8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!


1 слайд
8 сынып
Алгебра
Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.
1 слайд
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

2 слайд
2 слайд

3 слайд
Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру.
Квадрат теңдеудің түрлерін білу .
Квадрат теңдеудің түрлерінің
формуласын пайдаланып, оларды
ажырата білуге машықтану.
Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту ,
математикаға деген қызығушылығын
арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды
дымыту.
Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және
топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа
үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.
3 слайд
Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

4 слайд
1. Ұйымдастыру .
а) Оқушыларды топтарға бөлу;
ә) Өтілген тарауды қайталау.
2. Негізгі бөлім .
I- бөлім :Ой толғау.
а) Джигсо әдісі (Оқушылардың
мәтіндермен жұмыс жасауы);
ә) Есептер шығару.
б) Сергіту сәті;
II- бөлім :Қорытындылау.
а) Жаңа әдіс
тәсілдерді қолдану;
ә) Үйге тапсырма, рефлексия;
б) Өзін
өзі бағалау
(дискрипті бағалау).
4 слайд
1. Ұйымдастыру . а) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау).

5 слайд
Ұйымдастыру
а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ,
ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа
бөлу;
ә) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс-
тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу
иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).
5 слайд
Ұйымдастыру а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).

6 слайд
•I- бөлім : Жаңа тақырып.
• Квадрат теңдеулер.
Квадрат теңдеулердің түрлері.
а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс
жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып,
өз тусініктерін айтады.
6 слайд
•I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.

7 слайд
Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу.
Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері.
axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c-нақты сандар және нақты сандар және aa≠≠0;x-0;x-айнымалыайнымалы..
a-a-бірінші коэффициент,бірінші коэффициент,b-b-екінші коэффициент,екінші коэффициент,c-c-бос мүше.бос мүше.
(1)(1)теңдеудегітеңдеудегі b b≠≠00 және және cc≠≠00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық
квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады.
b b немесе немесе cc, немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес
жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу
деп аталады.деп аталады.
1)1)axax² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0).
егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1-ге тең ге тең
болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады.
x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq––нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез
келген нақты сандар.келген нақты сандар.
7 слайд
Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c-нақты сандар және нақты сандар және aa≠≠0;x-0;x-айнымалыайнымалы.. a-a-бірінші коэффициент,бірінші коэффициент,b-b-екінші коэффициент,екінші коэффициент,c-c-бос мүше.бос мүше. (1)(1)теңдеудегітеңдеудегі b b≠≠00 және және cc≠≠00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc, немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1)axax² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1-ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq––нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.

8 слайд
ә) Есептер шығару.
А-деңгейі.
№113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады?
1)2,5x²-3x+7=0
2)8-1,3x²=0
3) 16x-0,25=0
4)19x²+x +1=0
5) x²+x-6,9=0
6)x²- =0
( 1 ұпай )
4
5
1
7
8 слайд
ә) Есептер шығару. А-деңгейі. №113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x²-3x+7=0 2)8-1,3x²=0 3) 16x-0,25=0 4)19x²+x +1=0 5) x²+x-6,9=0 6)x²- =0 ( 1 ұпай ) 4 5 1 7

9 слайд
А-деңгейі.
№114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін
атаңдар:
1)8x²+5x+10=0
2)11x²-3x-1=0
3)-0,6x²+13x-20=0
4)x²-4,5x=0
5)-6x²-7=0
6)20x-x²=0
( 1 ұпай )
9 слайд
А-деңгейі. №114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )

10 слайд
B-деңгейі.
№115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі
болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар:
1)a=5; b=2;c=17.
2)a=-4; b=0,5; c=1.
3)a=6; b=-1; c=0.
4) a=- ; b=0; c=1,2.
( 2 ұпай )
7
1
10 слайд
B-деңгейі. №115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1)a=5; b=2;c=17. 2)a=-4; b=0,5; c=1. 3)a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай ) 7 1

11 слайд
C-деңгейі.
№116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне
келтіріңдер:
1)x(3x+5)-1=x(x-4);
2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4);
3)(6+x)²=(x-2)(3-x);
4)x(8-3x)=(5x-1)².
( 3 ұпай )
11 слайд
C-деңгейі. №116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1)x(3x+5)-1=x(x-4); 2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3)(6+x)²=(x-2)(3-x); 4)x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )

12 слайд
•II- бөлім : Ой толғау.
а) Сергіту сәті.
Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер
айтып жарысу.
12 слайд
•II- бөлім : Ой толғау. а) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер айтып жарысу.

13 слайд
ә) Дарынды балалармен жұмыс.
№ 117.
1) 9x²-4=0;
2) 5x²-20=0;
3) z²-7=0;
4) 0,64-y²=0;
( 4 ұпай )
13 слайд
ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x²-4=0; 2) 5x²-20=0; 3) z²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

14 слайд
б) Тест есептері.
1.Квадрат теңдеуді тап:
А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0.
2.Дұрыс тұжырымды тап:
A.a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0;
B.a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0;
C.a,b,c- нақты сандар, a≠0, x-айнымалы;
D.a-бірінші коэффициент, b-бос мүше.
3.Толымсыз квадрат теңдеуді тап:
А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0.
4. a,b,c-берілген, квадрат теңдеу құр:
a=1; b=2; c=11.
A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0.
5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап:
A.7x²+6x=0;
B.x²+3=0;
C.3x²+x+5=0;
D.x²+11x+1=0.
14 слайд
б) Тест есептері. 1.Квадрат теңдеуді тап: А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2.Дұрыс тұжырымды тап: A.a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B.a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C.a,b,c- нақты сандар, a≠0, x-айнымалы; D.a-бірінші коэффициент, b-бос мүше. 3.Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c-берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A.7x²+6x=0; B.x²+3=0; C.3x²+x+5=0; D.x²+11x+1=0.

15 слайд
Тест жауаптары:
1) D
2) C
3) B
4) C
5) D
15 слайд
Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

16 слайд
•III- бөлім : Қорындылау.
а) Жаңа әдіс
тәсілдерді қолдану.
1.Фишбоун әдісі;
2.Скинвейн әдісі;
3.Кластер әдісі.
16 слайд
•III- бөлім : Қорындылау. а) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану. 1.Фишбоун әдісі; 2.Скинвейн әдісі; 3.Кластер әдісі.

17 слайд
ә) Үйге тапсырма, рефлексия.
ә) Үйге тапсырма,
рефлексия.
Үй жұмысы:
№ 117 (5,6,7,8)
кеспе қағаздарға квадрат
теңдеу түрлерін жазып келу.
17 слайд
ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә) Үйге тапсырма, рефлексия. Үй жұмысы: № 117 (5,6,7,8) кеспе қағаздарға квадрат теңдеу түрлерін жазып келу.

18 слайд
б) Өзін
өзі бағалау
(дискрипті бағалау)
№Бағалау
бөлімдері
Аты жөні
ДЖИКСО
тәсілі
(өтілгендерді
қайталау)
1-5 ұпай
Есептер шығару Сергіту
сәті
1-5 ұпай
Дарын-
ды
балалар
мен
жұмыс
1-4 ұпай
Тест
есеп
тері
1-5
ұпай
Қорытын
дылау
(СТО
әдістерін
қолдану)
Жалпы
ұпай
жиын
Дискрипті
бағалау
А деңгей
1-6 ұпай
№113
А деңгей
1-6 ұпай
№114
В деңгей
2 ұпай
№115
С деңгей
3 ұпай
1
2
3
4
5
6
20-30 ұпай аралығы – «5»
11-19 ұпай аралығы – «4»
6-10 ұпай аралығы – «3»
1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз)
8 «А» сынып. « » тобы
18 слайд
б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау) №Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалау А деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы