Материалдар / 8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып және оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту ,математикаға деген қызығушылығын арттыру және сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету және мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд

8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

2 слайд

2 слайд

Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу .

3 слайд
Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

3 слайд

Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

1. Ұйымдастыру . а) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілг

4 слайд
1. Ұйымдастыру . а) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау).

4 слайд

1. Ұйымдастыру . а) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау).

Ұйымдастыру а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә) Өтілген т

5 слайд
Ұйымдастыру а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).

5 слайд

Ұйымдастыру а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).

•I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс

6 слайд
•I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.

6 слайд

•I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,

7 слайд
Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c-нақты сандар және нақты сандар және aa≠≠0;x-0;x-айнымалыайнымалы.. a-a-бірінші коэффициент,бірінші коэффициент,b-b-екінші коэффициент,екінші коэффициент,c-c-бос мүше.бос мүше. (1)(1)теңдеудегітеңдеудегі b b≠≠00 және және cc≠≠00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc, немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1)axax² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1-ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq––нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.

7 слайд

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c-нақты сандар және нақты сандар және aa≠≠0;x-0;x-айнымалыайнымалы.. a-a-бірінші коэффициент,бірінші коэффициент,b-b-екінші коэффициент,екінші коэффициент,c-c-бос мүше.бос мүше. (1)(1)теңдеудегітеңдеудегі b b≠≠00 және және cc≠≠00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc, немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1)axax² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1-ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq––нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.

ә) Есептер шығару. А-деңгейі. №113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x²-3x+7=0 2)8-1,3x²=0 3) 16x-0,25=0 4)19x²+x

8 слайд
ә) Есептер шығару. А-деңгейі. №113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x²-3x+7=0 2)8-1,3x²=0 3) 16x-0,25=0 4)19x²+x +1=0 5) x²+x-6,9=0 6)x²- =0 ( 1 ұпай ) 4 5 1 7

8 слайд

ә) Есептер шығару. А-деңгейі. №113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x²-3x+7=0 2)8-1,3x²=0 3) 16x-0,25=0 4)19x²+x +1=0 5) x²+x-6,9=0 6)x²- =0 ( 1 ұпай ) 4 5 1 7

А-деңгейі. №114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=

9 слайд
А-деңгейі. №114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )

9 слайд

А-деңгейі. №114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )

B-деңгейі. №115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1)a=5; b=2;c=17. 2)a=-4; b=0,5; c=1. 3

10 слайд
B-деңгейі. №115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1)a=5; b=2;c=17. 2)a=-4; b=0,5; c=1. 3)a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай ) 7 1

10 слайд

B-деңгейі. №115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1)a=5; b=2;c=17. 2)a=-4; b=0,5; c=1. 3)a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай ) 7 1

C-деңгейі. №116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1)x(3x+5)-1=x(x-4); 2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3)(6+x)²=(x-2)(3

11 слайд
C-деңгейі. №116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1)x(3x+5)-1=x(x-4); 2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3)(6+x)²=(x-2)(3-x); 4)x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )

11 слайд

C-деңгейі. №116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1)x(3x+5)-1=x(x-4); 2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3)(6+x)²=(x-2)(3-x); 4)x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )

•II- бөлім : Ой толғау. а) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер айтып жарысу.

12 слайд
•II- бөлім : Ой толғау. а) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер айтып жарысу.

12 слайд

•II- бөлім : Ой толғау. а) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер айтып жарысу.

ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x²-4=0; 2) 5x²-20=0; 3) z²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

13 слайд
ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x²-4=0; 2) 5x²-20=0; 3) z²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

13 слайд

ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x²-4=0; 2) 5x²-20=0; 3) z²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

б) Тест есептері. 1.Квадрат теңдеуді тап: А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2.Дұрыс тұжырымды

14 слайд
б) Тест есептері. 1.Квадрат теңдеуді тап: А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2.Дұрыс тұжырымды тап: A.a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B.a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C.a,b,c- нақты сандар, a≠0, x-айнымалы; D.a-бірінші коэффициент, b-бос мүше. 3.Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c-берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A.7x²+6x=0; B.x²+3=0; C.3x²+x+5=0; D.x²+11x+1=0.

14 слайд

б) Тест есептері. 1.Квадрат теңдеуді тап: А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2.Дұрыс тұжырымды тап: A.a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B.a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C.a,b,c- нақты сандар, a≠0, x-айнымалы; D.a-бірінші коэффициент, b-бос мүше. 3.Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c-берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A.7x²+6x=0; B.x²+3=0; C.3x²+x+5=0; D.x²+11x+1=0.

Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

15 слайд
Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

15 слайд

Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

•III- бөлім : Қорындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану. 1.Фишбоун әдісі; 2.Скинвейн әдісі; 3.Кластер әдісі.

16 слайд
•III- бөлім : Қорындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану. 1.Фишбоун әдісі; 2.Скинвейн әдісі; 3.Кластер әдісі.

16 слайд

•III- бөлім : Қорындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану. 1.Фишбоун әдісі; 2.Скинвейн әдісі; 3.Кластер әдісі.

ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә) Үйге тапсырма, рефлексия. Үй жұмысы: № 117 (5,6,7,8) кеспе қағаздарға квадрат теңдеу түрлері

17 слайд
ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә) Үйге тапсырма, рефлексия. Үй жұмысы: № 117 (5,6,7,8) кеспе қағаздарға квадрат теңдеу түрлерін жазып келу.

17 слайд

ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә) Үйге тапсырма, рефлексия. Үй жұмысы: № 117 (5,6,7,8) кеспе қағаздарға квадрат теңдеу түрлерін жазып келу.

б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау) №Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді

18 слайд
б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау) №Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалау А деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы

18 слайд

б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау) №Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалау А деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы