8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
8 сынып
Алгебра
Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.
1 слайд
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру.
Квадрат теңдеудің түрлерін білу .
Квадрат теңдеудің түрлерінің
формуласын пайдаланып, оларды
ажырата білуге машықтану.
Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту ,
математикаға деген қызығушылығын
арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды
дымыту.
Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және
топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа
үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.
3 слайд
Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.
4 слайд
1. Ұйымдастыру .
а ) Оқушыларды топтарға бөлу;
ә) Өтілген тарауды қайталау.
2. Негізгі бөлім .
I- бөлім :Ой толғау.
а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың
мәтіндермен жұмыс жасауы);
ә) Есептер шығару.
б) Сергіту сәті;
II- бөлім :Қорытындылау.
а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану;
ә) Үйге тапсырма, рефлексия;
б) Өзін
өзі бағалау (дискрипті бағалау).
4 слайд
1. Ұйымдастыру . а ) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау).
5 слайд
Ұйымдастыру
а ) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ,
ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа
бөлу;
ә ) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс-
тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу
иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).
5 слайд
Ұйымдастыру а ) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә ) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).
6 слайд
•
I- бөлім : Жаңа тақырып.
•
Квадрат теңдеулер.
Квадрат теңдеулердің түрлері.
а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс
жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып,
өз тусініктерін айтады.
6 слайд
• I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а ) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.
7 слайд
Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу.
Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері.
axax
² ²
+bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1)
a,b,c-a,b,c-
нақты сандар және нақты сандар және
aa
≠≠
0;x-0;x-
айнымалыайнымалы
..
a-a-
бірінші коэффициент,бірінші коэффициент,
b-b-
екінші коэффициент,екінші коэффициент,
c-c-
бос мүше.бос мүше.
(1)(1)
теңдеудегітеңдеудегі
b b
≠≠
00
және және
cc
≠≠
00
болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу
толық толық
квадрат теңдеу квадрат теңдеу
деп аталады.деп аталады.
b b
немесе немесе
cc
, немесе , немесе
bb
мен мен
cc
нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес
жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу
толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу
деп аталады.деп аталады.
1)1)
axax
² ²
+bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax
² ²
+c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax
² ²
=0(b=c=0).=0(b=c=0).
егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент
1-1-
ге тең ге тең
болса,онда болса,онда
келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу
деп аталады.деп аталады.
x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2)
pp
және және
qq
––
нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез
келген нақты сандар.келген нақты сандар.
7 слайд
Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax ² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c- нақты сандар және нақты сандар және aa ≠≠ 0;x-0;x- айнымалыайнымалы .. a-a- бірінші коэффициент,бірінші коэффициент, b-b- екінші коэффициент,екінші коэффициент, c-c- бос мүше.бос мүше. (1)(1) теңдеудегітеңдеудегі b b ≠≠ 00 және және cc ≠≠ 00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc , немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1) axax ² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax ² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax ² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1- ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq –– нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.
8 слайд
ә) Есептер шығару.
А-деңгейі.
№ 113. Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады?
1)2,5x ² -3x+7=0
2)8-1,3x ² =0
3) 16x-0,25=0
4)19x ²+x +1=0
5) x ²+x-6,9=0
6)x ²- =0
( 1 ұпай )4
5
1
7
8 слайд
ә) Есептер шығару. А-деңгейі. № 113. Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x ² -3x+7=0 2)8-1,3x ² =0 3) 16x-0,25=0 4)19x ²+x +1=0 5) x ²+x-6,9=0 6)x ²- =0 ( 1 ұпай )4 5 1 7
9 слайд
А-деңгейі.
№ 11 4. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін
атаңдар:
1)8x ²+5x+10=0
2)11x²-3x-1=0
3)-0,6x²+13x-20=0
4)x²-4,5x=0
5)-6x²-7=0
6)20x-x²=0
( 1 ұпай )
9 слайд
А-деңгейі. № 11 4. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x ²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )
10 слайд
B -деңгейі.
№ 11 5. Егер a,b,c- ның мәндері белгілі
болса,онда ax ²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар:
1) a=5; b=2;c=17.
2) a=-4; b=0,5; c=1.
3) a=6; b=-1; c=0.
4) a=- ; b=0; c=1,2.
( 2 ұпай )7
1
10 слайд
B -деңгейі. № 11 5. Егер a,b,c- ның мәндері белгілі болса,онда ax ²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1) a=5; b=2;c=17. 2) a=-4; b=0,5; c=1. 3) a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай )7 1
11 слайд
C -деңгейі.
№ 11 6. Берілген теңдеуді ax ²+bx+c=0 түріне
келтіріңдер:
1) x(3x+5)-1=x(x-4);
2) (7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4);
3) (6+x) ²=(x-2)(3-x);
4) x(8-3x)=(5x-1)².
( 3 ұпай )
11 слайд
C -деңгейі. № 11 6. Берілген теңдеуді ax ²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1) x(3x+5)-1=x(x-4); 2) (7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3) (6+x) ²=(x-2)(3-x); 4) x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )
12 слайд
•
II- бөлім : Ой толғау.
а ) Сергіту сәті.
Топтар арасында саны бар мақал - мәтелдер
айтып жарысу.
12 слайд
• II- бөлім : Ой толғау. а ) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал - мәтелдер айтып жарысу.
13 слайд
ә) Дарынды балалармен жұмыс.
№ 117.
1) 9x ² -4=0;
2) 5x ² -20=0;
3) z ²-7=0;
4) 0,64-y²=0;
( 4 ұпай )
13 слайд
ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x ² -4=0; 2) 5x ² -20=0; 3) z ²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )
14 слайд
б) Тест есептері.
1. Квадрат те ңдеуді тап:
А. x ²+bx+c²=0; B . ax²+bx²+c=0; С . x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0.
2. Дұрыс тұжырымды тап:
A. a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0;
B. a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0;
C. a,b,c- нақты сандар, a ≠ 0, x- айнымалы ;
D. a- бірінші коэффициент, b- бос мүше.
3. Толымсыз квадрат теңдеуді тап:
А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0.
4. a,b,c- берілген, квадрат теңдеу құр:
a=1; b=2; c=11.
A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0.
5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап:
A. 7x²+6x=0;
B. x²+3=0;
C. 3x²+x+5=0;
D. x²+11x+1=0.
14 слайд
б) Тест есептері. 1. Квадрат те ңдеуді тап: А. x ²+bx+c²=0; B . ax²+bx²+c=0; С . x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2. Дұрыс тұжырымды тап: A. a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B. a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C. a,b,c- нақты сандар, a ≠ 0, x- айнымалы ; D. a- бірінші коэффициент, b- бос мүше. 3. Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c- берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A. 7x²+6x=0; B. x²+3=0; C. 3x²+x+5=0; D. x²+11x+1=0.
15 слайд
Тест жауаптары:
1) D
2) C
3) B
4) C
5) D
15 слайд
Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D
16 слайд
•
III- бөлім : Қорындылау.
а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану.
1. Фишбоун әдісі ;
2. Скинвейн әдісі;
3. Кластер әдісі .
16 слайд
• III- бөлім : Қорындылау. а ) Жаңа әдіс тәсілдерді қолдану. 1. Фишбоун әдісі ; 2. Скинвейн әдісі; 3. Кластер әдісі .
17 слайд
ә) Үйге тапсырма, рефлексия.
ә ) Ү й г е т а п с ы р м а ,
р е ф л е к с и я .
Ү й ж ұ м ы с ы :
№ 1 1 7 (5 ,6 ,7 ,8 )
к е с п е қ а ғ а з д а р ғ а к в а д р а т
т е ң д е у т ү р л е р ін ж а з ы п к е л у .
17 слайд
ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә ) Ү й г е т а п с ы р м а , р е ф л е к с и я . Ү й ж ұ м ы с ы : № 1 1 7 (5 ,6 ,7 ,8 ) к е с п е қ а ғ а з д а р ғ а к в а д р а т т е ң д е у т ү р л е р ін ж а з ы п к е л у .
18 слайд
б) Өзін өзі бағалау
(дискрипті бағалау)
№ Бағалау
бөлімдері
Аты жөні ДЖИКСО
тәсілі
(өтілгендерді
қайталау)
1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту
сәті
1-5 ұпай Дарын-
ды
балалар
мен
жұмыс
1-4 ұпай Тест
есеп
тері
1-5
ұпай Қорытын
дылау
(СТО
әдістерін
қолдану) Жалпы
ұпай
жиын
Дискрипті
бағалауА деңгей
1-6 ұпай
№113 А деңгей
1-6 ұпай
№114 В деңгей
2 ұпай
№115 С деңгей
3 ұпай
1
2
3
4
5
6
20-30 ұпай аралығы – «5»
11-19 ұпай аралығы – «4»
6-10 ұпай аралығы – «3»
1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы
18 слайд
б) Өзін өзі бағалау (дискрипті бағалау) № Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалауА деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы