.

52 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. DEF үшбұрышында ∠ D=76°, F=60°. D ∠ және E бұрыштарының биссектрисcаларының арасындағы бұрышты табыңдар. 2. Үшбұрыштың екі төбесіндегі сыртқы бұрыштары 110° және 160°. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. 3. Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 120° және 160°. Оның үшінші сыртқы бұрышын табыңдар. Үшбұрыштың сыртқы бұрыштарының қосындысы туралы қорытынды жасаңдар. 4. АВС үшбұрышының В және С төбелерінің сыртқы бұрыштарының қосындысы 250°-қа тең. Үшбұрыштың А бұрышындағы сыртқы бұрышын табыңдар.

52 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. DEF үшбұрышында ∠ D=76°, F=60°. D ∠ және E бұрыштарының биссектрисcаларының арасындағы бұрышты табыңдар. 2. Үшбұрыштың екі төбесіндегі сыртқы бұрыштары 110° және 160°. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. 3. Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 120° және 160°. Оның үшінші сыртқы бұрышын табыңдар. Үшбұрыштың сыртқы бұрыштарының қосындысы туралы қорытынды жасаңдар. 4. АВС үшбұрышының В және С төбелерінің сыртқы бұрыштарының қосындысы 250°-қа тең. Үшбұрыштың А бұрышындағы сыртқы бұрышын табыңдар.

Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұ

53 слайд
Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. РЕФЛЕКСИЯ

53 слайд

Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. РЕФЛЕКСИЯ

Үйге тапсырма:

54 слайд
Үйге тапсырма:

54 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

55 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

55 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №6

56 слайд
Сабақ №6

56 слайд

Сабақ №6

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

57 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

57 слайд

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану

58 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

58 слайд

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы

59 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын --Вектор дегеніміз не? -тригонометриялық формулаларды жаз -Скаляр шама дегеніміз не? -Алгебралык прогрессия

59 слайд

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын --Вектор дегеніміз не? -тригонометриялық формулаларды жаз -Скаляр шама дегеніміз не? -Алгебралык прогрессия

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 Постер қорғау Бір түзуде жатпайтын үш нүкте саламыз, нүктелердің арасын кесінділермен қосамыз. Үшбұрыштың бұрышт

60 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 Постер қорғау Бір түзуде жатпайтын үш нүкте саламыз, нүктелердің арасын кесінділермен қосамыз. Үшбұрыштың бұрыштарын транспортирд...

60 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 Постер қорғау Бір түзуде жатпайтын үш нүкте саламыз, нүктелердің арасын кесінділермен қосамыз. Үшбұрыштың бұрыштарын транспортирд...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі