7 сынып ГЕОМЕТРИЯ СЛАЙД




1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
7 – СЫНЫП
Екі түзудің қиюшымен жасайтын
бұрыштары
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Екі түзудің қиюшымен жасайтын бұрыштары

2 слайд
Сабақтың мақсаты
7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған
бұрыштарды танып білу;
7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу;
7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер
шығаруда қолдану;
7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу;
7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер
шығару.қолдану;
2 слайд
Сабақтың мақсаты 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығару.қолдану;

3 слайд
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.
Топқа бөлу:
Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған
түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп
отырады;
Ітоп:«Бұрыш»,
ІІ топ:«Радиан»,
ІІІтоп:«Градус»
3 слайд
Ұйымдастыру: -Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп:«Бұрыш», ІІ топ:«Радиан», ІІІтоп:«Градус»

4 слайд
1-мысал.Екі параллель түзу үшінші түзумен
қиылысады. Ішкі
бұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың
қосындысы 2400-
қа тең. Берілген бұрышқа сәйкес бұрышты
табыңдар. Жауабы.
1200
2-мысал. а және в параллель түзулері с түзуімен
қиылысады. Ішкі
тұстас бұрыштарды табыңдар:
2) 1 – 2 = 300; 3) 1 : 2 = 1 : 2
Жауабы:
2) 1050; 750 3) 600; 1200
«Джиксо» әдісі
4 слайд
1-мысал.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкі бұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400- қа тең. Берілген бұрышқа сәйкес бұрышты табыңдар. Жауабы. 1200 2-мысал. а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды табыңдар: 2) 1 – 2 = 300; 3) 1 : 2 = 1 : 2 Жауабы: 2) 1050; 750 3) 600; 1200 «Джиксо» әдісі

5 слайд
«Топтық әңгіме» әдісі
I
1.Параллель түзулер сызып, оларды белгіле.
2 Жердің Меридиандары мен параллельдері қиылысқанда, қандай
түзулер пайда болады?
II
1 Сызғышты және үшбұрышты пайдаланып, ұзындығы 3,6 см-ге тең
кесінді сызып, оған оның ортасы арқылы ұзындығы 4 см-ге тең
перпендикуляр жүргізіңдер.
2 Бір-бірімен әрі параллель әрі перпендикуляр болатын үш түзу
сызыңдар.
III
1 Түзу сызыңдар. Оны в деп белгілеңдер. Осы түзуде жататын В
нүктесін белгілеңдер. Сызғыш пен үшбұрышты сызғышты
пайдаланып, В нүктесі арқылы өтетін в түзуіне перпендикуляр
болатын а түзуін салыңдар.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.
5 слайд
«Топтық әңгіме» әдісі I 1.Параллель түзулер сызып, оларды белгіле. 2 Жердің Меридиандары мен параллельдері қиылысқанда, қандай түзулер пайда болады? II 1 Сызғышты және үшбұрышты пайдаланып, ұзындығы 3,6 см-ге тең кесінді сызып, оған оның ортасы арқылы ұзындығы 4 см-ге тең перпендикуляр жүргізіңдер. 2 Бір-бірімен әрі параллель әрі перпендикуляр болатын үш түзу сызыңдар. III 1 Түзу сызыңдар. Оны в деп белгілеңдер. Осы түзуде жататын В нүктесін белгілеңдер. Сызғыш пен үшбұрышты сызғышты пайдаланып, В нүктесі арқылы өтетін в түзуіне перпендикуляр болатын а түзуін салыңдар. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

6 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2
4.4 есеп
Параллель екі түзу мен қиюшыдан жасалған ішкі тұтас екі
бұрыштың айырмасы 300 тең .Осы бұрыштар неге тең?
6 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 4.4 есеп Параллель екі түзу мен қиюшыдан жасалған ішкі тұтас екі бұрыштың айырмасы 300 тең .Осы бұрыштар неге тең?

7 слайд
1.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады.
Ішкібұрыштардың бірі мен оған вертикаль
бұрыштың қосындысы 2400-қа тең. Берілген
бұрышқа сәйкес бұрышты табыңдар.
2. а және в параллель түзулері с түзуімен
қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды табыңдар:
3. АВ және СД түзулері КL түзуімен О және Е
нүктелерінде қиылысады. Егер КОВ бұрышы КЕС
бұрышының төрттен бір бөлігін құраса және КЕС =
1440 болса, онда АВ және СД түзулерінің параллель
болатынын дәлелдеңдер.
7 слайд
1.Екі параллель түзу үшінші түзумен қиылысады. Ішкібұрыштардың бірі мен оған вертикаль бұрыштың қосындысы 2400-қа тең. Берілген бұрышқа сәйкес бұрышты табыңдар. 2. а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды табыңдар: 3. АВ және СД түзулері КL түзуімен О және Е нүктелерінде қиылысады. Егер КОВ бұрышы КЕС бұрышының төрттен бір бөлігін құраса және КЕС = 1440 болса, онда АВ және СД түзулерінің параллель болатынын дәлелдеңдер.

8 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!,
Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
8 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

9 слайд
Үйге тапсырма:
9 слайд
Үйге тапсырма:

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

11 слайд
2-сабақ
11 слайд
2-сабақ

12 слайд
Сабақтың тақырыбы:
7 – СЫНЫП
Параллель түзулер,
олардың белгілері және
қасиеттері
12 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері

13 слайд
Сабақтың оқу мақсаты:
7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып
білу;
7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу;
7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану;
7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу;
7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығару. қолдану;
13 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығару. қолдану;

14 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа
бөлу.
Топқа бөлу:
Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер
жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы
топтарға бөлініп отырады;
Ітоп:«Бұрыш»,
ІІ топ:«Радиан»,
ІІІтоп:«Градус»
Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары
бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы
топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын
қадағалайды.
14 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп:«Бұрыш», ІІ топ:«Радиан», ІІІтоп:«Градус» Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

15 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ ӘДІСІ
Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін
үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған
соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт
«жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да.
Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан
үш есе жас үлкен боламын?
15 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ ӘДІСІ Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын?

16 слайд
«Топтық әңгіме» әдісі
1. Егер а мен b және b мен с түзулері қиылысса, а мен с
түзулері қиылысады деп айтуға бола ма?
2. с түзуін жүргізіп, оған тиісті емес А нүктесі белгілеңдер.
Осы нүктелердің әрқайсысы арқылы с түзуіне параллель
болатын түзу жүргізіңдер. Ол түзулер қалай орналасады?
3. а,b түзулері берілген. Егер а‖b болса, b‖а бола ма?
Жауабын түсіндіріңдер.
4. а мен b түзулері бір нүктеде қиылысады. Олардың
әрқайсысына параллель түзулер бола ма? Жауабын
түсіндіріңдер.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі
көрініс табады.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.
16 слайд
«Топтық әңгіме» әдісі 1. Егер а мен b және b мен с түзулері қиылысса, а мен с түзулері қиылысады деп айтуға бола ма? 2. с түзуін жүргізіп, оған тиісті емес А нүктесі белгілеңдер. Осы нүктелердің әрқайсысы арқылы с түзуіне параллель болатын түзу жүргізіңдер. Ол түзулер қалай орналасады? 3. а,b түзулері берілген. Егер а‖b болса, b‖а бола ма? Жауабын түсіндіріңдер. 4. а мен b түзулері бір нүктеде қиылысады. Олардың әрқайсысына параллель түзулер бола ма? Жауабын түсіндіріңдер. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

17 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2
Есеп
а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі
тұстас бұрыштарды және ішкі тұстас бұрыштың біреуіне
вертикаль бұрышты табыңдар:
1) 2 = 1/2* 1; 2) 3 + 2 = 700; 3) 3 : 1 = 2 : 3
Жауабы:
1) 600; 1200 2) 350; 350 3) 720; 1080
17 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 Есеп а және в параллель түзулері с түзуімен қиылысады. Ішкі тұстас бұрыштарды және ішкі тұстас бұрыштың біреуіне вертикаль бұрышты табыңдар: 1) 2 = 1/2* 1; 2) 3 + 2 = 700; 3) 3 : 1 = 2 : 3 Жауабы: 1) 600; 1200 2) 350; 350 3) 720; 1080

18 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3
1. а.b,c түзулері берілген. а‖b, ал b мен с
қиылысады. А мен с түзулерінің де
қиылысатынын дәлелдеңдер.
2. Сәуле жазыңқы бұрышты 1:4
қатынасқа бөлсе, пайда болған
бұрыштардың шамалары қандай?
18 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. а.b,c түзулері берілген. а‖b, ал b мен с қиылысады. А мен с түзулерінің де қиылысатынын дәлелдеңдер. 2. Сәуле жазыңқы бұрышты 1:4 қатынасқа бөлсе, пайда болған бұрыштардың шамалары қандай?

19 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!,
Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
19 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

20 слайд
Үйге тапсырма:
20 слайд
Үйге тапсырма:

21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
21 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

22 слайд
Сабақ №3
22 слайд
Сабақ №3

23 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Параллельдік белгілеріне
есептер шығару
23 слайд
Сабақтың тақырыбы: Параллельдік белгілеріне есептер шығару

24 слайд
Сабақтың тақырыбы:
7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып
білу;
7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу;
7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану;
7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу;
7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығар.қолдану;
24 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7.1.2.3 екі түзуді қиюшымен қиғанда пайда болған бұрыштарды танып білу; 7.1.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеу; 7.1.2.5 түзулердің параллельдік белгілерін есептер шығаруда қолдану; 7.1.2.6 параллель түзулердің қасиеттерін дәлелдеу; 7.1.2.7 параллель түзулердің қасиеттерін есептер шығар.қолдану;

25 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі
Оқушыларды топка бөлу:
синусы,
косинусы,
тангенсі
котангенс
«аққу ұшты» әдісі
бойынша мұғалім
жауапты оқиды.
• Толық бұрыш
жалпы түрде қалай
жазылады?
• Градустық
өлшемде берілген
бұрышты радиандық
өлшемге ауыстыруға
бола ма?
• Радиандық
өлшемде берілген
бұрышты градустық
өлшемге ауыстыруға
бола ма?
25 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі Оқушыларды топка бөлу: синусы, косинусы, тангенсі котангенс «аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды. • Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады? • Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға бола ма? • Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге ауыстыруға бола ма?

26 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.
Ұжымдық жұмыс.
26 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.

27 слайд
Жазыңқы бұрыш қосындысы 1800-қа тең Вертикаль
бұрыштар өзара тең болады
Сыбайлас бұрыштар өзара тең болады
Ішкі тұстас бұрыштар қосындысы 1800-қа тең
Сәйкес бұрыштар 1800-қа тең
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге ашуда әр топқа координаталық
жазықтыққа шеңбер салып, оның абсциссасын, ординатасын, радиусын,
ширектерін табуға тапсырма беремін. Жәнеде әр оқушы жұптасып
санды шеңберге(тақтадағы кестеге сүйене отырып) бұрыш пен
радиандық мәнін қойып, қай ширекте екенін жұптық жұмыс жасайды.
27 слайд
Жазыңқы бұрыш қосындысы 1800-қа тең Вертикаль бұрыштар өзара тең болады Сыбайлас бұрыштар өзара тең болады Ішкі тұстас бұрыштар қосындысы 1800-қа тең Сәйкес бұрыштар 1800-қа тең Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге ашуда әр топқа координаталық жазықтыққа шеңбер салып, оның абсциссасын, ординатасын, радиусын, ширектерін табуға тапсырма беремін. Жәнеде әр оқушы жұптасып санды шеңберге(тақтадағы кестеге сүйене отырып) бұрыш пен радиандық мәнін қойып, қай ширекте екенін жұптық жұмыс жасайды.

28 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 - Жаңа
сабақты түсіндіру 1.
Төмендегі суретке қарап,
1=1000 және , 4=1200 деп
алып, 2-ші, 3-ші бұрыштарды
тап. m және n түзулері
параллель ме?
28 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 - Жаңа сабақты түсіндіру 1. Төмендегі суретке қарап, 1=1000 және , 4=1200 деп алып, 2-ші, 3-ші бұрыштарды тап. m және n түзулері параллель ме?

29 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 - «Сағат
тілі » әдісі Тапсырма: ЕАС
мен ДВС тікбұрышты.
ВДС бұрышы 600. ВД=3
және ДЕ=8 деп алып, АЕ-
ны анықтау керек.
29 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 - «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: ЕАС мен ДВС тікбұрышты. ВДС бұрышы 600. ВД=3 және ДЕ=8 деп алып, АЕ- ны анықтау керек.

30 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3
к түзуі кез келген а және с
түзулерімен қиылысқанда 8
бұрыш пайда болады. Олар
цифрлармен белгіленген.
5=45° пен 8=135° екені
∠ ∠
белгілі, 2 және 4 бұрыштарының
қосындысын табыңдар.
30 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 5=45° пен 8=135° екені ∠ ∠ белгілі, 2 және 4 бұрыштарының қосындысын табыңдар.

31 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 4
к түзуі кез келген а және с
түзулерімен қиылысқанда 8
бұрыш пайда болады. Олар
цифрлармен белгіленген. 4-
∠
5=20° екені белгілі, 2 және 8
∠
бұрыштарының айырмаларын
табыңдар.
31 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 4 к түзуі кез келген а және с түзулерімен қиылысқанда 8 бұрыш пайда болады. Олар цифрлармен белгіленген. 4- ∠ 5=20° екені белгілі, 2 және 8 ∠ бұрыштарының айырмаларын табыңдар.

32 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!,
Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
32 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

33 слайд
Үйге тапсырма:
33 слайд
Үйге тапсырма:

34 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
34 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

35 слайд
Сабақ №4
35 слайд
Сабақ №4

36 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Үшбұрыштың ішкі
бұрыштарының қосындысы.
36 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.

37 слайд
Сабақтың мақсаты:
7.1.1.16
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы
теорема мен оның салдарларын дәлелдеу;
7.1.1.17
үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы
теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда
қолдану;
7.1.1.18
үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу
және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы
дәлелдеу;
7.1.1.19
үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы
қолдану;
37 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.16 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын дәлелдеу; 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

38 слайд
Психологиялық ахуал
«Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,
сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата
отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа
бөлемін.
38 слайд
Психологиялық ахуал «Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа бөлемін.

39 слайд
Өткен сабақты қайталау
Бұрыштары 1) 45°, 35°, 110° 2) 70°, 60°,
50°
3) 90°, 60°, 45° 4) 55°, 45°,
60°
болатын үшбұрыштар бола
ма?
39 слайд
Өткен сабақты қайталау Бұрыштары 1) 45°, 35°, 110° 2) 70°, 60°, 50° 3) 90°, 60°, 45° 4) 55°, 45°, 60° болатын үшбұрыштар бола ма?

40 слайд
қайталау сұрақтары.
Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады?
Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге
ауыстыруға бола ма?
Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге
ауыстыруға бола ма?
40 слайд
қайталау сұрақтары. Толық бұрыш жалпы түрде қалай жазылады? Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық өлшемге ауыстыруға бола ма? Радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге ауыстыруға бола ма?

41 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1
∆АВС, АВ = ВС
<А = 40
<В=?
<С=?
41 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 ∆АВС, АВ = ВС <А = 40 <В=? <С=?

42 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2
1.Үшбұрыш
бұрыштарының
қатынасы 4:2:3. Оның
барлық бұрыштарын
табыңдар
42 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2 1.Үшбұрыш бұрыштарының қатынасы 4:2:3. Оның барлық бұрыштарын табыңдар

43 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!,
Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
43 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

44 слайд
Үйге тапсырма:
44 слайд
Үйге тапсырма:

45 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
45 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

46 слайд
Сабақ №5
46 слайд
Сабақ №5

47 слайд
Сабақтың тақырыбы:
7 – СЫНЫП
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының
қосындысына есептер шығару.
47 слайд
Сабақтың тақырыбы: 7 – СЫНЫП Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысына есептер шығару.

48 слайд
Сабақтың мақсаты:
7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы
теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану;
7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу
және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу;
7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы
қолдану;
48 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

49 слайд
Ұйымдастыру:
«Ой қозғау» әдісі.
«Термин сөздер»
тәсілі арқылы 3
топқа
топтастырамын.
Үй тапсырмасын
тексеру үшін «
Жолдың шетіндегі
таңбалар» әдісін
қолданамын
«Өзіңе
тілегенді,өзгеге
тіле»! әдісі
49 слайд
Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі

50 слайд
50 слайд

51 слайд
1 Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының бірі
50°, ал сыртқы бұрыштарының бірі 85°.
Оның қалған ішкі бұрыштарын
табыңдар.
2. Үшбұрыштың В төбесіндегі сыртқы
бұрышы А төбесіндегі ішкі бұрышынан
3 есе, ал С ішкі бұрышынан 40°
артық. Үшбұрыштың барлық
бұрыштарын табыңдар.
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2
51 слайд
1 Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының бірі 50°, ал сыртқы бұрыштарының бірі 85°. Оның қалған ішкі бұрыштарын табыңдар. 2. Үшбұрыштың В төбесіндегі сыртқы бұрышы А төбесіндегі ішкі бұрышынан 3 есе, ал С ішкі бұрышынан 40° артық. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. ЖЕКЕ ЖҰМЫС 2

52 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС
3
1. DEF үшбұрышында
∠
D=76°, F=60°. D
∠
және E
бұрыштарының биссектрисcаларының арасындағы
бұрышты табыңдар.
2. Үшбұрыштың екі төбесіндегі сыртқы бұрыштары
110° және 160°. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын
табыңдар.
3. Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 120° және 160°.
Оның үшінші сыртқы бұрышын табыңдар.
Үшбұрыштың сыртқы бұрыштарының қосындысы
туралы қорытынды жасаңдар.
4. АВС үшбұрышының В және С төбелерінің сыртқы
бұрыштарының қосындысы 250°-қа тең. Үшбұрыштың
А бұрышындағы сыртқы бұрышын табыңдар.
52 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 3 1. DEF үшбұрышында ∠ D=76°, F=60°. D ∠ және E бұрыштарының биссектрисcаларының арасындағы бұрышты табыңдар. 2. Үшбұрыштың екі төбесіндегі сыртқы бұрыштары 110° және 160°. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. 3. Үшбұрыштың екі сыртқы бұрышы 120° және 160°. Оның үшінші сыртқы бұрышын табыңдар. Үшбұрыштың сыртқы бұрыштарының қосындысы туралы қорытынды жасаңдар. 4. АВС үшбұрышының В және С төбелерінің сыртқы бұрыштарының қосындысы 250°-қа тең. Үшбұрыштың А бұрышындағы сыртқы бұрышын табыңдар.

53 слайд
Уақытпен ойла» әдісі
Мұғалім сөз айтады.
(функция,
синус,косинус)
«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5
сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе
есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына
жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады.
РЕФЛЕКСИЯ
53 слайд
Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. РЕФЛЕКСИЯ

54 слайд
Үйге тапсырма:
54 слайд
Үйге тапсырма:

55 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
55 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

56 слайд
Сабақ №6
56 слайд
Сабақ №6

57 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Үшбұрыштың сыртқы бұрышы
57 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың сыртқы бұрышы

58 слайд
Сабақтың мақсаты:
7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
туралы теорема мен оның салдарларын есептер
шығаруда қолдану;
7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының
анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы
туралы теореманы дәлелдеу;
7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы
теореманы қолдану;
58 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану;

59 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі
Оқушыларды
топка бөлу:
1-топ,
2-топ,
3-топ
«Сұрақ-жауап»
әдісі арқылы
сабақтың мақсатын
ашамын
--Вектор дегеніміз
не?
-тригонометриялық
формулаларды жаз
-Скаляр шама
дегеніміз не?
-Алгебралык
прогрессия
59 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын --Вектор дегеніміз не? -тригонометриялық формулаларды жаз -Скаляр шама дегеніміз не? -Алгебралык прогрессия

60 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1
Постер қорғау
Бір түзуде жатпайтын үш нүкте саламыз, нүктелердің арасын кесінділермен қосамыз.
Үшбұрыштың бұрыштарын транспортирд...
60 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1 Постер қорғау Бір түзуде жатпайтын үш нүкте саламыз, нүктелердің арасын кесінділермен қосамыз. Үшбұрыштың бұрыштарын транспортирд...