Материалдар / 8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері

8-сынып Квадрат теңдеу және түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып және оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту ,математикаға деген қызығушылығын арттыру және сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету және мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.
Авторы:
18 Желтоқсан 2017
471
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд
8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд

8 сынып Алгебра Пән мұғалімі: Турсынбаева Ү.Т.

2 слайд

2 слайд

Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу .

3 слайд
Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

3 слайд

Білімділік : Квадрат теңдеумен таныстыру. Квадрат теңдеудің түрлерін білу . Квадрат теңдеудің түрлерінің формуласын пайдаланып, оларды ажырата білуге машықтану. Дамытушылық : Оқушылардың ой -өрісін кеңейту , математикаға деген қызығушылығын арттыру , сыни тұрғыдан ойлауды дымыту. Тәрбиелік : Тез ойлап ,тез қорытындылауға және топпен жұмыс жасап, ұйымшылдыққа үйрету, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

1. Ұйымдастыру . а) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілг

4 слайд
1. Ұйымдастыру . а) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау).

4 слайд

1. Ұйымдастыру . а) Оқушыларды топтарға бөлу; ә) Өтілген тарауды қайталау. 2. Негізгі бөлім . I- бөлім :Ой толғау. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы); ә) Есептер шығару. б) Сергіту сәті; II- бөлім :Қорытындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану; ә) Үйге тапсырма, рефлексия; б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау).

Ұйымдастыру а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә) Өтілген т

5 слайд
Ұйымдастыру а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).

5 слайд

Ұйымдастыру а) Оқушыларды ҮШБҰРЫШ, КВАДРАТ, ШЕҢБЕР фигураларын таңдатып, 3 топқа бөлу; ә) Өтілген тарау тақырыптарын әдіс- тәсілдері қолданып қайталау (Маслоу иерархиясы, кластер әдісі, Блум ромашкасы).

•I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс

6 слайд
•I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.

6 слайд

•I- бөлім : Жаңа тақырып. • Квадрат теңдеулер. Квадрат теңдеулердің түрлері. а) Джигсо әдісі (Оқушылардың мәтіндермен жұмыс жасауы). Әр топ берілген аралықтағы мәтінді оқып, өз тусініктерін айтады.

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,

7 слайд
Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c-нақты сандар және нақты сандар және aa≠≠0;x-0;x-айнымалыайнымалы.. a-a-бірінші коэффициент,бірінші коэффициент,b-b-екінші коэффициент,екінші коэффициент,c-c-бос мүше.бос мүше. (1)(1)теңдеудегітеңдеудегі b b≠≠00 және және cc≠≠00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc, немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1)axax² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1-ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq––нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.

7 слайд

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.Квадрат теңдеудің түрлері. axax² ² +bx+c=0 (1) +bx+c=0 (1) a,b,c-a,b,c-нақты сандар және нақты сандар және aa≠≠0;x-0;x-айнымалыайнымалы.. a-a-бірінші коэффициент,бірінші коэффициент,b-b-екінші коэффициент,екінші коэффициент,c-c-бос мүше.бос мүше. (1)(1)теңдеудегітеңдеудегі b b≠≠00 және және cc≠≠00 болса, онда ол теңдеу болса, онда ол теңдеу толық толық квадрат теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. b b немесе немесе cc, немесе , немесе bb мен мен cc нөлге тең болатын дербес нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу жағдайлардағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. 1)1)axax² ² +bx=0 (c=0); 2) ax+bx=0 (c=0); 2) ax² ² +c=0 (b=0); 3) ax+c=0 (b=0); 3) ax² ² =0(b=c=0).=0(b=c=0). егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент 1-1-ге тең ге тең болса,онда болса,онда келтірілген квадрат теңдеу келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.деп аталады. x²+px+q=0 (2)x²+px+q=0 (2) pp және және qq––нөлден өзгеше кез нөлден өзгеше кез келген нақты сандар.келген нақты сандар.

ә) Есептер шығару. А-деңгейі. №113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x²-3x+7=0 2)8-1,3x²=0 3) 16x-0,25=0 4)19x²+x

8 слайд
ә) Есептер шығару. А-деңгейі. №113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x²-3x+7=0 2)8-1,3x²=0 3) 16x-0,25=0 4)19x²+x +1=0 5) x²+x-6,9=0 6)x²- =0 ( 1 ұпай ) 4 5 1 7

8 слайд

ә) Есептер шығару. А-деңгейі. №113.Теңдеулердің қайсысы квадрат теңдеу болады? 1)2,5x²-3x+7=0 2)8-1,3x²=0 3) 16x-0,25=0 4)19x²+x +1=0 5) x²+x-6,9=0 6)x²- =0 ( 1 ұпай ) 4 5 1 7

А-деңгейі. №114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=

9 слайд
А-деңгейі. №114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )

9 слайд

А-деңгейі. №114.Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар: 1)8x²+5x+10=0 2)11x²-3x-1=0 3)-0,6x²+13x-20=0 4)x²-4,5x=0 5)-6x²-7=0 6)20x-x²=0 ( 1 ұпай )

B-деңгейі. №115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1)a=5; b=2;c=17. 2)a=-4; b=0,5; c=1. 3

10 слайд
B-деңгейі. №115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1)a=5; b=2;c=17. 2)a=-4; b=0,5; c=1. 3)a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай ) 7 1

10 слайд

B-деңгейі. №115. Егер a,b,c-ның мәндері белгілі болса,онда ax²+bx+c=0 теңдеуін құрыңдар: 1)a=5; b=2;c=17. 2)a=-4; b=0,5; c=1. 3)a=6; b=-1; c=0. 4) a=- ; b=0; c=1,2. ( 2 ұпай ) 7 1

C-деңгейі. №116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1)x(3x+5)-1=x(x-4); 2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3)(6+x)²=(x-2)(3

11 слайд
C-деңгейі. №116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1)x(3x+5)-1=x(x-4); 2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3)(6+x)²=(x-2)(3-x); 4)x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )

11 слайд

C-деңгейі. №116.Берілген теңдеуді ax²+bx+c=0 түріне келтіріңдер: 1)x(3x+5)-1=x(x-4); 2)(7x-1)(2+x)=(x-4)(x+4); 3)(6+x)²=(x-2)(3-x); 4)x(8-3x)=(5x-1)². ( 3 ұпай )

•II- бөлім : Ой толғау. а) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер айтып жарысу.

12 слайд
•II- бөлім : Ой толғау. а) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер айтып жарысу.

12 слайд

•II- бөлім : Ой толғау. а) Сергіту сәті. Топтар арасында саны бар мақал-мәтелдер айтып жарысу.

ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x²-4=0; 2) 5x²-20=0; 3) z²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

13 слайд
ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x²-4=0; 2) 5x²-20=0; 3) z²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

13 слайд

ә) Дарынды балалармен жұмыс. № 117. 1) 9x²-4=0; 2) 5x²-20=0; 3) z²-7=0; 4) 0,64-y²=0; ( 4 ұпай )

б) Тест есептері. 1.Квадрат теңдеуді тап: А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2.Дұрыс тұжырымды

14 слайд
б) Тест есептері. 1.Квадрат теңдеуді тап: А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2.Дұрыс тұжырымды тап: A.a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B.a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C.a,b,c- нақты сандар, a≠0, x-айнымалы; D.a-бірінші коэффициент, b-бос мүше. 3.Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c-берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A.7x²+6x=0; B.x²+3=0; C.3x²+x+5=0; D.x²+11x+1=0.

14 слайд

б) Тест есептері. 1.Квадрат теңдеуді тап: А. x²+bx+c²=0; B. ax²+bx²+c=0; С. x²+bx=0; D. ax²+bx+c=0. 2.Дұрыс тұжырымды тап: A.a,b,c- нақты сандар, a>0, x<0; B.a,b,c- нақты сандар, a<0, x>0; C.a,b,c- нақты сандар, a≠0, x-айнымалы; D.a-бірінші коэффициент, b-бос мүше. 3.Толымсыз квадрат теңдеуді тап: А. 11x+5x=0; B.20x-x²=0; C.6x²+7x²=0; D.x+1=0. 4. a,b,c-берілген, квадрат теңдеу құр: a=1; b=2; c=11. A. 2x²+bx+11=0; B. x²+2x²+11=0; C.x²+2x+11=0; D. 2x²+x+11=0. 5. Келтірілген квадрвт теңдеуді тап: A.7x²+6x=0; B.x²+3=0; C.3x²+x+5=0; D.x²+11x+1=0.

Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

15 слайд
Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

15 слайд

Тест жауаптары: 1) D 2) C 3) B 4) C 5) D

•III- бөлім : Қорындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану. 1.Фишбоун әдісі; 2.Скинвейн әдісі; 3.Кластер әдісі.

16 слайд
•III- бөлім : Қорындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану. 1.Фишбоун әдісі; 2.Скинвейн әдісі; 3.Кластер әдісі.

16 слайд

•III- бөлім : Қорындылау. а) Жаңа әдіс ­тәсілдерді қолдану. 1.Фишбоун әдісі; 2.Скинвейн әдісі; 3.Кластер әдісі.

ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә) Үйге тапсырма, рефлексия. Үй жұмысы: № 117 (5,6,7,8) кеспе қағаздарға квадрат теңдеу түрлері

17 слайд
ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә) Үйге тапсырма, рефлексия. Үй жұмысы: № 117 (5,6,7,8) кеспе қағаздарға квадрат теңдеу түрлерін жазып келу.

17 слайд

ә) Үйге тапсырма, рефлексия. ә) Үйге тапсырма, рефлексия. Үй жұмысы: № 117 (5,6,7,8) кеспе қағаздарға квадрат теңдеу түрлерін жазып келу.

б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау) №Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді

18 слайд
б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау) №Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалау А деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы

18 слайд

б) Өзін ­өзі бағалау (дискрипті бағалау) №Бағалау бөлімдері Аты жөні ДЖИКСО тәсілі (өтілгендерді қайталау) 1-5 ұпай Есептер шығару Сергіту сәті 1-5 ұпай Дарын- ды балалар мен жұмыс 1-4 ұпай Тест есеп тері 1-5 ұпай Қорытын дылау (СТО әдістерін қолдану) Жалпы ұпай жиын Дискрипті бағалау А деңгей 1-6 ұпай №113 А деңгей 1-6 ұпай №114 В деңгей 2 ұпай №115 С деңгей 3 ұпай 1 2 3 4 5 6 20-30 ұпай аралығы – «5» 11-19 ұпай аралығы – «4» 6-10 ұпай аралығы – «3» 1-5 ұпай аралығы – «баға жоқ» (ұпай жеткіліксіз) 8 «А» сынып. « » тобы

Министірлікпен келісілген курстар тізімі