Материалдар / 8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері

8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып және оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту ,математикаға деген қызығушылығын арттыру және сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету және мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд

8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

2 слайд

2 слайд

Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу .

3 слайд
Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

3 слайд

Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

1. Ұйымдастыру . а ) Оқушыларды топтарға бөлу; ә)

4 слайд
1. Ұйымдастыру . а ) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау).

4 слайд

1. Ұйымдастыру . а ) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау).

Ұйымдастыру а ) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә ) Өт

5 слайд
Ұйымдастыру а ) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә ) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).

5 слайд

Ұйымдастыру а ) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә ) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).

• I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен

6 слайд
• I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.

6 слайд

• I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax ² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c

7 слайд
Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax ² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c- нақты сандар және нақты сандар және aa ≠≠ 0;x-0;x- айнымалыайнымалы .. a-a- бірінші коэффициент,бірінші коэффициент, b-b- екінші коэффициент,екінші коэффициент, c-c- бос мүше.бос мүше. (1)(1) теңдеудегітеңдеудегі b b ≠≠ 00 және және cc ≠≠ 00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc , немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1) axax ² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax ² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax ² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1- ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq –– нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.

7 слайд

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax ² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c- нақты сандар және нақты сандар және aa ≠≠ 0;x-0;x- айнымалыайнымалы .. a-a- бірінші коэффициент,бірінші коэффициент, b-b- екінші коэффициент,екінші коэффициент, c-c- бос мүше.бос мүше. (1)(1) теңдеудегітеңдеудегі b b ≠≠ 00 және және cc ≠≠ 00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc , немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1) axax ² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax ² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax ² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1- ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq –– нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.

ә) Есептер шығару. А-деңгейі. № 113. Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x ² -3x+7=0 2)8-1,3x ² =0 3) 16x-0,25=0

8 слайд
ә) Есептер шығару. А-деңгейі. № 113. Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x ² -3x+7=0 2)8-1,3x ² =0 3) 16x-0,25=0 4)19x ²+x +1=0 5) x ²+x-6,9=0 6)x ²- =0 ( 1 ұпай )4 5 1 7

8 слайд

ә) Есептер шығару. А-деңгейі. № 113. Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x ² -3x+7=0 2)8-1,3x ² =0 3) 16x-0,25=0 4)19x ²+x +1=0 5) x ²+x-6,9=0 6)x ²- =0 ( 1 ұпай )4 5 1 7

А-деңгейі. № 11 4. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x ²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x

9 слайд
А-деңгейі. № 11 4. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x ²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )

9 слайд

А-деңгейі. № 11 4. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x ²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )

B -деңгейі. № 11 5. Егер a,b,c- ның мәндері белгілі болса,онда ax ²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1) a=5; b=2;c=17. 2) a=-4; b

10 слайд
B -деңгейі. № 11 5. Егер a,b,c- ның мәндері белгілі болса,онда ax ²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1) a=5; b=2;c=17. 2) a=-4; b=0,5; c=1. 3) a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай )7 1

10 слайд

B -деңгейі. № 11 5. Егер a,b,c- ның мәндері белгілі болса,онда ax ²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1) a=5; b=2;c=17. 2) a=-4; b=0,5; c=1. 3) a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай )7 1

C -деңгейі. № 11 6. Берілген теңдеуді ax ²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1) x(3x+5)-1=x(x-4); 2) (7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3) (6+x

11 слайд
C -деңгейі. № 11 6. Берілген теңдеуді ax ²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1) x(3x+5)-1=x(x-4); 2) (7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3) (6+x) ²=(x-2)(3-x); 4) x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )

11 слайд

C -деңгейі. № 11 6. Берілген теңдеуді ax ²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1) x(3x+5)-1=x(x-4); 2) (7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3) (6+x) ²=(x-2)(3-x); 4) x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )

• II- бөлім : Ой толғау. а ) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал - мәтелдер айтып жарысу.

12 слайд
• II- бөлім : Ой толғау. а ) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал - мәтелдер айтып жарысу.

12 слайд

• II- бөлім : Ой толғау. а ) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал - мәтелдер айтып жарысу.

ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x ² -4=0; 2) 5x ² -20=0; 3) z ²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4

13 слайд
ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x ² -4=0; 2) 5x ² -20=0; 3) z ²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

13 слайд

ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x ² -4=0; 2) 5x ² -20=0; 3) z ²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

б) Тест есептері. 1. Квадрат те ңдеуді тап: А. x ²+bx+c²=0; B . ax²+bx²+c=0; С . x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2. Дұрыс

14 слайд
б) Тест есептері. 1. Квадрат те ңдеуді тап: А. x ²+bx+c²=0; B . ax²+bx²+c=0; С . x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2. Дұрыс тұжырымды тап: A. a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B. a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C. a,b,c- нақты сандар, a ≠ 0, x- айнымалы ; D. a- бірінші коэффициент, b- бос мүше. 3. Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c- берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A. 7x²+6x=0; B. x²+3=0; C. 3x²+x+5=0; D. x²+11x+1=0.

14 слайд

б) Тест есептері. 1. Квадрат те ңдеуді тап: А. x ²+bx+c²=0; B . ax²+bx²+c=0; С . x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2. Дұрыс тұжырымды тап: A. a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B. a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C. a,b,c- нақты сандар, a ≠ 0, x- айнымалы ; D. a- бірінші коэффициент, b- бос мүше. 3. Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c- берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A. 7x²+6x=0; B. x²+3=0; C. 3x²+x+5=0; D. x²+11x+1=0.

Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C

15 слайд
Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

15 слайд

Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

• III- бөлім : Қорындылау. а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану. 1. Фишбоун әдісі ; 2. Скинвейн әдісі; 3. Кластер әдісі .

16 слайд
• III- бөлім : Қорындылау. а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану. 1. Фишбоун әдісі ; 2. Скинвейн әдісі; 3. Кластер әдісі .

16 слайд

• III- бөлім : Қорындылау. а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану. 1. Фишбоун әдісі ; 2. Скинвейн әдісі; 3. Кластер әдісі .

ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә ) Ү й г е т а п с ы р м а , р е ф л е к с и я . Ү й ж ұ м ы с ы : № 1 1 7 (5 ,6 ,7 ,8 )

17 слайд
ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә ) Ү й г е т а п с ы р м а , р е ф л е к с и я . Ү й ж ұ м ы с ы : № 1 1 7 (5 ,6 ,7 ,8 ) к е с п е қ а ғ а з д а р ғ а к в а д р а т т е ң д е у т ү р л е р ін ж а з ы п к е л у .

17 слайд

ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә ) Ү й г е т а п с ы р м а , р е ф л е к с и я . Ү й ж ұ м ы с ы : № 1 1 7 (5 ,6 ,7 ,8 ) к е с п е қ а ғ а з д а р ғ а к в а д р а т т е ң д е у т ү р л е р ін ж а з ы п к е л у .

б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау) № Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендер

18 слайд
б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау) № Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалауА деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы

18 слайд

б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау) № Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалауА деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ